www.asu.pl :: Zobacz temat - Dziwne zachowanie skrzyni
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dziwne zachowanie skrzyni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Lip 25, 2008 6:50    Temat postu: Dziwne zachowanie skrzyni Odpowiedz z cytatem

Odkad wymieniłem olej w skrzyni (w ASU, na ATF3 plus midland) skrzynia dziwnie pracuje.
Przed wymiana skrzynia wrzucała 4 bieg juz przy predkosci 75 km/h i miałem wtedy okolo 1 200 rpm. Teraz moge jechac 80 km/h i skrzynia uparcie trzyma 2 000 rpm na 3 biegu. Dopiero jak te 85 bede mial to wrzuci 4. Do tego zapina mi sie lockup na 3, czego przed wymiana oleju nie bylo. Czasami jest też tak że wrzuci 4 bieg na sekunde i spowrotem zredukuje na 3. Mimo że gazu wcale wiecej nie dodam.
Co może być przyczyna takiej dziwnej pracy? Czy po wymianie oleju skrzynia musi sie jakoś nauczyc czy co??
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Lip 25, 2008 7:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

proponuje sprawdzic stan oleju na goracej skrzyni
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Lip 25, 2008 17:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

poziom oleju na goracej skrzyni jest 3mm ponad maximum.
Jak dzis wracalem z roboty to skrzynia weszla w tryb awaryjny i zaczela migac kontrolka OD. Jak dotoczylem sie do domu to odpialem kleme z akumulatora na 20 min i podpialem znowu. Kontrolka przestala migac i skrzynia wyszla z trybu awaryjnego. Niestety nadal dziwnie sie zachowuje...
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Lip 27, 2008 10:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W moim autku problemy też się zaczęły od wymiany oleju w ASB.Z tą różnicą, że u mnie wlali ATF+4 Mopara, gdzie wcześniej jeździłem na Dextronie III.
Nie będę sie tutaj rozpisywał na temat awarii, szeroki opis tej usterki opisałem w dziale "skrzynia-dziwnie działa ASB"
Skontaktowałem sie z Antraxem i on wyraźnie mi zaznaczył, że do mojej skrzyni powinienem wlać nie ATF+4 Mopar, a właśnie taki jak u Ciebie, czyli ATF3Plus Midland.W moim przypadku Antrax wyraźnie zaznaczył, że do mojej skrzyni powinien być olej j.w.
Dzisiaj jadę na kanał i będę ten olej wymieniał.O efektach napiszę w dziale j.w.
Życzę, żebyś jak najszybciej pozbył sie swojego problemu z ASB
Rolling Eyes

Plymouth G.Voyager 3,3 1996r, zagazowany, skrzynia A604.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Lip 27, 2008 10:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W moim autku problemy też się zaczęły od wymiany oleju w ASB.Z tą różnicą, że u mnie wlali ATF+4 Mopara, gdzie wcześniej jeździłem na Dextronie III.
Nie będę sie tutaj rozpisywał na temat awarii, szeroki opis tej usterki opisałem w dziale "skrzynia-dziwnie działa ASB"
Skontaktowałem sie z Antraxem i on wyraźnie mi zaznaczył, że do mojej skrzyni powinienem wlać nie ATF+4 Mopar, a właśnie taki jak u Ciebie, czyli ATF3Plus Midland.W moim przypadku Antrax wyraźnie zaznaczył, że do mojej skrzyni powinien być olej j.w.
Dzisiaj jadę na kanał i będę ten olej wymieniał.O efektach napiszę w dziale j.w.
Życzę, żebyś jak najszybciej pozbył sie swojego problemu z ASB
Rolling Eyes

Plymouth G.Voyager 3,3 1996r, zagazowany, skrzynia A604.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Lip 27, 2008 18:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok. Jestem po trasie 300 km. podczas pierwszych 30 km skrzynia nadal dziwnie chodziła, załączała lock up i po 1-2 sek. wyłączała. i tak w kółko. Tryb awaryjny na szczescie sie nie wlaczyl tak jak i nie migala kontrolka OD. Po przejechaniu tych 30 km skrzynia zaczela juz pracować normalnie i tak jest do te pory. Wszystko jest jak narazie ok, no moze poza szarpaniem podczas zmiany z 1 na 2. ale nie jest to zbyt czeste.
Dzieki "On" i Tobie rownież zycze szybkiego konca klopotow z ASB!
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group