www.asu.pl :: Zobacz temat - Awaria skrzyni przy pomocy pewnego serisu:(
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Awaria skrzyni przy pomocy pewnego serisu:(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Ivon
*
*


Dołączył: May 04, 2008
Posty: 19
Skąd: DolnoÅ�lÄ�skie/Bystrzyca KÅ�odzka

PostWysłany: Sro Maj 27, 2009 17:12    Temat postu: Awaria skrzyni przy pomocy pewnego serisu:( Odpowiedz z cytatem

WITAM FORUMOWICZÓW PO DŁUŻSZEJ CHWILI NIEOBECNOŚCI:)
Witam jestem Waszą forumowiczką od ponad roku,ostatnio jak miałam problem z moim vanem to nie mogłam wejść na stronę asu i skorzystałam z innego serwisu we wrocku,teraz mam mniej w kieszeni oponad tysiaka ,dwa urlpoy na żądanie , dwa razy paliwo na dojazd i przyjemność rozmowy z patrzeniem z góry na kobietę co coś mogłaby wiedzieć na temat aut...cholerka!i dalej problem !!!!
CHRYSLEG GRAND VOYAGER 98'.B+G Więc tak wymieniłam olej(NIBY MOBIL ATV+3) hm, filtr solenoid pack,,wiązkę przewodów do skrzyni bo były poprzecierane i to one zrobiły błąd po którym skrzynia weszła w tryb awaryjny,czyli wszystko powinno być ok, niestety dojechałam autem do domu(100 km)i ok, ale postało i zaczęło pluc mi olejem ze skrzyni aż na tył auta ,i znów wrocław reklamacja, czywiście nie oni i nie ich wina,oddali mi moje solenoidy...myślę ze moje?wymienili czujnik przy skrzyni,dolali oleju,wykłóciłam się z nimi trochę odpaliłam i auto zaczęło rzygać olejem...okazało się ze mechanik naruszył węże podające olej, oczywiście nie jego wina bo olej nowy, rozpuścił wszyskie zanieczyszczenia bo hydrauliczny itp i przetkał nie to co trzeba...przedmuchał mi coś tam w obwodzie,ale ja już miałam dość,w trakcie jazdy z powrotem jechał grzecznie ale przy obciążeniu (góry)lub wyprzedzaniu nie reagował dobrze,redukował do 2 i zaraz wrzucał na 3 z szarpnięciem, teraz też tak robi, tylko jak jest zimny jedzie grzecznie,reakcje ma nieprzewidziane np, stanę w korku pod górkę i na d on się lekko cofnie lub nie ciągnie i stoi aż mu nie dam gazu trochę ,szok, a co najdziwniejsze to wlali za dużo oleju o 300ml!serwis aut amerykańskich cholera>przepraszam za tekst,dlaczego spuściłam ten olej do stanu wskazanego bo ciśnienim mi wywali coś albo jeszcze gorzej!Mam pytanie , czy takie przejścia mogły mi uszkodzić płytki w skrzyni (ubytek oleju, szarpanie,ciśnienie,temperatura)czy to kompuer nienauczony tak reaguje,albo może konwerter...sama już nie wiem, boję się że jak dostanie się w ich łapy moje cacko to zniszczą skrzynię do końca,a na kapitalkę mnie nie stać...i wakacje za pasem!Pomóżcie mi z moim problemem,dodam ze specjalnie nie wymieniłam który to warsztat,no ze względy na etykę,a i reklama nawet ta najgorsza kosztuję a ja nie będę nikogo sponsorować,hehe:))
Embarassed
_________________
IVON
FORD AEROSTAR 1993 B+G
FORD WINDSTAR 1995 B+G
CHRYSLER GRAND VOYAGER 1998 B+G
CHRYSLER TOWN&COUNTRY2002 3.8BLIMITED
:)ALE TYLKO AMERYKAŃCE!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Czw Maj 28, 2009 7:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja wymieniłbym nazwę tego serwisu... ku przestrodze innych.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
airwolf
*
*


Dołączył: Oct 22, 2008
Posty: 93

PostWysłany: Czw Maj 28, 2009 7:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jaka to reklama?!

nie wymieniając nazwy pozwalasz aby inni się nacięli.. i byli w podobnej sytuacji do Twojej.. moim zdaniem Twoim społecznym obowiązkiem jest podanie nazwy tego warsztatu!
_________________
VISION 3,5 '95 mit gasssss ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Czw Maj 28, 2009 14:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po pierwsze, od świeżego oleju nic nie moglo sie odetkac, kity wciskaja jak diabli!!! To nie silnik!

Napisz dlaczego wymienialas olej, czy cos zaczynalo sie juz dziac i stwierdzilas ze wymienisz?

Napisz dokladnie jaki olej Ci wlali, bo Mobile ATV+3 nic mi nie mowi, chyba ze chodzi o ATF+3 i czy na pewno taki?
Wiem ze istnieje Mobile ATF+3, ale na rynku amerykanskim, u nas chyba ciezko go kupic o ile w ogole...

Napisz, czy poziom oleju sprawdzasz na odpalonym silniku, bo tylko tak sie sprawdza poziom, no i czy rozgrzana skrzynia czy zimna?

Jesli wymieniali Przystawke (SolenoidPack) powinni komputerem zrobic nauke (relearn) skrzyni!

Skąd zaczelo "pluc olejem"?

300ml to nie jest ilosc zabójcza Wink

Napisz co to za warsztat...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Ivon
*
*


Dołączył: May 04, 2008
Posty: 19
Skąd: DolnoÅ�lÄ�skie/Bystrzyca KÅ�odzka

PostWysłany: Czw Maj 28, 2009 20:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok już wymieniam:)dobra,dobra wiem...SERWIS USA ul.rakietowa 6 wrocław. Szczerze mam gdzieś etykę już mi wszystko jedno,dziś wlazła skrzynia w tryb awaryjny,ciepły silnik,zaczęło szarpać ,przerzucać nie tak i klops.Zjechałam na pobocze maska w górę,klema na chwilę i po robocie.Ale ile tak można jeżdzić?To paranoja!Ale odpowiem najpierw na pytania.Olej wymieniła bo juz był czas,ale pojechałam z autem dlatego ze przetarła sie wiązka elektryczna do skrzyni,tryb awaryjny oczywiście i 60km/h do Wrocka,bo u nas nie ma serwisu ani kompa z programem do tego modelu.Wyszło im że kod błędu to solenoidpack,wymienili,chociaż ten nowy buczał jak potłuczony,a nie ładnie zgrzytał.Elektomechanik wymienił wiązkę i było pozornie ok,ale jak grzebali naruszyli przewody olejowe i zaczęło sączyc,aż do utraty 1l na 100km podczas jazdy do tegoż serwisu,tam doszli do wniosku że to uszczelka pod czujnikiem,wymienili ale zarzygało całą posadzkę po odpaleniu,i znów grzebali,wymienili węże(te niby sparciałe).Niestety nie zrobili ponownej nauki nawet nie zrobili resetu TCM,diagnostyka na poziomie zero a mają w ogłoszeniach trzy gwiazdki.Nie wiem czy to tylko ja miałam pecha,czy mój przypadek to ewenement,moze są nieżli ale tu wyczułam totalny opór na współpracę"jeśłi chodzi o olej to mopad/atv+3 o ile sie upewniłm z dwa razya ale to jest do udowodnienia,mają na warsztacie dystrybutor ,ja chciałam z butelek oryginalnych ale mieli ten dystrybutor.Myśle ze powinnam zgłosić reklamacje usługi pod względem TCM, bo skrzynia szarpie jak szalona,a oleju zmierzyłam było pół litra spuszczone,no i uważam że jest jeszcze za dużo(mierzyłam na gorącym i uruchomionym silniku, pomieszałam biegami i jeszcze raz , jest po za wskażnik WARM)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Maj 29, 2009 2:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakoś nie mogę uwierzyć w te poprzecierane przewody bo są w miarę dopasowane i jest to mało prawdopodobne aby się tak jakoś uszkodziły.

Tryb awaryjny może ci wyskakiwać dlatego ,że na jakimś czujniku lub kostce nie ma dobrego połączenia i tuta kłania się konserwacja elektryki bo wszyscy pseudo fachowcy zamiast zająć się przeglądem przewodów ,to proponują remont skrzyni.

Jeśli sterownik wyłapie inny opór na czujniku to traktuje to jako błąd i wchodzi w tryb awaryjny ,aby nie uszkodzić skrzyni.

Jeśli chodzi o cieknący olej to najszybciej z przewodów skrzyni ,które biegną do chłodnicy więc prawdopodobnie mogą ciec na opaskach w przypadku zmiany temperatury lub zdarza się ,że opaska w trakcie dokręcania rozcina przewód pod nią.

Nie wykluczone ,że przewody mogły popękać ze starości lub przetrzeć w tym miejscu bo akurat u siebie się z tym spotkałem.

Możliwe ,że może i cieknie na konwerterze.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300


Ostatnio zmieniony przez sato dnia Pią Maj 29, 2009 10:50, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Maj 29, 2009 9:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak jak napisal sato, to ze wywalalo im błąd przystawki to nieznaczy ze jest uszkodzona, bo moze byc wina wlasnie przewodow lub bardziej ich styku na gniazdach...co do glosnej pracy, te starsze wersje tak glosno "tyrkaja", te nowe dopiero chodza ciszej, ale nie zmienia to faktu ze poprzednie mogly byc sprawne.

przewody olejowe mozna naprawic wymieniajac sam przewod gumowy i zaciskajac je na nowo, kazdy szanujacy sie serwis klimatyzacji powinien miec cos takiego a tych we wroc pelno jest...

co do problemow, mogli zamontowac złą uszczelke pod elektrozawory (przystawke), sa rozne wersje z tego co sie orientuje, sam jak naprawialem swoja skrzynie to mialem w zestawie rozne wersje tejze uszczelki...

a w ogole, jesli faktycznie wszystko wynika z ich winy, to na miejscu zglosilbym, ze jesli nie wezma sie powaznie za usuniecie usterki wezwalbym policje...

...jedynie te gumowe przewody od chlodnicy mogly sie uszkodzic nie z ich winy, bo to fakt, ze stare mogly zostac naruszone i lipa...wiec tu ich winic nie mozna...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Maj 29, 2009 19:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ivon następnym razem jak pojedziesz do tego serwisu weż ze sobą jakiegoś faceta który będzie udawał wkurzonego współwłaściciela samochodu i niech im tam wygarnie parę jebów.
Może któryś z kolegów z Wrocka podjechał by z Ivon? Tak jej najszybciej pomożecie Wink
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Ivon
*
*


Dołączył: May 04, 2008
Posty: 19
Skąd: DolnoÅ�lÄ�skie/Bystrzyca KÅ�odzka

PostWysłany: Pią Maj 29, 2009 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dla scisłości elektronik wymienił wiązkę i byłoby ok,auto wyszło z trybu awaryjnego wtedy.Druga sprawa to był mąż dzis przejazdem i wpadł do tego warsztatu powiedzieć co i jak,zaczęli snuć hipotezy że niby olej był przepalony(szok!)i ze to mogło uszkodzić skrzynię wcześniej ,chociaż jeżdzę nim rok i nic,ze może bład jakis itp,ale jak powiedział mąż że nie nauczyli skrzyni to zarz żeby przyjechać i podepną zobaczą co i jak.Ale ja już nie mam do nich zaufania , wymienili by pół auta zeby ściągnąć jakąś kasę,sama nie wiem co robić.Myślę ze następny wyjazd zaplanuję z autem do ASU,teraz mam taką mozliwość j jeśli się umówię, bo nikomu już nie ufam na piękne oczy.A i zapytał o markę oleju ,to MIDLAND, z tego co ja widziałam to też tak pisało na dużej beczce z dystrybutorem,co o nim myślicie? Szef zapewniał ze to super olej zalecany przez chryslera! Confused:Myśłe że w przyszłym tygodniu umówię się w ASU i pojadę na przegląd, niech zobaczą, jak trzeba to zmienie olej, niech oni decydują.Pozdrawiam forumowiczów i dziękuję za cenne posty:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Maj 29, 2009 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Olej może być innej firmy tylko musi mieć tę samą specyfikację.

na bagnecie masz taki symbol normę MOPAR TYPE 7176

z tego co się orientuję tę normę mają te oleje Midland M3 Plus, ValvolineExtra Life iQuakerState ATF +3
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Maj 30, 2009 8:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja jeżdzę na MIDLAND ATF M3 PLUS i z tego co piszę na opakowaniu to ten olej posiada specyfikacje Chrysler ATF3 więc można go lać śmiało
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Wto Cze 09, 2009 9:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak dobrze pamiętam to chyba na Psim Polu ten warsztat, jesli tak to także nie polecam, miałem kiedyś chryslera Saratogę i tylko pojechałem na kontrole skrzyni biegów, zaczęli wydziwiać że trzeba to czy tamto naprawić wymienić - ja na to dziękuje i uciekałem stamtąd czym szybciej. Czyli jeden wniosek - nic się w tym warsztacie nie zmieniło. Złapać klienta , wycisnąć ostatnią złotówkę i jeszcze nie naprawić porządnie samochodu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ivon
*
*


Dołączył: May 04, 2008
Posty: 19
Skąd: DolnoÅ�lÄ�skie/Bystrzyca KÅ�odzka

PostWysłany: Pią Cze 12, 2009 19:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie:),no ale cóż zrobić,po prostu polak potrafi(oczywiście nie każdy:)teraz jestem w kropce bo nie mam czasu pojechać do ASU a szykuje mi się wyjazd 600km, a auto ma dziwne objawy i nie wiem co to ?czy to wina elektryki czy komputera a może posypały już sie płytki w skrzyni po tych przebojach z olejem ?objaw jest mianowicie taki-odpalam jadę ok, krótka trasa ok 20km, wjazd do sąsiedniego miasta i trzeba zwolnić wtedy szarpanie lekko skok na obrotach i d...tryb awaryjny albo zrzuci z 2 na 1 albo między 2 i 3 i redukcja wtedy tryb awaryjny i koniec , nie wyjdzie dopóki nie zgaszę , wystarczy ponownie odpalić i jest ok, więc ani przegrzanie(jest dodatkowa chłodniczka skrzyni)albo sterowanie (solenoidy)nie mam pojęcia a u nas nie ma gdzie się podpiąć ,zostaje tylko asu wrocław:(no i chyba czas się wybrać.Dodam że po ostatniej naprawie w tym felernym warsztacie nie było lepiej,olej zalał solenoidy,żle dobrali chyba uszczelkę albo coś zle poskładali...szok,fakt jest taki że pod garażem wyciekło sporo oleju ,wiec sama wjechałam na kanał i okazało sie że wyciek jest, jakieś rozszczelnienie, po ponownym zamontowaniu przystawki już nie kapie, szlak mnie trafia bo za tę kasę sama bym sobie wszystko zrobiła i tylko pojechała na kompa!No ale tak to jest jak sie myśli że serwis to serwis!WWindstarze sama wymieniłam olej , filtr i jeżdził jak szalony ale tu w chryslerze trochę elektoniki więcej i strach było.Mam pytanie czy ktoś miał podobne objawy podczas eksploatacji 9chrysler 3.3b+g/98rok)Każda pomoc się przyda dziekuję za komentarze,miło ze są w śród nas tacy ludzie:)Pozdrawiam serdecznie,Ivon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Nie Cze 14, 2009 20:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jedź do tego serwisu czy to asu czy tego co zjeb...li robote, od gdybania nic Ci sie nie naprawi, a tym bardziej jak bedziesz jezdzila z uszkodzona skrzynia tylko podwajasz koszty naprawy...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Ivon
*
*


Dołączył: May 04, 2008
Posty: 19
Skąd: DolnoÅ�lÄ�skie/Bystrzyca KÅ�odzka

PostWysłany: Pon Cze 15, 2009 23:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobra,dzięki przekonałeś mnie...hehe....pojechałam dziś i jestem pod wrażeniem kompetencji,traktowania klienta i efektem ich pracy w ASU,nic dodać nic ująć PROFESJONALIZM W KAŻDYM CALU!WSZYSTKO DZIAŁA BEZ ZARZUTU,ODCZTY KODÓW BŁĘDÓW,PODMIENILI KOMPUTER,ALE TO NIE ON, WYMIENILI PRZYSTAWKĘ I WSZYSTKO DZIAŁA JAK NALEŻY A PRZY TYM KASOWANIE BŁĘDÓW I NAUKA, TRASA TESTOWANIE I WSZYSTKO OK!GORĄCO POLECAM TEN SERWIS MIŁA I RZETELNA OBSŁUGA AŻ MIŁO PATRZEĆ.DZIĘKUJĘ PANU ,PANIE RAFALE I PANA LUDZIOM:)POZDRAWIAM SERDECZNIE!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group