www.asu.pl :: Zobacz temat - Czy coś zmieniać?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy coś zmieniać?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
marecki448
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 18
Skąd: Okolice Wałbrzycha

PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 13:24    Temat postu: Czy coś zmieniać? Odpowiedz z cytatem

Witam i pozdrawiam.
Mam wielki problem dotyczący instalacji gazowej w moim Aerostarze.
Nie jestem obeznany w tym temecie ale wydaje mi się że instalacja jaką posiadam to I generacja(żadnej elektroniki tylko przełącznik Pb/Gaz,śruba regulacyjna na wężu do mixera i świeci się check).Spalanie jest według mnie ogromne,zbiornik 63l wystarcza na 200/230 km.
Teraz pytanie.Czy jeśli wstawię coś takiego http://moto.allegro.pl/item307261903_autronic_al_700_resistive_nowy_f_vat.html to czy zużycie gazu spadnie?
Proszę o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 14:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli masz katalizator i sonde lambda to taka elektronike mozesz wstawic-choc napisz jaki tam masz silnik, byc moze cos lepszego mozna wstawic
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marecki448
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 18
Skąd: Okolice Wałbrzycha

PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 14:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest jedna sonda przed katalizatorem a silnik to 3litry V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 14:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marecki448 napisał:
Jest jedna sonda przed katalizatorem a silnik to 3litry V6


wielopunkt? to jest ten od mitsubishi co w voyku? ktory rok?
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marecki448
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 18
Skąd: Okolice Wałbrzycha

PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 14:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sorry że nie dopisałem.Tak wielopunktowy wtrysk a auto z 1993
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 17:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Luky to jest ten sam silnik co winim.
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marecki448
*
*


Dołączył: Feb 01, 2008
Posty: 18
Skąd: Okolice Wałbrzycha

PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 17:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byłem przed chwilą w aucie i po dogłębnym przeszukaniu znalazłem czarne pudełeczko(z tego co się orientuję i znalazłem w internecie-to jest to emulator wtrysków Protec Digital taki jak ten: http://moto.allegro.pl/item307977717_emulator_wtryskow_protec_digital_pd_44.html )
Więcej nic nie znalazłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 20:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mialem w fordzie brc just lambda. instalacja na mieszalniku ale silnik krokowy,emulatory wtryskow i komputer. dzialala tak jak oryginalana instalacja benzynowa. przez kilka lat ,kilkadziesiat tys km zadnego strzalu,prychniecia,zgasniecia auta ani oczywiscie zapalania lampki check. teraz mam sekwencje(w pontiaku) montowana przez luky'ego. sluchaj co gosciu ci poradzi i sie zastosuj ,a nie bedziesz zalowal!!! w takim auci i silniku powinno wszyko dzialac niezauwazalinie ,a spalanie powinno byc max wieksza o 20% czyli jakies 2-3 litry wiecej niz na benzynie. mysle,ze jak by ci palil 18 gazu po miesci to by bylo juz duzo. ja mam 3,8 litra i mi pali 15 lpg/13pb w miescie i w zadnym przypadku nie mam zvbyt ubogiej mieszanki.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 20:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
w takim auci i silniku powinno wszyko dzialac niezauwazalinie ,a spalanie powinno byc max wieksza o 20% czyli jakies 2-3 litry wiecej niz na benzynie. mysle,ze jak by ci palil 18 gazu po miesci to by bylo juz duzo.


Jak bedzie mu palił na mieszlanikach 18l/100km LPG , to nie raczej za dużo, tylko skakać z radosci Wink
I kolego Esdarek , nie ma co porównywać Aerostara do Pontiaca zauwaz ile twoje auto jest lżejsze od Forda.
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 20:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem Autronika AL 700 w Dodge silnik 3.8 spalanie średnie ok 15-16 l
Elektronika dobra ,prosta w ustawianiu i dużo możliwości ustawień,porównywalna z brc Just (testowałem w tym samym aucie bo wkużała mnie świecąca kontrolka check engine,a nie chciałem stosować żadnych emulatorów sondy)
Ale sama elektronika cudów nie czyni najważniejszą rzeczą w tych instalacjach jest Parownik (reduktor)i odpowiednio dobrany mikser
Do twojego auta od początku powinna być założona taka instalacja z elektroniką kontrolującą sonde lambda (2 generacja) a najlepiej sekwencja ,
koszt przeróbki na 2 generacje to około 500pln bez robocizny
http://www.allegro.pl/item305659147_reduktor_brc_eco_140_kw_lpg.html
reduktor brc jest bardzo dobry do tej elektroniki.
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 21:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze cie zaskocze ale roznica may aerostara 3 litry i pontina 3,8 litra to okolo 200 kg. biorac pod uwage,ze waze 120 kg (a nie wszyscy tyle) i mam butle podwieszana ok 70 litrow netto to po zalaniu baku z paliwem i butli roznice w wadze sie zacieraja. silnik tez jakby prawie olitr wiekszy ,a super oszczedne auta/papierosnice europejskie pala przy 1 litrze te 6-8 litrow i o tyle moj musialby palic wiecej. reasumujac: instalacja mieszalnikowa,mniej precyzyjna, moj styl jazdy-wybitnie oszczedny+ instalacja sekwencyjan perfekcynie dobrana, maly przebieg auta(w miare doby stan silnika)itp. ford aerostar przy silniku 3 litry i instalce 2 generacji nie powinien przekraczac 18 litrow.pisze to jako laik -mialem 2 auta na gaz -to moje doswiadczenie i czytam duzo na ten temat. ciagle czekamy na wypowiedz luky'ego. on rozstrzygnie tutaj i powie co i jak ma byc ,gdyz ma niewspolmierne do nikogo z nas doswiadczenie i wiedze.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Lut 13, 2008 17:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do tego autka może założyć nawet wtrysk gazu ciekłego za 12000 pln ,ale wszystko zależy od niego, ile kasy chce na to przeznaczyć Laughing
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sikor
*
*


Dołączył: Dec 10, 2007
Posty: 239
Skąd: Chojnice

PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wmarek65-troszku przesadziłeś z ceną tej instalacji...
adam77-popieram, mam podobne zdanie.
Znajomy, który jeździł aereostarem z takim silnikiem i taką instalacją twierdził, że ma spalanie na poziomie 25 l/lpg w mieście.
_________________
sikor
Ford Windstar 3,0 '96
sekwencyjny
To był naprawdę świetny wóz, ale go sprzedałem... Sad
Ford Maverick 2,7 tdi long
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
mardan03
*
*


Dołączył: Sep 24, 2007
Posty: 184
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

też mam na poziomie 25 l spalanie w mieście i wydawało mi się,że jest to dużo (sonda szwankuje czy co?) ale doszłem do wniosku,że niestety ale tyle będzie spalał a sonda jest ok.

Po prostu jadąc Aero wydaje się jak by miał krótkie biegi ( może ma ale ja się już przyzwyczaiłem ) i przez to co chwila wchodzi na wyższe obroty.

Jeździj spokojnie,staraj się aby na niskich obrotach zmieniał biegi a zyskasz wiele - zobaczysz odczujesz/zauważysz to Smile

A dla przykładu jak jeżdżę Sablem to jego się da rozbujać lekko i tak sobie sunąć i o wiele łatwiej rusza niż Aero no i efektem jest spalanie w mieście max 15/15L gazu Very Happy Na trasie żarł mi 7/8 L (wskazania kompa !!!) tak,że lpg wychodziło około 10L. O wiele mniej a silnik 3.8L
_________________
Mercury Sable LS 95r / 3.8L

www.roadrunners.pl - Zapraszamy !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group