www.asu.pl :: Zobacz temat - CO MOGLEM ZGIAC ???
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CO MOGLEM ZGIAC ???

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 17:17    Temat postu: CO MOGLEM ZGIAC ??? Odpowiedz z cytatem

Wczoraj wieczorem zapindalam sobie normalnie kurde a tu nagle ni z tad ni z owad pierniczony karton wpada na droge pchany wiatrem a ja glupi manewr obronny wykonalem i jak zapierniczylem prawym kolem o kraweznik-orzesz kurna fela Evil or Very Mad - felga wgieta jak diabli jak wymienilem na zapas to teraz kierownica jest przestawiona tak troche w lewo i sciaga w prawo moglem cos w zawieszeniu pogiac-czy to moze od tego rowerowego zapasu- nic w zawieszeniu nie stuka nie puka Sad
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 18:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zamień koło z tyłu zamiast tego zapasu ,Jak nie będzie poprawy musisz jechać na kontrole zbieżności .Mogło się coś przestawić
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
heciu
*
*


Dołączył: May 05, 2006
Posty: 115
Skąd: Szczecin - Radziszewo

PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 19:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam sprawdź rozmoar opony moźe zapas ma mniejszą gumę Question
_________________

Voyagier 97 rok 2,0 l benzyna. Super maszyna!!!Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 19:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bzyku teraz szkoda gdybać, pieronem kupuj nową felge, zakładaj i wtedy się okaże czy ściąga czy nie.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Pon Lut 04, 2008 0:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kierownice w lewo to mam przestawioną już od daaawna... i ściąga mi czasami lekko w prawo od kiedy przyłożyłem prawym kołem o krawężnik (wgięta nieco felga i spuchnięcie na oponie). Felgi już dawno na złomie, ale ściąga dalej. Może pora na zbieżność pojechać - pewnie masz to samo Wink
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mysiauek
*
*


Dołączył: May 02, 2007
Posty: 630
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon Lut 04, 2008 15:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Maav napisał:
Kierownice w lewo to mam przestawioną już od daaawna... i ściąga mi czasami lekko w prawo od kiedy przyłożyłem prawym kołem o krawężnik (wgięta nieco felga i spuchnięcie na oponie). Felgi już dawno na złomie, ale ściąga dalej. Może pora na zbieżność pojechać - pewnie masz to samo Wink


Niekoniecznie to zbieżność Smile
Prawda Anthrax ? Razz
_________________
entuzjasta... bo nie mam już amerykańca ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
TNT
*
*


Dołączył: Nov 01, 2007
Posty: 132
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw Lut 07, 2008 12:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po co kombinować, dla własnego i innych bezpieczeństwa jedź sprawdzić geometrię (np. do CNF-u)
_________________
Plymouth Voyager 2,4 aut '97
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Pią Lut 08, 2008 15:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bylem na diagnostyce na 3 stacjach i u 4 mechanikow i nic nie widac Crying or Very sad zbieznosc jest ok natomiast kat pochylenia kola jest o 1.7stopnia poza tolerancja w poniedzialek jade na warsztat i rozwierca mi troszeczke zwrotnice przedluzajac zakres regulacyjny kata pochylenia kola. napisze o rezultatach
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Lut 08, 2008 17:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

byłeś oczywiście na diagnostyce komputerowej ,gdzie po regulacji dostajesz wydruk z parametrami jakie masz mieć fabryczne dla danego modelu i rocznika ,jakie miałeś przed regulacją ,i jakie masz po regulacji.
Na zwykłych przyżadach mechanicy wciskają kit jak tylko chcą, Laughing ,bo zwyczajny klient nie zna się na usawianiu geometri.Na komputerze masz czarno na białym (o ile tusz w drukarce jest czarny a papier biały Laughing ) co i jak jest ustawione .Z rozwiercaniem zwrotnic to chodziło ci chyba o rozwiercenie otworów mocujących amortyzatator do zwrotnicy (bo na rozwiercanie zwrotnicy ja bym się niezgodził)
W fabrycznie montowanych amortyzatorach (w wersji amerykańskiej)nie ma możliwosci regulacji kąta pochylenia koła.W amortyzatorach Gabriel
spotkałem się z powiększonymi otworami służącymi do regulacji.Ja Dodgem Caravanem wpadłem w taką dziurę że opona spadła z felgi bo ją rozcieło na całej długości,ale zawieszenia nie ruszyło (sprawdzałem na diagnostyce komp.)wachacz i reszta jest dość solidne, nie tak łatwo uszkodzić ,Ja szukałbym raczej w poprawnych (rzetelnych ustawieniach)
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Lut 08, 2008 23:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bzyku zamiast ryzykować i rozwiercać amory to lepiej postaraj się o takie mimośrodowe śruby do przestawiani kąta pochylenia koła


_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 17:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wielkie dzieki lutek za podpowiedz Laughing mechanik zrobil tak jak mowiles i cos tam poprzerabial i wlozyl sroby mimosrodowe i teraz juz jest widoczna i odczuwalna roznica pozostalo mi tylko jechac ustawic prawidlowy kat.Jestem umowiony na jutro wiec wieczorkiem to opisze Wink
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Sro Lut 13, 2008 18:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
Bzyku zamiast ryzykować i rozwiercać amory

zwrotnice ?
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Lut 13, 2008 22:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mdzalewscy napisał:
Lutek34 napisał:
Bzyku zamiast ryzykować i rozwiercać amory

zwrotnice ?


No ja słyszałem że niektórzy macherzy rozwiercają otwory w amorach i przestawiają kąt pochylenia/
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 15:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kurde zamiast pojechac do mechanika wypadl mi pilny wyjazd i siedze w Irlandii u rodzinki.Jak wroce to od razu jade do mechanika i nastawie i opisze
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Czw Lut 28, 2008 14:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No nareszcie dzisiaj bylem na stacji i ustawilem zbieznosc no i nareszcie i zbieznosc i kat pochylenia sa ok okazalo sie ze Lutka sposob byl bardzo dobry i sprawdzil sie w 100 procentach(jeszcze raz dzieki Lutek) a swoja droga to nawet fajne rozwiazanie z tymi srubami mimosrodowymi mozna teraz poustawiac kat pochylenia w dosc szerokim zakresie regulacyjnym
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group