www.asu.pl :: Zobacz temat - Instalacja gazowa do Mustang V6 V
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Instalacja gazowa do Mustang V6 V

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
jdef90
*
*


Dołączył: Mar 04, 2008
Posty: 37

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 15:46    Temat postu: Instalacja gazowa do Mustang V6 V Odpowiedz z cytatem

DzieńDobry,

Właśnie sprzedałem swojego Jaguara XJR i generalnie rozglądałem się za czymś tańszym w codziennej eksploatacji... myślę o Mustangu V6 4,0...

Czy aby jeszcze bardziej obniżyć koszty eksploatacji można go bezboleśnie zagazować, czy są jakieś zasadzki? Koszt instalacji nie ma znaczenia, chodzi o dobrą i bezproblemową eksploatację... co byście polecali? Gdzie w okolicy Wawy-Radomia to założyć? I w cenie adekwatnej do wartości... nie znam się na gazie, nigdy nie miałem samochodu z instalacją...
z góry dzięki za wszytskie odpowiedzi.

Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Sro Mar 05, 2008 8:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to Ci proponuję Nissana Maximę, palą o.k 12litry gazu w mieście. Silnik 3.0 v6 do setki pewnie gasi tego mustanga, ewnetualnie maxi z większym silnikiem V6 3.5 (od roku 2002/3).
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Mar 05, 2008 8:53    Temat postu: Re: Instalacja gazowa do Mustang V6 V Odpowiedz z cytatem

jdef90 napisał:
DzieńDobry,

Właśnie sprzedałem swojego Jaguara XJR i generalnie rozglądałem się za czymś tańszym w codziennej eksploatacji... myślę o Mustangu V6 4,0...

Czy aby jeszcze bardziej obniżyć koszty eksploatacji można go bezboleśnie zagazować, czy są jakieś zasadzki? Koszt instalacji nie ma znaczenia, chodzi o dobrą i bezproblemową eksploatację... co byście polecali? Gdzie w okolicy Wawy-Radomia to założyć? I w cenie adekwatnej do wartości... nie znam się na gazie, nigdy nie miałem samochodu z instalacją...
z góry dzięki za wszytskie odpowiedzi.

Smile


koszty 3-4 tys
kup auto i wymyslimy cos
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Mar 05, 2008 9:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mustang vs maxima? jakos takie "nie teges" porównanie:)
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Sro Mar 05, 2008 10:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z całym szacunkiem dla maximy, bo jeździłem i po 200 kkm do wymiany były tylko amortyzatory ale porównanie z mustangiem jest raczej nie na miejscu. Mustang to auto z charakterem, a maxima to tylko przyrząd do przewiezienia dupy z punktu A do punktu B.
To tak jak by ktoś mi zaproponował kup Galaxy zamiast Windstara.
Żenada!!!
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jdef90
*
*


Dołączył: Mar 04, 2008
Posty: 37

PostWysłany: Sro Mar 05, 2008 17:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiem że maxima to dobry pojazd, ale nie nie nie...

mustanga osiągi też nie są powalające (w wersji 4,0 ale i GT nie jest nicznym arcymega), ale jest jakiśtaki feeling że jedzie się samochodem... fajnym. frajda z jazdy.

i to jedynie sprawia, że mustanga biorę pod rozwagę..

luky... kurcze dalokoś a wolałbym mieć gazownika pod ręką co by w razie czego mieć blisko...

chyba że założysz tak, że oprócz eksploatacji nie będę miał żadnych problemów Smile i w cenie raczej 3 niż 4 tyś (a co, pejsy rozpuszczę sobie na dzieńdobry Wink )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Sro Mar 05, 2008 22:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

benchi napisał:
Mustang to auto z charakterem, a maxima to tylko przyrząd do przewiezienia dupy z punktu A do punktu B.
To tak jak by ktoś mi zaproponował kup Galaxy zamiast Windstara.
Żenada!!!

ale on jeździł XJR to też pojazd dupowozaty i szuka auta taniego w eksploatacji
a Maxi to mix XJRa i Mustanga

a Mustang to lipa i charakter wątpliwy chyba że model z roku 1978. Wolę już Camaro

dobry gazownik okolice warszawy to bluelpg Legionowo / Warszawa
Aleja Legionów 16A +48 601 900 800
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 05, 2008 23:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mustang ma jaja ,a maxima jest tak samo fajna jak autobus solaris i jak... mustang 1979-1993:)
jakie daleko do lukiego?tam jedziesz tylko raz. potem masz juz tylko wymiany filterkow Cool
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 7:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
mustang ma jaja


może ma jaj ale ciąga je po ziemi,... daj spokój ja to starą Primerą 2.0 objeżdzałem, to chyba największe psełdosportowe auto, ja wchodziłem w zakręty ponad 100 a tamto już się nie trzymało, ten pojazd nie umie w zakrętach jeździć....

chyba że jakaś wersja GT supercharger i kompletnie wymienioną zawiechą.
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jdef90
*
*


Dołączył: Mar 04, 2008
Posty: 37

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 9:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Smile

ęą... XJR nie jest dupowozem. 320 KM 512Nm o płaskim przebiegu do tego twarde zawieszenie, szpera w moście i reakcja na ruchy kierownicą na poziomie auta sportowego. W sumie około 7 sek do setki (gupi automat 4 biegowy, z manualem 6) i 250 km/h. No i w sumie można jeździć spokojnie (wówczas samochód płynie nie absorbując za bardzo) i sportowo (w jaguarach masz J-Gate, czyli "mieszlną" skrzynię automatyczną, w której możesz manualnie blokować biegi i udawać manual).

Jednak jeżeli miałbym brać pod uwagę "dupowóz" to myślę raczej o volvo z dieslem... s60 czy 80...
Niestety w moim zawodzie musi być pojazd, który ma jakiś wizerunek, maxima niestety już starawa jest...

Co do mustanga, to urzekł mnie dźwięk we wnętrzu. umiem jeździć samochodem i umiem nim sobie się pobawić oraz pograć silnikiem... ciekaw jestem jak długo takie zabawy wytrzyma skrzynia... Rolling Eyes
Z zawieszeniem wiem rozumiem, ale miałem epizod z polonezem i przez 5 lat non stop jeździłem Land Roverem Defenderem z prędkościami znacznie za dużymi dla tych pojazdów, więc chyba dam radę Wink.
Supersportowego samochodu nie potrzebuję.
Mustang ma być dla mnie alternatywą dla jakiegoś czegoś w rodzaju Golfa GTI. około 7 sekund do setki i 200 km/h jest jak najbadziej ok. Zawieszenie... hmmm na oku mam wersję Pony, z podobno zawieszeniem z wersji GT.

Tak więc wciąż mam dylemat nad sztampowym volvo i nieco "freaky" mustangiem..

w ciągu tygodnia dwoóch podejmę decyzję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 10:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze i ciagnie po ziemi ,ale je ma:) ja jezdze 50 w miescie,90 poza ,a 120 na autostradzie i w zakrety wchodze bez kontrolowanego pozlizgu . moze wiec z tego powodu podoba mi sie mustang:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 11:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja przyznam się szczerze, że cenię bardziej brzmienie dobrego silnika V6 lub V8 nad najlepszy system audio, cenię bardziej wygodę niż ekonomię, wolę pływające zawieszenie na "żelkach" niż niemieckie taczki, wolę niewysilone ale trwałe silniki wolnoobrotowe niż japońskie szlifierki kręcące się do 12 tys. obr., więc proponowanie maximy (z całym do niej szacunkiem) uważam w tym przypadku za pomyłkę...
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 12:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

benchi jak bede w okolicy pojdziemy na piwo Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 12:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To zapraszam... A przy okazji to piwo też lubię... Very Happy
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 12:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może tak cienkusia sport po tuningu Laughing
Dźwięk amerykańskiego silnika V6-V10 jest powalający i żadne auropejskie szlifierki nie mogą się równać. Zdecydowanie robie większe wrażenie podjeżdżając pod firme gulgoczącym voyagerem, nawet jeśli ciągnie do setki w aż 12 sekund, niż europajskim autkiem. Tu nie chodzi o moc, szybkość, trzymanie na zakrętach.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 12:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

madzelwscy-powiedz no chlopie,ty masz skrzywiona psyche na temat nissana maximy czy jestes ukrytym przedstawicielem nissana,przeciez gosciu pyta o instalke gazu do mustanga,a ty kazdemu wpychasz maxime albo primere Rolling Eyes
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY


Ostatnio zmieniony przez JEDI_V dnia Czw Mar 06, 2008 12:29, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 12:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
madzelwscy-powiedz no chlopie,ty masz skrzywiona psyche na temat nissana maximy czy jestes ukrytym przedstawicielem nissana,przeciez gosciu pyta o instalke gazu do mustanga,a ty kazdemu wpychasz maxime Rolling Eyes


Niekoniecznie maxime, primere też Smile
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
jdef90
*
*


Dołączył: Mar 04, 2008
Posty: 37

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 16:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiecie, nissan nie jest zły. tylko że Patrol Smile

ale offroad to już zupełnie inna bajka.

tymczasem wracając do tematu... a chy ktokolwiek widział, zna, robił takiego nowego mustanga? chodzi mi o to czy zagazowanie takiego nowego samochodu nie będzie jak przystawienie mu kroplówki ze strychniną dozującą truciznekrok po kroku, do powiedzmy 50 000 KM kiedy to nastąpi nagły zgon...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 20:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
madzelwscy-powiedz no chlopie,ty masz skrzywiona psyche na temat nissana maximy czy jestes ukrytym przedstawicielem nissana,przeciez gosciu pyta o instalke gazu do mustanga,a ty kazdemu wpychasz maxime albo primere Rolling Eyes


dla nie JEDIOVcu to ty masz skrzywdzoną psychikę i jakieś problemy z agresią skerowaną w kierunku obrażania innych. To jet forum publiczne więc mam prawo pisać co lubię i co polecam i tobie h.... chłopie do tego.
Naucz się jest jet wolność wypowiedzi i pewne czasy niewygodnych ludzi się skończyły..........

Nie nie jestem przestawiciele żadnej marki, nigdy nie miałem nic wspólnego z maximą i nawet ją nie jeździłem, ale miałem okazję mustangiem.

Na innych forach polecam Avalony, na innych Maximy a na pewnych blondynki, które uważam że są najlepsze, ale ty tego nie zrozumiesz....prawo swobodnej wypowiedzi....
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mdzalewscy, trafiłeś na forum, na którym są prawie sami zapaleńcy amerykańskiej motoryzacji. Zjawia się ktoś nowy kto pyta o zagazowanie amerykańca, a Ty wyskakujesz z nissanem. Pewnie nie nikt na to by nie zareagowal, gdyby nie to że niedawno mi proponowaleś primere i byłeś wręcz oburzony że ją odrzucam i wyśmiewałeś się z mojego wyboru nubiry. Podobny ton Twoich wypowiedzi powtórzył sie tutaj. Zamiast pomóc w temacie, sugerujesz nissana, a potem wyśmiewasz inny wybór.
Oczywiście wolnośc słowa etc. Tylko że Ty sam nie uznajesz wolności wypowiedzi i wyborów innych.
Jakbym miał wybór pomiędzy maxima, a mustangiem na pewno wybrałbym mustanga. Takim autem zdecydowanie bardziej rzuca się w oczy, a niekiedy to poprawia wizerunek. Niewazne wtedy są osiągi i wlaściwości trakcyjne...
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomaj napisał:
Mdzalewscy, trafiłeś na forum, na którym są prawie sami zapaleńcy amerykańskiej motoryzacji. ...

no spoko większość tych zapeleńców to tylko klikacze, a mi się zdarzało zrobić wypad na chicago auto show, znam konstrukcje większości aut amarykańskich zwłaszcza muscle car, specjalnie wybudowałem dom z garażem dużym do budowy "hot roda" i inne prawdziwe zapaleńcze sprawy...


Tomaj napisał:
gdyby nie to że niedawno mi proponowaleś primere i byłeś wręcz oburzony że ją odrzucam i wyśmiewałeś się z mojego wyboru nubiry.


no nie oburzony i myśmy tylko wymieniali poglądy Very Happy , pamiętaj że w twoim poście chodziło o to chcesz mieć auto hamerykańskie a japońca nie że be, a w końcu wybrałeś podróbę japońca (koreańczyka). W dodatku nie traktowałem tamtej wymiany poglądów osobiście, tak luzik.. Smile

jdef90 aby nie płakał że mu post zaśmiecamy to tylko nadmienie iż te fordowskie 4.0 z mustanga bez problemu śmigają na gazie to chyba silnik 4.0 litry znany z explorera.... a więc dziesiątki tego jeżdzą

podstawa to dobre przyzwoite wtryskiwacze + wydajny i stabilny reduktor. Z wtryskiwaczy tanich to polecam matrix, magicjet, lub planijet (w klasie C) z drogich ale bardzo dobrych to Med lub Keihin. Eleltronika to wiadomo albo drogie i markowy Prins, albo tańszy i przyzwoity Stag300-6.
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 21:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie wszystkich "klikaczy" jak nazwał nas kolega powyżej. Nie będę wyprowadzał go z błędu bo nie mam na to czasu i ochoty.
Swoją drogą ciekawe jak wygląda robiony przez naszego kolegę hot rod z nissana primery... Very Happy
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 22:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chcialem pozostawic wypowiedz @mdzalwescy bez komentarza poniewaz w slowniku ludzi cywilizowanych nie ma slow na to by taka postawe okreslic, a znizanie sie do takiego poziomu tez nie jest przyjemne.
pozwole sobie jednak na refleksje...byl juz kiedys na tym forum ktos taki, kto wszedzie byl,wszysko widzial,zawsze mial racje,byl najbogatszy i bardzo go ponizlao oddychanie tym samym powietrzem co zwykli zjadacze chleba-klikacze. juz go niema...
na jakiej podstawie masz prawo osadzac doswiadczenie zyciowe i wiedze innych,nie wiedzac o nich nic? skad wiesz kto i ile razy byl w stanach,na pokazach,na targach itp? mamy tu ludzi ,ktorzy mieszkali badz mieszkaja w usa, sa zaangazowani w ta motoryzacje tak bardzo jak ty w chwalenie samego siebie(czyli naprawde bardzo) ale maja na tyle taktu,skromnosci i dystansu zeby tym wszystkim tak nie epatowac. nie na darmo "krowa ,ktora duzo ryczy malo mleka daje..."
zrob jeszcze zdjecie domu,zrzut ekranu ze stanem konta i fotke rodziny przy 52 calowej plazmie...ot pawlak 21-go wieku...
masz prawo miec swoje zdanie-fakt ,ale inni tez ,a forum(jak sama nazwa wskazuje) ma sluzyc m.innymi polemice-czyli czemus co jest ci biegunowo obce.
polecam wiecej dystansu do siebie,troche pokory wobec swiata aha.... ,a nawigacje z biedronki mozesz kupic swojej kobiecie jesli ja tak nisko cenisz i jesli ja masz.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 22:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Very Happy Laughing był nie był, widział nie widział czy to ważne, jeszcze kilka postów i będzie następny kufelek Laughing
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 22:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
chcialem pozostawic wypowiedz @mdzalwescy bez komentarza


no widzę byłeś konsekwętny i jest bez komentarza, faktycznie masz problem...

po tym "bez komentarza" widzę że masz jeszcze jakieś kompleksy, ale co tam mi... jako że powiadają iż mądrzy ustępuje pierwszy to ja mówie pass i myśle że docenisz to że to forum publiczne.....

a hoot rocik na podwoziu sierry coswort

diku napisał:
Very Happy Laughing był nie był, widział nie widział czy to ważne, jeszcze kilka postów i będzie następny kufelek Laughing

a to jak z tymi kufelkami jest ?
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG


Ostatnio zmieniony przez mdzalewscy dnia Czw Mar 06, 2008 22:31, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 22:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 22:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja powiem tak ! poza zapytaniem jedef90 na,które nie dostał konkretnej odpowiedzi,to reszta wypowiedzi nadaje się do działu "ŚMIETNIK" !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 22:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

racja-luky probowal cos odpowiedziec ,ale wjechala maxima i masz... Rolling Eyes
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 22:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...sorrki !!! dla luky!! On jedyny krótko i konkretnie odpowiedział !! Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 22:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mdzalewscy napisał:
te fordowskie 4.0 z mustanga bez problemu śmigają na gazie to chyba silnik 4.0 litry znany z explorera.... a więc dziesiątki tego jeżdzą

podstawa to dobre przyzwoite wtryskiwacze + wydajny i stabilny reduktor. Z wtryskiwaczy tanich to polecam matrix, magicjet, lub planijet (w klasie C) z drogich ale bardzo dobrych to Med lub Keihin. Eleltronika to wiadomo albo drogie i markowy Prins, albo tańszy i przyzwoity Stag300-6.


reduktor polecam KME GOLD, przy Zavoli Zeta S, możesz mieć ubogo przy max bucie. oczywiście są jeszcz elepsze reduktory ale drogie

znam gościa co w mazowieckim zestaw na Goldzie + Stag + planijety zakłada za 2800 do V6 i dobrze to śmiga,

ale warto wybierać zakład nie za daleko oddalony od domu, bo masz kilka wizyt w zakładzie, już w pierwszym roku przynajmniej 3

orzech napisał:
a ja powiem tak ! poza zapytaniem jedef90 na,które nie dostał konkretnej odpowiedzi,to reszta wypowiedzi nadaje się do działu "ŚMIETNIK" !!!


on ma odpowiedz na wszystko... od modelu reduktora po wtryskiwacze i elekronikę na cenie kończąc, co mu jeszcze orzech napisać ?

może to że warto jeszcze zainwestować w porządny filtr fazy lotnej
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 23:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę że Luky powstrzymal się juz dalej od odpowiedzi, a to dlatego że Jdef90, napisał, że koszt nie ma znaczenia a ciut niżej, że ma...
Pewnie i stag300 zda egzamin, na pewno moge polecić używanego przez siebie easyjeta, ale to juz niestety droga instlacja.
Jak wszyscy wiemy gazmistrzów nie brakuje a do polecanego Lukego więkoszść ma za daleko, no i kółko się zamyka.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 23:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no !!! mdzalewscy !! Smile pełna rehabilitacja z Twej strony !!! Laughing nareszcie rzeczowo i na temat !!! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 23:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomaj napisał:
Jak wszyscy wiemy gazmistrzów nie brakuje a do polecanego Lukego więkoszść ma za daleko, no i kółko się zamyka.

właśnie a pierwszym roku mamy min. 3 wizyty u gazownika, pomijając pierwszą rozpoznawczą

1) montaż
2) po o.k 1500km, doregulowanie
3) po o.k 10tyś - 1 przegląd gwarancyjny + wymiana filtrów

jak do tego dojdzie jakaś nieduża awaria (nie z winy gazownika) to mamy 1-2 wizyty dodatkowe i nawet cud-montaż tu nie pomoże.

U mnie np. po 1 miesiącu padł sterownik LPG co podbno się prawie nie zdarza, to już 2 dodatkowe wizyty (1-podmiana na sterownik zastępczy, 2-nowy sterownik), po jakimś czasie miałem problem z zaworem na butli, więc też dodatkowa wizyta. KME Gold mi się przywiesił, ale to sam naprawiłem, ale w praktyce to też wizyta.

Do gazownika miałem jakieś 30-40KM (w obie strony) gdybym miał z 200 to bym się załamał. Moja instalacja na STAGU bardzo dobrze działa po usunięciu chorób dziecięcych.
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jdef90
*
*


Dołączył: Mar 04, 2008
Posty: 37

PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 10:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OK,

więc...

wychowałem się na forum landroverowym, zatem to co się dzieje powyżej to dla mnie lajcik. Mr. Green stąd zresztą jdef90 gdyż nadl mam defendera 90 a na imię janek Smile

co do kwestii kultury... na wzmiankowanym wyżej forum gdy ktoś " znikąd" zapytal czy lepszy land rover, czy się psuje i co się psuje, standardowa odpowiedź: kup se dżipa. i dopiero jeżeli ktoś się nie zniechęcił i dalej pytał to może na drugiej stronie otrzymywał odpowiedzi Smile może... więc dzieki za i tak dużo informacji.

teraz co do kwestii ceny instalacji.. jak powiedziałem nie ma ona znaczenia, ale nie chcę aby mnie, jako zielonego w temacie, pociągnać na przykład za instalację generacji V podczas gdy (numerki i ceny podaję z sufitu bo się na tym znam jak na winach, wiem tyle że są kolorowe, smaczne bądź nie i że klepią) 1/2 tańsza generacji IV będzie robić lepiej oraz mniej upierdliwie. Ponadto jak wiecie za instalację TT w zakładzie X zapłacę sumę Y, gdyż mam nowego mustanga, podczas gdy w zakładzie U skasują mnie 2/3 sumy Y gdyż tyle jest ona warta.

Chętnie wybrałbym się do Luka, skoro jest polecany i niewykluczone że tak zrobię jeżeli dojdzie do zakupu mustanga, ale właśnie doświadczenie pokazuje, że warto mieć pod domem fachowca od samochodu a w szczególności od gazu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 12:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jdef90-nikt na sile lukyego nie poleca:) mysle,ze chlopak i tak ma tyle roboty,ze raklama mu nie potrzebna. najwazniejsze jednak,ze u niego placisz oczywiscie za material ,ale przede wszystkim za profesjonalny montaz. jezdzili do niego moi z najomi z brykami o wiele drozszymi niz moj pontonik. luky nie kasuje w/g wartosci auta,wygladu kupujacego itp. jesli instalacja byla tej samej klasy to kosztowala tyla samo. mnie moja kosztowala tyle co pol auta ,a znajomego tyle co komplet opon...(instalacje te same ,a moze nawet jego lepsza bo auto nowsze). ja nie bylem nz zadnych przymiarkach bo luky wie co potrzebne do jakiego silnika i ma na miejscu hurtownie(w swoim zakladzie) wiec raczej niczego mu nie braknie i nic go nie zskoczy. mam do niego prawie 100 km ,ale nie zaluje. bylem 2 razy w ciagu roku. 1-montaz,2-przeglad. do tego jego firma ma oddzialy w calej polsce i nie problem zeby ci ktos filterek wymienil w gdansku czy w warszawie:) awarie tez ci usuna gdziekolwiek(jesli bedzie-w co watpie) najwazniejszy jest jednak staranny i fachowy montaz !!!
ja osobiscie nie powierzylbym nikomu innemu samochodu do zakladania gazu. nie jest to moj pierwszy woz z gazem i wiem jak wygladaly instalacje i ile razy jezdzilem na poprawki,rkelamacje itp(i to np w czakramie!!!)
robta co chceta-luky nie zbiednieje Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
jdef90
*
*


Dołączył: Mar 04, 2008
Posty: 37

PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 13:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i to jest cenna informacja...

bo Luck jest skromny bardzo i w zasadzie nakreśliliście mi wzmiankowanego wizerunek jako Szpecpanakazia lokalnego Very Happy

a tak BTW...

wczoraj w Motor Trendzie czy czymś takim wyczytałem, że chyba V8 odchodza do przeszłości... przedstawiciele GM mówią że nie należy się spodziewać następcy Northstara, w Fordzie koncentrują sięna V6 z wryskiem bezpośrednim... Chrysler też coś tam mówił...

A czy ktoś potwierdzi, że w mustangu jest ten sam silnik co w Explorerze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 14:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jdef90 napisał:

A czy ktoś potwierdzi, że w mustangu jest ten sam silnik co w Explorerze?


to seria silników Cologne/Taunus V6 — 1.8–4.0 L pushrod and SOHC V6 produkowane ze zmianami od 1964–2007


-------------------------------------------------------------------------------------
The 4.0 version, although produced in Cologne like the others, was only fitted to American vehicles. The pushrod OHV engine was produced until 2000 and was used in the Ford Explorer and Ranger. Output was 160 hp (119 kW) and 225 ft·lbf (305 N·m). Though there is some variation, typically 155 hp (116 kW) is quoted as horsepower for 1990-92 applications.


[edit] SOHC
Bore is 100.4 mm (3.95 in) and stroke is 84.4 mm (3.32 in) for a total displacement of 4 L (4,009 cc/245 in³).

A somewhat-related SOHC version was introduced for the 1997 Explorer alongside the pushrod. It uses a jackshaft in place of a camshaft to drive a timing chain to each cylinder head. Three timing chains are used, one from the crank to the jackshaft, one in the front of the engine to drive the cam for the left bank, and one on the back of the engine to drive the cam for the right bank. The SOHC version is the last Cologne engine still in production, though it is rumoured it be phased out in the coming years, possibly in favor of the new Cyclone. It featured a variable length intake manifold and was good for 210 hp (157 kW) and 245 lb·ft (332 N·m)f. Ford Power Products sells this engine as the SOHC-640.

A version of the SOHC engine as used in the Land Rover LR3 and is good for 216 horsepower (161 kW) and 269 lb·ft (365 N·m)f of torque at 3000 rpm.

Applications:

Ford Ranger/Mazda B-Series
Ford Explorer
2005-2007 Ford Mustang
2005- Land Rover LR3


więc to jest silnik bardzo znany "w gazowaniu"


to że silnik jest łatwy w gazowaniu nie decyduje jego budowa, ale system zasilania go benzyną, wystraczy że tam zamontuję bezpośredni wtrysk w cylinder, przedwtryski, dotryski i już jest znacznie gorzej w instalacji LPG

tak na marginesie dla mnie to porażka montowanie takiego silnika w aucie sportowym i myśle iż w końcu ford przyjdzie do głowy wrzuci tam mniejszego Durateca 3.7, zamiast silnika z terenówki.
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 15:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jdef90 napisał:
wczoraj w Motor Trendzie czy czymś takim wyczytałem, że chyba V8 odchodza do przeszłości... przedstawiciele GM mówią że nie należy się spodziewać następcy Northstara, w Fordzie koncentrują sięna V6 z wryskiem bezpośrednim... Chrysler też coś tam mówił...

to chyba dotyczy europy Very Happy , a V8 to podstawa

sam ford w ostatnich latach wprowadził chyba z kilka nowych modeli V8 na przyszły rok planowana jest nowy silnik BOSS 6.2 V8

GM niedawno wprowadziła 4 generacię Small bocków (w tym roku LS3), na przyszły rok jest planowany też nowy V8 diesel
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jdef90
*
*


Dołączył: Mar 04, 2008
Posty: 37

PostWysłany: Sob Mar 08, 2008 23:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm...

wiesz, ten silnik bardzo ładnie brzmi... wrażenie jest bardzo ok, podobne do Audi RS4...

ale faktycznie nie ma za specjalnie ognia... dziś jeździłem V6 po Łopuszańskiej i faktycznie ostro czuć na wybojach że z tyłu jest sztywny most... rozczarowała mnie nieco elastyczność... to znaczy przyspieszanie na 4 z 60 km/h... ale jestem ostro spaczony 513 NM z jaguara...

no i niestety dziś otrzymałem fotki rozważanego egzemplarza sprzed naprawy... sprzedawca jest uczciwy i nic nie zataja, ale patrząc na fotki raczej się nie zdecyduję na ten egzemplarz... obawy moje budzi prostość całego nadwozia, osiowość całego układu napędowego itp... szkoda bo bardzo mi się podoba...



a teraz wygląda tak:

[/img]







niby wszystko ok, ale klapa bagażnika delikatnie niespasowana, drzwi prawe jakby leciutko nie zgrane z załamaniem na nadwoziu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Nie Mar 09, 2008 15:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ładny
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jdef90
*
*


Dołączył: Mar 04, 2008
Posty: 37

PostWysłany: Nie Mar 09, 2008 21:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zna może ktoś jakąś miejscówkę, gdzie można dokładnie pomierzyć taki samochód (nie chodzi tylko o geometrię, ale o nadwozie i układ napędowy)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
jdef90
*
*


Dołączył: Mar 04, 2008
Posty: 37

PostWysłany: Wto Mar 18, 2008 15:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jeszcze jedno pytanie "techniczne":
jak duża butla wejdzie w miejsce po zapasie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group