www.asu.pl :: Zobacz temat - budowa pompy wtryskowej voyager 2,5td
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

budowa pompy wtryskowej voyager 2,5td

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
IREK
*
*


Dołączył: Jun 01, 2007
Posty: 17

PostWysłany: Sob Kwi 05, 2008 6:19    Temat postu: budowa pompy wtryskowej voyager 2,5td Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś orientuje się co do budowy pompy wtryskowej z 1996 roku elektryczne sterowanie pompy nie linka .interesuje mnie coś takiego jak uszczelka znajdująca się pomiędzy obudową pompy a 1 członem przykręcanym z góry czy tam jest oring czy jakaś uszczelka skomplikowanej budowy mam wyciek z tego miejsca chciałbym to uszczelnić ale boje się że jak rozkręcę to nie wymienię bo nie będę miał specjalnej uszczelki .nad tym jest klapka z powrotem paliwa tam jest oring .a niżej ktoś może się orientuje .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Kwi 05, 2008 18:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pojecia nei mam jak to jest rozwiazane w visionie ale w VW i oplu wymienialem ta uszczelke i jest to poprostu duzy oring o przekroju cos kolo 2-3mm - ktory wklada sie w finezyjnie wyfrezowany rowek. najpewniej oring masz wygrzany i dlatego nie trzyma- jesli nie uda ci sie dostac takiego oringa to poprostu zostaw ten stary, odtlusc powierzchnie i naloz _CIENKO_ dobrego silikonu - bedzie trzymac!!! a i miej na uwadze to ze pompa to wrecz zegarmistrzowskie urzadzenie wiec uwazaj zeby ci jakies male ciegno lub sprezynka nie wyskoczyla!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
IREK
*
*


Dołączył: Jun 01, 2007
Posty: 17

PostWysłany: Sob Kwi 05, 2008 22:44    Temat postu: JAK DPBRZE ROZUMIEM Odpowiedz z cytatem

rozumiem ze masz na mysli drugi człon pompy nie ten z powrotem paliwa tam jest faktycznie oring a raczej uszczelka na kształt oringu w wyfrezowanym rowku to już przerobiłem rok temu ,tylko ten do którego zamocowane jest sterowanie z wychodzącymi kabelkami ,jeśli tam jest oring to dorobię go z metra jesli nie to wielka d... do mechanika daleko i laweta potrzebna jak rozbiorę i nie zrobię
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
IREK
*
*


Dołączył: Jun 01, 2007
Posty: 17

PostWysłany: Nie Kwi 06, 2008 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po obrobinie namysłu rozebrałem pompę okazało się że faktycznie jest tam rowek a w nim coś na kształt oringu dorobiłem nowy oring i zamontowałem ponownie czas naprawy to 3 godiny musiałm wyjąc alternator ale 400zł w kieszeni tyle chcieli w warsztacie za wymianę tej uszczelki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Kwi 06, 2008 21:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i takie rozwiazania cenimy!!!
brawo za pomysl i zdolnosci manualne. do serwisu to kazda d...a potrafi pojechac Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Kwi 07, 2008 5:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Esdarek czepiasz sie!! ty bys chcial zeby kazdy sobie ram robil! a przeciez taki mechanik musi dostac raz,dwa razy,czasem wiecej taki amerykanski woz do roboty zeby sie obył z technologia i nauczyl! a przeciez na czym ma sie uczyc jak nie na naszych furach! Smile ;d
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Kwi 07, 2008 9:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja zauwazylem,ze oni sa nierefoemowalni(mechanicy). ostatnio pomagam znajomemu w naprwie europejskiego auta ,ale z automatem i sporym wyposazeniem. wszyscy mechanicy podchodza do tego jak pies do jeza,a poproszenie o prosta usluge wymiany plynu w skrzyni przy okazji naprawy czegos innego powoduje natychmiastowy skok mechanika do kanalu i zakrycie sie starymi oponami Laughing
...a bajki jakich sie przy okazji nasluchalem o wymianie plynu w automacie -bezcenne!!! przez kilkanascie lat eksploatacji auta z asb nie slyszalem tylu bzdur co przez osatnie kilka tygodni Very Happy
wystarczylo aby jeden madry powiedzial-nie wiem,nie potrafie,nigdy tego nie robilem.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group