www.asu.pl :: Zobacz temat - 300C 5.7 HEMI - jaki gaz?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

300C 5.7 HEMI - jaki gaz?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Norbert
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 7

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 0:15    Temat postu: 300C 5.7 HEMI - jaki gaz? Odpowiedz z cytatem

Cześć.
Jestem tu zupełnie nowy.
Zerknąłem na stare posty i bardzo mało znalazłem na temat silnika 5.7 HEMI i instalacji gazowej do tego silnika. Chcę kupić takie cacko a następnie zamontować możliwie najnowszy i najlepszy gaz - na tym etapie nie chcę oszczędzać (na oszczędzanie przyjdzie czas). Na necie przewijają się opisy instalacji 4 i 5 generacji, i że 4 jest ok bo autko może przejechać nawet 200.000 km bez regulacji oraz że 5 generacja nie jest jeszcze do końca dopracowana, oraz że do 5.7 hemi musi być ta ostatnia.
Można się zakręcić. Część materiałów może być ponadto nieaktualna - nowinki rynkowe.
Pomóżcie - co tak na prawdę 5.7 hemi chce, jakiej marki się trzymać i kto to umie dobrze zrobić - lokalizacja Wwa / Płock.
Dzięki za pomoc!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 8:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

HEMI, cały cwancyk w tym że ten silnik "wyłącza" cylindry

ten silnik spokojnie jeździ na wtrysku gazu IV generacji, ważny tutaj jest reduktor i wtryski

co do centralek to np. KME Diego ma opcje HEMI, na Sequentach też jeździ

reduktor musi być mocny, albo nawet dwa reduktory

prawdziwe wtryskiwacze (np. magicjety, planijety) a nie lipne zaworki (np. Valtek)

Znam przynajmnej 3 osoby w Wa-wie i okolicach co spokojnie obskakują taki silnik.

Instalacja całkiem nie musi być droga aby dobrze to jeździło, najważniejszy jest poprawny montaż
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Norbert
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 7

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 10:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mdzalewscy napisał:
Witam

HEMI, cały cwancyk w tym że ten silnik "wyłącza" cylindry

ten silnik spokojnie jeździ na wtrysku gazu IV generacji, ważny tutaj jest reduktor i wtryski

co do centralek to np. KME Diego ma opcje HEMI, na Sequentach też jeździ

reduktor musi być mocny, albo nawet dwa reduktory

prawdziwe wtryskiwacze (np. magicjety, planijety) a nie lipne zaworki (np. Valtek)

Znam przynajmnej 3 osoby w Wa-wie i okolicach co spokojnie obskakują taki silnik.

Instalacja całkiem nie musi być droga aby dobrze to jeździło, najważniejszy jest poprawny montaż



No właśnie te generacje - więc nie ma sensu iść w kierunku V generacji instalek? Rozumiem że IV jest dłużej na rynku i może tu jest pies pogrzebany a z V gen. jest trochę tak że mało kto jeszcze próbował więc lepiej stare a sprawdzone? Nie wiem - chętnie wysłucham komentarzy w tej kwestii bo ja osobiście lubię najlepsze rozwiązania więc zanim z Vgen zrezygnuję chcę się upewnić że Vgen to nie dla 5.7Hemi.
Co do montażu - tak myślałem - grunt to nie spartolić czegoś po drodze oraz dobrze skręcić to co trzeba.
Może jest ktoś na forum co miał ten silnik i go gazował i przekaże jakieś cenne uwagi (np. w zakresie warsztatu montującego gaz - czy były problemy, czy od razu wszystko grało)
W każdym razie cenny byłby namiar na tych co "spokojnie ten silnik obskoczą".
Wielkie dzięki!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 10:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mysle,ze jest na forum nie tylko ktos kto sobie zagazowal taki silnik ,ale ktos ,kto gazuje takie auta zawodowo i robi to profesjonalnie. niech sie sam ujawni:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
fgwawa
*
*


Dołączył: Oct 28, 2007
Posty: 50
Skąd: w-wa

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 14:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
mysle,ze jest na forum nie tylko ktos kto sobie zagazowal taki silnik ,ale ktos ,kto gazuje takie auta zawodowo i robi to profesjonalnie. niech sie sam ujawni:)



trzeba tylko go wyLUKać Rolling Eyes Laughing
_________________
ex '06 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6 + LPG... gasified but not by Luky -.-
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pon Lut 25, 2008 23:38    Temat postu: Re: 300C 5.7 HEMI - jaki gaz? Odpowiedz z cytatem

Norbert napisał:
Cześć.
Jestem tu zupełnie nowy.
Zerknąłem na stare posty i bardzo mało znalazłem na temat silnika 5.7 HEMI i instalacji gazowej do tego silnika. Chcę kupić takie cacko a następnie zamontować możliwie najnowszy i najlepszy gaz - na tym etapie nie chcę oszczędzać (na oszczędzanie przyjdzie czas). Na necie przewijają się opisy instalacji 4 i 5 generacji, i że 4 jest ok bo autko może przejechać nawet 200.000 km bez regulacji oraz że 5 generacja nie jest jeszcze do końca dopracowana, oraz że do 5.7 hemi musi być ta ostatnia.
Można się zakręcić. Część materiałów może być ponadto nieaktualna - nowinki rynkowe.
Pomóżcie - co tak na prawdę 5.7 hemi chce, jakiej marki się trzymać i kto to umie dobrze zrobić - lokalizacja Wwa / Płock.
Dzięki za pomoc!


z V generacja daj sobie spokoj.

a co do oszczedzania-mowisz ze nie bedziesz oszczedzal przy zakladaniu a pozniej to nie chcesz zeby ktos tam zagladal przez 200 000:)

warunkiem gwarancji wszystkich montazystow sa przeglady co 10 000-regularne wymiany filtrow, swiec itp- i tutaj nie ma co oszczedzac tylko trzeba serwisowac-polecam jak najbardziej polskie instalacje-dobre, sprawdzone, tanie i nie ma problemow z ewentualna reklamacja.

jesli zalozysz inna zaplacisz wiecej-ewentualna naprawa pogwaranyjna moze trawc 2 miesiace (wyslanie np do wloch, wlosi maja urlopy w lato po dwa miesiace)-oczywiscie jesli masz gwarancje i cos ci sie zepsuje to reklamacje masz przewaznie od reki-ale jak wspomnialem kilku producentow wloskich i holenderskich wycofalo sie z polskiego rynku i sa duze problemy z reklamacjami i naprawami pogwarancyjnymi

wspomniane wtryskiwacze pojedyncze kosztuja ok 50-80zl- wloskie 250 za szt-a a parametry i zywotnosc podobne-moze ktos sie z tym nie zgodzic-bo opini napewno jest tyle ile uzytkownikow czy montujacych.-ale wiekszosc zakladow montujacych do tej pory wloskie markowe instalacje przerzuca sie na polskie-malo tego polska zwiekszyla eksport i podbija rynki wschodnie i poludniowe, eksportuje na niemcy i anglie-spelnia normy homologacji 115

ale moja rada przy wyborze instalacji:

-wybierz fachowca ktory dobierze tak instalacje i tak zalozy i skalibruje ja, ze silnik bedzie hulac tak jak na benzynie-a on bedzie wiedzial co tam najlepiej zalozyc
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lut 26, 2008 0:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co by tu duzo nie pisac. luky jest skromny i nie narzeka na brak zlecen. czlowiek ten zagazowel polowe tego forum. v6/v8 to jego zywiol. pewnie mnie za ten post znienawidzi ,bo lo latwiej zagazowac 4 cyl. 1,5 l niz powazne auto. niemniej i tak bede go polecal bo naprwede niewielu ludzi ma pojecie co robi,a luky jest w temacie gazu po prostu ekspertem!!! MOJ SAMOCHOD CHODZI NA GAZIE JAK NA BENZYNIE,NIC SIE NIE DZIEJE!!!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Norbert
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 7

PostWysłany: Sro Lut 27, 2008 2:43    Temat postu: Re: 300C 5.7 HEMI - jaki gaz? Odpowiedz z cytatem

luky napisał:

z V generacja daj sobie spokoj.

a co do oszczedzania-mowisz ze nie bedziesz oszczedzal przy zakladaniu a pozniej to nie chcesz zeby ktos tam zagladal przez 200 000:)

warunkiem gwarancji wszystkich montazystow sa przeglady co 10 000-regularne wymiany filtrow, swiec itp- i tutaj nie ma co oszczedzac tylko trzeba serwisowac-polecam jak najbardziej polskie instalacje-dobre, sprawdzone, tanie i nie ma problemow z ewentualna reklamacja.

jesli zalozysz inna zaplacisz wiecej-ewentualna naprawa pogwaranyjna moze trawc 2 miesiace (wyslanie np do wloch, wlosi maja urlopy w lato po dwa miesiace)-oczywiscie jesli masz gwarancje i cos ci sie zepsuje to reklamacje masz przewaznie od reki-ale jak wspomnialem kilku producentow wloskich i holenderskich wycofalo sie z polskiego rynku i sa duze problemy z reklamacjami i naprawami pogwarancyjnymi

wspomniane wtryskiwacze pojedyncze kosztuja ok 50-80zl- wloskie 250 za szt-a a parametry i zywotnosc podobne-moze ktos sie z tym nie zgodzic-bo opini napewno jest tyle ile uzytkownikow czy montujacych.-ale wiekszosc zakladow montujacych do tej pory wloskie markowe instalacje przerzuca sie na polskie-malo tego polska zwiekszyla eksport i podbija rynki wschodnie i poludniowe, eksportuje na niemcy i anglie-spelnia normy homologacji 115

ale moja rada przy wyborze instalacji:

-wybierz fachowca ktory dobierze tak instalacje i tak zalozy i skalibruje ja, ze silnik bedzie hulac tak jak na benzynie-a on bedzie wiedzial co tam najlepiej zalozyc


Witam i dzięki za odp. Już myślałem że temat wskoczy na 2 str.
Panie Lucky
To dobrze że do tematu zabrał się fachowiec. Ale wpierw małe sprostowanko. Oczywiście że w zakresie oszczędzania to ma się rozumieć chodziło o jazdę na gaaaazie Smile przez który to całe zamieszanie, a nie robienie "nic" z instalką a w szczególności nie stosowanie się do wymogów jej producenta. Innymi słowy przez oszczędzanie rozumiem montaż takiej instalacji, która się nie wali jak ta moja w Reno - czyli dobór instalacji nie koniecznie najtańszej ale dobrej która się później nie spsuje etc. Co do ceny instalacji to nie upieram się przy najdroższej, ale upieram się przy jakości, która nie często idzie w parze z niższą ceną (statystycznie). I wogóle to ma być tak jak Pan pisze dalej, że: "ma chodzić jak na benzynie".
A co do samej instalki to wysłałem 5 zapytań w międzyczasie do różnych zakłądów i odp. są następujące:
1. Firma nr 1: zalecamy BRC - cena 8500 - 9000 - bez jakichkolwiek szczegółów o które prosiłem.
2. Firma nr 2: zalecam polską elektronikę AC Stag 300 a reszta elementów to włoska rzecz - m.in Valtek który został powyżej wymieniony jako "trafiony kulą w płot". Reduktor KME gold. Całość do 5000zł.
3. Firma nr 3: Holandia, PRINS VSI II za 7000zł.
4. Firma nr 4: też PRINS i do tego jak samochód nowy to nie tracę gwarancji producenta - dla mnie ciekawostka... Chrysler..? Jestem zaskoczony bardzo pozytywnie. Cena też ok. 7000zł.
5. Firma nr 5: wakacje albo nie wychodzą z warsztatu - brak odp.

A co do Pana rady to trochę jak z receptą, której nigdzie wykupić nie sposób. A mianowicie. Gdybyb ja wiedział jaki to fachowiec to ten dobry to bym nie miał Question nad głową. A mam, bo nie prześwietlisz póki nie wydasz. Jak pisałem wyżej przerobiłem to z Reno w salonie Reno i basta fachowców. Chcę dobrze wydać moją kasę i nie będę się targował jak prawdziwego fachowca zobaczę na horyzoncie - a wg e-maili które otrzymałem to każdy tak pięknie się opisuje że wszyscy są w stanie przed zapłatą skalibrować gaz przez e-mail'a.

Ale do rzeczy więc te Polskie, o których Pan pisze to chyba to samo co odp. od firmy nr 2 - czyli Stag 300 firmy AC. Ok, ale ja jeszcze nieśmiało chcę wrócić do tego Prinsa - bo "aż" dwie firmy polecaję, a jedna z nich gwarantuje że gwarancji producenta nie zabierze. Ma Pan własne zdanie na tego Prinsa - wiem że Holandia, ale proszę o komentarz do Prinsa.
Ja tam się nie upieram ale że gwarancji nie stracę - to musiał chyba Chrysler przytaknąć, a jeśli tak to nie bez kozery ?..?
A tak na marginesie to słyszałem że w zapas wejdzie toroidalny zbiornik o pojemności 49L. Trochę maaało. Jedna z ww. firm zaproponowała zbiornik toroidalny pod samochodem. Czyli co benzyna precz! Bo jak sekwencja to benzyna przecież musi być. A jeśli mam Prinsa tj. wtrysk bezpośredni gazu w stanie ciekłym .... to co, to nie potrzeba wcale benzyny? jak to jest?
Dziki wielkie i pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Lut 27, 2008 12:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-zbiornik wchodzi w miejsce kola zapasowego 65-70l

mozna tez dac walcowy-poniewaz miejsca jest duzo w bagazniku-pojemnosc 90l.

co do wtrysku gazu cieklego to jest to V generacja-tak jak pisalem-droga i duzo bylo problemow z pompami

co do ceny to moge ci to zrobic za 3800 i bedzie chodzilo-serwisowac mozesz w warszawie-ale auto potrzebuje na 2 dni

co do wspopracy poszczegolnych firm z chryslerem to nie jestem w temacie-czy stracisz gwarancje to nie wiem-ja robie dla roznych salonow-ale przewaznie doliczaja sobie marze i wtedy jest bez utraty gwarancji jest ingerencja w silnik
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Norbert
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 7

PostWysłany: Sro Lut 27, 2008 16:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok, super odezwę się jak będę gotów tj. jak będę miał 300C. Rozumiem, że podając 65-70L masz na myśli netto - czyli starczy na jakieś 300km (oby to nie Himalaje optymizmu). Bo jeśli / tak głośno myślę / ktoś chciałby mieć 2 butle i zasięg trochę większy to przepisy na to zezwalają? /rozpatrzmy to na razie tylko w kwestii techn.-prawnej/ Question

A co do gwarancji producenta to mówią: 3xTAK. Robią bez utraty na Jeep'a i Chrysler'a. Producent zezwala tylko na Prins VSI i twierdzą że robili i jest 3xOK. Właśnie stąd moje dociekania co do Vgen. Ciekawe co użytkownicy na te pompy i jak działają po okresie gwarancyjnym Question

Jak ktoś na forum zna te instalki i użytkuje je już trochę to zapraszam do dyskusji. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Lut 27, 2008 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli nie kupiles-a bedziesz kupowal z salonu to daj mi znac-moze uda mi sie dogadac z salonem albo z importerem-nasza instalacje maja normy iso i homologacje 115-a ja sam robie dla nowych fordow i chryslery nowe tez gazowalem.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Lut 27, 2008 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a co do butli to nie netto:) -taka maja pojemnosc a wchodzi 80% mozna tez 2 wstawic jest gdzie-tylko pytanie czy warto
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Sro Lut 27, 2008 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prins jako elektronika to żadne cudo, taki Stag 300 wcale nie jest gorszy, a więc w czym tajemnica Prins’a ?

1) bardzo dobre i drogie wtryski KEIHIN
2) wydajny i stabilny reduktor

Równie dobrze można inną elektronikę zrobić na wtryskach KEIHIN + dobry reduktor i masz jakość Prinsa.

Każdy patrzy na nazwę elektroniki a najważniejsze są montaż, a potem wtryski, potem reduktor a na końcu elektronika,

Dobre wtryski jak KEIHIN zapewniają Ci liniową charakterystykę pracy w pełnym zakresie obrotów/mocy oraz bardzo długą trwałość (ilość cykli). Dla porównania trzeba dać 1500zł za wtryski KEIHINa do twego auta a za zaworki valteka ze 300zł.
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Norbert
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 7

PostWysłany: Sro Lut 27, 2008 21:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luky napisał:
a co do butli to nie netto:) -taka maja pojemnosc a wchodzi 80% mozna tez 2 wstawic jest gdzie-tylko pytanie czy warto

Noo i właśnie te 80% to netto - dopuszczalny poz. napełnienia butli. Tak mi się przyplątało bo ja też gazownik - ale nie inst. sam. a gazy techniczne (O2, C2H2, Ar, H2, N2, ...etc) ale C3H8 + C4H10 również. Więc 65-20%=65-13=52L przy ok.18-22L/100km bo ja lubię dynamikę to da 230-290km to wynik na "3-". Ja się wiecznie spieszę więc będę przeciągał na Pb95 aż w końcu i ona się skończy ); Tak poważnie to nie jest źle ale wolałbym ze 600km Twisted Evil
A ta homologacja 115 to coś ważnego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Norbert
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 7

PostWysłany: Sro Lut 27, 2008 21:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mdzalewscy napisał:
Prins jako elektronika to żadne cudo, taki Stag 300 wcale nie jest gorszy, a więc w czym tajemnica Prins’a ?

1) bardzo dobre i drogie wtryski KEIHIN
2) wydajny i stabilny reduktor

Równie dobrze można inną elektronikę zrobić na wtryskach KEIHIN + dobry reduktor i masz jakość Prinsa.

Każdy patrzy na nazwę elektroniki a najważniejsze są montaż, a potem wtryski, potem reduktor a na końcu elektronika,

Dobre wtryski jak KEIHIN zapewniają Ci liniową charakterystykę pracy w pełnym zakresie obrotów/mocy oraz bardzo długą trwałość (ilość cykli). Dla porównania trzeba dać 1500zł za wtryski KEIHINa do twego auta a za zaworki valteka ze 300zł.


Cenne uwagi; a te wtryski gazu ciekłego to się brudzą czy zapychają - bo gdzieś obiło mi się o oczy na jakimś forum że to się brudzi, zapycha czy jakoś tak? To możliwe? bo co do czystości gazu to wiemy że jest jak jest a podobno sekwencja to przy rozgazowaniu ze stanu ciekłego do gazowego "oczyszcza" paliwo bo do cylindra dostaje się sam czysty gaz Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Sro Lut 27, 2008 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bodajrze STAKO ma butle toroidalne pełne, jest droższa, ale mieści więcej przy tym samym obwodzie o.k 15%

Norbert napisał:
Cenne uwagi; a te wtryski gazu ciekłego to się brudzą czy zapychają - bo gdzieś obiło mi się o oczy na jakimś forum że to się brudzi, zapycha czy jakoś tak? To możliwe? bo co do czystości gazu to wiemy że jest jak jest a podobno sekwencja to przy rozgazowaniu ze stanu ciekłego do gazowego "oczyszcza" paliwo bo do cylindra dostaje się sam czysty gaz Question


co do brudzenia się wtrysków to warto zainwestować w dobry filtr fazy lotnej, te 50-70zł więcej to żadne koszty. Instalacja LPG ma 2 filtry: fazy ciekłej przed reduktorem i lotnej za reduktorem. Dobre filtry + ich regularna wymiana odwdzięczy się w trwałości wtrysków
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG


Ostatnio zmieniony przez mdzalewscy dnia Sro Lut 27, 2008 21:47, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Norbert
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 7

PostWysłany: Sro Lut 27, 2008 21:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mdzalewscy napisał:
bodajrze STAKO ma butle toroidalne pełne, jest droższa, ale mieści więcej przy tym samym obwodzie o.k 15%
Więc zwiększam zasięg do 265 - 330km. Sprawdzę to w wolnej chwili.

I sprawdziłem. Różnice nie są powalające ale to zawsze coś.
I wynoszą od niecałe 5% do dobre 12% - oczywiście w zależności od typu i wymiarów zbiornika. Co do ceny - nie mogłem odnaleźć cennika Stako.

Przy okazji, zerknijcie poniżej. Te pomiary i wyniki na korzyść instalacji 5gen JTG firmy ICOM, to prawda?
Artykuł dodano 2008.01.26:

http://www.autoflesz.pl/galeria/obraz/5020.jpg
Z dopiskiem w artykule:
"Zaawansowany technicznie wtryskiwacz Siemensa specjalnie przygotowana dla instalacji JTG z wtryskiem bezposrednim gazu w stanie ciekłym"

http://www.autoflesz.pl/galeria/obraz/5019.jpg
Tyle że wymieniając do jakich aut się to nadaje nie wspomnieli o Chryslerze 5.7 HEMI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group