www.asu.pl :: Zobacz temat - REDUKTOR LANDI RENZO IG1 - SEKWENCJA - PILNA ODPOWIEDŻ
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

REDUKTOR LANDI RENZO IG1 - SEKWENCJA - PILNA ODPOWIEDŻ

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
CRAZY-LER
*
*


Dołączył: Sep 29, 2007
Posty: 85
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Nie Maj 18, 2008 15:56    Temat postu: REDUKTOR LANDI RENZO IG1 - SEKWENCJA - PILNA ODPOWIEDŻ Odpowiedz z cytatem

Czy po wymianie membran trzeba ustawiać od nowa mapę gazu. Gość od gazowni twierdzi też że ten reduktor powinien mieć zawór bezpieczeństwa który upuszcza nadmiar gazu, ja takowego nie mam ?!
Twierdzi on również że dlatego mi rozwaliło membranę II stopnia po 18 tkm jazdy na tym reduktorze i żę sprawa może się powtórzyć Confused Kto wie jak to właściwie jest? Question
_________________
CHRYSLER Town&Country 3,8 2002 + LPG "SE-KWĘKA"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Nie Maj 18, 2008 19:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chodzi ci o taki reduktor
http://www.sklep.ekocar.pl/foto.php?idPlik=173&urlPlik=/!pliki/536717000.JPG
nie rozbierałem swojego,ale dokładnie obejrzałem przed zamontowaniem i nie zauważyłem żadnego zaworu bezpieczeństwa ani możliwosci którędy ten gaz miałby wypływać w razie (niewiem czego Question )(nadmiar gazu może zdażyć się w butli gdyby była full pełna i wystawić ją na słońce we Włoszech Laughing i dlatego w wielozaworze przy butli jest zawór bezpieczeństwa żeby mógł odpuścić nadmiar cisnienia)o czymś takim przy reduktorze nie słyszałem Smile Po wymianie membran powinno się zrobić nową mapę wtrysków,bo nowe membrany mogą inaczej reagować na podciśnienie z mapsensora (ten cięki wężyk połączony z kolektorem ssącym) ,zwiększa się wtedy ciśnienie na reduktorze ,w zależności od obrotów,i jeśli ciśnienie w danym punkcie mapy będzie się znacząco różniło od ciśnienia jakie było na starych membranach to moze byc problem z bogatą lub uboga miesznką.kalibracja trwa 2 minuty i nowa mapa jest gotowa.Można zapisać starą mape do pliku Omegasa i w każdej chwili ją przywrócić gdyby na nowej mapie było coś nie tak.Bezpieczniej jest zrobić niż nie zrobić Wink Jak gazownik twierdzi że reduktor powinien mieć taki zawór to niech powie gdzie on miałby być(może ja też go niemam Laughing )
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
CRAZY-LER
*
*


Dołączył: Sep 29, 2007
Posty: 85
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Nie Maj 18, 2008 23:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wmarek65 napisał:
Chodzi ci o taki reduktor
http://www.sklep.ekocar.pl/foto.php?idPlik=173&urlPlik=/!pliki/536717000.JPG
nie rozbierałem swojego,ale dokładnie obejrzałem przed zamontowaniem i nie zauważyłem żadnego zaworu bezpieczeństwa ani możliwosci którędy ten gaz miałby wypływać w razie (niewiem czego Question )(nadmiar gazu może zdażyć się w butli gdyby była full pełna i wystawić ją na słońce we Włoszech Laughing i dlatego w wielozaworze przy butli jest zawór bezpieczeństwa żeby mógł odpuścić nadmiar cisnienia)o czymś takim przy reduktorze nie słyszałem Smile Po wymianie membran powinno się zrobić nową mapę wtrysków,bo nowe membrany mogą inaczej reagować na podciśnienie z mapsensora (ten cięki wężyk połączony z kolektorem ssącym) ,zwiększa się wtedy ciśnienie na reduktorze ,w zależności od obrotów,i jeśli ciśnienie w danym punkcie mapy będzie się znacząco różniło od ciśnienia jakie było na starych membranach to moze byc problem z bogatą lub uboga miesznką.kalibracja trwa 2 minuty i nowa mapa jest gotowa.Można zapisać starą mape do pliku Omegasa i w każdej chwili ją przywrócić gdyby na nowej mapie było coś nie tak.Bezpieczniej jest zrobić niż nie zrobić Wink Jak gazownik twierdzi że reduktor powinien mieć taki zawór to niech powie gdzie on miałby być(może ja też go niemam Laughing )


Tak właśie o taki reduktor chodzi , wg . gazownika nadmiar gazu powstaje wtedy gdy np. silnik jest wprowadzony gwałtownie na wysokie obroty i równie szybko zostaje z tych obrotów zdjęty wtedy może powstać zjawisko nadmiernego ciśnienia w reduktorze gdyż zostaje wprowadzona duża ilośc gazu do reduktora i w momencie gwałtownego zejscia z obrotów ta nadwyżka nie jest spalana tworząc ciśnienie które mocniej przez pewien czas oddziałowuje na membrany- tak to mniej więcej brzmiało. Zawór on umieszczał także w swoim samochodzie bo jak twierdził też mu przedwcześniej siadały membrany. Zawór ten umieszcza się w miejscu śruby ampulowej patrząc na zdjęcie po prawej stronie. Z silnikami do jakiej mocy może pracować ten reduktor?
_________________
CHRYSLER Town&Country 3,8 2002 + LPG "SE-KWĘKA"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Maj 19, 2008 19:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Coś mi się wydaje że twój gazownik ma niezłą fantazje Laughing
Jak wyobrażasz sobie odpuszczanie nadmiaru gazu przez ten (jego zawór bezpieczeństwa)po każdym puszczeniu gazu,i gdzie ten gaz miałby być odpuszczany Question w komore silnika?.Po paru przegazówkach miałbyś pod maską takie stężenie gazu że przy małej iskrze (przebicie na kablach WN) twój samochód latałby zamiast jeżdzić i gazownik niemiałby komu pociskać kitu,nie mówiąc już że śmierdziało by gazem jak na rozlewni,a środku auta też komora gazowa.
Po drugie Landi Renzo to nie jest firma która klepie instalki w garażu Wink pracują tam setki inżynierów i gdyby taki zawór miał być przy reduktorze to napewno by był Razz
Jeśli cię nie przekonałem to zadzwoń do Landi renzo polska do Józefowa k/Warszawy tel. 22 789 57 34 ,lub 22 789 57 39 poproś o połączenie z którymś z techników, to ci napewno wszystko wyjasnią .A może zaproszą twojego gazownika na szkolenie żeby więcej już głupot nie opowiadał Laughing
Ja na swojej instalacji mam przejechane na gazie 1580 godzin (w programie omegasa jest licznik który rejestruje godziny pracy instalacji na gazie i benzynie) i nie miałem problemów z reduktorem,wymieniłem dotychczas tylko jeden wtryskiwacz.
Jest kilka typów tych reduktorów ,różnią się oznaczeniami
np 536 717 000 --- jest do 160kW
536 719 000 ---- jest do 200kW
wszystko to jeszcze w zależności od kompletacji z rozmiarem wtryskiwaczy
[img][img]
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jonatan
*
*


Dołączył: May 23, 2008
Posty: 3

PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 11:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,
ja również mam instalacje LAndiRenzo IG1 i mam problem:
gdy wysprzęgle mojego mundka to mi gaśnie, jeśli zrobię to z małych obrotów to spada do 600 obrotów i niżej i faluje aż w końcu gaśnie.

Żeby mi nie gasł to na szybko podregulowałem na reduktorze obroty jałowego biegu, ale nadal mi faluje.

Na reduktorze ma przejechane jakieś 100tyś więc zamierzam zakupić zestaw naprawczy: http://www.sklep.ekocar.pl/?lang=pl&action=sklep&idm=1&ids=2&idss=13&idsa=317
http://www.nagaz.com.pl/sklep/index.php?producent=&branza=&rodzaj=&keyword=zestaw%20naprawczy&id_t=481&strona=50

Pytanie czy jeszcze coś może być przyczyną takich problemów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 18:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jonatan napisał:
Witam,
ja również mam instalacje LAndiRenzo IG1
Żeby mi nie gasł to na szybko podregulowałem na reduktorze obroty jałowego biegu, ale nadal mi faluje.

Pytanie czy jeszcze coś może być przyczyną takich problemów?

IG1 to typ reduktora nie instalacji Wink
W instalacjach sekwencyjnych obrotów nie reguluje się na reduktorze tylko w programie Razz
Napisz co pisze na kompie od gazu ,a najlepiej zrób zdjęcie ,może coś się uda doradzić Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jonatan
*
*


Dołączył: May 23, 2008
Posty: 3

PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 13:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zamieściłem w galerii fotki instalacji:
http://asu.pl/portal/html/modules.php?name=coppermine&cat=12569

Wdzięczny będę za odpowiedź jaki to model LandiRenzo.
(ford mondeo MKII '98 2.0benzyna+LPG)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 21:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz u siebie instalkę 3 generacji IG System (IGS),w tej instalacji skład mieszanki reguluje się w programie kompa gazowego (kręcąc śrubą na szczycie reduktora podnosisz lub zmiejszasz ciśnienie gazu,zmienisz skład miszanki ale niewiadomo na jaki,a to ma być bardzo precyzyjnie ustawione)musisz mieć interfejs i odpowiedni soft żeby to ustawić prawidłowo.Masz link do opisu twojej instalacji,jak wpiszesz w google IGS to też trochę jest materiału do poczytania
Razz http://www.ekocar.pl/index.php?action=strona&ids=3&idm=1&idst=46
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jonatan
*
*


Dołączył: May 23, 2008
Posty: 3

PostWysłany: Wto Cze 03, 2008 19:25    Temat postu: podziękowania Odpowiedz z cytatem

Dziękuję Ci serdecznie. Poczytam na pewno, a jak uporam się z problemem z LPG opiszę jakie działania pomogły.
Pozdrawiam. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group