www.asu.pl :: Zobacz temat - Co to jest? i do czego służy?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co to jest? i do czego służy?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 22:15    Temat postu: Co to jest? i do czego służy? Odpowiedz z cytatem

Witam po długiej przerwie wszystkich którzy udzielają się aktywnie na stronie,aktualnie składam silnik 2.5 voyagera 92 (końcówka) ,uwaga!! kazdy wcześniejszy mechanik przecinakiem znaczył rozrząd - tj.ok.12 znaków na kole zębatym.hahahh.Ale nie o tym chciałem.Zdecydowałem się na zakup nowego amerykanina - moje marzenie town 3.8 v6 98r. ze stanów salon,po pierwszych oględzinach od strony technicznej niepokojące objawy - buleczki powietrza w zbiorniczku wyrównawczym jak zimny póżniej zanikają (z mojej strony podejżęnia na uszczelkę pod głowicą) i przylutowana rurka mosiężna do pokrywy zaworowej - widać jak by to ktoś robił poza fakryką niemam zielonego pojęcia poco to?Jestem w kropce bo moja połowica zakochała się w tym egzemlaż€ ,możę ktoś z doświadczonych lub urzytkowników 3.8 potwierdzi żę to norma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 22:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz na myśli tą rurke

_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie w tym miejscu jak narysowana jest strzałka.Myślę ze nie jest to instalowane fabrycznie gdyż widać spoinę z cyny,trochę mnie to ciekawi bo niewidziałem częgoś takiego w innych silnikach.Za tydzień będe miał autko na podwórku to zbadam co to takiego lub ktoś coś wie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Maj 28, 2008 22:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nikt ,nie wie,nie spodkał się z podobnym podłączeniem - jak dostanę w swoje ręce towna zbadam ten patent i opiszę,korzystając z jednego posta mam pytanie do posiadaczy voytków 2.5l 92r.prod - zrobiłem kapitalny głowicy(jak wcześniej wspominałem poprawiłem po mechanikach z woj.maz.)silniczek pracuje i wygląda jak by z fabryki wyszedł)alee mam problem który wcześniej się pojawiał przed naprawą, na gaziku idealnie pracuje w zakresie wszystkich obrotów,przełączę na paliwo i po wejściu na około 2000 obr/min zapala się lampeczka check i zaczyna silnik nierównomiernie pracować albo po spuszczeniu dzwigni gazu gaśnie,nie zamierzam jeżdzić do mechaników szkoda mi mojej pracy którą włożyłem w autko chociaż diagnostyka by się przydała (nie wiem czy ktoś podłacza się pod ten rocznik) - przypuszczam że to reg.ciśnienia wtryskiwacza i zaślepione mam dwa przewody powietrza (bardzo cienkie przewodziki ok. fi2,dochodzące do obudowy filtra,mam serwisówkę po rusku ale w/w podłączeń nie widać,może usunięto jakiś czujnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Czw Maj 29, 2008 0:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wklej zdjęcie poglądowe na te przewody, to zobaczę w swoim, mam 93r.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Maj 29, 2008 14:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chrysler z dziwnymi przewodami to TOWN z roku 98' 3.8 V6 jak wcześniej pisałem - fizycznie go jeszcze nie mam ale jak będę miał zrobię fotkę,prawdopodobnie stał w salonie w stanach dwa lata i robili mu co jakiś czas lifting.

Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Cze 15, 2008 21:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie przedwczoraj przyprowadziłem t&c 3.8,zrobiłem fotki przewodów doprowadzonych do pokryw zaworów,oblukałem to i przewody ciągną się od gniazda na czujnik ciśnienia oleju silnikowego,prawdopodobnie ktoś usprawnił smarowanie klawiatury,aż boję zapytać się po co Question kiedyś miałem przypadek iż praktykant zakładu mech.odwócił uszczelkę pod głowicą i otwór na kanał alejowy został zaślepiony po tygodniu cala klawiatura zaczeła piszczeć,aby nie u mnie coś takiego Crying or Very sad Chyba troszkę pracy muszę poświęcić aby autko grało jak ja chcę Laughing Martwi mnie głośna praca klawiatury tylnych cylindrów takie wrażenie podczas dodania gazy jak by była uszczelka wydmuchnięta z pod wydechowego,albo popychacze hydrauliczne do dpupy. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4d63dd4a373a38f4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/37135aeca722bf99.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Cze 15, 2008 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeszcze mam pytanko,po wymianie przewodów odpowietrzających w pokrywie zaworowej powinny być zaworki tz.odma ich nie ma czy to normalne Question z tylnej pokrywy przewód odpowietrzający podłączony jest za przepustnicą powietrza a z pierwszej pokrywy(ta co widać od razu) poprowadzony jest przed przepustnicą i prawdopodobnie część zasanego powietrza nie jest zasysana z filtra tylko z komory klawiatury dziwne,tak wogule to do wymiany mam cały korpus filtra powietrza roztrzaskany totalnie. Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 7:44    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

Witam ,ta rurka to normalne tez to studiowalem dlatego ze ,pokrywa zaworow jest blaszana a ta nieszczesna rurka jest aluminiowa i jest tylko rozklepana na dole ,ja zrobilem to w inny sposub ,zdjelem pokrywe na nowo ja rozklpalem ,zapunktowalem od gory delikatnie daem delikatnie dobrym silikonem ,jest suchutko az milo.
_________________
MERCURY VILLAGER FULL OPCJA 3.0 95r Sprzedany .Nowy nabytek CHRYSLER T&C 3.8 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 8:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tylko u mnie nie jest zaklepana od dołu i domyślam się że olej jest doprowadzany do klawiatury tylko w jakim celu przecież nie jest to rozwiązanie producenta Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 10:18    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

No bracie jaja se z pogrzebu robisz Laughing .Ta rurka to odpowietrzenie ,jaki olej jaka trabka Wink a w voyku to normalne ze lapie luz.
_________________
MERCURY VILLAGER FULL OPCJA 3.0 95r Sprzedany .Nowy nabytek CHRYSLER T&C 3.8 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 18:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba coś się nie zrozumieliśmy - przewód wychodzi(miedziany podobny do przewodu hamulcowego)z kanału czujnika ciśnienia oleju(zdjęcie1) do pokrywy zaworowej(zdjęcie2)niechodzi mi o przewód odpowietrzania (ten powietrzny)będę miał chwilkę i otkręcę przewodzik od pokrywy i zobaczę co tam siorpie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group