www.asu.pl :: Zobacz temat - Skrz biegow w Windstarze niechce zmieniac biegow jak ciepla
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skrz biegow w Windstarze niechce zmieniac biegow jak ciepla

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
matejko
*
*


Dołączył: Mar 24, 2005
Posty: 1

PostWysłany: Czw Mar 24, 2005 22:08    Temat postu: Skrz biegow w Windstarze niechce zmieniac biegow jak ciepla Odpowiedz z cytatem

Very Happy Very Happy
Heja. Mam problem przy Ford Windstar 1998 (4-skrz) Pewnego dnia skrzynia zaczela nie zmieniac biegow co pozostalo do dzisiaj. Gdy samochod jest zimny wszystko jest w pozadku skrzynia pracuje jak powinna. Gdy jednak sie zagrzeje niechce zmienic biegu na wyzszy ode 2. Zaczolem wymieniac olej no ale nie wiem ile sie ma go miescic. Czy ktos wie ile oleju sie miesci na stan??? Ktos mi tu mowil ze olej miezy sie jak silnik pracuje no ale mi sie niechce cos w to wiezyc. Prosze o pomoc jesli ktos wie ile sie miesci oleju i jak sie miezy stan oleju>> to automat tak ze nie wiem jak to jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Mar 25, 2005 2:34    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Hmmm gdzies juz nieraz przewijal sie ten temat wiec jak posuzkasz na forum to znajdziesz dokladny opis Very Happy . Ale w skrocie to mierzy sie na wlaczonym silniku i jest inna podzialka na zimnej skrzyni i na cieplej. Wchodzi okolo 5 litrow. Jak skrzynia nie chce przerzucac na rozgrzanym silniku to skrzynia do roboty ( glubi cisnienia ). Szkoda zalewac nowy olej.. Confused

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zryfka
*
*


Dołączył: Feb 14, 2005
Posty: 11
Skąd: okolice Katowic

PostWysłany: Pią Mar 25, 2005 22:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skrzynia automatyczna to typowy układ hydrauliczny. Typowy jest również objaw malejącej sprawności hydrauliki przy rozgrzanym oleju. Po prostu olej staje się rzadszy i układ traci ciśnienie. Niestety nie wróży to nic dobrego. Czasami (ale bardzo rzadko) pomaga wymiana oleju jeśli ten w układzie jest przepracowany. Ale co do zasady to jednak chyba naprawa?
Przyjaciel swego czasu jeżdżący Aerostarem ćwiczył ten problem stąd mam niejaką orientację. Rady domorosłych specjalistów od automatów i stosowanie cudownych środków chemicznych (czytaj zagęstników)skończyły się definitywnym zajechaniem skrzyni i niepotrzebnym zwiększeniem wydatków na jej naprawę.
Myślę że czasami taniej wychodzi jak od razu pogodzić się z faktem, że naprawa jest konieczna niż za wszelką cenę odwlekać ten moment.
A swoją drogą automaty to bardzo precyzyjne urządzenia dodatkowo wymagające troski i dbałości i nie wybaczające na dłuższą metę ciężkiej nogi i ostrej eksploatacji.
_________________
zryfka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Mar 28, 2005 18:45    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Dobrze powiedziane Very Happy

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group