www.asu.pl :: Zobacz temat - nierowna praca
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nierowna praca

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 9:01    Temat postu: nierowna praca Odpowiedz z cytatem

hmm od kilku dni po odpaleniu i ruszeniu(na benzynie) mam wrazenie jakby mi wypadaly zaplony-autko nieco szarpie) na cieplym silniku tez sie to zdarza(gaz/benzyna) zwlaszcza przy przyspieszaniu lub jak zmienie sie obciazdnie(np. pod gorke). mialelm taki problem kiedys na gazie ,ale luky go swoja magiczna reka rozwiazal.poradzcie od czego zaczac szukac bo w czwartek dluzsza trasa(jedziemy po kolejnego pontona;P )
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
kolorek
*
*


Dołączył: Feb 28, 2007
Posty: 145
Skąd: DÄ�browa GĂłrnicza / KrakĂłw

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 9:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odczep TPS i sprawdz czy dzieje sie to samo, sprawdz czy przypadkiem cewka nie padla, albo nie masz gdzies przebicia na kablach.

u mnie np okazuje sie ze na jednej cewce wali do obudowy a chyba nie powinien...
_________________
--------
Marcin
Sprzedalem sie dla innego kraju... chwilowo Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 9:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rozbawie was-moje problemy (rozne) z autem zaczely sie ,kiedy w smietniku przed blokiem rozmnozyly sie jakies dziwne koty,ktore czesto zamieszkuja w mojej komorze silnika Confused ostatnio przyczynily sie do urwania przedniej oslony termicznej kolektora wylotowego. nie wspomne juz o balaganie , blocie i siersci jakie mam na silniku...
na kablach i swiecach mam zrobione 10kkm(lpg). mysle,ze to jeszcze nie czas na ich wymiane?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
almado
*
*


Dołączył: Jul 14, 2005
Posty: 597
Skąd: Oława

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 10:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To chyba zależy od faz księżyca... w moim pontonie też zaczęło nierówno pracować i szarpać a świece i przewody prawie nowe, wrrrrrrr...
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8, 1993
- sprzedam, 602436559
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 10:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

... i tu bym sie zgadzal bo jedi_v tez zglaszal peroblem:) moze cisnienie atmosferyczne? Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 12:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak masz małe koty pod maską to sprawdź kable, złacza, może gdzieś któryś w czasie zabawy popuścił i masz zasiurany wtyk, który zaczyna korodować.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 20:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

one tam nie tylko popuszczaly Confused ..to czuc.
to moze byc trop! tylko jak to zdiagnozowac. lampka mi sie nie zapala ...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pon Mar 17, 2008 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Laughing - kot idzie do ciepła ! - u mnie jak jeszcze "renate" miałem to mi żarcie pod maskę nosiły(kości, skórki itp) Laughing - a tak już na serio !! w moim "winim"coś podobnego się dzieje - ale nie zawsze- -jak go zapalam na ciepłym to czasami jak by nie palił na wszystkie,ale jak go przegazuje to wszystko wraca do normy Question świece nowe,kable nie za stare,cewka?-nie wiem? - czy jest możliwość diagnozy czy to kable? czy cewka,bez możliwości wymian tych elementów?? Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 19, 2008 15:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no zdiagnozowane & wyleczone. jakies 8-9 m-cy temu gazowalem auto u lukiego. zalozylem wtedy nowe kable i swiece. luky dziwnie na mnie spogladal jak wyjmowalem ze smietnika moje stere kable f-my standard(cale pogryzione przez jakies zwierzatka,tak,ze jakies sznurki z nich wylazily) i chowalem do pudelka zeby zabrac. to byla intuicja!!! zalozylem wtedy nowe kable moroso. od jakiegos czasu (tak malymi kroczkami) silnik zaczal pracowac mniej rowno i nieco wiecej palil. myslalem,ze to zima wiec... no ale zaczeloo sie szarpanie na wolnych. no to sobie wmawialem,ze wilgoc taka w powietrzu,ma prawo... kiedy jednak nie dalo sie normalnie jechac powyzej 80 km/h ,przy przelaczaniu na OD auto szarpalo jak szalone zaczalem sie martwic. pierw zdjalem przewod ze swiecy i okazlo sie,ze konektor zostal na swiecy ,a miejsce gdzie przewodnik styka sie z konektorem jest wypalone!!! nastepnie zdejmujac kolejne przewody ze swiec staralem sie bardzo nie pourywac konektorow-sorry: kazdy byl upalony. w srodku pelno sadzy. to jeszcze nic. przekroj kabla na opakowaniu (kilka warstw,wzmocnienie itp.) absolutnie nie pokrywal sie z rzeczywistoscia!!!. przecialem ten kabel i...warstw silikonu a w niej cieniutki sznureczek z (podobno) kevlaru owiniety czyms jak folia ,ktora kruszyla sie w palcach jak sadza-to mial byc wlasnie ten material przewodzacy!!! zalozylem stare kable ktore wygladaja jak szczotki do mycia butelek,ponaciagalem na nie peszle(zeby jakas izolacja byla) i auto jezdzi jak nowe. zero szarpniec, wiecej mocy, nie zastanawia sie podczas dodawania gazu itp. juz zamowilem w asu nowe kable. tym razem takie jak poprzednie ,a moroso bede mijaj z daleka. moze trafilem na wadliwy komplet ,a moze to taka siara. ja juz jednak sie zrazilem. mam kilka czasci zamiennych f-my stadard i jestem b. zadowolony. czekam teraz na ich kable.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Mar 19, 2008 16:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie tez zdiagnozowane,okazalo sie,ze prawie nowe kable firmy JANMOR nagle bo praktycznie z dnia na dzien zaczely swiecic jak choinka ,wczoraj w ciemnym garazu stwierdzilem swiecenie 3 szt.
Nowe STANDARDy juz zamowione w ASU.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Sro Mar 19, 2008 16:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
U mnie tez zdiagnozowane,okazalo sie,ze prawie nowe kable firmy JANMOR nagle bo praktycznie z dnia na dzien zaczely swiecic jak choinka ,wczoraj w ciemnym garazu stwierdzilem swiecenie 3 szt.
Nowe STANDARDy juz zamowione w ASU.

Jak nie są zaolejone itp. to reklamuj. Wyślesz i dostaniesz nówki, będziesz miał na zapas.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 7:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiecie co - bo tak mnie zastanawia jedna rzecz...od XXX lat jezdze motocyklem i tam przewody wytrzymuja o wiele dluzej niz w aucie- ostatnio wymienialm kable w yamaszce z 83 roku!wytrzymaly 25lat!!
i niech nikt nie mowi ze warunki eksploatacji kabli inne itp, bo w moto sa one wrecz gorsze- wysoka T, bezposredni kontakt z woda itp,itd..
no ale do rzeczy:zakladal ktos kable z moto do auta? roznice sa m.in takie :
-kable moto maja zyle miedziana, a nie zadne kewlary i inne cudowne wegliki,
- kable moto napewno robia wieksze zaklocenia pola elektromagnetycznego- dlatego stosuje sie fajki z rezystorem 5kOhm
- cena 1m kabla moto naprawde dobrej firmy to ok.10zl, 1 fajka NGK ok. 12zl...

Zna ktos jakies inne ZA lub Przeciw stosowania takich kabli w aucie?? cenowo wyjdzie podobnie jak zwykle samochodowe, ale moze udaloby sie w koncu zapomniec na pare lat o kablach?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 7:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z mojego doświadczenia, jedynym słabym miejscem w tych kablach jest właśnie ten rezystor, niestety też czasami ulega uszkodzeniu, a pozatym nie widzę przeciwskazań. jedyne co może sprawić problem, to poprawne złożenie końcówek (fajek), w przypadku kiedy nie mamy do dyspozycji szczypiec do zaciskania, ale można w tej sytuacji zastosować fajki nakręcane i wtedy mamy po problemie Very Happy
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 8:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

myslalem o przewodach tego typu: http://www.sentech.pl/index.php?cms=17 podobno sa one najlepsze dla aut z gazem. odroadzono mi jednak ze wzgledu na ....no wlasnie nie powiedzieno na co. podobno badziewie jak janmor. widze,ze ten przewod jest zrobiony z jakims pomyslem ,a metalowa sprezynka(cewka) napewno nie skruszy sie jak weglowa folia z moroso(btw-taka technologie jak moroso to 20 lat temu kupowalem do duzego fiata w sklepie za rogiem od rzemieslnika....)
w fordzie tempo mialem przewody motorcraft. kiedy je wymienialem(zupenie niepotrzebnie jak sie pozniej okazalo) mialy 18 lat i okolo 200kkm przejechane. do konca dzialay jak nowe ,a auto mylo zagazowane. da sie zrobic przewody na lata ale 8 miesiecy,10 tys km to sie nadaje do prasy... Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 16:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Esdarek czytając twojego posta się przestraszyłem że to kable sentech są takie badziewiaste, ale naszczęscie chodzi o inne.
ja ojcu do Jetty kupiłem sentech w styczniu i jak narazie wszystko OK.
W GP miałem oryginalne kable do przebiegu 96tys mil i wtedy załozyłem Autolite bo gaziarz jak załozył mi gaz zalecił wymiane świec i kabli. W zeszłym roku jak mechanior sciągał głowiece to uszkodził jeden kabel i wymieniłem go na stary, bo tak jak Ty zachowałem stare przewody.

W Villagerze rok temu nagle jeden kabel dostał takiego przebicia że samochód nie mógł się uciągnąć. Szybko kupiłem jakieś no name na allegro, wymieniłem, po niedługim czasie zaobserwowałem że silnik na wolnych obrotach a zwłaszcza z właczonym A/C przerywa ale na gazie. Myśląc że to wina instalacji podjechałem do gaziarza a ten wynalazł że jeden przewód ma przebicie i zastąpiłem go starym i było w miare OK.
Sprowadziłem sobie kable AC Delco które przed chwilą założyłem i mam nadzieje że bedzie teraz OK na dłuższy czas.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
almado
*
*


Dołączył: Jul 14, 2005
Posty: 597
Skąd: Oława

PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 18:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kable wymienione i jak na razie spokój... zastanawiający jest dla mnie fakt, że ta sama usterka wystąpiła w tyma samym modelu, w tym samym czasie i w różnych miejscach w kraju... czary czy jakaś broń kosmitów?
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8, 1993
- sprzedam, 602436559
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Eee tam, ja nie miałem takich dziwnych problemów z kablami... w ogóle was nie rozumiem Razz Pożerajace kuny do usterek nie zaliczam Very Happy
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
urwis68
*
*


Dołączył: Dec 23, 2007
Posty: 39
Skąd: Osina Zachodniopomorskie

PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 16:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie też są podobne objawy jakby gdzieś sobie uciekał czasami zapłon a muszę nadmienić że wymieniłem kable i świece na nowe oraz jedną cewkę bo miała przebicie że konia by ubiło .Ale takie objawy nie zawsze są nieraz idzie pięknie równiutko a nieraz ma lekkie szarpnięcia i nie równą prace i zaczyna mnie to trochę irytować Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
EDEX
*
*


Dołączył: Nov 07, 2007
Posty: 129
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 17:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sad E tam co to za problemy! ja te (na razie) koty wypędziłem,fretki,tchórzofretki,kuny a nawet lisy! Sad u Was to samochodzik stanie bo nie ma zapłonu,paliwa czy coś podobnego ale u mnie to on przyspiesza(widzę to na obrotomierzu oraz czuję jak obroty się zwiększają) i teraz nie wiem czy mają mnie kosmici na pilocie lub ufoludki!!!. Crying or Very sad a może nastąpiła nagła zmiana oktanów ? z 40/50 na 98?pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 21:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakie auto?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
EDEX
*
*


Dołączył: Nov 07, 2007
Posty: 129
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 10:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Smile Wesołych
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EDEX
*
*


Dołączył: Nov 07, 2007
Posty: 129
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 10:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Smile Wesołych świąt!esdarek-czy chodzi o mojego chrystusia/stratusa/2.0/benzyna?dzięki za zainteresowanie. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group