www.asu.pl :: Zobacz temat - A 604 POMOCY !! - TRYB AWARYJNY
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

A 604 POMOCY !! - TRYB AWARYJNY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
CRAZY-LER
*
*


Dołączył: Sep 29, 2007
Posty: 85
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Czw Gru 27, 2007 14:22    Temat postu: A 604 POMOCY !! - TRYB AWARYJNY Odpowiedz z cytatem

Witam. No i przyszła kolej na mnie. jade sobie pięknie , nie za szybko 80km/h i nagle skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Żadnych wcześniejszych objawów złej pracy, można powiedzieć że skrzynia chodziła
zupełnie bez zarzutu. Robie test - trzy błedy

1. błąd solenoidu
2. błąd 3 biegu
3. błąd 4 biegu
Co jest grane????????. Skrzynia zadbana, wymiany oleju co 30tkm, przebieg auta 105tkm , olej oczywiście moparowski ATF4, miałem tylko ostatnio problem z wyciekiem z pod elektrozaworów , ale był niewielki, już go jeden "cudotwórca mechaniki" uszczelniał ale nic nie dało(pisałem o tym na forum w tym działe).Poziomu oleju pilnowałem z racji tego niewielkiego wycieku niemalże codziennie.Jade do "fachowca" ponoc dobrego , jazdy testowe - wyrok - elektrozawory ok. trzeba rozbierać skrzynię i robić 3i4 bieg i coś tam jeszcze. Koszt wstępny netto ok 2200zł. Olej czyściutki żadnych przypaleń, auto nie obciążane wozi tylko rodzinę, pytam jak do ch....ry padło mi nagle pół skrzyni???? Shocked Mam podstawy nie ufać kilku okolicznym (W-wa i okolice)fachowcom, choć ten ostatni robił ponoc skrzynie które innym się nie udało albo je s.....li
Prosze o pomoc nie chcę być kolejną ofiarą tych"którzy się znają na wszystkim" ale nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za swoje słowa a co gorsza za czyny.W takiej luksusowej sytuacji to można dopiero tworzyć teorie i się wymądrzac szczególnie jak się za to nie płaci.
Z góry dziękuję - Pozdrowienia
_________________
CHRYSLER Town&Country 3,8 2002 + LPG "SE-KWĘKA"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
grabsik
*
*


Dołączył: Nov 29, 2007
Posty: 256
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw Gru 27, 2007 14:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisz z jakiej okolicy jesteś.Mogę polecić warsztat z okolic Warszawy-Janki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
fgwawa
*
*


Dołączył: Oct 28, 2007
Posty: 50
Skąd: w-wa

PostWysłany: Czw Gru 27, 2007 18:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

grabsik napisał:
Napisz z jakiej okolicy jesteś.Mogę polecić warsztat z okolic Warszawy-Janki.


W moim autku odpukać w niemalowane wszystko OK... ale możesz podać namiary na ten warsztat... może kiedyś być potrzebny -.-
_________________
ex '06 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6 + LPG... gasified but not by Luky -.-
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Gru 27, 2007 18:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Posprawdzaj wszystkie polaczenia do skrzyni,szczegolnie mase
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
grabsik
*
*


Dołączył: Nov 29, 2007
Posty: 256
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw Gru 27, 2007 23:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Janki AUTOTRANSMISJA
AL. Krakowska, po prawej stronie w kierunku Warszawy vis a vis Mc Donalds
Nie zniechęcaj się położeniem warsztatu.
p.s. Dopisz się na forum regionu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 0:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zanim zaczniesz remontować skrzynie, posprawdzaj dokładnie elektrozawory - możesz je tanim kosztem zregenerować. Wejście skrzyni w tryb awaryjny nie zawsze jest oznaką awarii.
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
CRAZY-LER
*
*


Dołączył: Sep 29, 2007
Posty: 85
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 11:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

grabsik napisał:
Janki AUTOTRANSMISJA
AL. Krakowska, po prawej stronie w kierunku Warszawy vis a vis Mc Donalds
Nie zniechęcaj się położeniem warsztatu.
p.s. Dopisz się na forum regionu.

DZIĘKI. Doświadczenie z tym warsztatem to ja juz mam nie od dzis, jeszcze kilka lat temu jak jeżdziłem "niemcem" z automatem miałem "pewne wątpliwości" po serwisie u nich.Niedawno spróbowałem ponownie - przecież ludzie nie zwierzeta i się zmieniają i to nie tylko na gorsze trzeba dac szansę, ale nic z tego wszystko po staremu, więc trzeba byc ostrożnym.... Problemem jest to że ja juz kilka lat jeżdzę automatem i jeszcze nigdzie w okolicach W-wy nie spotkałem warsztatu od automatów który mogłbym z ręką na sercu polecic innym ,tak żeby mi z tego powodu nikt potem nie złożeczył.
Potrzebuje kogos kto mi to rzetelnie zweryfikuje i dobrze naprawi (wiem że nie jest łatwo o kogoś takiego). Chłopaki, może ktos z forum się tego podejmie ? Pozdrowienia. Smile
_________________
CHRYSLER Town&Country 3,8 2002 + LPG "SE-KWĘKA"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

posprawdzaj wszystkie wtyczki przy kompie skrzyni i tym podobne rozłączając je a póżniej władając i odłącz akumulator na 1godz.ktoś na forum miał podobny problem i ta diagnoza pomogła. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 17:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisz dokładnie jak ten fachowiec sprawdzał Ci elektrozawory (solenoid pack), jeżeli tylko miernikiem - to tak jakby nic nie sprawdzał. Przy twoim przebiegu (o ile jest prawdziwy) nie ma praktycznie możliwości awarii wewnętrznej. W A604 trzeci bieg to bieg bezpośredni a czwarty to nadbieg. Napisz w jakiej sytuacji wchodzi w tryb awaryjny.
Możesz jeszcze sprubować odłączyć zasilanie na więcej niż na 24 godziny, komp skrzyni wróci wtedy do ustawień fabrycznych - potem trzeba przeprowadzić procedure nauki skrzyni.
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
jaceklibuda
*
*


Dołączył: Dec 26, 2007
Posty: 9
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Gru 29, 2007 10:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja polecałbym warsztat na Bitwy Warszawskiej w Wawie
http://www.moto-market.pl/automark/

jest to serwis samochodów amerykańskich pogwarancyjny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
CRAZY-LER
*
*


Dołączył: Sep 29, 2007
Posty: 85
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Sob Gru 29, 2007 19:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anthrax napisał:
Napisz dokładnie jak ten fachowiec sprawdzał Ci elektrozawory (solenoid pack), jeżeli tylko miernikiem - to tak jakby nic nie sprawdzał. Przy twoim przebiegu (o ile jest prawdziwy) nie ma praktycznie możliwości awarii wewnętrznej. W A604 trzeci bieg to bieg bezpośredni a czwarty to nadbieg. Napisz w jakiej sytuacji wchodzi w tryb awaryjny.
Możesz jeszcze sprubować odłączyć zasilanie na więcej niż na 24 godziny, komp skrzyni wróci wtedy do ustawień fabrycznych - potem trzeba przeprowadzić procedure nauki skrzyni.

ANTHRAX. Jakim tam miernikiem Question jeżdziliśmy dosyc długo na próbę i sprawdzał to praktycznie na słuch odkręcał też szybę na postoju wrzucał biegi i nasłuchiwał twierdził że elektrozawory pracują bez zarzutu. Rolling Eyes Skrzynia wchodzi w awarie po ruszeniu z miejsca , 1 potem 2 i gdy ma chęć dać 3 nagle poślizg obrotów w góre a auto nie przyspiesza.Jeszcze to jutro sprawdze to ewentualnie dodam jakieś uwagi. Facet sprawiał wrażenie że wie oczym mówi bez wyniosłego wymądrzania sie, miał tam też sporo skrzyn a 604 to znaczy że coś tam w nich grzebie, zastanowiło mnie tylko że chciał mi wlać po ewentualnym "remoncie" jakiś inny olej bodajże dextron i dopiero jak mu zabroniłem tak rzeżbić i powiedziałem że przywiozę swój olej i zrobiłem mu wykład to odpuścił.
Jak po resetowaniu uczy się na nowo skrzynię bo o tym nie mam poęcia a jutro bym go odłączył. Pozdrowienia Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Gru 29, 2007 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Miałem podobny przypadek w Dodge caravan 3,8 ,w czasie wyprzedzania skrzynia zredukowała do 3 biegu i nagle pustka, na obroty wchodzi i nic,po trzech przegazówkach załapał tryb awaryjny i 2 bieg i wyprzedziłem wostatniej chwili przed tirem.
Po rozebraniu skrzyni okazało się że ukrecił się wałek 3 biegu (Podobno dość częsty przypadek w tych skrzyniach) i objawy były dokładnie jak u ciebie, po wyłączeniu silnika i ponownyej jeżdzie bylo 1 ....2 bieg i gdy skrzynia przeżucała na 3 pustka i potem tryb awaryjny.
Ten z prawej strony kupiłem używany za 350 pln + uszczelki 70 pln i 2dni roboty

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sro Sty 02, 2008 9:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zanim zaczniesz gmerać w skrtzyni pierw tak jak już Ci napisali koledzy
sprawdż wszystkie połączenia elektryczne. ja miałem tryb awaryjny bo mi gumka uszczelniająca wypychała wtyczkę od input speed sensora.Rozgiąłem piny i do dziś jest ok
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw Sty 03, 2008 10:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

UUUU to chyba jednak trzeba rozebrać skrzynie - jak ślizga to oznacza niestety wnętrze skrzyni. Jak już będziesz miał skrzynie rozebraną - nie oszczędzaj na częściach - lepiej wymienić pełny zestaw tarczek - wszystkie uszczelnienia - zregenerować elektrozawory i mieć potem spokój na długi czas. A najważniejsze najpierw znaleźć wewnątrz przyczyne usterki a nie skupiać się na skutkach Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Czw Sty 03, 2008 14:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aczy podobne obiawy(wydaje mi sie ze uslizg na 2 ...wrzuca 4 dopiero po przejechaniu ok.10kmm)..moga byc na skutek starego oleju ..np zapchanego filtra....pozatym wydaje mi sie ze czasami te objawy sa ...a po ponownym uruchomieniu silnika juz jest ok..nigdy skrzynia nie weszla w tryb awaryjny ...zmienia płynnie bez szarpań.....
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Czw Sty 03, 2008 21:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A mi wczoraj przeszedł mi w tryb awaryjny. Jadę katowicka, ruszam na światłach a on w pada w tryb awaryjny. Jadę do warsztatu i sprawdzam kompem. Bez błędów. Ruszam jadę parę metrów i znów awaryjny tryb. I tak za każdym razem. Uruchamiam silnik ujadę parę metrów - awaryjny.
Jestem tydzień po wymianie olejów. Czyżby coś się przypchało, jakiś zawór?
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Sty 03, 2008 21:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a może mało oleju Confused
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Nie Sty 06, 2008 12:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aż zaraz pójdę i sprawdzę. Ale wlałem 5l podczas wymiany. Wiem że wchodzi duzo więcej.
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Sty 06, 2008 15:56    Temat postu: olej Odpowiedz z cytatem

Przy wymianie wiecej nie wejdzie. Reszta oleju zostaje w baniaku, plycie itd.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Wto Sty 08, 2008 10:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To wiem już to opisywaliśmy. Czekam na miejsce w warsztacie na sprawdzenie skrzyni.
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mardan03
*
*


Dołączył: Sep 24, 2007
Posty: 184
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto Sty 08, 2008 12:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kurde! To tak jak u mnie - po wymianie oleju w skrzyni po tygodniu Sabel nie ruszył. Jak na zimno wrzucę bieg (jakikolwiek) to rusza i jedzie na wszystkich biegach a jak zgaszę silnik i ponownie zapalę to biegi wchodzą ale nie ruszy z miejsca (tak jakby sprzęgło było spalone w manualnych skrzyniach) Confused Następnego dnia na zimno znowu jedzie i tak w kółko. tryb awaryjny się ponoć mi włącza (stwierdzenie serwisu) ale żadna kontrolka nie miga i biegi wchodzą wszystkie. Po rozgrzaniu zaczyna szarpać na 3 i 4 biegu - im cieplejszy olej w skrzynce tym gorzej szarpie na tych biegach. Wlało mi się koło 6,5 litra oleju (skrzynka AXOD) więc za mało nie powinno być. Ile się zlało to nie wiem,ponieważ zanim zmierzyłem z mechanikiem to bańka nam się przewróciła ale prawie 5 litrów odmierzyliśmy.
_________________
Mercury Sable LS 95r / 3.8L

www.roadrunners.pl - Zapraszamy !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
CRAZY-LER
*
*


Dołączył: Sep 29, 2007
Posty: 85
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Sro Sty 09, 2008 14:05    Temat postu: Re: A 604 POMOCY !! - TRYB AWARYJNY Odpowiedz z cytatem

[quote="CRAZY-LER"]Witam. No i przyszła kolej na mnie. jade sobie pięknie , nie za szybko 80km/h i nagle skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Żadnych wcześniejszych objawów złej pracy, można powiedzieć że skrzynia chodziła
zupełnie bez zarzutu. Robie test - trzy błedy

1. błąd solenoidu
2. błąd 3 biegu
3. błąd 4 biegu
Co jest grane????????. Skrzynia zadbana, wymiany oleju co 30tkm, przebieg auta 105tkm , olej oczywiście moparowski ATF4, miałem tylko ostatnio problem z wyciekiem z pod elektrozaworów , ale był niewielki, już go jeden "cudotwórca mechaniki" uszczelniał ale nic nie dało(pisałem o tym na forum w tym działe).Poziomu oleju pilnowałem z racji tego niewielkiego wycieku niemalże codziennie.Jade do "fachowca" ponoc dobrego , jazdy testowe - wyrok - elektrozawory ok. trzeba rozbierać skrzynię i robić 3i4 bieg i coś tam jeszcze. Koszt wstępny netto ok 2200zł. Olej czyściutki żadnych przypaleń, auto nie obciążane wozi tylko rodzinę, pytam jak do ch....ry padło mi nagle pół skrzyni???? Shocked Mam podstawy nie ufać kilku okolicznym (W-wa i okolice)
[[u]u]No nareszczie . Auto chodzi !!! Very Happy Wyszło na :[/[/u]u]1. wymiana elektrozaworów
2.naprawa wiązki sterującej asb
Przejechałem ze 400km jest narazie ok.
I w taki oto sposób dwóch "cudotwórców mechaniki" chciało mnie walnąć w rogi jeden na 800zł drugi na ok. 2200zł netto wykonując niepoptrzebne naprawy eeeeh... kuuuużwa nie chce mi sie o nich pisać.
Przy okazji poznałem nowy warsztat narazie bez oceny-czas pokaże

Pozdrowienia
_________________
CHRYSLER Town&Country 3,8 2002 + LPG "SE-KWĘKA"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
grabsik
*
*


Dołączył: Nov 29, 2007
Posty: 256
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Sro Sty 09, 2008 14:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak będziesz mógł coś więcej wiedzieć na temat tego warsztatu,to opisz w regionalnym, Może będzie warto polecić
Ja czasem też szukam uczciwszych mechaników.
_________________
Toyota Sienna 3.5L  2008r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
CRAZY-LER
*
*


Dołączył: Sep 29, 2007
Posty: 85
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Sro Sty 09, 2008 14:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

grabsik napisał:
Jak będziesz mógł coś więcej wiedzieć na temat tego warsztatu,to opisz w regionalnym, Może będzie warto polecić
Ja czasem też szukam uczciwszych mechaników.


Nie ma sprawy,zamierzam robic w najblizszym czasie pare drobiazgów u nich , bo robią nie tylko asb, podzielę sie napewno ,oby tylko pozytywnymi spostrzeżeniami.

Pozdrowienia
_________________
CHRYSLER Town&Country 3,8 2002 + LPG "SE-KWĘKA"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group