www.asu.pl :: Zobacz temat - POPRAWNA PRACA SKRZYNI PYTANIE DO ASU ??
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POPRAWNA PRACA SKRZYNI PYTANIE DO ASU ??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sob Mar 19, 2005 22:37    Temat postu: POPRAWNA PRACA SKRZYNI PYTANIE DO ASU ?? Odpowiedz z cytatem

Mam pytanko bo na tym nie znam sie zupełnie chodzi mi w jakich zakresach obrotów skrzynia ma zmieniac biegi przy spokojnej jeździe po płaskim terenie jak i pod obciążeniem bo nie moge za chiny doliczyć sie tych 4 biegów u siebie chyba ze powyżej 130km/h to napewno mam 4 wbity Smile a wcześniej tak jakby zmieniała więcej biegów niż 4 jakby jakieś półbiegi ?? Asu opisz prosze jak ma się poprawnie skrzynia zachowywać jak możesz pewnie się to każdemu przyda. A co do linków to dostałeś w końcu na gg ?? Aha i czy dasz radę skrzynke SNAP-ONE'em zdiagnozować jusz u mnie bo ostatnio się nie udało a ten element mnie najbardziej martwi bo dzis skonczylem skladac bebny zaciski bo tak rutynowo rozebralem zeby zakonserwować i jusz wsio w tym sprawdziłem i jest idealne ale ta skrzynia po tych paprakach z serwisu mnie martwi żeby mi gdzieś się nie sypła poza granicami 1000km od was bo sie zapłacze Sad Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Mar 22, 2005 1:03    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Nie da sie dokladnie powiedziec przy jakich obrotach maja zmieniac sie biegi Confused Wszystko zlaezy od pojecia "spokojna jazda" Very Happy . Srednio powinny sie zmieniac w zakresie 2200-2500 obr/min. ( a moga przy 1500 jak i przy 4000 , wszystko zalezy jaka kto ma ciezka noge i ile ma pieniedzy na remont skrzyni Very Happy ) Najlepiej zatrzymaj sie, do polowy wcisnij gaz i licz Very Happy Co do Snapa to nie wiem czemu nie chcial mi wejsc ale ostatnio dostalem nowe klucze wiec mysle ze nie powinno byc problemow Very Happy Co do linkow to niestety nie dostalem. Wyslij na : info@asu.pl

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto Mar 22, 2005 9:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wysłałem ci wsio na maila a co do startowania z połowy gazu to tak nie robie delikatnie naciskam ledwo dotykam i autko sie powoli rozpędza tylko chodzi mi że zanim zmieni bieg to tak jakby jakiś półbieg właczał po drodze i dopiero zapina na stałe którys po tym Smile Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
slaslu
*
*


Dołączył: Mar 11, 2005
Posty: 503
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Mar 22, 2005 15:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ktoś z was mierzył przyspieszenie do 100
_________________
DODGE GRAND CARAVAN ES GOLD 3.8L 96.r ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
yon
*
*


Dołączył: Mar 21, 2005
Posty: 26
Skąd: Wrocław NW

PostWysłany: Wto Mar 22, 2005 17:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jarecek, wszystko w porządku na mój gust, zanim zapnie porządnie bieg troszkę się ślizga, i ten ślizg to tak jakby bieg przed jedynką(chociaż wcale nim nie jest), to tylko takie wrażenia słuchowe- moja opinia nie jest poparta wiedzą techniczną.
nie wiem jak to jest, ale jeżdziłem Merkurym Grand Marquisem z '88 i teraz mam Jeep'a 4.0 z '90 i te automaty mają po 5 biegów.

co do przyspieszeń mierzyłem . Ford jakieś 30s. do 150km/h
Jeep troszę powyżej 10s. do 100km/h
ale żaden z nich nie pali gum tak jak Chevy Caprice z gażnikiem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
slaslu
*
*


Dołączył: Mar 11, 2005
Posty: 503
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Mar 22, 2005 18:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a dodge grand caravan??
_________________
DODGE GRAND CARAVAN ES GOLD 3.8L 96.r ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto Mar 22, 2005 20:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O boże co wy te autka nie lubia takiej mordęgi w stylu gaz w deche i ile do setki osobiście mnie to nie interesi ważne że jest wygodny i cichy no i prawdziwy amerykański Smile A co do ścigania to właśnie mam na oku MUSTANGA Z 68 roku na gaźniku więc pochwale się ile będzie miał do setki Smile Ale Vanom odpuszcze takie mordercze dla skrzyni testy wolę nim trochę pojeździc bez remontu i wyobraźcie sobie że nie kłamiąc potrafi mi spalić w mieście maks 13l/100Km a na trasie 9,5l/100Km więc raczej jeżdzę pomimo mojego wieku spokojnie jusz wyrosłem przez te 30 lat z szaleństwa Smile Po jednym razie jak próbowałem zajechac nad może w 4 godziny w nocy Fiatem Stilo darłem jak poje.....y nawet 190 po naszych drogach i byłem szybciej od szwagra który jechał spokojnie OPLEM Kadetem o zaledwie 30 minut więc przekonałem sie ze był o połowe taniej(paliwo) na miejscu i bezpieczniej więc szaleństwo po naszych drogach nie ma sensu nie powiem że jeżdząc po europie a duzo jeżdze nie jeżdze szybko chociaż nie wiecej VANEM jak 150 bo nie ma poco ale tam są autostrady a u nas nawet dróg nie ma nie mówiąc o autostradach Smile Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Mar 25, 2005 2:50    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Jarecek : niech sprawdzaja ile ma do setki ( musze nowe biuro postawic Very Happy ). A tek na powaznie to nie wyobrazajcie sobie ze majac 3,3 3,8 pod maska mozna poszalec. Te auta nie sa stworzone do dynamicznej jazdy. A po drugie chodzi o luksus a nie sciganie sie na swiatlach z dresiarzem w BMW 3 Z 80 roku Very Happy

Co do biegow to minimalny poslizg zawsze jest. Gorzej jak jest on znaczny lub obroty ida nagle na 3500 i dopeiro zapina bieg. Napewno zauwazysz jak bedzie cos nie tak Confused

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
eldiablo
*
*


Dołączył: Mar 29, 2005
Posty: 19
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Wto Mar 29, 2005 20:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Jestem nowy na forum i od około dwóch tygodni posiadam Chryslera Voyagera 3,3 w gazie. Zgadzam się w zupełności ,że te autka są dla koneserów lubiących wygodną jazdę . Co do spalania tak jak czytałe w innych postach to z moim Voyagerem jest chyba coś nie tak bo na autostradzie spalił mi 10l/100km a w mieście pali mi 12-13l oczywiście gazu.Byłem dzisiaj u mechanika gdyż niepokoiło mnie właśnie takie ślizganie przy zmianie biegów ale mechanik sprawdził olej , napinacz i stwierdzil , że wszystko jest raczej ok.
Asu powiedz czy normalne jest gdy po uruchomieniu silnika i wbiciu biegu (automat) samochód nie chce ruszać dopiero gdy kilkakrotnie czasami przełączam na parkowanie i ponownie na drive rusza . Tak jest też z cofaniem. Czy to wina skrzyni czy też jest jakiś inny powód ( np moje jeszcze małe doświadczenie z takim autem Laughing )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto Mar 29, 2005 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po odpaleniu autka najlepiej odczekac pare sekund po czym spokojnie zapiąć bieg jeżeli auto stoi na równej powierzchni powinno delikatnie samo ruszyć i zaczać się toczyc nie zaleznie co zapniesz czy d czy r sprawdź dokładnie olej na odpalonym silniku i zimnym najlepiej z rana odpal autko po czym zaciagnij reczny i pozapinaj po koleji wszystkie biegi i tak powtóż to 2 razy spokojnie nie za szybko daj na P po czym wyciagnij bagnet ze skrzyni autko pracować sprawdź podziałke z dwóch stron bagnetu i zobacz czy jest odpowiedni poziom jak masz ok to gon do serwisu bomoże to się źle skonczyć dla twojej skrzyni lepiej huhać na zimne Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
slaslu
*
*


Dołączył: Mar 11, 2005
Posty: 503
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Mar 29, 2005 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o to że chodzi o luksus to ja wiem i taki jest ale z ciekawości sie pytałem.wiadomo że przy takiej masie jest potrzebny silnik o dużej pojemności
_________________
DODGE GRAND CARAVAN ES GOLD 3.8L 96.r ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Mar 30, 2005 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli chodzi o dzialanie automatycznej skrzyni biegow to naprawde wartosciowe informacje sa na tej stronie;
http://www.automat.pl/vademecum/index.html
Co jakis czas czytam i dowiaduje sie samych dobrych rzeczy.
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Mar 31, 2005 0:00    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Co do kilkukrotnego zalaczenia biegu to cos jest nie tak Confused . Auto po wlaczeniu jakiegokolwiek biegu i puszczeniu hamulca powinno ruszac ( w najgorszym przypadku trzeba dodac odrobine gazu ). Napisz cos wiecej na ten temat ( czy to codziennie, rano czy tez jak sielnik jest rozgrzany itp).

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
eldiablo
*
*


Dołączył: Mar 29, 2005
Posty: 19
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw Kwi 14, 2005 23:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieje się tak zazwyczaj gdy pierwszy raz w ciągu dnia odpalam auto.Po uruchomieniu silnika i odczekaniu kilku chwil wbijam np R i lekko dodaję gazu a auto stoi tak jakby bieg nie wszedł i sprzęgło się ślizgało . Tak samo jest na D.Czasami jest tak ,że dodaje lekko gazu i jest to uczucie ślizgania sie i dopiero po uzyskaniu np 2.000-2.500 obrotów jakby bieg wskakiwał i samochód rusza . Zdaża sie co prawda i tak , że jest normalnie czyli zapłon,bieg , lekko gaz lub bez gazu i auto rusza ale to już czuć od początku że wszedł bieg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group