www.asu.pl :: Zobacz temat - poma paliwa padla
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

poma paliwa padla

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Sro Lip 22, 2009 16:16    Temat postu: poma paliwa padla Odpowiedz z cytatem

Padla mi pompa paliwa w chevrolecie, spalona jest, wstawiona jest nowa i auto dalej nie odpala. Bezpieczniki wygladaja ok, gdzie szukac przyczyny???? Mial ktos podobny przypadek?? Auto stoi juz 5 dni, a drugie mam bez klimy i chcialem jeszcze na weekend nad morze pojechac. Pomocy!!!!
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Lip 23, 2009 9:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak tam u ciebie z napięciem podepnij żarówkę w miejsce pompy ewentualnie kable na przemian plus z pompy do masy i na odwrót tylko nie pomyl się bo coś usmażysz np.chyba,że stara pompa wywołała zwarcie i gdzieś kable na wtyczkach się za oksydowały.

Może przekaźnik nie styka prawdę mówiąc jest tego sporo i to tylko przy śmiesznej pompie.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Czw Lip 23, 2009 12:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znalazlem troche wiecej, gdzies nowa pompa zwarcie robi(bo juz mi chodzi - bezpiecznik 10 strzelil). Jednak przekaznik nie odbija i daje napiecie non stop - polecilem teraz mechanikowi szukac po kablach co namieszal - bo wczesniej bylo ok z przekaznikiem.
Dam Wam namiar jak wyjade juz samochodem gdzie nie jechac z amerykancem!!!
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Pią Lip 24, 2009 12:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zabieram dzis auto do innego sprawdzonego mechanika - w Toruniu jest tylko jeden serwis amerykanskich wiec omijajcie go z daleka!!!!!!!!
Mechanik nie potrafi przekaznika otworzyc, tak samo nie widzi spalonego bezpiecznika, i inne drobiazgi.
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Pią Lip 24, 2009 13:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

POszukaj czujnika cisnienia oleju, przynajmniej w 3,1 jest tzw zabezpieczenie przed spadkiem cisnienia oleju aby silnika nie zarznąć. Też mi paliło bezpiecznik od pompy sprawdzałem wszystko i się okazało iż przekaznik sie wieszał , spryskałem i gra i przy czujniku oleju kostka była luzna , poprawiłem wyczyściłem i do dzisiaj gra. Jeśli chodzi o serwis aut amertykańskich w toruniu to chyba się nic nie zmieniło, jak partaczyli to partacza dalej. Spróbuj w forcar w toruniu na okręznej zgłoś się do pana Jacka - jak dobrze pamiętam, facet z wąsami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Sro Sie 05, 2009 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sluchajcie, udalo sie dojsc po kablach, co bylo namieszane.
Mam tylko mala zagadke, po wstawieniu tej nowej pompy, musze dluzej krecic silnikiem i najlepiej przegazowac ze 3 sekundy jak juz odpali. tak jakby pompa nie dawala rady sobie. Podczas jazdy jest ok(w tydzien przejechalem 2000km), ale zawsze przy zapalaniu musze dlugo krecic, czasem nawet z 5 sekund.
Ma ktos jakis pomysl?
Wizualnie pompa byla identyczna, nie ja ja sprowadzilem - tylko ten "slynny" serwis amerykancow z Torunia o ktorym wspominalem powyzej...
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Sie 05, 2009 21:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze daje nieco nizsze cisnienie? taki objaw to zwykle agonia pompy ,ale ta jest nowa. moze musi sie dotrzec?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Sie 05, 2009 21:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli byłeś na serwisie to powinni sprawdzić ciśnienie na wtryskiwaczach ,jeśli nie mają manometru to co to za zakład.
Filtr wymienili paliwa Question
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Sro Sie 05, 2009 22:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ten serwis sie tylko nazywa serwis aut amerykanskich!!!!!!
Filtr nie byl wymieniony, a ja podczas urlopu nie mialem juz czasu zamowic, bo te o tym myslalem.
Jak juz wspomnialem tylko chwile po zapaleniu dzieja sie dziwne rzeczy, a potem jest jak najbardziej w porzadku, wkrecalem go na obroty pomiedzy hannoverem i bielefeld na podjazdach i paliwa mu nie brakowalo, wiec tylko problem jest przy rozruchu....
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Sie 06, 2009 8:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź zaworek zwrotny może ci schodzi z przewodów.Powinien być na pompie.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sie 06, 2009 8:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wymiana pompy bez wymiany filtra? nieladnie.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Czw Sie 06, 2009 19:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

az mi wstyd ze sam nie zajalem sie tym filtrem!!!
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Sie 06, 2009 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli pompkę paliwa słychać podczas włączenia stacyjki na zapłon to spróbuj ją cofnąć na off i z powrotem i tak trzy ,cztery razy jak odpali od razu to znaczy iż pompka nie dobija.Sprawdzenie ciśnienia manometrem by wszystko wskazało.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group