www.asu.pl :: Zobacz temat - ABS w chrysler vision 3,3l
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ABS w chrysler vision 3,3l

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
wini
*
*


Dołączył: Apr 21, 2008
Posty: 12

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 7:52    Temat postu: ABS w chrysler vision 3,3l Odpowiedz z cytatem

Very Happy Witam!!!
Mam problem z hamulcami w moim visionie.Pedal hamulca jest miekki i swieci sie kontrolka od abs'u.W serwisie na komputerze pokazalo, ze raczej to cos z elektryka!?Czasami przy odpaleniu pedal zadziala na 1s poprawnie i czuc jakby sie abs zalaczal i potem znowu pedal staje sie miekki.
Moze ktos mial juz podobna przypadlosc u siebie????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 14:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze masz zapowietrzony?
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
ptak1
*
*


Dołączył: Jun 19, 2007
Posty: 184
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 16:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiesz ja bym najpierw zaczął sprawdzać układ hamulcowy tzn poziom płynu w zbiorniczku hamulcowym a później odpowietrzył czy nie masz w układzie powietrza. Bo z tego co mówisz że ci pedał hamulca ucieka do podłogi to najbardziej wygląda na zapowietrzony układ niż na awarie elektryczną ABS, no ale cóż wszystko jest możliwe.
Troszeczkę nie rozumiem tego działania na 1s, jak może ABS działać na postoju?
_________________
voyager 96 3.3l zagazowany


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 16:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli bedziesz mial odpowiedni poziom plynu,uklad bedzie odpowietrzony,nastepna rzecz to moga ci juz puchnac gietkie koncowki przewodow hamulcowych,zachowuja sie wtedy jak balon,ty naciskasz a one lekko puchna i juz brak cisnienia na tloczkach czy zaciskach,nastepna rzecz to wewnatrz pompy hamulcowej moze przepuszzcz jeden z oringow.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wini
*
*


Dołączył: Apr 21, 2008
Posty: 12

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 21:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uklad jest odpowietrzony i odpowiedni poziom plynu zachowany.
Pedal nie ucieka do podlogi tylko zachowuje sie jakby byl lekko zapowietrzony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 7:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja stawiam na uszkodzone oringi pompy hamulcowej-ktora nie jest w stanie wytworzyc odpowiedniego cisnienia i przepuszcza
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wini
*
*


Dołączył: Apr 21, 2008
Posty: 12

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 10:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Da rade wymienic te oringi samemu czy trzeba pompe kombinowac??
Ktos to juz rozbieral?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 10:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

da rade wymienic ale wiaze sie to i tak z wymiana plynu i odpowietrzaniem ukladu. trza wymontowac pompe,zwykle 2 duze sruby i 4 przewody hamulcowe. potem z tylu pompy jest zawleczka(uwazaj zeby cie tloczysko pompy nie zmasakrowalo bo jest na sprezynie). na tloczysku jest kilka oringow. musisz kupic zestaw naprawczy pompy. przy okazji wymyj wszystko w benzynie ekstrakcyjnej(zbiorniczek, wienty,zaworki itp.)
ja jednek stawiam na miekkie przewody hamulcowe ,ktore-jak pisze jedi_v-pod wplywem cisnienia "puchna" nie pozwalajac na wytworzenie odpowiedniego cisnienia na tloczkach/zaciskach.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wini
*
*


Dołączył: Apr 21, 2008
Posty: 12

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 10:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok wielkie dzieki!
Jak tylko bede mial chwile to sie wezme do naprawy i dam znac co w trawie piszczalo!
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Kwi 23, 2008 17:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja z doswiadczenia dodam ze wymiana uszczelek pompy daje tylko w 50% dobry efekt! albo bedzie lepiej albo tak samo...wiec jesli masz kupowac reperaturke za np.150zl a nowa pompa(chocby zamiennik) kosztowala by 250 to mom zdaniem lepiej cala pompe...
przynajmniej takie sa moje doswiadczenia w tematyce tej hydrauliki Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group