www.asu.pl :: Zobacz temat - Camaro w Gdyni
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Camaro w Gdyni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 15:02    Temat postu: Camaro w Gdyni Odpowiedz z cytatem

Czy słyszał kto o zakładzie Camaro z Gdyni? Podobno specjalizują się w naprawach Windstarów?
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 15:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...jak sama nazwa wskazuje Laughing ...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bosman
*
*


Dołączył: Mar 18, 2008
Posty: 137
Skąd: HEL

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 16:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja wymieniałem u nich olej, a w tym tygodniu chyba pojadę wymieniać świece , przewody wn i jeszcze kilka pierdół. Chyba są rzetelni z tego co słyszałem. Za wymianę oleju ( Texaco) zapłaciłem 80 zł i zajęło im to z 15 minut. Z rozmowy z kolesiami wnioskuję że wiedzą co na rzeczy w amerykańcach.
_________________
dodge caravan 3,3 '97
http://www.hel55.wedkuje.pl/media/index.php?MediumID=486
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ArtoArto
*
*


Dołączył: Mar 03, 2008
Posty: 268
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 18:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

specjalizują się w amerykanach ale....
są trochę zmanierowani Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3,3 - 2000r. - zagazowany

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 19:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znajomy taksowkarz mowil mi ze lepszy warsztat jest w Elblagu i podobno oplaca sie tam pojechac ze wzgledu na duuuuuuuzzzzooooo nizsze ceny Wink
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bosman
*
*


Dołączył: Mar 18, 2008
Posty: 137
Skąd: HEL

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 19:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wybacz mi żebym jechał do Elbląga ( dokładnie przed http://www.asjauto.pl/kontakt.php ) z Helu i zostawił samochód do naprawy np na 1 dzień i wracać do domu a za dwa dni jechać po odbiór. A co do cen to nie wiem, ale chyba tam w Elblągu za darmo nie wymieniają części.
_________________
dodge caravan 3,3 '97
http://www.hel55.wedkuje.pl/media/index.php?MediumID=486
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 19:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wybaczylem Laughing Spoko jak masz jechac na wymiane oleju to mozesz to rownie dobrze zrobic pod domem. Ja napisalem o tym co slyszalem a taksowkarze sa wiarygodnymi opiniodawcami(przenajmniej w/g mnie). Jezeli Kolega ma jakas grubsza naprawe to nie zaszkodzi sie dowiedziec
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bosman
*
*


Dołączył: Mar 18, 2008
Posty: 137
Skąd: HEL

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 19:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ja w środę jadę do Camaro wymienić olej w skrzyni, świece i kabelki, i chyba wymienię zawór EGR i jeszcze mają mi sprawdzić coś z podciśnieniem w zbiorniku bo gdzieś jest chyba nieszczelność i pokazuje błąd. A potem jadę go zagazować. Jak mi to zrobią to powiem ile sobie zażyczyli. Laughing
_________________
dodge caravan 3,3 '97
http://www.hel55.wedkuje.pl/media/index.php?MediumID=486
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
bosman
*
*


Dołączył: Mar 18, 2008
Posty: 137
Skąd: HEL

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 20:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ArtoArto napisał:
specjalizują się w amerykanach ale....
są trochę zmanierowani Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy

Czyli???
A jak tam spisuje się instalka w twoim bolidzie, bo niedługo jadę gazować swojego tam gdzie ty.
_________________
dodge caravan 3,3 '97
http://www.hel55.wedkuje.pl/media/index.php?MediumID=486
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 20:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo dobra opinie ma warsztat montazu instalacji w Gdyni na ul Jesionowej 15b-kolo Klifu tel 058-664-90-78 oni jako jedyni wynalezli mi usterke w instalacji i ja naprawili-specjalizuja sie w BRC. Natomiast w Tczewie jest gaz mistrz-Grzegorz Spierewka(605-253-636) on montuje jakies inne niz BRC instalki ale normalnie alfa i omega w gazie zamontowal u kolesia w jaguarze i chodzilo to po prostu swietnie.
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Pon Kwi 21, 2008 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To klif jeszcze istnieje? Byłem tam ostatni raz z 10 lat temu (może nawet więcej). Z tego co pamiętam to Gdynia Orłowo. Sporo miłych wspomnień z trójmiasta.

Przepraszam za dygresję.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 11:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pytam o CAMARO gdyż jeden polako-niemiec powiedział abym tam podjechał. Podobno cudotwórca (???) i specjalizuje się w WIni. Mój lokalny mechanik wykluczył cokolwiek w silniku, lokalny elektryk wykluczył elektrykę. A jak dowiedziałem się od polako-niemca że jego windstar 3.0 (czyli taki jak mój) popierdala po autostradzie 200, a na tempomacie ustawi 160 i nawet nie redukuj na lekkich górkach to mnie szlag trafił. Mój nigdy nie wykręcił więcej niż 150 (z wiatrem i z górki...) Nie żebym chciał pruć 200, ale żeby podczas wyprzedzania TIR'a nie musiał sciskać kolana ze strachu czy zdążę. Dlatego już przestaję patrzeć że daleko ale żeby poradził sobie.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 11:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A to ciekawe.
Windstar z silnikiem 3.8 200KM ma prędkość maksymalną 105 mil/h (169 km/h), więc nie mam pojęcia jakim cudem to samo auto z silnikiem 3.0 150KM jest w stanie pojechać 200 km/h. Dodatkowo ciekawym zagadnieniem jest skrzynia, która po kilkunastu kilometrach z prędkością maksymalną ulega przegrzaniu, a co za tym idzie uszkodzeniu. Nawet zastosowanie dodatkowej chłodnicy podnosi bezpieczną maksymalną prędkość na dłuższych odcinkach do 150 km/h.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 12:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

benchi ale ....w niemczech nawet szczury sa wieksze-zwlaszcza jak opowiada polski niemiec Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 12:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A tutaj kilka słów na temat silników zastosowanych w Windstarach:

"There were two engine choices. We strongly recommend the larger 3.8L 200hp (155hp in 1995) engine. The 3.0L 145hp motor is barely adequate, most always working hard, making a bunch of noise, and not moving the big Windstar with any confidence. One local dealer we know wouldn't even order Windstars with the smaller engine - he felt they were unsatisfactory. The torquey 3.8 liter V6 makes a big - no huge - difference. The 4-speed overdrive automatic always shifts smoothly with both engines, but downshifts much more frequently with the smaller mill."

To w sumie też dygresja.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ArtoArto
*
*


Dołączył: Mar 03, 2008
Posty: 268
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 17:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bosman napisał:

A jak tam spisuje się instalka w twoim bolidzie, bo niedługo jadę gazować swojego tam gdzie ty.


Instalacja OK Smile lać i jeździć. Przy okazji zrobili inną rzecz --> gratis Smile

A Camaro (?) ...Very HappyVery Happy:Very Happy ceny Wink
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3,3 - 2000r. - zagazowany

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 22:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek - post o szczurach mnie rozbawił. Pewnie coś w tym jest. Ale dodam coś jeszcze. Zrobiłem za radą polako-niemca (od teraz będę pisał P_N) "głęboki reset". Zostawiłem winiego bez aku na 6-7h. Następnie odpaliłem bez dotykania pedału i zostawiłem go na jałowym aż nie załączy się wentylator. Czyli temp doszła do 100C. Podobno to pozwala komputerowi "nauczyć się" silnika. Zrobiłem krótką jazdę i (pewnie autosugestia) jakby trochę lepiej. Zrobiłem krótką jazdę i ze scanmastera zrobiłem zrzuty:

po chwili mam następujący odczyt:

co oznacza zakreślony na czerwono fuel system status który raz jest "closed loop" a raz z "closed loop fault"? Co to jest za odczyt i od czego zależy owe fault?

PS>Nie za długo cieszyłem się gdyż dzisiaj znowu krótka jazda i wszystko po staremu - mułowaty.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 13:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy.Potrzebuję wymienić olej w ASB w Plymouth-G.V. silnik 3,3 1996r.
Czy możecie polecić przywołaną firmę "Camaro" w Gdyni? Po prostu ze Słupska mam do nich najbliżej, a w 3-mieście bywam raz-dwa razy w miesiącu.
Duchowo jestem nastawiony na wyjazd do ASU Smile do Wrocławia. .Jak wiadomo, Oni mają jednak NAJLEPSZĄ opinię jeżeli chodzi o amerykańce Laughing Wymieniając olej w ASB chcę zrobić to zgodnie ze sztuką, czyli zmienić też nastawy komputera ASB, tak żeby mi nie szarpał.Poza tym również mam lekki wyciek oleju z ASB gdzieś od góry.Najgorzej jest kiedy stoję w korkach w czasie upału.Po trasie problem jest duuużo mniejszy.Również poci się bagnet od kontroli oleju w ASB, tuż przy uchwycie..On też jest wilgotny od oleju.Poradźcie, czy jechać do np."Camaro"czy jednak do ASU.
Będę wdzięczny za poradę. Very Happy
Pozdrawiam wszystkich ujeżdżających amerykanów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bosman
*
*


Dołączył: Mar 18, 2008
Posty: 137
Skąd: HEL

PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 13:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest jeszcze serwis w Gdańsku http://www.ponti.com.pl/ . w Camaro wymieniałem olej i gość sczytał mi błędy. Wybieram się do nich niedługo. Olej do skrzyń mają Texaco. Nie przesadzaj że będziesz jechał aż do Wrocławia żeby naprawić auto. Koło Elbląga też jest firma zajmująca się amerykańcami. Podobno dobra. także chyba lepiej tu w pobliżu naprawiać chyba ze masz tak rodzinę czy coś żeby u nich zostać na czas naprawy.
_________________
dodge caravan 3,3 '97
http://www.hel55.wedkuje.pl/media/index.php?MediumID=486
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 14:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak nic ciekawego /czyli dobrych fachmanów/ nie znajdę na pomorzu to do wrocka wybiorę się trochę turystycznie i "biznesowo".We wrocławiu byłem tylko raz w życiu.
Wiem, że to trochę daleko Sad ale życie mnie nauczyło dość boleśnie, finansowo że na towarze /usłudze/ z wyższej półki nie warto oszczędzać.
Wolę zapłacić większą kasę np. powiedzmy za przejazd i spać /jeździć/ spokojnie.
Nieee żebym miał kasy zbyt dużo, ale czasem warto wydać więcej, żeby później oszczędzać. Wink
Na siłę do ASU się nie pcham, ale namiary które mi podałeś na wszelki wypadek "spenetruję" Razz
Dzięki za odpowiedź. Smile Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ArtoArto
*
*


Dołączył: Mar 03, 2008
Posty: 268
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 18:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze masz warsztat na "wlocie" do Gdyni od strony Słupska. Zaraz za tablicą miejscowości po lewej stronie jest warsztat. Mają reklamy, nie przegapisz. Ja robię u nich i jest OK.
JM Service
ul. Morska 308
tel.: 58 7827266, 668 17 26 94
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3,3 - 2000r. - zagazowany

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Maj 16, 2008 10:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za podpowiedzi Smile i sorki za dwa dni ciszy Embarassed ale nie zawsze mam czas siedzieć przy kompie.Już kiedyś byłem w tym warsztacie na Morskiej, ale tylko na rozpoznaniu.W rozmowie z mechanikiem odniosłem pozytywne wrażenie o warsztacie i myślę, że skorzystam właśnie z ich pomocy.
Po wizycie u nich opiszę jak wyglądała usługa /usunięcie wycieków ze skrzyni i wymiana oleju w ASB/ czy było drogo czy też nie, jak i ogólne wrażenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
unkas
*
*


Dołączył: May 08, 2008
Posty: 17

PostWysłany: Sro Maj 21, 2008 14:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W Camaro ostatnio robiłem :
wymiana oleju w skrzyni z filtrem - 240zł
wymiana oleju w silniku z filtrem - 120zł
wymiana pompy wspomagania - 150zł (oczywiście moja pompa)
wymiana dwóch sworzni wahacza z ich sworzniami 400zł
Co myślicie o tych cenach.
Pytałem ile wymiana chłodnicy - 120zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sro Maj 21, 2008 15:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Unkas.Czy przy wymianie oleju w ASB zmieniali też nastawy w kompie ASB.
A może po wymianie oleju, skrzynia pracowała bez zmian, czyli OK. Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
unkas
*
*


Dołączył: May 08, 2008
Posty: 17

PostWysłany: Sro Maj 21, 2008 16:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy zmienili jakieś ustawienia w kompie, szczerze nie mam pojęcia, nic nie mówili a ja nie pytałem. Co do skrzyni bez zmian.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Vlad
*
*


Dołączył: Nov 02, 2005
Posty: 536
Skąd: Beskidy

PostWysłany: Sro Maj 21, 2008 16:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

unkas napisał:
W Camaro ostatnio robiłem :
wymiana oleju w skrzyni z filtrem - 240zł
wymiana oleju w silniku z filtrem - 120zł
wymiana pompy wspomagania - 150zł (oczywiście moja pompa)
wymiana dwóch sworzni wahacza z ich sworzniami 400zł
Co myślicie o tych cenach.
Pytałem ile wymiana chłodnicy - 120zł


Jak dla mnie dwie pierwsze pozycje bardzo drogie.Innych cen nie znam więc nie mogę porównać.
_________________
Pontiac Bonneville SE '92
Chevrolet TransSport '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Sro Maj 21, 2008 18:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mnie bardziej zaniepokoiły ceny za wymiany popmy wspomagania i sworzni. Za dwa sworznie 400zł to nieporozumienie. Pompa wspomagania to też zwykle 2-3 śruby, więc 150zł to też przegięcie.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
richter
*
*


Dołączył: May 03, 2008
Posty: 20
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 23:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

On napisał:
Koledzy.Potrzebuję wymienić olej w ASB w Plymouth-G.V. silnik 3,3 1996r.
Czy możecie polecić przywołaną firmę "Camaro" w Gdyni? Po prostu ze Słupska mam do nich najbliżej, a w 3-mieście bywam raz-dwa razy w miesiącu.
Duchowo jestem nastawiony na wyjazd do ASU Smile do Wrocławia. .Jak wiadomo, Oni mają jednak NAJLEPSZĄ opinię jeżeli chodzi o amerykańce Laughing Wymieniając olej w ASB chcę zrobić to zgodnie ze sztuką, czyli zmienić też nastawy komputera ASB, tak żeby mi nie szarpał.Poza tym również mam lekki wyciek oleju z ASB gdzieś od góry.Najgorzej jest kiedy stoję w korkach w czasie upału.Po trasie problem jest duuużo mniejszy.Również poci się bagnet od kontroli oleju w ASB, tuż przy uchwycie..On też jest wilgotny od oleju.Poradźcie, czy jechać do np."Camaro"czy jednak do ASU.
Będę wdzięczny za poradę. Very Happy
Pozdrawiam wszystkich ujeżdżających amerykanów.


Kup olej atf 4 u ASU razem z filterem oraz silikonem mopara.Jak masz jechać do Wrocławia na wymianę tylko oleju w ASB to trochę przesada.Jedź po prostu do ASO chryslera w Gdyni i za 150 wymienią Ci olej (trwa to 2h) i po kłopocie.Jak masz natomiast więcej rzeczy do roboty to gnaj do Wrocławia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bosman
*
*


Dołączył: Mar 18, 2008
Posty: 137
Skąd: HEL

PostWysłany: Czw Maj 29, 2008 8:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Dzwoniłem dziś do Camaro żeby zorientować się co do wymiany kilku części.
świece + kable - 80zł ( części moje)
zawór EGR - 300zł 2 zawory + 100zł wymiana
filtr powietrza -10zł ( części moje)
olej w skrzyni - 40 zł - olej i filtr mój
Co o tym myślicie?
Tylko nie komentować zaworu EGR bo oblukałem go i niestety po pierwsze dojście do niego jest prawie niemożliwe a po drugie jest tak zardzewiały że w życiu bym go nie odkręcił. Niech panowie się pomęczą.
_________________
dodge caravan 3,3 '97
http://www.hel55.wedkuje.pl/media/index.php?MediumID=486
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
unkas
*
*


Dołączył: May 08, 2008
Posty: 17

PostWysłany: Czw Maj 29, 2008 12:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uważam że w Camaro są przystępne cen i dobrzy fachowcy, zaznaczam że jest to moja prywatna opinia Very Happy
Ostatnio wymienili mi chłodnicę 120 zł
Zaskoczyli mnie niską ceną wymiany taśmy pod kierownicą zaznaczam że oni dają w cenie taśmę 150zł z wymianą Exclamation
Gdzieś widziałem chyba www.amerykany.pl taką taśmę 270zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bosman
*
*


Dołączył: Mar 18, 2008
Posty: 137
Skąd: HEL

PostWysłany: Czw Maj 29, 2008 13:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi taż tak się wydaje że nie są wcale drodzy.
_________________
dodge caravan 3,3 '97
http://www.hel55.wedkuje.pl/media/index.php?MediumID=486
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Czw Cze 26, 2008 15:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiem, że powinno być w dziale "skrzynia" ale temat był ładnie ciągnięty, więc tylko go kontynuuję.
Nareszcie mam problem wycieku z ASB z głowy.Napiszę o kosztach "grzebania" przy ASB w Gdyni na ul.Morskiej 308 w J@M Service.

Mobil 15W/40 cena 70,82
Filtr oleju cena 31,74
" " ASB 41 cena 31,09
ATF+4 olej do ASB cena 138,87
wymiana oleju ASB,uszczelnienie Szifter cena 229,99
wymiana oleju silnik cena 48,40

Jestem ciekawy Waszej opinii nt. cen.
Muszę zaznaczyć, że obsługa w/w warsztacie jest jak najbardziej ok.
Czas naprawy / 2 godziny/ minął bardzo miło, przy kawce i gazetkach.
Nigdzie nie musiałem się szwędać.Po prostu "usadzono" mnie Wink , poczęstowano kawą, pouczono jak się obchodzić z ASB, jaki stan oleju, wytłumaczono, że skrzynia jest ok i jak to sprawdzono.
Okazało się, że wyciek oleju z ASB przez bagnet był spowodowany zbyt dużą ilością oleju w ASB.Oczywiście pilnowałem górnego stanu na bagnecie przy gorącym oleju ASB.Teraz mam sie trzymać raczej dolnego wskazania na bagnecie ASB.I to chyba prawda, bo przestało mi cieknąć.
Obsługa bardzo miła i wiedząca "o co kaman" w naszych autkach.
Z pewnością jeśli będzie potrzeba, to chętnie sie tam udam po pomoc.
Szef, pan Michał jest bardzo kontaktowy i otwarty na udzielenie rad i pomocy.
Telefon bezpośredni do szefa, pana Michała to 668-172-694
Dobrze, że mamy to nasze forum.Dzięki temu, nie musiałem jechać do ASU Wrocław i zaoszczędziłem "parę" groszy.
Przejazd ze Słupska do Wrocławia jednak kosztuje.
O moich kłopotach z ASB pisałem w postach wyżej.

Plymouth G.Voyager 3,3 1996r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Cze 26, 2008 16:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

uwazam,ze ceny uslug bardzo wysokie. ja wiekszosc tych rzeczy wykonuje sam lub z pomoca drugiego moderatora:P natomiast zdarzylo mi sie tez(brak czasu) skorzystac z serwisow. bylo taniej,sporo taniej.jesli jednak usluga wykonana fachowo i szybko,ty jestes zadowolony to chyba wyszystko jest ok.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bosman
*
*


Dołączył: Mar 18, 2008
Posty: 137
Skąd: HEL

PostWysłany: Czw Cze 26, 2008 17:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja podam ceny z Camaro.
Wymianiłem:
-olej w silniku+ wymiana -(texaco 15w40) - 80 zł
-olej w skrzyni biegów(olej mój), zawór egr (oni kupili), świece(moje), kable(moje), filtr powietrza(mój)+ wykasowanie błędów +oblukanie co do wymiany- razem za to zapłaciłem- 650 zł.
Teraz gość podał mi co mam do wymiany i podał ile co kosztuje, ale patrząc na ceny w sklepie asu to chyba on chce mi oryginały pozakładać. Oto jak wycenili wymianę:
- łączniki stabilizatorów przód 2x130 zł
-gumy stabilizatorów przód 2x45 zł
-końcówki drążków 2x120 zł
- piasta przód prawa 350 zł( podróbka)- 500 zł (oryginał)
-osłona paska wielorowkowego 120zł
-pasek wielorowkowy 120 zł
- uszczelniacz silnika rozrząd 40zł
- robocizna za to 200 zł
I co myślicie o tych cenach.
_________________
dodge caravan 3,3 '97
http://www.hel55.wedkuje.pl/media/index.php?MediumID=486
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Cze 26, 2008 19:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pragne zwrocic uwage,ze czesci NIE dziela sie na dwie grupy-oryginaly i podrobki. jest tego znacznie wiecej:
"OE" - części oryginalne producenta pojazdu, "OEM" - części oryginalne producenta części "na pierwszy montaż auta"; "OEQ" - części o jakości porównywalnej do oryginału; "AM" - tzw. podróbki.

przekaldajac to na jezyk zrozumialy dla przecietnego czlowieka:

-czesci z logo producenta samochodu produkowane przez firme x(przyklad: klocek delphi z logiem ford)

-te same czesci produkowane przez tego samego producenta x bez loga producenta samochodu(ten sam klocek delphi z logo delphi)

-czesci produkowane przez produenta nie produkujacego czesci na pierwszy montaz ,ale zachowujace ta sama jakosc(np klocek lukas)

-czesci produkowane przez nieznanego producenta o nieznanej jakosci(np.klocek shivakiva)

-czesci podrabiane o nieznanej jakosci(klocek shivakiva z logo ford)

dopiero te ostatnie sa PRAWDZIWYMI PODROBKAMI, gdyz klient ma nadzieje,ze kupuje produkt markowy ,a dostaje gniota. w kazdym innym przypadku klient godzi sie na cene i jakosc.
nazywanie wiec czegos ,co nie posiada loga producenta pojazdu na swoim opakowaniu podrobka jest bledne.
z punktu widzenia uzytkownika najlepszym wyborem sa czesci OEQ(produkowane przez firmy niezalezna ,ale spelniajace normy jakosciowe czesci oryginalnych),dobrym wyborem jest tez zakup czesci produkowanych przez tego samego producenta,ktory robi czesci na pierwszy montaz ,tyle,ze bez logo producenta auta-identyczny produkt ,ale o wiele nizsza cena. czesci z logiem producenta zostawiamy hobbystom,kolekcjonerom,ludziom inwestujacym w pojazdy,mitomanom,powielaczom frazesow i snobom
Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Cze 27, 2008 11:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
uwazam,ze ceny uslug bardzo wysokie. ja wiekszosc tych rzeczy wykonuje sam lub z pomoca drugiego moderatora:P natomiast zdarzylo mi sie tez(brak czasu) skorzystac z serwisow. bylo taniej,sporo taniej.jesli jednak usluga wykonana fachowo i szybko,ty jestes zadowolony to chyba wyszystko jest ok.


To fakt.Jestem zadowolony i z jakości obsługi, a przede wszystkim jestem zadowolony dlatego, że płyny już wymienione i brak wycieków z ASB.
Jednak przyszłościowo takie rzeczy sam sobie będę robił /choć nie zawsze mam czas i możliwości/ bo jednak "parę" groszy można zaoszczędzić.
Najbardziej martwił mnie wyciek, a z nim nie potrafiłbym sobie poradzić.
ale śliczne dzięki za wymianę spostrzeżeń.
W końcu to nasze forum MAANAM ułatwiać życie. Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group