www.asu.pl :: Zobacz temat - STUKI W SILNIKU-AEROSTAR
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

STUKI W SILNIKU-AEROSTAR

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
mardan03
*
*


Dołączył: Sep 24, 2007
Posty: 184
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pon Cze 30, 2008 20:54    Temat postu: STUKI W SILNIKU-AEROSTAR Odpowiedz z cytatem

Mam problemik....
Od zakupu nie wymieniałem oleju w silniku (8 mies.) i po nie planowanych wydatkach aby Aero się kulało cały czas,udało się wreszcie wymienić olej.
Spłynął taki jak maź prawie (dokładnie nie widziałem - mechanik tak go określił).
Wlany został 15W40 Midlant-a (przebieg +/- 101.000 mil).
I od tego czasu zaczęło stukać od dołu silnika. Dzieje się to po około 10 sek. od zapalenia silnika i trwa to minimum 2/3 minuty - nie wiem ile dokładnie bo przeważnie już po tym czasie ruszam i nie słyszę już tego ale jak stanę po iluś kilometrach to nie ma stukania - po prostu zauważyłem,że jak się rozgrzeje to cisza......
Pytania zadane różnym osobom dają odpowiedzi w stylu: "panewka","tłok","nie wiem".
"Panewka" - możliwe ale to stuka szybciej niż obraca się wał (jak w wysoko obrotowym silniku) no chyba,że tak to się objawia...
"Tłok" - tym bardziej odpada - za szybko stuka.
"nie wiem" - nie wiem

Czy jest jakiś środek/specjał aby to zniwelować ???

Rozbiórka silnika raczej nie wchodzi w plany - przynajmniej w najbliższym czasie..a jeżeli tak to Antrax??? Wink

Pozdrawiam
_________________
Mercury Sable LS 95r / 3.8L

www.roadrunners.pl - Zapraszamy !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pon Cze 30, 2008 22:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na prawde nie wiadomo co kto wlewał lub dolewał wlałeś świeżutki olej wyczyścił i cały efekt tak jak napisałeś.Czarna magia.Może pompa olejowa albo wyczyściło ci jakiś luz na smarowaniu i puki nie dobije ciśnienia to normalne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mardan03
*
*


Dołączył: Sep 24, 2007
Posty: 184
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw Lip 03, 2008 20:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nawet nie wiem jak się rozpoznaje "uszkodzenie" pompy oleju Confused
Nagrałem filmik i może to pomoże w wystawieniu diagnozy (choć wstępnej)...

http://pl.youtube.com/watch?v=B6NghjaZsFM

Pod koniec filmiku zaczyna wyraźniej stukać.
Silnik pracuje na niskich obrotach - bez gazu (może słychać ale napomknę Wink )
_________________
Mercury Sable LS 95r / 3.8L

www.roadrunners.pl - Zapraszamy !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Czw Lip 03, 2008 21:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hej!
Na pewno nie zawór - za szybko stuka, tłoka bym nie wykluczał, to akurat częstotliwość jego ruchów, tym bardziej że po nagrzaniu ustaje, sworzeń w tłuku, sam tłok. Pytanie czemu po zmianie oleju...? Ano tak bywa, we vectrze miałem podobne stuki z rańca, po wymianie oleju z 10/40 na 5/50 znacznie się zmniejszyły, o ile nie ustały całkowicie. Panewka zapomnij, będzie Ci stukać po rozgrzaniu jeszcze bardziej, chyba że stuka sobie stopka korbowodu o wał co też się niektórym przytrafia. Po nagrzaniu odkształcenia powodują zmianę położenia, stuk zanika.... Szkoda że nie przegazowałeś. Ten silnik posiada łańcuch czy koła na rozrządzie? Też podobnie stukały koła rozrządu w .... może nie powinienem mówić. W S21 Wink
Ciekaw jestem co na to inni, wiadomo nie ma to jak bezpośredni kotakt, stetoskopem, ale pogdybać można.
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mardan03
*
*


Dołączył: Sep 24, 2007
Posty: 184
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw Lip 03, 2008 21:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Silnik ma łańcuch (ten sam silnik co w Taurus-ach) i powiem,że ta opinia o tłoku to mi bardziej pasuje,ponieważ mechanik mi powiedział,że panewki "nie" - to samo stwierdzenie,ze po rozgrzaniu by je było słychać - a stwierdził i upierał się na tłoku..nie wierzyłem za bardzo jak może tak tłok stukać (w sumie pierwszy raz usłyszałem o takiej "możliwości" tłoka) ale staje się to powoli realne.
A jeszcze powiem,że to nie mechanik z "szyldem" (cytat nie dotyczy ASU Wink) tylko z zamiłowania do aut i powiem,że nie ma dla niego rzeczy takich,że się "nie da" i za to go podziwiam - podejmuje się robić przy Aero i Sablu choć boi się głębiej "zaglądać" - a silniki jak wiadomo - pracują na tych samych zasadach - czy te,czy te - i dlatego bardziej mi jego teorie przypadają do wyobraźni i jak widzę,nie pierwszy raz się to sprawdza (kilka razy mnie wybronił od większych kosztów).


Jutro jeszcze nakręcę filmik i dodam gazu.

Dziękuje "jacekz" za obszerny post i odpowiedź oraz naprowadzenie na problem.

Pozdrawiam

mardan03
_________________
Mercury Sable LS 95r / 3.8L

www.roadrunners.pl - Zapraszamy !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Pią Lip 04, 2008 7:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do stuków tłoka, więcej Ci sie wyjaśni gdy popróbujesz ściągać fajki z poszczególnych świec. Generalnie nie myśl o rozbieraniu, skup sie na obserwacji zjawiska, czy nie narasta. Osobiście jeździłem kilkoma autami pękniętymi tłokami, kilka z nich wybuchło Wink ale nie martw sie, zawsze po odpaleniu silnika, nigdy w trasie choć i takie przypadki sie zdarzają. U ciebie może to być tylko kwestia zwiększonych luzów, tym bardziej ze stuk ustaje...
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink


Ostatnio zmieniony przez jacekz dnia Sob Lip 05, 2008 21:58, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Pią Lip 04, 2008 10:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
a silniki jak wiadomo - pracują na tych samych zasadach - czy te,czy te -

No właśnie, silnik to silnik, może faktycznie warto sprawdzić te tłoki
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Lip 04, 2008 13:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zastanowilbym sie jeszcze nad popyhaczem hydraulicznym,moze byc juz zapieczony.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
exuprad
*
*


Dołączył: Aug 21, 2007
Posty: 40
Skąd: KrakĂłw

PostWysłany: Pią Lip 04, 2008 17:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Popychacz hydrauliczny z dołu silnika ?


Nie chcę nikogo niepokoić, ale po obejrzeniu filmu z YT przypomniała mi się moja panewka korbowodu Sad

Częstotliwość stukania była ta sama, odgłos stukania trochę malał po rozgrzaniu silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Sob Lip 05, 2008 13:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po za tym popychacz stukał by połowę wolniej jak myślę. Panewka na ciepłym doskwierała by bardziej, dlatego sądzę iż uważam iż może to być poprzeczne stukanie stopki korbowodu o wał, którym to nie należy się zbytnio przejmować Smile O ile siła stuków nie wzrośnie rzecz jasna.
W życiu słuchałem troszkę silników, w niektórych autach stukające tłoki, panewki przeżywały resztę samochodu Smile
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lip 06, 2008 9:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

exuprad- w starych V-kach popychacze znajduja sie prawie w srodku silnika,wiec dzwiek moze sie przeniesc na dol.
jacekz-popyhacz stukalby raczej 2x szybciej,przeciez jest napedzany z walu(wieksze kolo) poprzez pasek-lancuch przez kolo rozrzadu(mniejsze jak walu),co zapomnialo sie juz fizyki ze szkoly? Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Nie Lip 06, 2008 11:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
jacekz-popyhacz stukalby raczej 2x szybciej,przeciez jest napedzany z walu(wieksze kolo) poprzez pasek-lancuch przez kolo rozrzadu(mniejsze jak walu),co zapomnialo sie juz fizyki ze szkoly? Laughing

Jaja sobie robisz? No comments....
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Nie Lip 06, 2008 15:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedi - zasada pracy silnika czterosuwowego : 2:1 ( dwa obroty wału głównego na jeden wałka rozrządu)
Może Aerostar ma dwusuwa Laughing to wtedy 1:1 ale nie sądze, że ma Laughing
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Sasza-asu
*
*


Dołączył: Apr 25, 2008
Posty: 13

PostWysłany: Nie Lip 06, 2008 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wader71 napisał:
Jedi - zasada pracy silnika czterosuwowego : 2:1 ( dwa obroty wału głównego na jeden wałka rozrządu)
Może Aerostar ma dwusuwa Laughing to wtedy 1:1 ale nie sądze, że ma Laughing

No proszę , kolega gdzieś widział dwusuwa z wałkiem rozrządu !!!!!!! Może jeszcze miał zawory !!!!
Ho ho !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Nie Lip 06, 2008 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sasza
Dla ciebie specjalnie wyjaśniam 1:X to stosunek obrotu wału głównego do napełnienie i poróżnienia cylindra ( czyli - żeby nie było żadnych wątpliwości z twojej strony - w czasie jednego obrotu wału korbowego następuje napełnienie i opróżnienie cylindra)
Jeżeli chodzi o wałek rozrządu w silnikach dwusuwowych to jako ciekawostkę polecam ci lekturę np tego :
http://www.virp2.republika.pl/rutix2i.htm

Jak chcesz wyrażać swoje zdanie, w jakimś temacie to przynajmniej zadaj sobie trochę trudu i poczytaj trochę jak nie masz doświadczenia a dopiero później stawiaj wykrzykniki Very Happy
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Sasza-asu
*
*


Dołączył: Apr 25, 2008
Posty: 13

PostWysłany: Nie Lip 06, 2008 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego wader71 nie musisz mi tłumaczyć jak działa silnik bo wiem to doskonale mam prawo jazdy od 25 lat i przejechałem różnymi moimi samochodami okolo 2 milionów kilometrów.Sam je naprawiam i obsługuję.
Sam pisałeś o stosunku obrotow wału korbowego do wałka rozrządu
-"zasada pracy silnika czterosuwowego : 2:1 ( dwa obroty wału głównego na jeden wałka rozrządu)
Może Aerostar ma dwusuwa to wtedy 1:1 ale nie sądze, że ma "-
więc nie miej pretensji że zapytałem o dwusuwa z wałkiem rozrządu i zaworami.Ty odpowiadasz że takie coś istnieje na deskach projektantow a ja pytam czy ty widziałeś w masowej produkcji i użytkowaniu.
A wykrzykniki stawiam bo lubię co nieco podkreślić.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Lip 13, 2008 10:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam ten sam dźwięk tylko na zimnym .... popychacze mam nowe ja stawiam na sworzeń tłoka lub panewka korby ,

kurdę jakbym słyszał swój silnik z rańca Crying or Very sad
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Nie Lip 13, 2008 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sasza nie mam zamiaru się z tobą spierać, ale jak przyznajesz się do takiego doświadczenia o jakim piszesz to kto jak kto ale Ty powinieneś zrozumieć o co mi chodziło z tym porównaniem.
Jeżeli nie zrozumiałeś no trudno twój problem i nie będę tego komentował.
Są spore różnice między używaniem i naprawianiem a konstruowaniem silników i co do tego mam bezsporną rację.
Linka podałem jako ciekawostkę a prototyp widziałem na własne oczy co prawda masz rację nie z masowej produkcji, ale wydaje mi się że to kwestia czasu.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Lip 14, 2008 6:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jacekz napisał:
co do stuków tłoka, więcej Ci sie wyjaśni gdy popróbujesz ściągać fajki z poszczególnych świec.


możesz to wyjaśnić w czym rzecz?
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Pon Lip 14, 2008 17:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdy zdejmiesz fajkę ze świecy cylindra który generuje stuki, stuki te się nasilą bądź zanikną. Po prostu będzie - powinno być słychać to troszkę inaczej.
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Lip 14, 2008 19:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jacekz napisał:
Gdy zdejmiesz fajkę ze świecy cylindra który generuje stuki, stuki te się nasilą bądź zanikną. Po prostu będzie - powinno być słychać to troszkę inaczej.

ok dzieki ,
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pigelot
*
*


Dołączył: Jul 12, 2006
Posty: 71
Skąd: Londyn - Gorlice

PostWysłany: Pon Lip 14, 2008 20:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hi.
Mam ten sam problem o to moje nagranie wydaje mi się identyczne, tyle że telefon przyłożyłem pod samo miskę olejową od strony skrzyni .

http://pl.youtube.com/watch?v=NyVnsQnKMvg

Od kiedy się tego dosłuchałem zrobiłem około 15 tys km.
Na razie to sobie odpuściłem i jeżdżę ale ciekawi mnie co to może być i czy dalej sobie to odpuścić Wink


-------------------------------
Voyager 2.4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Lip 14, 2008 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wg ksiazki z serii "sam naprawiam" stuki w zimnym silniku zanikajace po rozgrzaniu:
mozliwe przyczyny:
- niewlasciwy olej w silniku
- uszkodzony popychacz zaworu lub korektor luzu zaworowego
- nadmierne luzy w ukladzie korbowo-tlokowym
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Wto Lip 15, 2008 21:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mardan mam to samo po wymianie oleju w ciemno na półsyntetyk a lane było niewiadomo co bo od byłego właściciela nie mogłem konkretnych informacji się dowiedzieć,wymieniłem olej i pracuje jak twój,domyślam się że to popychacze tak dzwięczą (luz spowodowany wadliwą pracą popychacza)lub jeden intensywniej ,muszę tą robótkę odstawić na sierpień bo mam wyjazd 700km i rozbieram silniczek(oczywiście górę)wątpię że to luzy na ułożyskowaniu korbowodu i tłoka bo po rozgrzaniu
by odgłos zwiększał się.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Lip 15, 2008 21:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie wyraźnie taki sam odgłos z miski , a popychacze nowe więc... Question
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Lip 15, 2008 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
wątpię że to luzy na ułożyskowaniu korbowodu i tłoka bo po rozgrzaniu by odgłos zwiększał się.

wg fachowej literatury odgłos by zanikl....
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Wto Lip 15, 2008 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

charger aby nie było wątpliwości trza by do praktyki ,ściągnąć dół i prawdzić luzy korbowodów i sworzni tłoka ,chyba zgadzasz się Question niekiedy łatwiej jest to drobić niż górę rozbierać i oczywiście jedno mamy wykluczone,teoria a praktyka nie idą w parze chociaż jedno z drugim się wiąże chodzi o to aby nienarozbierać się za dużo i trafnie zweryfikowac przyczynę.Miałem kiedyś odgłoś podobny do stuków korbowodu a okazało się że element o kształcie wałeczka oderwał się od gażnika i przykleił się do tłoka i stukał o górną część głowicy Laughing Laughing .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pigelot
*
*


Dołączył: Jul 12, 2006
Posty: 71
Skąd: Londyn - Gorlice

PostWysłany: Sro Lip 16, 2008 12:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HI.

Jak koledzy słuchali mojego silniczka :

http://pl.youtube.com/watch?v=NyVnsQnKMvg

Odgłos wydaje mi się identyczny, olej miałem półsyntetyczny zmieniłem na mineralny nic nie dało, mechanik powiedział że popychacze wiec głowica w górę (przy okazji zrobiłem głowice) i wymieniłem popychacze na nówki ale dalej nic.
(moje objawy takie same jak kolegów, panewki to chyba nie bo stuki się nie nasilają lecz wyciszają a już trochę km zrobiłem i dalej to samo )

Więc teraz trzeba zajrzeć od dołu, mam nadzieje że to nic poważnego

Mam zamiar podjechać do Antraxa wiec problem powinien się wyjaśnić Wink

pozdrawiam

-------------------------
voyager 2.4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pią Lip 18, 2008 18:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podjechałem na zczytanie błędów i wyszło na trzeci cylinder nie pracuje normalnie i stuki jak określacie rozbierać czy nie (tydzień został do trasy urlopowej z rodzinką)rozbierać - przeliczyłem ile będzie mnie kosztować laweta 300km,rozebrałem górę i dół.
1.wysunięte gniazdo zaworu,zawór i gniazdo do wymiany i prowadnica(brak ciśnienia na cylindrze)
2.przytarte panewki korbowodowe.
objawy:
stuki
wypadanie 3 cylindra w/g kodów
zakopcona świeca
opiłki w spuszczony oleju(nie wiele ale są)

Dodam zdjęcia real z demontażu,najpóżniej do środy samochodzik musi śmigać,mam problemy ze zdobyciem zaworu może troszkę szczęścia i zdołam to złożyć.Myślę że to wyjaśni troszeczkę co sprawdzać podczas takich
odgłosów,miałem optymistyczną myśl że to popychacze jednak zdarza się coś więcej. Crying or Very sad Crying or Very sad

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group