www.asu.pl :: Zobacz temat - problem z biegami 2,4,W - manual
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z biegami 2,4,W - manual

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
micruz
*
*


Dołączył: Nov 07, 2005
Posty: 34
Skąd: GorzĂłw Wlkp.

PostWysłany: Czw Wrz 11, 2008 17:03    Temat postu: problem z biegami 2,4,W - manual Odpowiedz z cytatem

Witam.

Dzisiaj dopadł mnie pewien problem. Rano gdy jechałem do pracy zauważyłem dziwną rzecz - gdy próbowałem wbić dwójkę drążek dziwnie się zachowywał - bieg wbijał bez problemu ale jakby za płytko w dół schodził i napotykał za szybko opór. Wracając po pracy miałem już z dwójką problemy. Nie zawsze chciała wchodzić. Jak mocniej pociągnąłem drążek w dół to wchodził ładnie. Tak samo zaczęło się dziać z czwartym biegiem i ze wstecznym, z tym że największe problemy mam z biegiem numer dwa. Niedawno zdjąłem półkę plastikową (czy jak to nazwać) między siedzeniami, żeby zobaczyć co się dzieje. Wygląda to tak, że przy wbijaniu biegów "do siebie", czyli 2,4,Wsteczny drążek dochodzi do końca i opiera się o metalowy korpus (ten w którym pracuje) i wygląda to tak jakby brakowało mu dwa centymetry miejsca i biegi by wchodziły. Próbowałem znaleźć jakąś regulację ale nie uświadczyłem żadnej, ponadto przeczytałem w Manualu że regulacji do linki zmiany biegów nie ma jest tylko regulacja do drugiej. Jak zmieniam, biegi pchając łapę pod maskę i ręcznie popychacze sterując biegi wchodzą ładnie. Poza tym 1,3 i 5 bez żadnych problemów. Ma ktoś pojęcie co tam mogło zdechnąć.

Auto: Dodge Stratus 2,0 1996 - Manualna skrzynia oczywiście.


Pozdrawiam.
_________________
Przemek.

Dodge Stratus 2.0, bez gazowni Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Czw Wrz 11, 2008 18:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

.
Zaraz się posypią UWAGI że manual jest DO KITU Smile - oczywiście uwagi od właścicieli AUTOMATÓW Smile

Nie mam pojęcia co może być przyczyną twoich problemów za skrzynią "micruz"
Niestety ja też mam problemy z moim MANUALEM - wysiada mi synchronizator w 3 biegu i jestem ugotowany bo nikt nie chce się za TO ZABRAĆ do roboty Sad

NO i tu mamy 2 : 0 dla AUTOMATÓW - choć jak czytam w innych tematach to i AUTOMATY też się PSUJĄ Smile
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Czw Wrz 11, 2008 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

eeee manual jest DO KITU Very Happy
Może linka się rozciągnęła, znam przypadłość ale z innego, nie tak amerykańskiego auta, fiata cinquecento 900, z tym że tu jak pamiętam była regulacja. Po za tym problemy z wchodzeniem biegów to także mały poziom oleju w skrzyni.
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Wrz 11, 2008 22:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wjedz na kanal,wejdz pod samochod i zobacz w jakim stanie jest polaczenie piowego drazka(wajchy od biegow) z poziomym wchodzacym do skrzyni.Czest jest to przegob kulowy a'la sworzen,jak sie wyrobi moze odpasc,mogla ci jakas guma podtrzymujaca i likwidujaca wibracje odpasc.Mialem tak we fordzie,przegnilo polaczenie zgrzewane i jeden drazek zdrugim mialy zla pozycje,przewiercilem i skrecilem,problemy zniknely.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Sob Wrz 13, 2008 6:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pociągnę jeszcze mój temat TUTAJ

Byłem ostatnio w Serwisie Chryslera , okazyjnie Smile w sprawach zawodowych
i przy okazji spytałem się o synchronizator do mojej skrzyni - no i nie powiem że nie było trochę problemów z lokalizacją takiej skrzyni a później KOSZTY - synchronizator ok 2tys zł a nowa skrzynia ok 8 tys zł Rolling Eyes Shocked Evil or Very Mad
- po czym stwierdziłem że w sumie to nie mam takiej jeszcze złej skrzyni i całkiem dobrze wchodzi mi ten 3 bieg
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

A jeszcze jedno miałem okazje obejrzeć nowego Chryslera Voyagera i szczerze mówiąc na zewnątrz jest OK rozwiązania z fotelami też OK ale to co zobaczyłem w środku to KOSZMAR - jeden wielki PLASTYK i gdzieś taki z wyglądu tandetny ( moje odczucie ) - no i jeszcze jedno CZY KTOŚ WIDZIAŁ GDZIE JEST PRZYMOCOWANE KOŁO ZAPASOWE Twisted Evil Twisted Evil
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Wrz 13, 2008 9:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czy siedziałeś na tylnej kanapie Smile nie polecam
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Sob Wrz 13, 2008 9:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

qazws napisał:
a czy siedziałeś na tylnej kanapie Smile nie polecam


Szczerze mówiąc to tak naprawdę sam wygląd kanapy nie zachecał do siadania Smile - w porównaniu z mą FASOLKĄ Smile to wygląd i komfort Crying or Very sad a jeszcze za jaką KASĘ Evil or Very Mad
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
golony
*
*


Dołączył: Aug 18, 2008
Posty: 3

PostWysłany: Sob Wrz 13, 2008 11:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

panowie siedzieliscie zapewne w wersji "golas" ja mialem ostatnio okazje jezdzic town&country limited 4l i jestem pod pozytywnym wrazeniem.siedzialem takze w golasie i tam fotele z tylu faktycznie mniej wygodne trzeba wiec po prostu troche dozbierac:) i cieszyc sie wygoda a kolo zapasowe pod podloga ale gdzies na wysokosci przednich drzwi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Wrz 13, 2008 13:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

siedziałem w tym "golasie " zagłówki wbijają sie w plecy Sad
[url][/url]
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group