www.asu.pl :: Zobacz temat - pontiac montana
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pontiac montana

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
marnad
*
*


Dołączył: Aug 02, 2005
Posty: 8

PostWysłany: Czw Sty 24, 2008 9:03    Temat postu: pontiac montana Odpowiedz z cytatem

Witam

właśnie walneła mi po raz czwarty w ciągu 5 lat uszczelka pod głowicą co może być przyczyną i czy warto naprawiać ten silnik.
wcześniej nie naprawiałem silnika tylko planowanie głowic i wymiana kompletu uszczelek.
Mam zamiar z mechanikiem rozebrać go na części pierwsze.
mechanik twierdzi że może to byc przyczyna bloku. czy to prawda może ktoś coś mi powie na ten temat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sty 24, 2008 12:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedna z glownych przyczyn uszkodzenia uszczelki pod glowica jest jej przegrzanie,wiec pytanie podstawowe czy jezdzisz na gazie.Nastepnie sprawdzilbym dokladnie uklad chlodzenia i wszystko co z tym zwiazane.Jesli chodzi o blok to malo prawdopodobne ale mozliwe,ze w odlewie jest jakis wzer na miejscu styku uszczelka/blok i z czasem pod wplywem cisnienia przedostaje sie plyn niszczac uszczelke.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Czw Sty 24, 2008 12:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gaz ma wplyw na szybsze padanie uszczelnien-zwlaszcza 2 genreracji-ale mysle ze na sekwencji to 200 tys powinienes kropnac.

ale nie tylko gaz ma wplyw-olej tez-zle dobrany tez nie chlodzi prawidlowo, pompa oleju, pompa wody, uklad chlodzenia, termostat-tez maja wplyw na temperature silnika
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marnad
*
*


Dołączył: Aug 02, 2005
Posty: 8

PostWysłany: Czw Sty 24, 2008 13:10    Temat postu: montana Odpowiedz z cytatem

Gaz mam założony sekwencyjny
olej schel
a pompy oleju i wodo oraz całego układu nie sprawdzałem
W Mustangu w warszawie mówią że jest to wada fabryczna tego silnika że się przegrzewa, czy może to być prawdą? a jak tak czy można to jakoś poprawić?



nie chce sprzedawać tego samochodu bo jeździ mi się nim super tylko troche nawala. Mam jeszcze Forda Winstara 2003 r i jeżdże nim teraz ale Montaną jeździ sie 100 razy lepiej to moje odczucie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Vlad
*
*


Dołączył: Nov 02, 2005
Posty: 536
Skąd: Beskidy

PostWysłany: Czw Sty 24, 2008 15:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moje też Very Happy
Pierwsze słyszę że te silniki mają taką "wadę fabryczną", wręcz przeciwnie te silniki mają bardzo dobrą opinie (podobnie jak 3,1 i 3,8 w pontiacach), chyba letko ściemnia ten mechanik, jeżdże 3,4 i czasami nawet nieźle dostaje po tylku i nic suchutki i chodzi jak pszczólka. Może jakiś wadliwy egzemplarz.
Podpytaj jeszcze na pontiac-polska.
_________________
Pontiac Bonneville SE '92
Chevrolet TransSport '99


Ostatnio zmieniony przez Vlad dnia Czw Sty 24, 2008 22:11, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Sty 24, 2008 19:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

blok może być zwichrowany miałem podobny przypadek w innym aucie. najpierw rozebrałem silnik bo musiał być goły potem frezer ustawiał płaszczyznę aby idealnie była w poziomie.włączył maszynę tj.duże płaskie koło(frez) i po trochu się obniżał planując przesuwając koło z lewa na prawą stronę już nie pamiętam ile tego zebrał ale więcej niż podawała książka chyba pół milimetra ale miał gość przypadek ,że kiedyś frezował na 2 milimetry.oczywiście po takim frezowaniu silnik ma większy stopień sprężania.
Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lambada
*
*


Dołączył: Dec 07, 2007
Posty: 59

PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 19:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

te silniki rzeczywiście maja problem --jedno że za małe ciśnienie ok 1 Bar co jest za mało , a drugie niektóre modele maja dodatkowa pompę elektryczna wody ---czyli już wiedzieli że jest coś nie tak --a skąd wiadomo że to uszczelka pod głowicą ? jaka to była uszczelka ? moze china-- a może była źle dociągnięta? czy mechanik znał Nm dociagnieć ? i kolejność? moze naprawiał wczesniej tylko duże fiaty ,,,, w tej jednostce powinno sie wymienić pompę oleju na mocniejszą koszt ok 400 zł ale kasa warta świeczki --przetestowałem na własnej skórze ,,,,sprawdzić panewki na wałku rozrządu , i ewentualnie jeśli rzeczywiście by się przegrzewa zastosować dodaktową pompę wody ---służę pomoca w zdobyciu mocniejszej pompy oleju
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group