www.asu.pl :: Zobacz temat - Fotka EGR-a.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fotka EGR-a.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
bosman
*
*


Dołączył: Mar 18, 2008
Posty: 137
Skąd: HEL

PostWysłany: Nie Kwi 06, 2008 11:26    Temat postu: Fotka EGR-a. Odpowiedz z cytatem

Witam. Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie jest ten zawór EGR. Może ktoś ma fotki. Potrzebuje go przeczyścić.
_________________
dodge caravan 3,3 '97
http://www.hel55.wedkuje.pl/media/index.php?MediumID=486
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
EDEX
*
*


Dołączył: Nov 07, 2007
Posty: 129
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Nie Kwi 06, 2008 16:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Crying or Very sad od razu chciałbym cię zapewnić że w różnych silnikach EGR umiejscowione są w róznych miejscach.w każdym razie jest to układ który analizuje spaliny,porównuje skład,dopuszcza dodatkową ilość paliwa itd. aby wyrównać odpowiednie składniki do poprawnej pracy silnika.generalnie znajdować się piwinien około gażnika chyba że ma przedłużone przewody.Zaznaczam! nie znam twego silnika,ale wg.schematów ten zawór znajdować może się tyko wg .konkretnego modelu.http://www.chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=EDEX
sprawdż ,u mnie jest tak.chciałbym tobie pomóc ale u ciebie to nie wiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Kwi 06, 2008 17:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powinienes szukac gdzies pomiedzy kolektorem wydechowym ,a wlotem powietrza do kolektora ssacego.
http://pl.wikipedia.org/wiki/System_recyrkulacji_spalin
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Kwi 07, 2008 5:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

EDEX ale bajki piszesz z tym EGR-em,zawor recyrkulacji spalin odpowiada za obnizenie temperatury procesow spalania w cylindrze a co za tym idzie redukcje NOx,nie ma nic wspolnego ze sterowanie paliwem itp. Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bosman
*
*


Dołączył: Mar 18, 2008
Posty: 137
Skąd: HEL

PostWysłany: Pon Kwi 07, 2008 7:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie dzięki za odpowiedzi. Ale ja wiem do czego służy EGR. Chodziło mi tylko o to gdzie on jest umiejscowiony w dodge caravan 3,3 '97.
_________________
dodge caravan 3,3 '97
http://www.hel55.wedkuje.pl/media/index.php?MediumID=486
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pon Kwi 07, 2008 10:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najprościej jak zaczniesz szukać odchodzącej rurki gr ca. 2 cm od któregoś kolektora wydechowego. Jak coś takiego zauważysz to drógi koniec podłonczony jest do kol. ssącego.
I albo na samym kol. ssącym albo na tej rurce bedzie zawór EGR.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Kwi 07, 2008 15:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tu masz swoj egr
A tak przy okazji polecam zapoznac sie ze stronka www.autozone.com
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bosman
*
*


Dołączył: Mar 18, 2008
Posty: 137
Skąd: HEL

PostWysłany: Pon Kwi 07, 2008 15:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki
_________________
dodge caravan 3,3 '97
http://www.hel55.wedkuje.pl/media/index.php?MediumID=486
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Cze 26, 2008 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie będę zaczynał od nowego tematu bo jest tu fotka mojego problemu ,kupiłem t&c 3.8 98',pojeżdziłem a teraz troszeczkę muszę w nim podłubać abym mógł bezawaryjnie jeżdzić,usterka odjawiała się głośnym cykaniem w okolicy tylnych cylindrów i słuszę że gdzieś powietrze ciągnie do dolotu,jedną usterkę wykryłem bez trudu(nadłamany przewód odmy)ale na moje ucho to jeszcze gdzieś zasiąga.Rozebrałem kolektor ssący,świece wiem że zaciąga trochę oleju bo kanały ssące są zaolejone ale to odpószczę i dobiero po wakacjach zrobię(mam w sierpniu wyjazd i nie wiem czy się wyrobię z takim remontem)do rzeczy-zdemontowałem jak na schemacie widnieje (tz.solenoid egr,back presure transducer do tego czujnika nie jest doprowadzony gumowy przewodzik i opis na obudowie VAC(kojarzy mi się ten skrót z napięciem przemiennym i niewiem gdzie wyjście powinno być podłączone) i strzałeczka szukałem może się zsunął ale nie znalazłem w/w przewodu wogóle na wyjściu do zaworu egr ma takie dziurki jakby kret wykopał w ziemi i chyba jest to nieprawidłowość a poza tym coś w nim lata jak się wstrząsa- pytanie czy ten czujnik możę powodować wadliwą pracę silnika Question
Drugi defekt to poluzowane lub wypalone połączenie rurki metalowej kolektor wydechowy-egr valve co możę powodować przedmuchy i cykanie.
Trzeci defekt po wykręceniu świec pięć było zawilgoconych paliwkiem a szósta była sucha -czy możę być to przyczyną wadliwej pracy wtryskiwacza zaznaczam iż na P parkin sinikiem bujał a po zapięciu biegu nie było to odczuwalne więc myślałem żę poduszki silnika a możę jednak nie pracuje na jednym z cylindrów tylko żę na lpg jest to samo kołysanie.
Zakupiłem platynki autolite po 12 zł
i przewody kena za 120 zł
uszczeleczka kolektor wydech zewn.10zł
i chyba narazie zakończę remoncik bo nad morze nie pojadę jak za bardzo zacznę rozbierać.
Wszelką pomoc ze strony na pewno wykorzystam po urlopie.


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Cze 27, 2008 7:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

VAC to w samochodach skrot od vaccum-podcisnenie. to co zdemontowles to cewka zaworu egr(recyrkulacji spalin) i przetwornik cisnienienia powrotnego. imho do tego czegos powinien dochodzic wezyk.
nie mam duzego doswiadczenia ,ale chyba czeka cie jakis remoncik-mowie to na podstwie wygladu swiec. sa mocno zaolejone!.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group