www.asu.pl :: Zobacz temat - CHEVI LUMINA NIE GRZEJE
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CHEVI LUMINA NIE GRZEJE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
romeo
*
*


Dołączył: Mar 06, 2008
Posty: 15
Skąd: warm-mazurskie

PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 10:09    Temat postu: CHEVI LUMINA NIE GRZEJE Odpowiedz z cytatem

witam wszystkich na forum niestety to znowu ja chevi lumina 3.1 rok 92 Sad mam kolejny problem chodzi o to ,ze jak jeżdże po miescie to auto ładnie mi sie nagrzewa i mam upał w środku,jak tylko wyjadę na trase przejade ok 15-20 kilometrów temperatura na wskazniku spada do zera i z nadmuchu daje zimne powietrze. wymieniłem juz trzy termostaty i dalej to samo głowice po remoncie i dalej zima .rozkładam rece moze ktos mi pomoże
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kolorek
*
*


Dołączył: Feb 28, 2007
Posty: 145
Skąd: DÄ�browa GĂłrnicza / KrakĂłw

PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 10:58    Temat postu: Re: CHEVI LUMINA NIE GRZEJE Odpowiedz z cytatem

A pompe wody wymieniales ?
_________________
--------
Marcin
Sprzedalem sie dla innego kraju... chwilowo Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
romeo
*
*


Dołączył: Mar 06, 2008
Posty: 15
Skąd: warm-mazurskie

PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 12:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie pompy nie wymieniałem . myslisz ze to moze być przyczyna?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 13:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale nie wygląda to na problem pompy. Spadek wydajności pompy zmiejszyłby sprawność układu chłodzenia co w rezultacie obniżyłoby sprawność ogrzewania ale wskaźnik temperatury zarejestrowałby większą temperaturę silnika.
Podobny efekt miałem w scorpio ale w takim stopniu. Okazało się, że uszczelka termostatu była o zbyt małym przekroju i dodatkowo nie przylegała do gniazda bo było tam sporo osadu i przez to termostat przepuszczał spore ilości płynu. Nagrzewanie było powolne, a na trasie temperatura spadała dosyć nisko.
Zwróć uwagę czy ogrzewanie reduktora gazu (jeżeli masz gaz) nie jest wzięte z dziwnego miejsca i nie daje efektu by-passa dla termostatu.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
heciu
*
*


Dołączył: May 05, 2006
Posty: 115
Skąd: Szczecin - Radziszewo

PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam stawiam na termostat wykonaj sobie mały test
odpal zimny silnik i sprawdzaj chłodnice -w górnej części powinna robić się ciepła dopiero jak płyn w silniku osiągnie 80 stopni
jeżeli zacznie się robić wcześniej poprostu po chwili pracy to jest uszkodzony termostat
_________________

Voyagier 97 rok 2,0 l benzyna. Super maszyna!!!Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group