www.asu.pl :: Zobacz temat - Instalacja gazowa do Mustang V6 V
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Instalacja gazowa do Mustang V6 V

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
jdef90
*
*


Dołączył: Mar 04, 2008
Posty: 37

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 15:46    Temat postu: Instalacja gazowa do Mustang V6 V Odpowiedz z cytatem

DzieńDobry,

Właśnie sprzedałem swojego Jaguara XJR i generalnie rozglądałem się za czymś tańszym w codziennej eksploatacji... myślę o Mustangu V6 4,0...

Czy aby jeszcze bardziej obniżyć koszty eksploatacji można go bezboleśnie zagazować, czy są jakieś zasadzki? Koszt instalacji nie ma znaczenia, chodzi o dobrą i bezproblemową eksploatację... co byście polecali? Gdzie w okolicy Wawy-Radomia to założyć? I w cenie adekwatnej do wartości... nie znam się na gazie, nigdy nie miałem samochodu z instalacją...
z góry dzięki za wszytskie odpowiedzi.

Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Sro Mar 05, 2008 8:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to Ci proponuję Nissana Maximę, palą o.k 12litry gazu w mieście. Silnik 3.0 v6 do setki pewnie gasi tego mustanga, ewnetualnie maxi z większym silnikiem V6 3.5 (od roku 2002/3).
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Mar 05, 2008 8:53    Temat postu: Re: Instalacja gazowa do Mustang V6 V Odpowiedz z cytatem

jdef90 napisał:
DzieńDobry,

Właśnie sprzedałem swojego Jaguara XJR i generalnie rozglądałem się za czymś tańszym w codziennej eksploatacji... myślę o Mustangu V6 4,0...