www.asu.pl :: Zobacz temat - problem z przekładnią
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z przekładnią

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
adam1696
*
*


Dołączył: Nov 15, 2007
Posty: 1
Skąd: TarnĂłw

PostWysłany: Sob Paź 04, 2008 18:36    Temat postu: problem z przekładnią Odpowiedz z cytatem

Przeszukałem forum i niestety nie znalazłem takiego przypadku. Wymieniłem przekładnię kierowniczą na nową i zaczęły się problemy. Na wolnych obrotach kierownica chodzi lekko natomiast gdy wzrosną obroty silnika kierownica zaczyna chodzić bardzo ciężko. Czy mógł mechanik coś sknocić przy zakładaniu np. źle podłączone przewody
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rudiszubert
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 229
Skąd: WA-wa

PostWysłany: Sro Lut 18, 2009 13:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przewodów nie mogłeś podłączyć odwrotnie,bo są różne ich średnice.Masz prawdopodobnie zapowietrzony układ.
_________________
Chrysler Voyager 1992 Dodge Caravan 3.0 1996
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Lut 18, 2009 18:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Masz prawdopodobnie zapowietrzony uk³ad.

zapowietrzony uklad?? widziales kiedys zeby ktos odpowietrzal wspomaganie??
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Lut 18, 2009 23:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja słyszałem!!
Pamiętam w Pontiacu według książki procedura odpowietrzenia była następująca:
Zalać płyn do pełna, unieść przednie koła i na wyłaczonym silniku kręcić kierownicą od lewej do prawej kilka razy, sprawdzić płyn w zbiorniczku, uzupełnić, opuścić przednie koła, odpalić silnik, kilka razy przekręcić kierownicą od lewej do prawej. Jeśli pompa nie huczy i wspomaganie działa OK to układ odpowietrzony.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Czw Lut 19, 2009 11:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
No ja słyszałem!!
Pamiętam w Pontiacu według książki procedura odpowietrzenia była następująca:
Zalać płyn do pełna, unieść przednie koła i na wyłaczonym silniku kręcić kierownicą od lewej do prawej kilka razy, sprawdzić płyn w zbiorniczku, uzupełnić, opuścić przednie koła, odpalić silnik, kilka razy przekręcić kierownicą od lewej do prawej. Jeśli pompa nie huczy i wspomaganie działa OK to układ odpowietrzony.


"Lutek34" masz rację.
Kiedy miałem omegę "B" to w niej odpowietrzałem układ... Wink kierowniczy, właśnie w sposób przez Ciebie opisany.

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group