www.asu.pl :: Zobacz temat - Pomocy Silnik po zagrzaniu gaśnie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomocy Silnik po zagrzaniu gaśnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
rogal
*
*


Dołączył: Aug 14, 2008
Posty: 3

PostWysłany: Czw Sie 21, 2008 8:21    Temat postu: Pomocy Silnik po zagrzaniu gaśnie Odpowiedz z cytatem

Po naprawie skrzyni biegów Odebrałem samochód i szczęśliwy byłem przez 15 km po zagrzaniu się stanął z objawami jak przy braku paliwa Jednak to nie była ta przyczyna bo po ostudzeniu znów zapalil i do momentu zagrzania chodzi idealnie POMOCY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Sie 21, 2008 8:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w trabancie Question Laughing
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
rogal
*
*


Dołączył: Aug 14, 2008
Posty: 3

PostWysłany: Czw Sie 21, 2008 8:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w moim kochanym voyager 3.3 v6 93r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Sie 21, 2008 9:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to daj to w podpisie Smile

a czy iskra jest jak zgaśnie ? proponuje sprawdzenie kodów błędów
Kody błędów

Odczyt

Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika.
-W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć)
-Będzie migała lampka kontrolna silnika.

Resetowanie

Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora na co najmniej 30 sekund aby zresetować ECU.Sygnał
-Cyfra 1: Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą. - Przerwa, lampka gaśnie na 1 sekundę.
- Cyfra 2: Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą.
-Przerwa, lampka gaśnie na 2 sekundy.

Kody błędów

11 W czasie obracania silnika korbą nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu.
12 Niedawno odłączono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napięcie z akumulatora.
13 Czujnik MAP bez zmian od uruchomienia do pracy.
14 Zbyt niskie (poniżej 0.16V) lub zbyt wysokie napięcie (powyżej 4.96V) na czujniku MAP.
15 Brak sygnału czujnika prędkości / odległości.
16 Wykryto utratę napięcia akumulatora przy pracującym silniku.
17 (1985 tylko turbo): obwód czujnika stukania. Silnik zbyt długo pozostaje zimny.
21 Sygnał czujnika tlenu nie zmienia się (pozostaje na 4.3 - 4.5V).
22 Sygnał czujnika chłodziwa poza zakresem.
23 Czujnik temperatury powietrza wlotowego może być uszkodzony.
24 Czujnik położenia przepustnicy poza zakresem.
25 Zwarty obwód napędu silnikowego automatycznego biegu jałowego (AIS) lub nie osiągnięto docelowego biegu jałowego.
26 Nie uzyskano szczytowego napięcia w obwodzie wtryskiwacza.
27 Obwód wtryskiwacza nie przełącza się gdy jest to wymagane.
31 Obwód lub układ sterujący solenoidu oczyszczania parownika.
32 Nie działają mierniki EGR (1988) lub (1990-92, wszystkie oprócz Turbo) zespół sterowania nie widział zmiany stosunku powietrza/paliwa po uruchomieniu EGR.
33 Obwód przekaźnika sprzęgła w układzie klimatyzacji otwarty lub zwarty.
34 (1984-86) EGR obwód solenoidu zwarty lub otwarty. (1987-1991) regulator prędkości zwarty lub otwarty.
35 Obwód przekaźnika wentylatora chłodzącego otwarty lub zwarty. (Trucks) Usterka silnika przełącznika biegu jałowego.
36 Otwarty lub zwarty obwód sterowania przepustnicy spalin turbo. (3.9 / 5.2 RWD) obwód cewki cylindrycznej. Otwarty lub zwarty obwód elektrozaworu odpowietrzania Turbo IV.
37 Usterka lampki wskaźnikowej przesunięcia (układ 5-biegowy) Niskie napięcie w części obwodu napędu solenoidu blokującego / odblokowującego przepustnicę (87-89); w obwodzie cewki solenoidu (85-89 Turbo I-IV); na czujniku temperatury przekładni (1995 i późniejsze).
41 Obwód regulacji pola alternatora otwarty lub zwarty.
42 Otwarty lub zwarty obwód przekaźnika automatycznego wyłączania (główny przekaźnik). Obwód sterowania przekaźnika pompy paliwa. Zespół poziomu paliwa - bez zmian w miarę przebywania odległości.
43 Nie uzyskano szczytowego prądu w cewce pierwotnej przy maksym. czasie przebywania; problem z interfejsem modułu napędowego do zespołu sterowania.
44 Na płytce logicznej FJ2 nie ma napięcia; samo-diagnostyka zespołu sterowania wskazuje na problem; przekroczony zakres temperatury akumulatora.
45 Przekroczony limit turbodmuchawy (silnik został wyłączony przez zespół sterowania).
46 Zbyt wysokie napięcie w akumulatorze w czasie ładowania lub zbyt niskie napięcie w układzie ładowania.
47 Zbyt małe napięcie w akumulatorze i zbyt mała moc alternatora (zbyt małe napięcie w układzie ładowania).
51 Uszkodzony czujnik tlenu, zwrot sygnału mieszanki ubogiej; błąd wewnętrznego zespołu sterowania (tylko '84 turbo).
52 Uszkodzony czujnik tlenu, zwrot sygnału mieszanki bogatej; błąd wewnętrznego zespołu sterowania (tylko '84 turbo).
53 Wewnętrzny problem w zespole sterowania.
54 Brak sygnału zmiany biegu na wyższy w czasie obrotów silnika (tylko wersja turbo); usterka wewnętrznego zespołu sterowania (tylko wersja '84 turbo).
55 Koniec kodów.
61 Czujnik "Baro" otwarty lub zwarty.
62 Przebiegu w milach z systemu Emission Maintenance Reminder (EMR-kontrola utrzymania emisji) nie można przechowywać w EEPROM. Błąd PCM, nie zapamiętano mil z SRI.
63 Sterownik nie może zapisywać sygnałów w EEPROM.
64 Niesprawny katalizator.
65 Usterka przełącznika układu wspomagania kierownicy.
88 Początek testu (przeważnie nie podawany, nie należy go oczekiwać).


no i jeszcze wyczyszczenie czujnika położenia wału który znajduje sie na obudowie skrzyni biegów
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
RJSYSTEMS
*
*


Dołączył: Jul 19, 2008
Posty: 43

PostWysłany: Czw Sie 21, 2008 9:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdź, czy czujnik położenia wału nie został uszkodzony i czy jest wogóle podłączony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rogal
*
*


Dołączył: Aug 14, 2008
Posty: 3

PostWysłany: Czw Sie 21, 2008 20:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki serdeczne!!!!!
Dzięki waszej pomocy mechanicy przyznali się do błedu Wcześniej twierdzili że to przypadek że po wyjeździe z warsztatu(po 15km) auto się zepsuło i wszelkimi kosztami chcieli mnie obciążyć Twierdząc że to może wina cewki Na dodatek testowali go jeżdżąc zamiast na komputer od razu wrzucić Po trzecim telefonie przyznali że to czujnik i go naprawiaja
Jeszcze raz wam dziekuję
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RJSYSTEMS
*
*


Dołączył: Jul 19, 2008
Posty: 43

PostWysłany: Czw Sie 21, 2008 21:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czasami żałuję, że ja nie mam możliwości zadzwonić z reklamacją - sam naprawiam własne auta, ale powracając do tematu cieszymy się, że mogliśmy pomóc. swoją drogą dziwna sytuacja: warsztat uszkodził czujnik, zdawał sobie sprawę z własnego błędu i próbował winą obarczyć właściciela auta! to nie te czasy. widocznie uszkodzenie było ewidentne, a warsztat liczył na nie wiedzę właściciela i fart. osobiście polecam Ci, tak na przyszłość, zmienić warsztat. obecny nie jest godzien zaufania, naprawiania Twojego auta i Twoich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Sie 21, 2008 21:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

RJSYSTEMS napisał:
obecny nie jest godzien zaufania, naprawiania Twojego auta i Twoich pieniędzy.

święte słowa Wink
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jadwtr
*
*


Dołączył: Apr 20, 2005
Posty: 153

PostWysłany: Pią Sie 22, 2008 7:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A który czujnik był uszkodzony bo niedawno miałem takie same objawy post z przed tygodnia , sprawdzałem sam wszystkie czujniki przy silniku i cewkę oraz wtyczki, po ich wyczyszczeniu wkładałem spowrotem bo wydawały się w porządku .
O dziwo po złożeniu wszystkiego auto śmiga bez uwag już 300 km a ja nie wiem co mogło być przyczyną ?
Jak możesz dowiedz się który to i co mu się stało i napisz o tym !!!
_________________
Andrzej Voyager 98r. 2,0 16V SOHC gaz BRC saqent 24
GG 8179044
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Sie 22, 2008 7:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pewnie czujnik położenia wału , styki były Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group