www.asu.pl :: Zobacz temat - wąż ciśnieniowy pompa wspomagania
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wąż ciśnieniowy pompa wspomagania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pattryk
*
*


Dołączył: May 13, 2008
Posty: 10

PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 22:25    Temat postu: wąż ciśnieniowy pompa wspomagania Odpowiedz z cytatem

Witam.
Panowie i Panie, kupiłem Voyka parę tygodni temu.
96r, 3,8l (122KW) AWD.
Coś mi ciekło jak parkowałem pod domem, znajomy mechanik sprawdził, pokukał, rozebrał - wiemienił gumowy wąż pompy wspomagania, ale pozostał jeszcze wąż ciśnieniowy pomiędzy przekładnią kierownicy a pompą wspomagania - no i właśnie poszukuje takowego.
Czy ktoś może doradzić gdzie takiego szukać, ew. jak można go zastąpić?
Może jakieś sugestie?
pzdr Patryk
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 23:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gratulacje z okazji zakupów. Very Happy Musisz poszukać przewodu najlepiej z jakiegoś innego auta ale oryginalnego bo są lepszej jakości i lepszego materiału ,który nie twardnie nasze krajowe są do niczego miałem założone.Czasami można dostać na giełdzie samochodowej są goście co handlują takimi przewodami.Dawno nie szukałem takich przewodów bo sam chętnie bym kupił ,choć nie wątpię ,że są w jakiś sklepach ,ale na odległość to ciężko się kupuje. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Maj 14, 2008 5:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem skad jest kolega pattryk ale u nas na slasku jest pare firm ktore dorabiaja przewody cisnieniowe "na miare", m.in dla kopaln, przemyslu ciezkiego itp. jedna z nich jest w Imielinie. dokladnej ceny ci nie podam ale nie powinny byc to jakies super wygorowane koszty.
ps.w tej chwili nie mam ich adresu ale jesli by ktos potrzebowal to w weekend poszukam i podesle.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Maj 14, 2008 8:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Te przewody ciśnieniowe dla kopalń są kilka rodzai różnią się oplotami stalowymi bo są jedno oplotowe i dwu.Problem może leżeć po stronie zacisku
takiego węża bo trzeba by było mocny ścisk aby wąż się uformował na trzpieniu.Jedno oplotowe te które spotkałem są na ciśnienie 150 atm a dwu próbne statyczne 700atm.Zakuwanie tych węży odbywa się jedynie na zakuwarkach hydraulicznych. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Maj 14, 2008 11:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przewody przykladowo dla kopaln sa na cisnienie 300Bar, w samochodowych instalacjach wspomagania maxymalnie spotkalem cos kolo 130Bar wiec cisnieniowo wytrzymaja! co do sposobu zaciskania to sa na 100% zaciskane hydrayulicznie. gietkosc przewodu zalezy od jego grubosci scianki, w samochodach sa max 20mm a te akurat sa dosc miekkie.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Lip 26, 2010 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie jeden z węży biegnących od pompy do przekładni przecieka, jeszcze nie doszedłem który dokładnie ale najbardziej mokry wydaje się być ten co wchodzi do pompy w jej środkowej części o ile się nie mylę jest to powrót. Tutaj zamieszczam zdjęcie

Całkiem możliwe że to ten drugi wąż przecieka a po tym tylko ścieka bo znajduje się niżej a z samych pobieżnych oględzin ciężko zaobserwować gdyż oba węże są owinięte w osłonę termiczną.
Teraz pytanie do Was czy ktoś z Was regenerował te węże czy kupował nowe? I czy ten wąż powrotu jest zakuwany czy tylko ściskany opaskami bo rurka wychodząca z pompy wydaje się być przytwierdzona na stałe.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Lip 26, 2010 21:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To chyba jakaś zaraza bo mi tez cieknie ten przewód w osłonie termicznej, jak będę miał czas w weekend i pogoda pozwoli to go zdemontuje i postaram się zregenerować. Kiedyś w jednym z moich aut miałem przedziurawiony i to zdrowo przewód (okazało się że francuskie rączki zamontowały go zbyt blisko cybanta i wywalił on w rurce zdrową dziurę. Naprawiłem to, za porada mechanika, ... poxiliną dobrze okładając dziurę masą - przejechałem autem potem jeszcze 150 tys. km i nic nie ciekło - może i tym razem mi się uda naprawić, bo kupić nowy to zawsze jest najłatwiej tylko kasy szkoda ... Laughing Rolling Eyes
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Lip 26, 2010 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek

Wąż powrotu zaciśniety jest opaską ,może wystarczy dokręcić,chociaż w tych rocznikach zdaża się że przerdzewieje ten kawałek rurki wychodzący z pompy,wtedy jest już problem.
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Sie 05, 2010 18:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie mam już nowy przewód ciśnieniowy ale na wszelki wypadek chcę się zaopatrzyć w wąż powrotny bo jakby się okazało że to on cieknie żebym mógł również jego wymienić i teraz pytanie bo z tego co udało mi się znaleźć to ten wąż ma mieć specyfikacje S.A.E. J189, rozmiar 11/32" czyli około 9mm i czy bez problemu kupię taki wąż w sklepie z częściami?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Sie 06, 2010 21:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie jednak okazuje się że to cieknie wąż wysokiego ciśnienia bo z niego kapie jak się kręci kołami na włączonym silniku i dokręci się do oporu to wtedy pojawiają się automatycznie krople. Chciałem go wymienić ale niestety dojścia do nakrętki przy maglownicy nie ma i mimo usilnych starań nie wymieniłem tego węża. Najbardziej przeszkadza takie ustrojstwo dokręcone do sanek z takimi cieniutkimi rureczkami, podejrzewam że jest to pompa ABSu. Jeśli jest tutaj ktoś co wymieniał ten wąż w jajku to proszę napisać jak się dobrał do tej nakrętki po stronie maglownicy.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
KAMIL-KALISZ
*
*


Dołączył: Sep 25, 2009
Posty: 121
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Nie Lis 21, 2010 19:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

własnie dzisiaj to przerabiałem wiem że temat jest doś odległy ja to robiłem przy silniku 2.4 a wiec najpierw wywalamu filtr powietrz później linke od biegów jeśli manual póxniej klucz 18 odkręcamy pierwszą rurkę przy maglownicy a później zabieramy się za właściwą u mnie trwało wymontowanie tego 4o minut także spoko jutro jade zakuć nowy wąż pozdrawiam
_________________
Chrysler Voyager 2002r 2.4
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ciech
*
*


Dołączył: Apr 17, 2005
Posty: 331
Skąd: Ciechocinek

PostWysłany: Czw Kwi 21, 2011 21:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wczoraj tez mnie to dotknelo Sad
jak z dostepnoscia i cena tego przewodu wysokiego cisnienia ?
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 01r lpg , wersja europejska , startech
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE 96r lpg , wersja eu , webasto - sprzedany 7.07.11r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group