www.asu.pl :: Zobacz temat - Chevrolet Trans Sport 3,4
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chevrolet Trans Sport 3,4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
volvo144
*
*


Dołączył: Jul 22, 2008
Posty: 6

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 6:50    Temat postu: Chevrolet Trans Sport 3,4 Odpowiedz z cytatem

Witam!
Jestem NOWY Wink
Planuje zakup VAN'a Chevrolet Trans Sport z silnikiem 3,4 litra na automacie. Co mozecie powiedziec o tym silniku/skrzyni. Jak ma sie jakosc/awaryjnosc/niezawodnosc tego modelu do Chryslera Grand Voyagera z silnikiem 3,3/3,8 litra tez z automatem?
Dla mnie za Chevym przemawia istnienie kompletacji z 3 fotelemi w 2 rzedzie czego (chyba) Chrysler GV nie mial.

A moze polecicie jakis inny model VAN'a - warunek 3 niezalezne fotele w 2 rzedzie.

Pozdrawiam Marcin Mierzejewski
_________________
Marcin Mierzejewski, Gdańsk
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 8:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak szukałem vana to wszyscy odradzali mi w tym aucie 3,4. Podobno awaryjny. Jednak jak poczytałem opinie użytkowników to te informacje się nie potwierdziły. Użytkownicy tego modelu wskazują głównie na drobne awarie wyposażenia elektrycznego, a silnik i układ przeniesienia napędu jest chwalony.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 9:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Silnik 3.4 wykorzystywany w wielu modelach koncernu,skrzynia(e) od wielu lat trwalsze jak te chryslerowskie.Modele z pierwszych lat produkcji od '97(po zaprzestaniu kultowych z platiku) mialy problem z rdza,ktora lubila sie pojawiac w najmniej oczekiwanych miejscach jak klapa silnika czy z tylu.
A przy zakupie i tak wszystko zalezy od poprzednika jak dbal o auto.
Generalnie auto jak najbardziej godne uwagi.
O dostepnosc i cene czesci sie nie martw,tu na forum jest wszystko do zalatwienia.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 11:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

widac,ze tylko pontiac moze byc pelnowartosciowym,5-cioosobowym kombi lub 7 osobowym vanem. w chryslerze po wywaleniu ostatniego rzedu zawsze mamy auto 4 osobowe? ostatnio ktos pytal jak zrobic w voyku jadac w dluga trase (2 doroslch+ 2 dzieci) zeby dalo sie czasem mamusi przejsc i siasc z dziecmi celem nakarmienia itp. chcialem napisac zeby zmienil na pontiaca, ale stwierdzilem,ze nie bede go pograzal. jednak to chyba jedyne rozwiazanie.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 14:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Komfort na pewno będziesz miał większy w pontiacu niż w voyku. Możliwości konfiguracyjne foteli również, jak i więcej miejsca na nogi da się uzyskać. Ja mam 5 osobowy 2+2+1, choć tak naprawdę w 3 osobowej rodzinie to piąte miejsce jest zbędne.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ciech
*
*


Dołączył: Apr 17, 2005
Posty: 331
Skąd: Ciechocinek

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 17:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pare dni temu na drodze pomagalem czlowiekowi ktory podrozowal chevroletem venture czyli Pontiaciem trans sportem . Ciagnal noca kemping. Skrzynia zaniemogla. Olej klarowny nie spalony stan w normie . Zero reakcji ani do porzadu ani do tylu nic nie dalo nawet odloczenie na pare minut aku.Ja slyszalem zle opinie o motorze 3.4 .
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 01r lpg , wersja europejska , startech
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE 96r lpg , wersja eu , webasto - sprzedany 7.07.11r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
volvo144
*
*


Dołączył: Jul 22, 2008
Posty: 6

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 19:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Silnik 3.4 wykorzystywany w wielu modelach koncernu,skrzynia(e) od wielu lat trwalsze jak te chryslerowskie.
<ciach>
O dostepnosc i cene czesci sie nie martw,tu na forum jest wszystko do zalatwienia.

Witam!
Dzieki za informacje. Gdzie mozna wyczytac wiecej o tym silniku i dlaczego GMC zdecydowal sie na zmiane pojemnosci z 3,3 i 3,8 z Pontiaca na 3,4 do Chevroleta Trans Sporta. Jak realizowany jest tam rozrzad?

I jeszcze jedno - jakie lata sa przez Was polecane? Kupowac w Polsce czy sciagac z *.de?

Pozdrawiam MM
_________________
Marcin Mierzejewski, Gdańsk
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 19:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozrzad na lancuchu.
W chevroletach i pontiacach (vanach) silnik ma nieszczesliwe usytuowanie w stosunku do chlodnicy,poprostu jest za wysoko lub chlodnica za nisko i ma tendencje do zapowietrzania sie co skutkuje jego przegrzaniem a co za tym idzie uszkodzeniem uszczelki pod glowica,nalezy kontrolowac poziom plynu w zbiorniczku i chlodnicy.
A co do skrzyni to wcale mnie nie dziwi,ze siadla przy ciagnieciu kampera,poprostu te auta z usa nie maja dodatkowej chlodniczki oleju skrzyni,co skraca ich zywotnosc,widocznie juz nie raz musiala sie silowac z przyczepa.
Moja i esdarka wersja robiona na europe miala fabryczny hak i fabryczna dodatkowa chlodnice oleju skrzyni.
Zreszta przy automatach stara zasada to jak montujesz hak to od razu dodatkowa chlodnice oleju skrzyni.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
volvo144
*
*


Dołączył: Jul 22, 2008
Posty: 6

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 19:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Rozrzad na lancuchu.


To niezle Smile

Cytat:
W chevroletach i pontiacach (vanach) silnik ma nieszczesliwe usytuowanie w stosunku do chlodnicy,poprostu jest za wysoko lub chlodnica za nisko i ma tendencje do zapowietrzania sie co skutkuje jego przegrzaniem a co za tym idzie uszkodzeniem uszczelki pod glowica,nalezy kontrolowac poziom plynu w zbiorniczku i chlodnicy.


Nie jest zle, da sie to kontrolowac...

Cytat:
A co do skrzyni to wcale mnie nie dziwi,ze siadla przy ciagnieciu kampera,poprostu te auta z usa nie maja dodatkowej chlodniczki oleju skrzyni,co skraca ich zywotnosc,widocznie juz nie raz musiala sie silowac z przyczepa.
Moja i esdarka wersja robiona na europe miala fabryczny hak i fabryczna dodatkowa chlodnice oleju skrzyni.


A jak to sie ma z autem sprowadzonym np. z niemiec - ma cos takiego w standarcie?

Pozdro MM
_________________
Marcin Mierzejewski, Gdańsk
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 19:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z autami z niemiec jest różnie. Największą wadą niemców jest to, że nie potrafią trzymać nogi na wodzy tzn. wciskają ile fabryka dała. Przy skrzyniach automatycznych rodem z USA należy pamiętać o ograniczeniach prędkości przelotowej do 120-150km/h w zależności od modelu. Jeżeli trafisz na auto od niemca lubącego prędkość (czyli jakieś 80% szansy) to remont skrzyni murowany. Niemcom wystarczy, że silnik ma więcej niż 1,3 pojemności i już na autobahnie można zapier....ać 170km/h. W Polsce trudniej o miejsce do uzyskania takich prędkości przez dłuższy czas. Najlepiej (moim zdaniem) szukać auta ściągniętego z USA i nie jeżdzącego w Niemczech.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 20:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Rozrzad na lancuchu.
W chevroletach i pontiacach (vanach) silnik ma nieszczesliwe usytuowanie w stosunku do chlodnicy,poprostu jest za wysoko lub chlodnica za nisko i ma tendencje do zapowietrzania sie co skutkuje jego przegrzaniem a co za tym idzie uszkodzeniem uszczelki pod glowica,nalezy kontrolowac poziom plynu w zbiorniczku i chlodnicy.
A co do skrzyni to wcale mnie nie dziwi,ze siadla przy ciagnieciu kampera,poprostu te auta z usa nie maja dodatkowej chlodniczki oleju skrzyni,co skraca ich zywotnosc,widocznie juz nie raz musiala sie silowac z przyczepa.
Moja i esdarka wersja robiona na europe miala fabryczny hak i fabryczna dodatkowa chlodnice oleju skrzyni.
Zreszta przy automatach stara zasada to jak montujesz hak to od razu dodatkowa chlodnice oleju skrzyni.


Hmm.... Po pierwsze to On ciągnął przyczepę campingową a nie Campera Wink a po drugie masz trochę racji z tą dodatkową chłodnicą, ale..... Ja też od jakiegoś czasu ciągam różne przyczepy za moimi bolidami i jeszcze mi się nie zdarzyło porządnie przegrzać oleju w ASB nawet bez dodatkowej chłodnicy. Poza tym jest napisane, że olej OK, więc raczej stawiam na fakt, że kierownik ciągnął przyczepę na OD i skrzynia dostała w dupę przez to, ale..... Nigdzie też nie jest powiedziane, że to właśnie przyczepa była powodem awarii czy też brak chłodnicy oleju ASB !! Być może powód był zupełnie inny a przyczepa to tylko przypadek. Teraz mam PTSa 3.8 wersja kanada i mam dodatkową chłodnicę oleju ASB, ale w nowszych wersjach (od '94) były montowane chłodnice cieczy z wbudowanymi dwiema chłodnicami oleju ASB ja mam starszy model chłodnicy cieczy z chłodnicą oleju ASB i oleju silnikowego.

.
_________________
http://www.klub-caravaningowy-kompas.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
ciech
*
*


Dołączył: Apr 17, 2005
Posty: 331
Skąd: Ciechocinek

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 22:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gosc mial w nim z jednej strony chlodniczke oleju w chlodnicy wody .Ja w swoim z dwoch stron.
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 01r lpg , wersja europejska , startech
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE 96r lpg , wersja eu , webasto - sprzedany 7.07.11r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
volvo144
*
*


Dołączył: Jul 22, 2008
Posty: 6

PostWysłany: Czw Lip 24, 2008 7:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

benchi napisał:
Z autami z niemiec jest różnie. Największą wadą niemców jest to, że nie potrafią trzymać nogi na wodzy tzn. wciskają ile fabryka dała. Przy skrzyniach automatycznych rodem z USA należy pamiętać o ograniczeniach prędkości przelotowej do 120-150km/h w zależności od modelu.


Zobaczymy, bede szukal na pewno modelu z chlodnica oleju dla ASB.

Cytat:
Jeżeli trafisz na auto od niemca lubącego prędkość (czyli jakieś 80% szansy) to remont skrzyni murowany. Niemcom wystarczy, że silnik ma więcej niż 1,3 pojemności i już na autobahnie można zapier....ać 170km/h.


Z tym sie do konca nie zgodze - kupilem kiedys MB 124 TD z ASB i nie mialem tej przypadlosci, a przejechalem juz w PL okolo 22kkm Wink

Na zakup mam jeszcze sporo czasu (poczatek 2009 roku), na razie zbieram informacje na temat tego modelu.

Pzdr MM
_________________
Marcin Mierzejewski, Gdańsk
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Czw Lip 24, 2008 7:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Z tym sie do konca nie zgodze - kupilem kiedys MB 124 TD z ASB i nie mialem tej przypadlosci, a przejechalem juz w PL okolo 22kkm Wink


Problemu ograniczonej prędkości nie ma (lub jest ograniczony) w skrzyniach ZF stosowanych w MB, BMW, Volvo i paru innych markach.
ASB z mercedesa 124 w rankingu trwałości skrzyń przebiła wszystkie na świecie łącznie z japońskimi więc nie porównuj jej ze skrzyniami z USA.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
volvo144
*
*


Dołączył: Jul 22, 2008
Posty: 6

PostWysłany: Czw Lip 24, 2008 8:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

benchi napisał:

ASB z mercedesa 124 w rankingu trwałości skrzyń przebiła wszystkie na świecie łącznie z japońskimi więc nie porównuj jej ze skrzyniami z USA.


Mam nadzieje, ze polaczenie silnika 3.4 SFI ze skrzynia 4T60E (by GM) przy niebyt dynamicznej jezdzie wystarczy na te 400kkm Wink

A tak przy okazji - jakie przebiegi srednio sa robione przez tego rodzaju amerykanskie vany?

Pzdr MM
_________________
Marcin Mierzejewski, Gdańsk
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Czw Lip 24, 2008 8:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

volvo144 napisał:
benchi napisał:

ASB z mercedesa 124 w rankingu trwałości skrzyń przebiła wszystkie na świecie łącznie z japońskimi więc nie porównuj jej ze skrzyniami z USA.


Mam nadzieje, ze polaczenie silnika 3.4 SFI ze skrzynia 4T60E (by GM) przy niebyt dynamicznej jezdzie wystarczy na te 400kkm Wink

A tak przy okazji - jakie przebiegi srednio sa robione przez tego rodzaju amerykanskie vany?

Pzdr MM


Ja mam 351 tys. km. i jeździ bez zastrzeżeń. Remont skrzyni po drodze był tylko jeden (jakieś 30 tys. km. temu), a silnik nie był jeszcze ruszany (oprócz wymiany gwarancyjnej uszczelek pod głowicę jeszcze w USA).
Prawidłowo eksploatowany i serwisowany zespół napędowy to spokojnie 500 tys. km. bez naprawy głównej.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Lip 24, 2008 8:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam przejechane ponad 220tys.km,ale ale auto od nowosci w europie.Mysle,ze dla 10-latka mozna przyjac przebieg w okolicach 200tys,choc zdazaja sie wyjatki z udokumentowanym przebiegiem nieco ponad 100tys.(esdarek).
Przewaznie taki van jest w rodzinie drugim autem.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lip 24, 2008 8:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...co ciekawe-dokumentacja o tak niskim przebiegu wpadla w moje rece juz po transakcji i nie miala na nia wplywu. kiedy kupowalem pontona to z politowaniem patrzylem na 104 tys. km na liczniku myslac: po co sie ktos trudzil z jego cofaniem za te pieniadze.... Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Czw Lip 24, 2008 9:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
...co ciekawe-dokumentacja o tak niskim przebiegu wpadla w moje rece juz po transakcji i nie miala na nia wplywu. kiedy kupowalem pontona to z politowaniem patrzylem na 104 tys. km na liczniku myslac: po co sie ktos trudzil z jego cofaniem za te pieniadze.... Laughing


To nie VW passat kombi diesel żeby mu licznik przekręcać Rolling Eyes Przy takich nietypowych (jeszcze ciągle) autach jak nasze nieczęsto spotykam "korekty" przebiegu. Przekręcenie licznika to jednak czasochłonne zajęcie, a że nasze auta są tanie (nieadekwatnie do wartości) to i zysk z takiej korekty niewielki.

We wspomnianym passacie (rocznik np. 1999) to już byłoby z 2-3 tys zł więcej, więc się opłaca. Co ciekawe na autoscout.de wszystkie VW i Audi z dieslami mają po 200-250 tys km przebiegu, a w Polsce już tylko 110-150 tys km. Można wnioskować, że jak autem jedziesz na zachód to nabijasz kilometry, a jak na wschód to się licznik cofa... Very Happy
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lip 24, 2008 9:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Lip 24, 2008 9:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Przy takich nietypowych (jeszcze ciągle) autach jak nasze nieczęsto spotykam "korekty" przebiegu.


oj powiem Ci ze cofaja liczniki.

Moj ma teoretycznie 220 tys a ostatnie 3 cyferki na liczniku sa juz tak wytarte ze prawie ich nie widac Very Happy . Tak wiec przypuszczam ze ma conajmniej poł miliona;)
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
PistonPL
*
*


Dołączył: Sep 16, 2008
Posty: 2

PostWysłany: Wto Wrz 23, 2008 2:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z tym przegrzewaniem się skrzyni w GM może i racja. pontiac TS GT 3.8 z 92r i nabite w tej chwili 250tys. skrzynia pracowała pięknie do wyjazdu do włoch gdzie strome zjazdy/podjazdy po 50km to norma (stawałem czasem heble ostudzić) i od tamtej pory przy zapinaniu OD czuję szarpnięcie. stawiam na to że troszkę zgrzałem skrzynię i jej zaszkodziło..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Wrz 24, 2008 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PistonPL..... czy w tych górach jeździłem na OD, czy na D ?
Po w TSach należy zwracać na to uwagę !! Zarówno ciągnięcie przyczepy, jak i jazdę w górach należy wykonywać na D a czasem nawet redukować biegi na !!

OD pod dużym obciążeniem dostaje po zadku Sad

.
_________________
http://www.klub-caravaningowy-kompas.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group