www.asu.pl :: Zobacz temat - Przyspieszenie voyagera
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przyspieszenie voyagera

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 19:32    Temat postu: Przyspieszenie voyagera Odpowiedz z cytatem

Prawie każde auto sprawdzam pod kątem osiągów, dzięki temu wiem kiedy mogę się porwać na wyprzedzanie tira.

Wczorajszy wynik na benzynie to:
0-100km/h w 12 s., a niby ten model robi to w 14s.

Ze dwa miesiące temu z ciekawości inny test:
dystans 1000m od startu zatrzymanego
osiągnięta prędkość 160km/h

3,8 litra V6 śmieszna moc 178KM, 325Nm i 2 tony, a autko rwie jak przyzwoita osobówka.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 19:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

całkiem fajne wyniki, muszę kiedyś w swoim windstarku sprawdzić osiągi tak jak to ty zrobiłeś, ciekawe jakie będą wyniki
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Nie Mar 02, 2008 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mercury Villager 3.3 V6, moc 170KM, moment 270nm-> 2800rpm, waga z kierowcą 2040kg


0-100km/h - 9,5s moje

0-100km/h(96) - 10,5 dane producenta

Engine Nissan Power

Nadmienię iz nie jednemu juz kopara opadła spod swiateł , ostatnio jaguarowi z lat 90-tych, gość się zdziwił

Po lekkich modach, które chce zapodać nissanowi, powinien zejść poniżej 9s/100

diku 0-100 mierzesz np. G-techem, ręczne mierzenie to Very Happy
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Nie Mar 02, 2008 21:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmmm a jestem ciekaw ile bedzie u mnie, w nastepny weekend chyba zrobie sobie tescik
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Mar 02, 2008 21:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powiedzcie cos o warunkach i sposbie pomiaru parametrow. tez chetnie bym sobie sprawdzil(chociaz to dla mnie bez nzaczenia,ale lepiej wiedziec niz nie;) ja robilem kiedys takie: pasazer ze stoperem,start auta i stoper,100km/h na liczniku-stoper stop. wyniki byly szokujaco dobre:) niestety licznik samochodu przeklamuje. mozna to samo sprobowac przy uzyciu nawigacji ,ale ona ma opoznianie. jedyny znany mi sposob to tzw 5 kolo na przyssawki i precyzyjny,atestowany licznik. mysalalem tez o liczniku impulsowym(dobrym rowerowym) ale by trza sie troche napracowac. czujnik na amortyzatorze, magnes na feldze, wprowadzenie dokladnej srednicy kola, pociagniecie przewodu...no to by sie juz potem oplacalo zostawic na stale:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pon Mar 03, 2008 12:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja robie trzy pomiary na tej samej drodze, wieczorem kiedy nie ma silnego wiatru i jest spokojnie na ulicach, bez nachyleń dziur...
Do pomiaru używam GPSa i równocześnie stopera, łacznie mam 6 pomiarów z których wyliczam średnią, dokadność ręcznej metody ok. 0,5 sekundy, GPSa ok. 0,3 sekundy. Żeby osiągnąć taką dokładność pomiaru ręcznego jak ja, musisz bardzo dobrze znać swój samochód i potestować min. kilkanaście razy. Musisz też znać błąd pomiaru prędkościomierza. Do pomiaru błędu uzywam gpsa i przelotne radary, najlepiej równoczesnie oba, bo zdarza się że radar celowo zawyża. U siebie zawsze testuje po remoncie skrzyni, przed obowiązkową zmianą oleju, jak cos padnie to na gwarancji, a przy okazji będzie widać czy sie coś nie podciera, więc można poćwiczyć. U mnie np. bład pomiary przy 100km/h to 3 do 4 km/h zawyża w zależności od opon. Przed pomiarem sprawdzam ciśnienie w oponach ew. wyrównuje do zalecanego.
Esdarek masz racje że gps opóźnia ale to błedne myslenie, start pomiaru i koniec jest tylko przesuniety w czasie ale dokładnosć samego pomiaru jest bardzo wysoka. Najważniejsze żeby było jak najwięcej dostepnych satelit. Do tego celu mam programik w ktorym ustawiam przy jakiej prędkości ma zakończyć pomiar. Nie znam jego nazwy, bo przy którymś tam przegrywaniu zniknęła pomoc. Ma kilka przełączanych trybów, ja korzystam z kilku zegarów.

Mdzalewscy - 9,5 s. ach och ech.. Smile jakby mój tak przyspieszał to byłbym zachwycony Smile
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
jabol2
*
*


Dołączył: Nov 25, 2007
Posty: 137
Skąd: Sandomierz

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 15:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam 8 sekund... Very Happy

a silniczek mniejszy...

tylko z tymi 8 sekundami to nie jestem całkowicie pewien bo sam nie mierzyłem tylko na necie wyczytałem...
_________________
Chrysler Vision 3.5
Spełnione marzenie, śliczny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 16:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

eee to ja wyczytalem ze mam okolo 12 a ile w rzeczywistposci to nie wiem

ale przyznam ze dzis testowalem bez stopera to ladnie sie zbiera
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 20:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w ramach testu musialem sprdzic i zrobilem kilka razy, co mnie zaskoczylo srednia to 13s do 100 (najnizszy wynik to 12,6)
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 20:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gural napisał:
eee to ja wyczytalem ze mam okolo 12

chyba wyczytałeś w senniku, a możes masz rację z tym około, a dokładnie 14 co i tak mierzone razem z wiatrem

http://cars.yahoo.co.uk/resultsmaxi_100354123_15788196/Chrysler,Chrysler%7CVoyager,Used_Cars
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to jestes w bledzie bo mam w 2 katalogach podane 12,8

to chyba raczej nie senniki
a to ze sie nie zgadza z danymi producenta to juz inna sprawa
pozatym pamietaj ze jest troszke lzejszy od 3.8
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 20:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na te dane z netu z różnych stron trzeba patrzeć z dystansem.
Mój voyek waży 2 tony, jak dobrze pamiętam to 2.0 waży prawie o pół tony mniej, więc do 100 może rozpędzać się podobnie. Będzie gorzej np. na dystansie 1000m, zostanie daleko z tył.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
slaslu
*
*


Dołączył: Mar 11, 2005
Posty: 503
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 22:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomaj kiedyś jak szukałem troche ile voyager z 3.8 ma do setki i wyczytałem 11.4 (coś koło tego), a na tej stronce co podawałes a propo 2.o to tam jest napisane że voyager z 3.3 ma 11.8 więc troche dziwne żeby 3.8 miał 12.
_________________
DODGE GRAND CARAVAN ES GOLD 3.8L 96.r ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 22:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja nie podawałem żadnej stronki Smile Jakoś nie ufam danym wypisanym przez kogoś... ciekawe skąd ma te dane.
Voyager w tym roczniku co ja mam wystepowal w dówch mocach 166KM i 178KM i dodatkowo z AWD. Wersje z AWD są wolniejsze od tych bez. Mają większą masę a taki sam silnik, musi sie to odbić na przyspieszeniu.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 22:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mnie tam nic nie dziwi są różne automaty 3, 4 biegowe, a przy 2.0 jest znacznie szybciejszy manual, jest różnica w wagach pojazdu, wyposażeniu, a model AWD to napęd 4 koła więc standard że jest wolniejszy, w dodatku niektóre dane podaję prawdziwe 0-100, a inne 0-96 i piszą że do 100. W dodatku na sprint mają wpływ różne czynniki od stanu danego auta, czystości air filtra, jakości paliwa, do temperatury zasysanego powietrza z zewnątrz. Nie wspominając o umiejętnościach kierowcy. Koledzy w Nissanach Maximach 3.0 v6 jak umieją to kręcą 6-tki z kawałkiem do paki, mimo sporego auta i mocy o.k 190 parę koni. Ale to nissan więc technika inna niż w chrysleru.
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 22:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

patrzcie miedzy tomaja a moim jest okolo 400 kg ronicy wiec przyspieszenie moze byc podobne, ale tak jak tomaj napisal, moj powyzej 120 zaczyna byc bardzo malo elestyczny i zeby go bójnąć trzeba czasu, a tkai 3.8 idzie do 180 jak burza
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Sro Mar 05, 2008 7:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gural napisał:
moj powyzej 120 zaczyna byc bardzo malo elestyczny i zeby go bójnąć trzeba czasu, a tkai 3.8 idzie do 180 jak burza


twój to zapewne manual a jego automat, manual średnio potrafi urwać z 1-1,5s

co do przyśpieszania to o ile do 0-100 te różnice mogą być sekunda w tą a tamtą to przyśpieszanie np. w zakresie 60-120 może być miażdzące na korzyść V6

ja wciskam gaz i
10-20-30-40-50-60-70-80-90-100-110-i oparcie na paliku końca skali (o.k.120mil) Very Happy
chwile jest na paliku i potem spadają wszyskie wskazówki do zera (jakieś dziwne odcięcie)

zamknięcie zegara to pryszcz
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Sro Mar 05, 2008 11:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No juz się tak nie przechwalaj bo wzniecisz zamieszki tuningowe na forum Laughing
Po kupnie voyka przeglądałem oferty amerykańskich sklepów tuningowych. Mają tam "sportowe" konwertory, znacznie poprawiające przenoszenie mocy. Bardzo mnie kusił zakup dopóki cen nie zobaczyłem. Przy takim rozwiązaniu pewnie z 2 sek. byłoby lepiej Smile
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Sro Mar 05, 2008 12:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja jezdzilem 3.8 vinim i to samo bylo w v8 audi od 0-100 i do 100-200 cigle leci tak samo
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
slaslu
*
*


Dołączył: Mar 11, 2005
Posty: 503
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Mar 05, 2008 14:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomaj faktycznie to nie ty podałeś linka do tej strony- sory za pomyłke Smile ja mam 3.8 166km tylko że przedni napęd więc i waży pewnie troszke mniej (jak dobrze pamietam to coś koło 1800), postaram się zmierzyć ile ma do 100
_________________
DODGE GRAND CARAVAN ES GOLD 3.8L 96.r ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group