www.asu.pl :: Zobacz temat - Gotujaca sie woda
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gotujaca sie woda

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek1
*
*


Dołączył: May 22, 2007
Posty: 48
Skąd: Kartuzy

PostWysłany: Czw Sie 28, 2008 20:03    Temat postu: Gotujaca sie woda Odpowiedz z cytatem

Jak w temacie. czasami po dobrej chwili po staniu w korku gotuje sie woda i wygobywa sie para z chłodnicy. Gdzie moge szukac przyczymy???
Termostat wymieniłem i trzyma dobrze. Wentylatory sie załaczaja (ale jakos tak pózno)!? Czy to molze byc wina korka na chodnicy??? Albo gdzie indziej szukac przyczyny??? A auto to Voyager 3.3 z 96r. moze ktos miał podobna sytuacje??? Pozdrawiam Jarek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw Sie 28, 2008 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem podobną sytuację. Poszukaj w moich postach.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Sie 28, 2008 21:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wymień korek chłodnicy (groszowe sprawy)a temp.na wskazniku podczas wydobywania pary jaką masz Question
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sie 29, 2008 6:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli wymiana korka nie pomorze to prawdopodobnie masz walnieta pompe,wirnik mogl byc z tworzywa i z wiekiem nic z niego nie zostalo.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pią Sie 29, 2008 11:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wirniki w voykach są blaszane więc nie bardzo ma się co urwać. Jak już sprawdzisz korek, pompę i będzie git to może być uszczelka pod głowicą.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Jarek1
*
*


Dołączył: May 22, 2007
Posty: 48
Skąd: Kartuzy

PostWysłany: Pią Sie 29, 2008 14:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Temperatura jest w nornie czyli na połowie, jutro wymienie korek i wtedy zobaczymy. Nie straszcie mnie tymi uszczelkami pod głowicami. Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pią Sie 29, 2008 14:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam korek to wymiany ,jak zgaszę silnik to robi blu blu blu w przewodach tak jakby się gotował ale to powietrze taki odgłos wydaje.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Sie 29, 2008 19:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak robi blu blu po wyłaczeniu silnika to masz walnieta uszczelke pod głowicą. A czy czasem nie przelewa ci większości płynu do zbiorniczka wyrównawczego?
Zrób coś takiego jak silnik pracuje i jest rozgrzany otwórz zbiorniczek i zobacz czy masz bulgotanie powietrza w zbiorniczku.
Ja coś takiego przerabiałem w swoim poprzednim samochodzie.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pią Sie 29, 2008 23:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wątpię aby uszczelką leciało już z korkiem miałem takjak nie trzyma na chłodnicy to zbyt wcześnie się otwiera -to nie tylko korek jest z zaworem który zabezpiecza właśnie układ nad nadwyżką ciśnienia aby chłodnicy nie rozwaliło lub uszczelki nie wysadziło,jeśli zwiększa się obroty silnika jednocześnie przewody pęcznieją,bulgocze w zbiorniczku wyrównawczym,olej w płynie lub na odwrót,ciężko pali jak zimny zbiera się rosa na swiecach tych objawów nie mam i troszkę już jeżdzę z tym,korek kupię i sprawdzimy jeszcze muszę zaintalować na przewodzie dodatkowy czujnik aby wiatraki uruchamiały się wczesniej bo coś siada elektryka,raz załącza raz nie na razie zrobiłem sobie włącznik na krótko(często w korkach stoję a szkoda mi silniczka)
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Sie 30, 2008 8:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Jak robi blu blu po wyłaczeniu silnika to masz walnieta uszczelke pod głowicą.

jak sie robi blu blu tzn ze gdzies w uklazie jest banka powietrza i tyle

>A czy czasem nie przelewa ci większości płynu do zbiorniczka >wyrównawczego?

ciezko poznac w samochodzie czy plyn idzie do zbiorniczka czy poprostu rozszerzalnosc termiczna robi swoje i plynu jest "wiecej"

>Zrób coś takiego jak silnik pracuje i jest rozgrzany otwórz zbiorniczek i >zobacz czy masz bulgotanie powietrza w zbiorniczku.
>Ja coś takiego przerabiałem w swoim poprzednim samochodzie.

jesli silnik bedzie rozgrzany do swojej normalnej temperatury i odkrecimy korek to narazimy sie na poparzenie - bo plyn w momencie utraty cisnienia w ukladzie - nam poprostu zawrze i wyplynie z calym impetem z ukladu! tak ze tego bym naprawde nie robil!
Niech kolega Lift zrobi jak radza koledzy czyli wymiana korka i narazie na tym bym zakonczyl i poczekal co sie bedzie dzialo i tyle ;-
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Sie 30, 2008 10:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marcys ja to przerabiałem, tez nie chciałem uwierzyć że strzeliła jedna z uszczelek pod głowicą. Nie słyszałem jeszcze żeby tylko zapowietrzony układ chłodzenia bulgotał przez minute po wyłączeniu silnika.

Rozszerzalność płynu chłodzącego jest ale w pewnych granicach i jeśli na zimnym masz minimum a po godzinie pracy masz prawie pełny zbiornik wyrównawczy to to chyba nie jest normalna rozszerzalność, prawda? A ja o czymś takim pisałem.

I trzecia sprawa pisałem o tym żeby otworzyć korek zbiorniczka wyrównawczego a nie chłodnicy!!! Żeby sprawdzic czy się pokazują bańki powietrza wczasie pracy silnika, jeśli są to niestety ale głowica do roboty.

Ja kolegom Jarkowi i Liftowi życzę żeby to nie była uszczelka tylko banalny korek
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Sie 31, 2008 1:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:

Ja kolegom Jarkowi i Liftowi życzę żeby to nie była uszczelka tylko banalny korek

Osobiście się nie martwię że uszczelka puszcza troszkę praktyki w tym mam i w/w objawy nie pojawiają się. Wink
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 5:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Rozszerzalność płynu chłodzącego jest ale w pewnych granicach i jeśli >na zimnym masz minimum a po godzinie pracy masz prawie pełny >zbiornik wyrównawczy to to chyba nie jest normalna rozszerzalność, >prawda?

moze to byc rozszerzalnosc! wszystko zalezy od objetosci ukladu i wielkosci samego zbiornika.

>I trzecia sprawa pisałem o tym żeby otworzyć korek zbiorniczka >wyrównawczego a nie chłodnicy!!! Żeby sprawdzic czy się pokazują >bańki powietrza wczasie pracy silnika, jeśli są to niestety ale głowica do >roboty.

zeby sprawdzic czy nei pokazuja sie banki mozna to zrobic "po zimnemu" Smile a co do odkrecenia korka chlodnicy/zbiorniczka - to wszystko jedno ktory otworzysz - to uklad zamkniety i to czy otworzysz w pkt X czy pkt Y to i tak spowoduje utrate cisnienia w ukladzie=>wywalenie plynu. mowie o normalniej temp. pracy.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 6:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zeby sprawdzic czy nei pokazuja sie banki mozna to zrobic "po zimnemu" a co do odkrecenia korka chlodnicy/zbiorniczka - to wszystko jedno ktory otworzysz - to uklad zamkniety i to czy otworzysz w pkt X czy pkt Y to i tak spowoduje utrate cisnienia w ukladzie=>wywalenie plynu. mowie o normalniej temp. pracy

i tu sie mylisz!!!
odkrecajac korek chlodnicy wywali ci cisnienie i poparzysz sie para wodna ktora wg praw fizyki wytworzy sie z powodu ...blablabla....i tak dalej ...
a odkrecajac korek zbiorniczka wyrownawczego JESTES BEZPIECZNY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 6:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krzycho ma racje. korek chlodnicy ma wbudowany taki ciekawy zaworek.otoz kiedy w chlodnicy(w ukladzie) wzrasta cisnienie powyzej jakiegos stopnia(bo jakies tam podczas pracy jednak jest) to sprezynka w korku zostaje scisnieta i nadmiar plynu wypchniety do zbiorniczka,jesli zas chlodnicy robi sie tego plynu za malo(kiedy sie wystudzi lub....jest nieszczelnosc) to zworek pozwoli zasysac plyn ze zbiorniczka. dlatego na zbiorniczku jest oznaczenie zimy/cieply. oczywiscie na kazdym korku lub okolicach chlodnicy pisze aby nie odkrecac go kiedy silnik jest cieply bo grozi to poparzeniem ,a w najlepszym razie pobrudzeniem sie wyskakujacym spod korka plynem. natomiast cisnienie w zbiorniczku jest rowne cisnieniu atmosferycznemu. tak jest w znanych mi ukladach chlodzenia.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 7:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dokładnie, odkrecenie korka chłodnicy przy gorącym silniku będzie skutkowało poważnym poparzeniem. Natomiast odkręcanie korka zbiorniczka wyrównawczego jest w 100% bezpieczne.
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 8:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

charger napisał:
Natomiast odkręcanie korka zbiorniczka wyrównawczego jest w 100% bezpieczne.

Wyjątkiem jest układ z chłodnicą bez korka połączoną wężykiem ze zbiorniczkiem wyrównawczym,odkręcenie korka (z zaworem) na zbiorniczku wyrównawczym daje taki sam efekt jak na chłodnicy(wulkan z wrzątku-zauważyłem że zbiorniczki wyrównawcze w układach z korkiem chłodnicy mają tylko wciskaną klapkę która i tak by eksplodowała jak by było coś nie tak,a w układach z chłodnicą bez korka jest zbiorniczek wyrównawczy z korkiem nakręcanym i zaworkiem nadciśnieniowym i zazwyczaj na korku jest naklejka lub wytopiony znak pary lub coś w podobie.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 9:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
cisnienie w zbiorniczku jest rowne cisnieniu atmosferycznemu. tak jest w znanych mi ukladach chlodzenia.


no tak...troche sie zapedzilem i zapomnialem calkowicie ze sa 2 modele ukladow..jeden z korkiem w chlodnicy i zaworkiem i tu w zbiorniczku cisnienie jest zadne, oraz 2 uklad - bez korka w chlodnicy, a jedynie z korkiem z zaworem w zbiorniczku - i tu cisnienie juz jest spore(chyba 2,5Bar) - taki uklad ma Visio i to mnie troche ukierunkowalo Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 21:23    Temat postu: Re: Gotujaca sie woda Odpowiedz z cytatem

Jarek1 napisał:
Jak w temacie. czasami po dobrej chwili po staniu w korku gotuje sie woda i wygobywa sie para z chłodnicy. Gdzie moge szukac przyczymy???
Termostat wymieniłem i trzyma dobrze. Wentylatory sie załaczaja (ale jakos tak pózno)!? Czy to molze byc wina korka na chodnicy??? Albo gdzie indziej szukac przyczyny??? A auto to Voyager 3.3 z 96r. moze ktos miał podobna sytuacje??? Pozdrawiam Jarek


Jeśli korek jest nieszczelny (nie trzyma odpowiedniego ciśnienia w ukladzie) płyn może się zagotować ,bo temperatura załanczania wentylatorów to 105 C Sad . Ciśnienie w układzie chłodzenia utrzymujące się przez prawidłowo działający korek zmniejsza możliwość gotowania plynu( czyli np. przy otwartym ukladzie (bez ciśnienia) zagotuje przy 100 C, a pod cisnieniem dopiero przy 110 C)
Drugą ważną sprawą jest stosowany plyn chłodniczy,z racji "późno"załanczających się wentylatorów powinien mieć podwyższoną temperaturę wrzenia ( Borygo,Petrygo się nie nadają sprawdziłem osobiście Laughing --objawy-po wyłączeniu silnika bulgotanie ,gotowanie płynu jeśli wentylatory nie zdążyły sie jeszcze włączyć)
Teraz stosuje DYNAGEL i problemy się skończyły
taki
http://www.moto.allegro.pl/item418840687_hurt_nowy_dynagel_plyn_do_chlodnic_5l_gratisy.html
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Wrz 02, 2008 12:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie najlepszy płyn do chłodnic to prestone

_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Wrz 02, 2008 14:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem czy najlepszy ale tez go stosuje od lat:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
crazyman936
*
*


Dołączył: Jun 19, 2008
Posty: 13

PostWysłany: Pon Wrz 08, 2008 14:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam;] od jakiegoś czasu mam problem z układem chłodzenia a mianowicie gdy zalewam do zbiorniczka płyn chłodniczy to po przejechaniu kilkuset metrów płynu niema... naprawiłem chłodnice bo ciekła potem usterka sie powtórzyła i trzeba było znowu chłodnice lutować... po tym znowu to samo ucieka płyn... następnie zostały wymienione uszczelki pod głowicą i nadal usterka jest... posiadam chryslera voyagera z silnikem VM 2.5 TD z 1998r

EDIT: czy jeśli korek jest uszkodzony będzie sie tak działo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pon Wrz 08, 2008 17:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lift napisał:
Lutek34 napisał:

Ja kolegom Jarkowi i Liftowi życzę żeby to nie była uszczelka tylko banalny korek

Osobiście się nie martwię że uszczelka puszcza troszkę praktyki w tym mam i w/w objawy nie pojawiają się. Wink

Korek wymieniłem i znikło bul,bul,bul Laughing ciekawe co u Jarka1 po wymianie Question
Jeśli chodzi o VM ,niekiedy lutowanie chłodnicy musi w końcu kiedyś sie zakończyć i pora na nową,jeśli nie widzisz wycieków i nie masz podejrzeń uszkodzenia uszczelki (patrz w/opisane),chłodnica pod wpływem ciśnienia rozszczelnia się i płyn od razu paruje z chłodnicy bo jest gorąca ubytki zależą od rozmiaru rozszczelnienia.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Wto Wrz 09, 2008 13:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie jak było jak było BUL BUL BUL to miałem do remontu silnik Sad najpierw wymiana uszczelki pod głowicą + planowanie głowicy, wymiana pierścionków i panewek w silniku no i wymiana nagrzewnicy bo jak robiło bul bul to rosło ciśnienie w układzie i rozszczelniło mi nagrzewnicę

Tak że moje BUL BUL BUL było baaaardzo kosztowne Evil or Very Mad
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Wrz 09, 2008 18:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkusCal napisał:
najpierw wymiana uszczelki pod głowicą + planowanie głowicy, wymiana pierścionków i panewek w silniku no


Marcus ale ta wymiana pierscieni i panewek to chyba niejako przy "okazji" bo przeciez stan ukladu tlokowo-korbowego nie ma wplywu na uklad chlodzenia...
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Wto Wrz 09, 2008 22:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
MarkusCal napisał:
najpierw wymiana uszczelki pod głowicą + planowanie głowicy, wymiana pierścionków i panewek w silniku no


Marcus ale ta wymiana pierscieni i panewek to chyba niejako przy "okazji" bo przeciez stan ukladu tlokowo-korbowego nie ma wplywu na uklad chlodzenia...


Tak to było przy okazji - bo nie najlepiej to też wyglądało - ale to nie było przyczyną BUL BUL Smile - tylko niestety już prawdopodobnie przejechanych kilometrów - których na liczniku nie było widać przy zakupie Evil or Very Mad - niestety tak bywa przy zakupie UŻYWEK Twisted Evil
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Wrz 10, 2008 16:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aby większości a korku się zakończyło mi w zimę uszczeleczka poszła i nagle poczułem brak ogrzewania i temp.podskoczyła na max do domu 50 km zostało kupiłem w przydrożnym sklepie kilka butelek mineralnej i zalewałem chłodnice co kilkanaście kilometrów bo wciekała woda do cylindra i na trzech cylindrach dojechałem do domu bez dodatkowych kosztów na naprawę wydałem też spore pieniążki.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jarek1
*
*


Dołączył: May 22, 2007
Posty: 48
Skąd: Kartuzy

PostWysłany: Pią Wrz 12, 2008 16:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam no ja wymieniłem korek chłodnicy i jest dobrze. mam nadzieje ze tak zostanie. no ale na wszelki wypadek kupiłem tez pompe wody.
Dzieki chłopaki i pozdrawiam Jarek
co ja bym bez was zrobił??? Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Wrz 12, 2008 19:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jarek1 napisał:

Dzieki chłopaki i pozdrawiam Jarek
co ja bym bez was zrobił??? Rolling Eyes


oddal bys do jakiegos mechanika, kotry najpier by zrobil "oczy" na amerykanca a pozniej by cie skroil pare stow za wymiane uszczelki i paru innych pierdol a na koncu by ci wymienil korek za20zl i cieszyl bys sie ze auto zostalo naprawione Smile standard Sad
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Jarek1
*
*


Dołączył: May 22, 2007
Posty: 48
Skąd: Kartuzy

PostWysłany: Czw Wrz 25, 2008 17:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki "marcys" no faktyczne masz racje. Ale co zrobic "nasi" mechanicy juz tacy sa... Laughing No ale dobrze ze człowiek tez cos nie cos potrafi to tez nie da sie naciagnac!!! Dzieki chłopaki i pozdrawiam Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group