www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Grand Voyager ogólne problemy ( :
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Grand Voyager ogólne problemy ( :

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
unkas
*
*


Dołączył: May 08, 2008
Posty: 17

PostWysłany: Czw Maj 08, 2008 16:30    Temat postu: Chrysler Grand Voyager ogólne problemy ( : Odpowiedz z cytatem

Mam Chryslera Grand Voyagera 96r 3,3 benzyna, automat, na gazie Tartarini TEC 97.
Problem złożony nr.1
W czasie jazdy następuje lekkie szarpnięcie silnika i w tym samym momencie zapala się kontrolka serwis na jeną czy dwie sekundy i gaśnie a na liczniku prędkościomierza w tym samym momencie spada wskazówka ( powiedzmy że jadę 100 h to spadnie na 80 h ) i zaraz po jednej czy dwóch sekundach wszystko wraca do normy.
Zdarz się to różnie nieraz ze trzy razy na 10 km a nieraz jest przez pewien czas spokój.
Robi to samo na benzynie i na gazie.
Kable, świece, filtry, oleje wymienione.
Nic nie pomogło, pojechałem do dwóch warsztatów na diagnozę i oba po podłączeniu się do kompa stwierdziły że mam do wymiany sprzęgło.
Sprzęgło + wymiana zapłaciłem 2350zł.
Było by wszystko ok, ale autko robi nadal to samo co robiło bez zmian.
Warsztat rozkłada ręce i nie wie o co chodzi i tak trafiłem do Was i szukam
pomocy.

Problem nr.2
Nieraz zaskakuje mnie deska rozdzielcza, czyli po odpaleniu autka okazuje się, że są podświetlone wszystkie biegi i muszę włączać bieg na wyczucie.Innym razem nie działały mi żadne zegary, no i najbardziej denerwująca rzecz wycieraczki działają jak chcą nawet potrafią działać po wyłączeniu auta Shocked
Pozdrawiam, Adam.


Ostatnio zmieniony przez unkas dnia Czw Maj 08, 2008 18:14, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Czw Maj 08, 2008 17:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Słownik ortograficzny sie kłania:

ogólne
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
unkas
*
*


Dołączył: May 08, 2008
Posty: 17

PostWysłany: Czw Maj 08, 2008 18:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo mi przykro i bardzo Cię przepraszam że musisz znosić moją dysleksję i dysortografię. Myślę jednak że ktoś na tym forum z doświadczeniem i wiedzą o tych autach jednak mi pomoże.
Tomaj, a gdzie są tam błędy ortograficzne ?
Jak mi je wskażesz to może zapamiętam i trochę mniej błędów będę popełniał. Wtedy Ty i ja będziemy bardziej zadowoleni Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Czw Maj 08, 2008 18:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie przyczepiam sie do błędów, ale jak ktoś robi go w temacie to już przegięcie.


Na pewno się znajdzie ktoś kto miał podobne doświadczenia. Ja nie miałem podobnych usterek.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
unkas
*
*


Dołączył: May 08, 2008
Posty: 17

PostWysłany: Czw Maj 08, 2008 18:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poprawione Embarassed
Dzięki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Maj 08, 2008 18:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

napisałes ze w warsztacie wymienili Ci sprzeglo, ale napisales tez ze masz automata. Jak to w koncu jest?Smile
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
unkas
*
*


Dołączył: May 08, 2008
Posty: 17

PostWysłany: Czw Maj 08, 2008 19:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A automat niema sprzęgła Question
To jak silnik przenosi napęd na skrzynię i zmienia biegi Question
Nie jestem fachowcem w tych sprawach i dlatego jestem na tym forum, na pewno miałem wymieniane i nie wyglądało to jak zwykłe sprzęgło od manualnej skrzyni.
Tylko coś takiego -

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Maj 08, 2008 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to czeka cię konserwacja instalacji.Ach ta elektronika.Dobije każdego. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Maj 08, 2008 23:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ja to nazywam konwerter, ale i tak drogo skasowali;/
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
viwaldi
*
*


Dołączył: Jun 28, 2007
Posty: 53
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Maj 09, 2008 11:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do skrzyni to nie wiem. Ale może pomogę Tobie w kwesti wycieraczek. Mogą byc trzy powody takiej pracy:

1. Coś z elektroniką - komputerem, przewodami - trudne do zdiagnozowania.

2. W przełączniku przy kierownicy trochę się porozginały blaszki na potencjometrach ( inne oporności i przebicia ) wystarczy rozebrać i podoginać troszeczke.

3. W mechanizmie od wycieraczek ( poszybie ) jest silniczek z ogranicznikami - tak czasami sie lekko zabrudzi od smaru itp. wystarczy wyczyścić i powinno być ok. ( trochę roboty z rozbieraniem ) ale ja ma spokój od 2 lat.


Pozdrawiam
Viwaldi
_________________
Dodge Grand Caravan 96' LE 3,3 Canada zagazowany- Sprzedany Sad
Ford Explorer III 02' 4,0L wersja XLS zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
unkas
*
*


Dołączył: May 08, 2008
Posty: 17

PostWysłany: Pią Maj 09, 2008 14:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki, zaraz po pracy w sobotę biorę się za te wycieraczki Exclamation

Z takich jeszcze ciekawostek, może to ma coś wspólnego z moimi problemami.
Akumulator jest zawsze na górze mokry i w koło niego tworzy się dziwny osad.
Mam to autko około 8 miesięcy i nigdy przy zamykaniu central zamka nie trąbiło, a teraz od tygodnia w momencie zamykania trąbi jednym krótkim sygnałem. Zastanawiam się czy powinno trąbić od początku i teraz się naprawiło Question
Wasze Chryslery przy zamykaniu też tak się zachowują Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ArtoArto
*
*


Dołączył: Mar 03, 2008
Posty: 268
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 17:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

unkas napisał:
Mam to autko około 8 miesięcy i nigdy przy zamykaniu central zamka nie trąbiło, a teraz od tygodnia w momencie zamykania trąbi jednym krótkim sygnałem. Zastanawiam się czy powinno trąbić od początku i teraz się naprawiło Question


Przy zamykaniu z założenia trąbią Very Happy
Można to wyłączyć... tylko nie pamiętam jak. W plikowni jest instrukcja i ja z niej korzystałem aby wyłączyć

Pozdrawiam
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3,3 - 2000r. - zagazowany

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Maj 11, 2008 21:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To dobrze ,że trąbi bo oznacza ,że zamki zaryglowały się, ale powinno być ,że jak otworzy to daje sygnał dwukrotny tak na wszelki wypadek gdyby nie było styku na bębenkach to nie zostawisz auta otwartego. W tym jest dobry bajer jak uzbroisz alarm ,a będziesz miał drzwi otwarte to ci alarm się uzbraja po zamknięciu drzwi w ciągu 5 sekund. Z życia wzięte. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rafal_ll
*
*


Dołączył: Apr 07, 2008
Posty: 2

PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 13:32    Temat postu: Re: Chrysler Grand Voyager ogólne problemy ( : Odpowiedz z cytatem

[quote="unkas"]
W czasie jazdy następuje lekkie szarpnięcie silnika i w tym samym momencie zapala się kontrolka serwis na jeną czy dwie sekundy i gaśnie a na liczniku prędkościomierza w tym samym momencie spada wskazówka ( powiedzmy że jadę 100 h to spadnie na 80 h ) i zaraz po jednej czy dwóch sekundach wszystko wraca do normy.
Zdarz się to różnie nieraz ze trzy razy na 10 km a nieraz jest przez pewien czas spokój.
Robi to samo na benzynie i na gazie.

Witam
Unkas czy rozwiązałeś swój problem w/w
Mam to samo wszyscy mechanicy rozkładają ręce
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Przemok
*
*


Dołączył: Jun 12, 2008
Posty: 133
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 14:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, miałem to samo - elektryk przedmuchał wtyczki do kompa i sterowania skrzyni - ponoć było trochę wilgoci. Potem "wyczyścił" usterki z pamięci i na razie jest ok.
_________________
Grand Voyager Town&Country 3,8 2002 Grand Voyager Town&Country 3,8 1997 lpg/pb sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 19:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

unkas napisał:


Z takich jeszcze ciekawostek, może to ma coś wspólnego z moimi problemami.
Akumulator jest zawsze na górze mokry i w koło niego tworzy się dziwny osad.
:

Przyczyną twoich problemów może być słaby akumlator,na wykończeniu ma właśnie takie objawy,a gdy nie ma odpowiedniego napiecia,to z elektroniką potrafią sie dziać cuda.
Podjedz do jakiegoś sklepu z akumlatorami,powinni mieć miernik OPORNOŚCIOWY (miernik z opornikiem) i niech ci sprawdzą aku pod obciążeniem ,wtedy wyjdzie co jest wart akumlator Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ptak1
*
*


Dołączył: Jun 19, 2007
Posty: 184
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Pon Cze 30, 2008 7:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Zgadzam się z wmarkiem odnośnie aku i racje ma Przemok obie te przyczyny mogą powodować takie zachowanie jak wszyscy wiedzą że naszymi zegarami i wyświetlaczami na desce steruje komp skrzyni i on za te wskazania odpowiada nawet jest taka opcja ze można sobie wykonać test zegarów i jeżeli komp wariuje to zegary czasami maja różne wskazania, również gdy aku jest na wykończeniu rożnie się z nimi dzieje co prawda raczej zadziej podczas jazdy ewentualnie przy odpalaniu na słabym aku może się tak dziać. Ale z tego co piszesz że występują od czasu do czasu szarpnięcia i prawdopodobnie jak skrzynia redukuje na mniejsze biegi. Wiec ja bym zaczął właśnie od przeczyszczenia styków kostki wchodzącej do kompa skrzyni, potem bym pojechał na wgranie nowego programu do kompa skrzyni to powinno pomóc.
Pozdrawiam
_________________
voyager 96 3.3l zagazowany


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Cze 30, 2008 12:32    Temat postu: Re: Chrysler Grand Voyager ogólne problemy ( : Odpowiedz z cytatem

unkas napisał:
Mam Chryslera Grand Voyagera 96r 3,3 benzyna, automat, na gazie Tartarini TEC 97.
Problem złożony nr.1
W czasie jazdy następuje lekkie szarpnięcie silnika i w tym samym momencie zapala się kontrolka serwis na jeną czy dwie sekundy i gaśnie a na liczniku prędkościomierza w tym samym momencie spada wskazówka ( powiedzmy że jadę 100 h to spadnie na 80 h ) i zaraz po jednej czy dwóch sekundach wszystko wraca do normy.
Zdarz się to różnie nieraz ze trzy razy na 10 km a nieraz jest przez pewien czas spokój.
Robi to samo na benzynie i na gazie.
Kable, świece, filtry, oleje wymienione.
Nic nie pomogło, pojechałem do dwóch warsztatów na diagnozę i oba po podłączeniu się do kompa stwierdziły że mam do wymiany sprzęgło.
Sprzęgło + wymiana zapłaciłem 2350zł.
Było by wszystko ok, ale autko robi nadal to samo co robiło bez zmian.
Warsztat rozkłada ręce i nie wie o co chodzi i tak trafiłem do Was i szukam
pomocy.

Problem nr.2
Nieraz zaskakuje mnie deska rozdzielcza, czyli po odpaleniu autka okazuje się, że są podświetlone wszystkie biegi i muszę włączać bieg na wyczucie.Innym razem nie działały mi żadne zegary, no i najbardziej denerwująca rzecz wycieraczki działają jak chcą nawet potrafią działać po wyłączeniu auta Shocked
Pozdrawiam, Adam.

Problem faktycznie jak piszą forumowicze może tkwić w elektryce, np. padający akumulator lub błędy w kompie.
Co do pierwszego kłopotu nie potrafię nic pomóc.Natomiast co do drugiej kwestii opiszę moje spostrzeżenia.
Kiedy nawarstwią się błędy w kompie, to mój wózek Wink kiedy otwieram drzwi, piszczy głośno, cicho lub w ogóle.Czasem nie mogę w ogóle otworzyć auta lub go zamknąć.
Wycieraczki pracują według własnych "przemyśleń" tzn.Kiedy są włączone
np. na pierwszy bieg to robią sobie przerwę w/g własnego "widzimisię".Robią przerwę dłuższą lub krótszą lub pracują tak długo jak im się podoba.Wtedy muszę wyłączyć włącznikiemi wtedy przestają pracować. Laughing Myślę więc, że przyczyną Twoich problemów może być elektryka, zaśniedziałe styki, czy też błędy w kompie.
Oby tak właśnie było.
W moim przypadku wystarcza rozłączenie akumulatora na dłuższy czas /od np.5 minut do np.12 godzin/
Na dzień dzisiejszy, takie właśnie działanie na szczęście zawsze pomagało i nie musiałem jeździć na sczytywanie błędów.Po takim zabiegu wszystko na jakiś czas wracało do normy.
Czasem też włącza mi się "czek" z błędem 171 /niewłaściwa mieszanka/ i po odłączeniu aku, kontrolka gaśnie.Jednym razem takie działanie wystarcza na 100 km, a innym razem na 1000 lub 2 tys km. Confused
Kiedyś Question jak uda mi się dojechać do Częstochowy to podjadę do lukiego i z pewnością on mi pomoże.Miejscowi fachmani z Koszalina i ze Słupska tylko kręcą głowami i każdy z nich stawia inną diagnozę.
Nie mam tyle kasy, abym każdemu z nich płacił za naukę naprawy gazu w moim wozidełku.Na dzień dzisiejszy radzę sobie z problemem "czeka" w sposób wyżej opisany.

Plymouth G.Voyager 3,3 1996r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Przemok
*
*


Dołączył: Jun 12, 2008
Posty: 133
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon Cze 30, 2008 17:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Faktycznie, sprawdziłbym akumulator i ładowanie - jeśli jest mokry od góry, to może szwankuje regulator napięcia i zwiększony prąd ładowania powoduje wycieki z akumulatora?
_________________
Grand Voyager Town&Country 3,8 2002 Grand Voyager Town&Country 3,8 1997 lpg/pb sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RJSYSTEMS
*
*


Dołączył: Jul 19, 2008
Posty: 43

PostWysłany: Sob Lip 19, 2008 10:34    Temat postu: Re: Chrysler Grand Voyager ogólne problemy ( : Odpowiedz z cytatem

unkas napisał:
Mam Chryslera Grand Voyagera 96r 3,3 benzyna, automat, na gazie Tartarini TEC 97.
Problem złożony nr.1
W czasie jazdy następuje lekkie szarpnięcie silnika i w tym samym momencie zapala się kontrolka serwis na jeną czy dwie sekundy i gaśnie a na liczniku prędkościomierza w tym samym momencie spada wskazówka ( powiedzmy że jadę 100 h to spadnie na 80 h ) i zaraz po jednej czy dwóch sekundach wszystko wraca do normy.
Zdarz się to różnie nieraz ze trzy razy na 10 km a nieraz jest przez pewien czas spokój.
Robi to samo na benzynie i na gazie.
Kable, świece, filtry, oleje wymienione.


Witam serdecznie.
Jestem nowym na tym forum i zapewne wszystkie te problemy zostały już rozwiązane, ale nie widzę tu nigdzie o tym wzmianki. Mam Chrysler`a Grand Voyager`a 3.3i + gaz `96 i miałem podobny problem i objawy. Długo szukałem odpowiedzi na ten problem, ale ja z reguły nie odwiedzam warsztatów, tylko sam szperam w aucie.
W trakcie owych zakłóceń w pracy silnika sprawdziłem kody błędów ( błyskowe ), wyszedł kod 51, tj.:
system ( mieszanka ) za ubogi
przyczyna - wadliwy ( zwarcie ) układ elektryczny, pęknięcie kolektora wydechowego, czujnik MAP, ciśnienie paliwa/pompa paliwa
zalecenia - przeczyścić zawór kanistra EVAP, wtryskiwacze, sprawdzić czujnik temperatury i tlenu.
dane te pochodzą z autodaty.
Wymontowałem kolektor dolotowy, sprawdziłem całą wiązkę elektryczną przy silniku, wymieniłem świece i przewody, wymieniłem czujnik MAP ( sam go uszkodziłem ), wyczyściłem zawór EGR, silniczek krokowy i przepustnicę, wyczyściłem zawór EVAP, a problem i tak nie ustąpił. Dopiero jak zaczął mi gasnąć ( w trakcie występowania problemu ), gdy auto stało na wolnych obrotach ( np. na światłach ), lub w trakcie hamowania silnikiem, zwróciłem uwagę, że w trakcie występowania problemu głośno pracuje zawór EVAP i do " akcji " wkracza moduł ASD, powodując natychmiastowe zgaszenie silnika. Przyczyna była prosta, przepalenie uzwojenia w elektromagnesie EVAP powodowało zwarcie w instalacji, zawór nie pracował i wytwarzało się w nim podciśnienie, które powodowało wyrzucanie nadmiaru oparów paliwa dolnym zaworkiem bezpieczeństwa ( membrana ), stąd słyszalny hałas w trakcie jego pracy. ECU widząc owo zwarcie włączał moduł ASD, który wygaszał silnik. Zawór EVAP można odłączyć i auto będzie pracowało normalnie ( polecam kupno nowego ), kontrolka silnika nie będzie się świecić, ale na kodach błędów ECU wykaże awarię tegoż zaworu.
Tak było w moim przypadku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Sob Lip 19, 2008 20:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to teraz to ładnie poskładaj, opisz gdzie co jest albo jakieś fotki daj i wrzuć do działu Sam naprawiam.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
RJSYSTEMS
*
*


Dołączył: Jul 19, 2008
Posty: 43

PostWysłany: Nie Lip 20, 2008 10:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do tomaj
zrobi się, ale po urlopie, jutro wyjeżdżam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lip 20, 2008 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze nalezy na nowo zaprogramowac skrzynie,jest to opisane w dziele o skrzyniach.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pattryk
*
*


Dołączył: May 13, 2008
Posty: 10

PostWysłany: Pon Lip 21, 2008 21:08    Temat postu: Re: Chrysler Grand Voyager ogólne problemy ( : Odpowiedz z cytatem

[quote="unkas"]Mam Chryslera Grand Voyagera 96r 3,3 benzyna, automat, na gazie Tartarini TEC 97.
Problem złożony nr.1
W czasie jazdy następuje lekkie szarpnięcie silnika i w tym samym momencie zapala się kontrolka serwis na jeną czy dwie sekundy i gaśnie a na liczniku prędkościomierza w tym samym momencie spada wskazówka ( powiedzmy że jadę 100 h to spadnie na 80 h ) i zaraz po jednej czy dwóch sekundach wszystko wraca do normy.
Zdarz się to różnie nieraz ze trzy razy na 10 km a nieraz jest przez pewien czas spokój.
Robi to samo na benzynie i na gazie.
Kable, świece, filtry, oleje wymienione.
Nic nie pomogło, pojechałem do dwóch warsztatów na diagnozę i oba po podłączeniu się do kompa stwierdziły że mam do wymiany sprzęgło.
Sprzęgło + wymiana zapłaciłem 2350zł.
Było by wszystko ok, ale autko robi nadal to samo co robiło bez zmian.
Warsztat rozkłada ręce i nie wie o co chodzi i tak trafiłem do Was i szukam
pomocy.

____________________________________________________________
Witam, wczesniej pisałem że mam ten sam problem, ale sie nikt nie odezwał - może go inaczej opisałem - ale dokładnie dzieje się to samo!!

Dziś zaprowadziełem w końcu moego Voyka 3,8 AWD '96 do polceonego elektronika i o dziwo gość wiedział o czym mówie. Przwedstawiełem mu problem tak jak kolega powyżej i powiedział że już miała "takie samochody" z tym problemem.
Jutro mam go odebrać, więc będe wiedział co i jak.
Na pocxzątku mówił że to jakiś czujnik (cena 250zł w salonie) i że to na bank to, bo juz miał paru takich gości jak ja.

Jutro powiem więcej.

Pozdróvka Patryk
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pon Lip 21, 2008 21:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to jak stwierdził jak jakiś czujnik to miał podstawy z kodów błedów iż wadliwe działanie czy tak zapytaj się o kod ktory odpowiada za usterkę czujnika na pewno na forum się przyda dla "czytających" Wink
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lucjan
*
*


Dołączył: Jan 10, 2006
Posty: 45
Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto Lip 22, 2008 9:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem idealnie to samo i też nikt niemógł mi pomóc były różne propozycje wymieniałem kable wysokiego napięcia wymieniłem świece było że komputer że nagary na wtryskach i tak to trwało aż samochód odmówił jazdy i musiałem go zawieść do warsztatu i wtedy okazało się że była pęknięta tarcza z trybami na której są zamocowane czujniki konta zapłonu i coś tam jeszcze. Po wymianie problemy się skończyły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pattryk
*
*


Dołączył: May 13, 2008
Posty: 10

PostWysłany: Nie Wrz 21, 2008 19:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Unkas, naprawiłeś może już ten problem? Napisz coś, bo ja nadal się z nim zmagam.
pzdr Patryk
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jurgen2
*
*


Dołączył: Jun 05, 2005
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Sie 30, 2009 17:08    Temat postu: Re: Chrysler Grand Voyager ogólne problemy ( : Odpowiedz z cytatem

[quote="unkas"]Mam Chryslera Grand Voyagera 96r 3,3 benzyna, automat, na gazie Tartarini TEC 97.
Problem złożony nr.1
W czasie jazdy następuje lekkie szarpnięcie silnika i w tym samym momencie zapala się kontrolka serwis na jedną czy dwie sekundy i gaśnie a na liczniku prędkościomierza w tym samym momencie spada wskazówka ( powiedzmy że jadę 100 h to spadnie na 80 h ) i zaraz po jednej czy dwóch sekundach wszystko wraca do normy.
Zdarz się to różnie nieraz ze trzy razy na 10 km a nieraz jest przez pewien czas spokój.
Robi to samo na benzynie i na gazie.

Witam. I jak się taka historia zakończyła? bo mam to samo. Twisted Evil Jutro idę "pobawić" się wtyczkami od ECU, ale na ile mi to pomoże? sam już nie wiem bo jakiś czas już eksperymentuje. Evap u mnie tego nie robi bo już jezdziłem z odłączonym.

pozdrawiam
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.8 1997 AWD http://stilo2003.fm.interia.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Sie 30, 2009 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W podobnych przypadkach powodem tej usterki najczesciej byl : 1. cranksensor 2. camsensor , oraz w kilku przypadkach 3.chwilowe zwarcie w ktorejs z cewek w/n. sa 3 na 6 cylindrow,wiec wylaczenie jednej unieruchamia 2 cylindry i auto praktycznie bardzo kuleje. Ale moga byc tez inne przyczyny. W pamieci komputera rejestruja sie tylko usterki ktore trwaly nieprzerwanie 5 sekund i to po kilka razy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group