www.asu.pl :: Zobacz temat - AUTO GAZ DO SILNIKÓW DUŻEJ POJEMNOŚCI UWAGI DOT.MONTAZU
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

AUTO GAZ DO SILNIKÓW DUŻEJ POJEMNOŚCI UWAGI DOT.MONTAZU
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
jadwtr
*
*


Dołączył: Apr 20, 2005
Posty: 153

PostWysłany: Nie Paź 02, 2005 7:52    Temat postu: po zmianie odstępu na świecach na 0,7 Odpowiedz z cytatem

Silnik zupełnie inaczej się zachowuje, ani razu jeszcze nie straelił a na obroty wchodzi równiej.
Sprawdzę nocą czy zmieniło sie iskrzenie kabli.
Mogłem dac odstęp 0.6 ale zobaczę dokładnie jak bedzie na 0.7 jade dziś do Opola stestuję spalanie.
Pozdrowienia i wielkie dzięki za wskazówki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Paź 02, 2005 19:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A tak na marginesie to kiedyś rozmawialiśmy w sprawie W..U mnie dotyczacej podaj mi maila jeszcze raz to ci dokladnie opisze o co biega Smile Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
jadwtr
*
*


Dołączył: Apr 20, 2005
Posty: 153

PostWysłany: Pon Paź 03, 2005 17:00    Temat postu: kontakt zemną Odpowiedz z cytatem

email: andrat19@wp.pl
komóra 694866650
praca 8522422 w.717 do 15.00
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
jadwtr
*
*


Dołączył: Apr 20, 2005
Posty: 153

PostWysłany: Pon Paź 10, 2005 23:17    Temat postu: do jarecek Odpowiedz z cytatem

czekam na mejla o sprawie W..U
Ponadto mam pytanie gdzie moge dostać nowe kable wysokiego napiecia i jakiej firmy proponujesz zakup?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Sro Paź 19, 2005 20:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam pytanie mam dwa auta zagazowane. Po pewnym czasie zaczely oba zle chodzic na gazie zajechalem do gazownika i powiedzial ze nalezy wymienic parownik czy to urzadzenie sie psuje? i jeszcze jedno w windstarze 3.0 szarpie silnikiem przy ok 2000 obrotach na 3 i 4 biegu ale takze odczuwalne jest na biegu jalowym lecz nie zawsze czy to bedzie mialo zwiazek z instalacja gazowa? na benzynie nie odczuwam raczej szarpania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sro Paź 19, 2005 21:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po koleji najpierw @jadwtr co do kabli to ja mam MOPAR może asu ma na stanie jakies dobre zamienniki wiem ze cena nie jest za wielka za pozadne roznica pomiedzy podroba a orginalem czasami jest niewielka wiec zapytaj rafala telefonicznie a co do maila to jak znajde moje papiery to wysle napewno albo przedzwonie Pozdr

A teraz @Pryjom co do parowników to możesz śmiało rozebrać samemu ale na jakimś stole i powoli po czym nalezy dokładnie oczyścic wewnątrz wszystko i wrzystkie kanały no i parownik zaczyna pracowac jak nowy co do wymiany to nie trzeba są zestawy naprawcze do regeneracji membramy itd a gazownikowi poprostu lepiej opierniczyc nowy i spokój a żadko trafisz na fascynata który doradzi dobrze i naprawi poprostu najproście wymienic na nowe polowe instalki i wtedy najgorszy tuman poradzi sobie zeby chodzilo a klient zapłaci za wszystko chetnie Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Czw Paź 20, 2005 9:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W poprzednich autach (Poldek) też miałem gaz i po ok 2 latach zawsze jesienią zaczynały się kłopoty z gazem.
Po rozebraniu parownika okazywało się ze w środku była smoła a raz nawet tak zapieczina że wyglądała jak KOKS!. Całe bebechy w środku kleiłu się co ogromnie zakłucało prace. Membrana dostała bombli. gumowe zaworki były rozflaczone.
No cóż taki zagnojony gaz leją nam do baków.
Jak pisał kolega dostaniesz zestaw naprawczy do twojego parownika. Ale uwaga Niby model ten sam a czasami różni sie drobnostkami. A to dzwigienka krutsz o 3 mm a inny rozmiar śrubki itp. Dlatego radzę najpierw rozebrać parownik i z bebechami udać się do sklepu aby wszystko porównać. Cała operacja jest do zrobienia w jedno popołudnie. No a na komiec wszystko dobrze wyregulować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Czw Paź 20, 2005 19:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź na koniec szczelnośc instalacji. Do tego celu można kupić preparat w aerozolu.

Dodge caravan 3,3LE gaz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pon Paź 24, 2005 12:04    Temat postu: DZIWNE ZACHOWANIE Odpowiedz z cytatem

OD NIEDAWNA W CZSIE JAZDY NA GAZIE PRZY NISKICH PRĘTKOŚCIACH (DO 50) SILNIK CZASAMI SŁABNIE I LEKKIE DODAWANIE GAZU NIC NIE POMAGA. JAK DODAM WIĘCEJ ZAŁAPIE I CIĄGNIE.
CIEKAWE JEST TO ZE W TYM MOMENCIE JAK PRZEŁĄCZE NA BENZYNE I Z POWRITEM NA GAZ KLIK/KLIK W CIĄGU 1 SEKUNDY SAMOCHÓD ZACZYNA JECHAĆ POPRAWNIE
AKI DIABEŁ MOŻE POWODOWAĆ TAKIE DZIWNE ZACHOWANIA??


WOJTEK
WINDSTAR LX 3,8/95 NA GAZIE
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon Paź 24, 2005 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może sie przycierac silnik krokowy (o ile masz ) padać sonda lambda lub jezeli masz śrubke zamiast silnika zatyka się czasami w parowniku kanał gazowy pomiędzy regulatorem ciśnienia a membramą i zaworem dawkującym opisz dokładnie co masz w instalacji załozone to moze cos uradzimy wspólnie Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
overkill
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 6

PostWysłany: Pon Lis 14, 2005 21:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A było tak pięknie. Autko jeep grand 4.7L instalacja BRC Sequent 56 instalowana w www.ekoalma.pl przejechałem około 500km i zapaliła sięlampka check engine. Jestem zmartwiony jutro jade do gazownika. A wszystko chodziło przecudnie. Palił znośnie, przyspieszenie jak na benzynie jednym słowem zero różnicy czy jechałem na LPG czy na benzynie, aż tu nagle CHECK ENGINE:( no i mieszkam 40km od gazownków:( bliżej nie było. A oni wyglądająna pożądną firme.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią Lis 18, 2005 21:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sonda mogła sie skonczyc to jest notoryczna sprawa przed zimą padają jak muchy a dlaczego to tego nie udało mi sie rozgryść być może przez zwiększoną znacznie wilgotność powietrza ale to tylko teoria Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
bartos
*
*


Dołączył: Nov 24, 2005
Posty: 3

PostWysłany: Czw Lis 24, 2005 0:58    Temat postu: strachy na lachy? Odpowiedz z cytatem

Shocked Dobry... Przymierzam się do kupna windstara 3.0 od znajomego i chciałem go zagazować ale po tym co tu przeczytałem jestem przerażony... zacząłem się zastanawiac nie tylko nad gazem ale i nad samym kupnem auta Czy mógłby mnie ktos oświecic ale tak szczerze ile powinien palic taki windstar 3.0 '97? Jak to jest byc posiadaczem "Amerykana" tzn domyślam sie że na pewno super jest wiedzieć że ma się "Oryginalne' autko ale jak z eksploatacją, częściami ekonomią?Mechanicy straszą.. kierowcy chwalą.. A same autka... Piekne!! Potrzebuje autko w trasy (cała polska) a słyszałem że w komforcie nikt im nie dorówna Dziękuje z góry jak rzadko który i pozdrawiam Bartos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw Lis 24, 2005 19:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1-KOMFORT
2-PIĘKNO
3-WYTRZYMALOSC
4-NIE MA LEPSZEGO AUTA OD AMERYKANA
5-NAJ-NAJ-NAJ LEPSZY

Oto zalety i ma same zalety a mechanicy co gadaja pierdoly poprostu znaja sie na żukach,syrenkach itd... za skomplikowane dla nich są te auta a jeżeli dbasz o wszystko to żaden inny model nie dorowna wytrzymalosci i perfekcji wykonania ile pali to nie jest pytanie zalezy co oczekujesz od auta jak szalejesz to duzo ale jak trasa i spokoj za kierownica to bmw z 2 litrowym silnikiem wiecej spali niz VAN z 3,3L silnikiem np.moj chryslerek
jeździ sie nim cudownie a jest to moje chyba z 20 auto moze nawet lepiej i tego na nic jusz nie zmienie chyba ze na nowszego ale tylko USA i Chryslera lub Jeepa Pozdrawiam i polecam bedzie zadowolony Sharan,Galaxy,Alhambra to są taczki w porównaniu a Citroen nawet na taczkę sie nie nadaje bo te marki są droższe w utrzymaniu od amerykańca do Citroena Korek wlewu paliwa kosztuje 150zł a zaprogramowanie nowego 600zł Smile mój mądry tatuś ostatnio zgubił Smile
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
bartos
*
*


Dołączył: Nov 24, 2005
Posty: 3

PostWysłany: Nie Lis 27, 2005 21:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Very Happy NO! nareszcie ktos dodał mi otuchy bo tak to wszyscy w koło narzekają.. Windstar potrzebny mi w trasy z zespołem więc mam nadzieje ze nie będzie mi aż tak rujnował kieszeni. Jedyne czego sie boję to tego że jak gdzieś mi w Polsce nawali to niestety nie wszyscy będą mogli mi pomóc (TZN MECHANICY) W tym tygodniu mój windstar przyjeżdża do Polski więc jeśli wszystko będzie ok to stane sie jego szczęśliwym (mam nadzieje) posiadaczem. Pozdrawiam Bartos. Odezwe się jak juz go zobacze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon Lis 28, 2005 19:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak masz zamiar ciągać przyczepy to poczytaj dział o skrzyniach biegów i koniecznie załóż chłodniczkę do skrzyni Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
bartos
*
*


Dołączył: Nov 24, 2005
Posty: 3

PostWysłany: Pon Lis 28, 2005 21:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No raczej jeździmy bez przyczepy bo sprzętu mamy mało.. i nie jeździmy z całym nagłosnieniem ale dziękuje skorzystam z porady i przeczytam. Kurcze dalej sie boje tego auta...!!! Jestem z tarnowskich gór zna ktos jakis warsztat najbliżej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pon Lis 28, 2005 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O i ja jestem z TG może jakieś piwko
Oczywiście bezalkoholowe, no chyba że prawka zostawimy w domu.

Warsztaty to najbliżej to Astro w Katowicach na Rozdzieńskiego i serwis w Bielsku i za Czestochową. Ale osobiście nic nie mogę powiedzieć o nich bo nie kożystałem. I obym nie miał potrzeby.
A tak wracając do mojej historii z windstarem to nie planowałem takiego autka Szukałem mondziaka czu omegi kombi. Aż pewnego razu wsiadłem w jednym komisie do Winiego właśnie i wiedziałem ze tylko taki.
Zanim go kupiłem 3 razie jechałem do Warsawy go obeżeć i nawet jadąc z pieniedzmi miałem obiekcje czy sie nie wycofam. Potem truchlałem z każdym przejechanym metre, Wsłuchiwałem sie w silnik i w każdy najmniejszy odgłos. Najbardziej bałem sie skrzyni bo sam widzisz jakie sa koszty naprawy. Tak więc rozumiem twoje lęki. Ale dzisiaj jestem z niego baaaardzo zadowolony. Szkoda tylko że tak mało się nim poruszam, jazda to na prawde wielka przyjemnośc. Głownie z rodziną wycieczka urlop do rodziny. Ale czasem siadam i robie sobie kilkanaście kilometrów bez celu- dla przyjemności.
Jak kupisz dobrze to będziesz zadowolony i gwarantuje ci że następny twój samochód to będzie też amerykański wan i dojdziesz do tego wniosku na trzeci dzień.
Pozdrawiam i podtrzymuję propozycję piwka.

Wojtek
Windsyar LX 3,8/95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
artur
*
*


Dołączył: Nov 14, 2004
Posty: 59
Skąd: krakĂłw

PostWysłany: Wto Lis 29, 2005 15:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba każdy kto nie miał styczności z tymi autami , ma wątpliwości przed zakupem. Mój Fordzik jest moim 12 autkiem, poprzednie trzy to francuzy.
Jak zaszła konieczność zakupu auta 7 osobowego ja byłm za 806 lub Espacem , żona za Aerostarem. No i poszło po myśli żony. W lutym mija dwa lata od kupna i powiem szczerze, jeśli kiedyś będe zmieniał to z całą pewnścią na jakiegoś amerykańskiego vana.

artek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Slowik
*
*


Dołączył: Dec 03, 2005
Posty: 140
Skąd: PoznaĂą

PostWysłany: Nie Gru 11, 2005 18:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Korzystając z wiedzy kolegów, mam parę pytań. Niedawno nabyłem Granda 3,3 z 96r, sekwencyjny wtrysk gazu firmy Zavoli. Dopiero dzisiaj wyjeździłem cały zbiornik gazu i po przeliczeniach wyszło mi spalanie trochę ponad 19l/100km po mieście. Dodam, że oszczędzam furkę jak nigdy!!!
No to pytam, czy pędzić do gazownika na regulacje??? I czego się dowiem od szanownych kolegów na temat mojej instalacji?
Pytań ciąg dalszy: Mam zbiornik walcowy w bagażniku, a chciałbym na miejscu koła zapasowego. Sama zamiana to nie problem, ale czy jestem w stanie sprzedać używaną butlę. Tzn czy można ją powtórnie wykorzystać do innej fury czy instalacji. Zbiornik mój ma 60l, wchodzi 47l.

Pozdr
Slowik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Nie Gru 11, 2005 18:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pierwsze pytanie . Jak długo jeździsz? Mi też rok temu jak kupiłem caravan to go oszczędzałem Powoli ruszanie i takie tam. A spalanie gazu wynosiło 18-19l/100. Dzis zszedłem do 13-14l/100. To tak na początek.
Po drugie przy sekwencyjnym powinno być o wiele mniejsze spalanie. Pomimo jazdy na mieście. Coś masz źle ustawione. A nie świeci Ci się CHEK ENGINE lub CHEK ENGINE SOON ?
Co do butli to mam w kole zapasowym. Tankuję do niej 42l gazu. Na komputerze (podsufitka) resetuję przejechane kilometry. Po 250 podjerzźam na stację.
Spezdać butlę możesz u gazowników u których bedziesz zmieniał, jeśli posiadasz dokumenty legalizacyjne do butli.

Wojtek
Dodge caravan 3,3LE gaz & Opel omega 2,0 gaz (automaty)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Slowik
*
*


Dołączył: Dec 03, 2005
Posty: 140
Skąd: PoznaĂą

PostWysłany: Nie Gru 11, 2005 19:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie za bardzo wiem o co pytasz z tym jeżdżeniem?? Ogólnie jeżdżę długo (samochodami) od 17 roku życia (teraz mam 2Cool czyli chyba długo. Automatem od tygodnia. Co rozumiesz przez: "Dzis zszedłem do 13-14l/100". Znaczy że co, Twoja technika jazdy szlifowana przez rok pozwoliła obniżyć spalanie?? To poproszę o kilka porad na temat techniki jazdy.
Check engine świecił się jak przymierzałem się do kupna. Co by się upewnić, przed zakupem pojechałem na diagnostykę do serwisu. Wykryło jakiś błąd na 6 cylindrze( wypadające zapłony na gazie). Ale po zresetowaniu błędu (2 tyg temu) kontrolka się nie zapaliła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon Gru 12, 2005 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spalanie stanowczo zaduze jak na sekwencje Sad A co do techniki jazdy to bardzo duzy wplyw ma na spalanie w tych autkach sam sie o tym przekonalem na poczatku zalamalem sie jak mi spalil 25 litrow benzynki Shocked a teraz szwagier audi mi nieraz nie dorówna w spalaniu przede wszystkim jazda automatem jest inna od manuala nie nalezy raptownie ruszac i czesto nalezy kozystac z tempomatu jesli to mozliwe spalanie spada wtedy drastycznie Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Slowik
*
*


Dołączył: Dec 03, 2005
Posty: 140
Skąd: PoznaĂą

PostWysłany: Wto Gru 13, 2005 17:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gazownik już ustawiony na czwartek (wsadziłem mu łeb konia do łóżka), będzie regulował.
Pytanko mam jeszcze ile mogę wołać za butlę walcową 60 l do gazu oczywiście. Planuję zmienić na teroidalną (czy coś takiego) w miejsce koła zapasowego. Gazownik pewnie jakąś kwotę zaproponuje ale chciałbym mieć wstępnie jakiś pogląd, żeby mnie w kosmos nie wy....bał.
Z tym tempomatem to zawsze mi się wydawało, że właśnie odwrotnie jest. Długo jeżdziłem jako pilot w autokarach wycieczkowych i w autokarach zawsze na tempomacie palił więcej. Tempomat zawsze bez względu na warunki (silny wiatr czołowy, czy też duże górki pagórki), będzie utrzymywał zadaną prędkość. Czyli np. zawsze wjeżdżając pod górkę ciśnie przepustnicę, żeby prędkość nie spadła.
Ale mogę się mylić Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Wto Gru 13, 2005 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No masz tym razem rację. Very Happy Very Happy Że sie mylisz. Ja tak samo myślałem. Sad Jednak na tempomacie spala mniej.
Co do jazdy nie miałem na mysli stażu jazdy. Ja jeźdzę od 16roku mam ich więcej niż TY a popełniałem ten sam błąd. Embarassed Embarassed
Jak JARECEK wspomniał automat jest inny od manualu w technice jazdy. Trochę spokoju. On nie lubi nierwowości. Musisz opracować sobie technikę jazdy. Ja na przykład gdy ruszam to troszkę go przetrzymuję i po dojściu do odpowiedniej prędkości lekko odpuszczam pedał gazu. A podem delikatnie. Tak to ja robię, ale ilu kierowców to tyle technik. Ale na pewno nie bedziesz żalował jazdy tym samochodem. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
A co butli to może JARECEK sie wypowie.

Pozdrawiam

Wojtek
Dodge caravan 3,3LE gaz & Opel omega 2,0 gaz (automaty)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Slowik
*
*


Dołączył: Dec 03, 2005
Posty: 140
Skąd: PoznaĂą

PostWysłany: Czw Gru 15, 2005 19:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byłem u gazownika na regulacje i ..... nic z tego nie wynikło Sad . Jego komputer z jakichś dziwnych powodów nie mógł się połączyć z kompem instalacji, którą sam zakładał. Podobno co kwartał dostają aktualizacje programów. Czyli co, po założeniu instalacji mam szansę na serwis przez 3 msc, bo później.... nowy program i dupa!!!! Mam się skontaktować w sobotę, bo muszą skołować z powrotem poprzednią wersję programu?!?!?!
Czy to jakiś standart przy sekwencji, a może to standart przy Voyagerach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szwaga
*
*


Dołączył: Nov 07, 2004
Posty: 164
Skąd: Ząbkowice

PostWysłany: Pią Gru 16, 2005 7:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Slowik napisał:
Czy to jakiś standart przy sekwencji, a może to standart przy Voyagerach?


jedyny standard w Twoim przypadku to fakt że kolejny "gazownik" do odstrzału
to że nie można połączyć się z centralką jest spowodowane albo uszkodzeniem jej samej ,albo interfejsu ,albo też laptopem gazownika.

Tłumaczenie się tego "fachowca" że to wina oprogramowania jest bzdurą - po prostu nie ma na co zwalić winy za swoją niewiedzę ,owszem producenci softów często je aktualizują - dodając nowe funcje ,itp ,ale nigdy soft do konkretnego typu centrali nie przestaje być z nią kompatybilny (niezależnie od wersji) .
Jeżeli jednak przyczyną braku komunikacji nie są wyzej wymienione - to po prostu pan gazownik próbował połączyć się z Twoją centralką za pomocą softu przeznaczonego do innego typu komputera gazowego i tyle

pozdr.
Marek
_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER 3,3 '96 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Slowik
*
*


Dołączył: Dec 03, 2005
Posty: 140
Skąd: PoznaĂą

PostWysłany: Pią Gru 16, 2005 13:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wolałbym do niego nie strzelać, w końcu to oni zakładali ten gaz. Każdy robi to po swojemu, a nauczony z poprzednich samochodów gazownicy niechętnie grzebią w instalacjach, których nie zakładali.
Dodam, że ten zakład ma autoryzację Czakram-u.
Będę gościa naciskał, odniosłem wrażenie , że nie specjalnie ma czas albo ochotę grzebać w moim cudzie techniki, więc może wymyślił bajeczkę, żebym przyjechał innym razem??
A jak nie..... to sobie strzelnicę urządzę Mad . Dam znać może ktoś będzie chciał postrzelać ze mną.
Jutro mam dzwonić do gościa bo ma "stary soft skołować". Będę informował na birżąco o postępach regulacji.



Plymouth Grand Voyager 3,3 96r Gaz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon Gru 19, 2005 22:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedna wielka ściema i to na całej lini soft jak to napisano powyzej nawet najnowszy musi dzialac poprostu cos spierdolili i nie umia sobie z tym poradzic bierz jakiegos karka bez szyji z duzym karkiem i posadz go na przednim fotelu najlepiej zeby byl nie ogolony i wal na warsztat twierdzac ze to auto kupuje ten kark i chcesz mu oddac sprawne moze obejdzie sie bez strzelania Smile
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Czw Mar 16, 2006 9:41    Temat postu: pytanie do Jarecka instalacja gazowa Odpowiedz z cytatem

Wlasnie przeczytalem to wszystko na temat gazu .Odpowiedz mi Jarecek zalozylem ins BRC lambda blitz z jakas elektronika bingo tez z firmy czakram odpowiedz czy to cos warte posluchalem cie zapieli wlot gazu tej samej srednicy co wlot powietrza i reduktor wyzej niz 120kw ,ale skacza mi obroty jak spadna na700 i depne mu w gaz to sie przydlawi musze czekac az wskoczy na 1000 wtedy rusza normalnie .Jest to villager 3.0 i pali 20 w miescie powiedz cos otym.Palil mi 18 w miescie ,ale przy cofaniu walnelem takim zaworem malym z nakretka jak go dokrecisz to odcina doplyw gazu ,i od tamtej pory zjada wiecej coty nato.pozdrawiam .odp
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią Mar 17, 2006 9:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wlot czyli mikser do silnika 3.0 nie powinien miec wiecej niz fi 37mm wewnatrz poniewaz beda wystepowaly tzw.dziury paliwowe tzn nie ma odpowiedniego podcisnienia na mikserze aby zassal gaz z reduktora dlatego tak sie dzieje ze nie mozesz jechac skoro zalozyli taki sam mikser jak srednica dolotu teoretycznie to wogole nie ma prawa chodzic moze jednak masz wewnatrz jakies zawezenie ?? Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group