www.asu.pl :: Zobacz temat - Silnik 2.5 V6 Cirrus stuka
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik 2.5 V6 Cirrus stuka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Nie Wrz 21, 2008 13:47    Temat postu: Silnik 2.5 V6 Cirrus stuka Odpowiedz z cytatem

Witam, kolejny problem z moim samochodem mianowicie po złożeniu silnika stuka mi tak jak by popychacz na 1 lub 3 cylindrze nie bardzo wiem jak się za to zabrać? czy będe musiał znów rozrząd rozebrać??
a może jeszcze gorzej głowice ściągać ?? czy są do tego celu jakieś specjalne narzędzia potrzebne ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Wrz 21, 2008 16:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz nowe popychacze,czy wkladales stare,jak stare to przed montazem sprawdzales,czy nie sa zapieczone,wbrew pozorom mozna taki ozywic.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Nie Wrz 21, 2008 17:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Głowice były po remoncie lecz niestety gość co je robił nawet nie sprawdził popychaczyi teraz mam kłopotek Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Wrz 21, 2008 18:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli byl ktorys z nich zapieczony to moze teraz stukac,slychac to jakkby diesel tykal.Na przyszlosc jak popyhacz bedzie zapieczony,wrzucasz go do plynu do mycia silnikow(lekki kwas) lub nagarow,po calej nocy albo dluzej umieszczasz go w imadelku poprzez jakas szmatke i sciskasz az pusci soki,delikatnie nigdy nie do konca kilka razy,nastepnie do nafty lub ropy i bedzie ok.
Zawsze przed zalozeniem popyhacza nalezy go wrzucici do oleju na jakim pracuje silnik,aby sie napil,wtedy przy starcie nie dostanie uderzenia na sucho.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Nie Wrz 21, 2008 18:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wielkie dzięki za rade....
Faktyczne cyka jak by diesel i to mocno zużyty
niewiem tylko czy jest potrzeba wyciągania głowicy z silnika z tego co kojarze to ma ona 2 wałki pomocnice po których chodzą popychacze więc może się obędzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Wrz 21, 2008 23:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak masz walki rozrzadu w glowicy to no problemos,glowicy nie trzeba sciagac.Jak bedziesz mial popyhacze w rece zobacz czy od strony krzywek nie sa wytarte(wklesle),jesli mocno do wymiany,bo grzybek nie skompensuje ci takiego zuzycia.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pon Wrz 22, 2008 11:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spuszczałeś z popychaczy olej,podczas spuszczania powinien się wcisnąć zawsze tak robię przed założeniem,troszkę pochodzą,napełnią się aż luz zostanie zlikwidowany,niektóre można rozebrać na części i wyczyścić z błotka które się zebrało.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dejv84
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 67
Skąd: Siewierz

PostWysłany: Nie Wrz 28, 2008 9:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZROBIONE !!!
Po otwarciu dekla od klawiatury i wyciągnięciu popychaczy okazało się iż dwa popychacze są odwrotnie założone i z tąd te czaskanie po poprawnym założeniu i przejechaniu 10 Km wszystko oki...dzięki za wszelką pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Wrz 28, 2008 14:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak na odwrot Shocked ,masz rolkowe popyhacze?Szkoda,ze jakiejs fotki nie pstryknales
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Wrz 28, 2008 20:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dejv opisz w podpisie auto i rocznik,w mazdowskim silniku spodkałem się z popychaczami które miały kólkę z toczoną z jednej strony łatwo było niezauważyć i ztoczeniem nie ustawić popychacza hydr. i styki słychać było.Podczas demontażu naprawdę trzeba zapamiętać ustawienie podczęści silnika aby się nie zdziwić. Wink
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Pon Wrz 29, 2008 12:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wlasnie ja teraz w tym temacie zadam pytanie. W zonki aucie-Calibra 2.0(8v-115KM) wymieniali mi uszczelke pod glowica na poczatku wszystko ok a po przebiegu ok 100km zaczelo cos stukac-tak jak wyzej opisujecie-stuk popychacza hydraulicznego-robi tak na rozgrzanym oleju-na zimnym tez slychac ale baaaaardzo delikatnie-co sie moglo stac???
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group