www.asu.pl :: Zobacz temat - jaki płyn hamulcowy chrysler abs
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jaki płyn hamulcowy chrysler abs

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Gru 22, 2007 0:30    Temat postu: jaki płyn hamulcowy chrysler abs Odpowiedz z cytatem

witam.panowie napiszcie jakie płyny macie wlane w waszych brykach w układ hamulcowy.bo chciałem sobie dolać dot 4 i jak sprawdziłem płyn zaciagając strzykawką to dosłownie zdębiałem bo nie widziałem takiego płynu mianowicie.kolor płynu w strzykawce coś jak dot 3 taki zgniła zielen (sugeruje że po prostu brudny) ale to maly problem.najlepsze jest to,że gdy wstrząsłem strzykawką wypełnioną płynem to po ściankach powoli spływał czyli gęstość tego płynu jest dużo wieksza niż dot 4. ja osobiście nie spotkałem z innymi płynami tak gęstymi nowymi jak i bardzo starymi po wymianie.chyba że jest taka odmiana płyu o wiekszej gęstości.gdybym miał ta książkę serwisową nie byłoby problemu.a fachowce z asu co o tym sądzą. Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Gru 22, 2007 1:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zmień po prostu płyn w całym układzie i po kłopocie - zresztą płyn zurzyty jest zazwyczaj bardziej rozwodniony - przecież jest higroskopijny Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Gru 23, 2007 3:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylko zastanawiam dlaczego ten płyn jest gęściejszy niż dot 4.a spotkałeś się kiedykolwiek z podobnym zjawiskiem.nie chce dolewać płynu bo jak się z nim nie połączy to mogę mieć kiszkę i zawalony cały układ hamulcowy a nie wspomnę o abs.ten płyn bardziej przypomina olej trasformatorowy ma podobną konsystencję.

Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Gru 23, 2007 14:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Długo masz ten samochód? Jak jestes pierwszym właścicielem w Polsce to napewno jest wlane to co pisze na korku czyli na 99% DOT3
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Gru 23, 2007 16:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panie i panowie, raz a dobrze :

Dolewać to możemy jak mamy auto dłużej i wiemy czym jest zalane - przy autach świerzo nabytych bezwzględnie należy wymieniać wszystkie płyny. Hamulce to wasze zdrowie i życie - wymiana płynu - koszt 1 butelki wódki - wybór należy do was Wink
Przy wymianie o,5 l na płukanie - kolejne 0,5 l pozostaje i odpowietrzyć.
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Gru 23, 2007 18:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Antrax nie przecze że najlepiej wymienić i nie ma problemu ale przecież tam nic innego nie może być zalane jak DOT3 lub DOT4
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Gru 23, 2007 19:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadza się tam nie powinno być nic innego jak DOT 3 lub 4.
Problem polega na słowie powinno - oraz na pytaniu co tam jest.
Nikt przez internet nie określi co tam jest.
Dlatego stosując metode zgodną z opisem producentów pojazdów wymieniam płyn hamulcowy co 2-3 lata, oczywiście w pojazdach klientów Wink .

No bo u siebie, to niepamiętam Embarassed
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
grabsik
*
*


Dołączył: Nov 29, 2007
Posty: 256
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Nie Gru 23, 2007 19:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wymieniałem ostatnio w swoim Caravanie DOT 4,nastąpiła radykalna poprawa hamowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Gru 23, 2007 22:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Za meilowałem dziś do gościa na temat płynu hamulcowego i polecał dot 5,1 pełny syntetyk do ABS mieszalny z dot 3 i dot 4.cena dot 5,1 jakieś 34zł. sami oceńcie Question http://www.hamulce.net/plyny.htm http://www.mototechnika.republika.pl/pliki/plynyham.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Gru 23, 2007 22:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gość który Ci to polecił jest totalnym kretynem - zastanów się czy w momencie produkcji twojego auta istniał takowy płyn.
Raz do końca - instrukcja producenta samochodu - to biblia dla właściciela - chcesz poprawiać konstruktora i producenta - rób to na własną odpowiedzialność.

Przed chwilą miałem scysje z gościem który nakazał klientowi (któremu naprawiam automat) zalać automat najnowszym syntetykiem. Skrzynia z roku 1990. Zadałem gościowi pytanie - czy stosuje się do zaleceń producenta, odparł że on wie lepiej i olej który kosztuje 75zł/litr jest najlepszy. Rozmowa konia z butem Twisted Evil
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Gru 23, 2007 22:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anthrax ma racje stosuje się to co podaje producent, dlatego wcześniej pisałem że na 99% masz zalene to co piszę na korku.

A wracając do kretyna od skrzyni to czy na bagnecie jego skrzyni nie pisze Use Dexron II ONLY?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Gru 24, 2007 0:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

żyjemy w 21 wieku a technologia ciągle pcha do przodu a więc nikt tego od parady nie wymyślił skoro krytykujesz dot 5,1 to musisz to uzasadnić mocnymi argumentami bo koledzy na pewną są tym zainteresowani równocześnie można by krytykować oleje do silników syntetyczne i pólsyntetyczne bo po co przepłacać i martwić się spalaniem i wogóle jaki olej wlać do silnika jak można od razu zalać mineralnym i po sprawie.albo jakieś pseudouszlachetniacze do olejów silnikowych strata kasy lepiej od razu wymienić uszczelniacz czy zimering i po sprawie.a wiec najpierw sprawdzmy opinie pod względem technicznym,fizycznym,chemicznym.na pewno są goście co mają wlane w układ a potem wyciągajmy wnioski. Cool na razie idę spać życzę spokojnej nocy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Gru 24, 2007 0:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedyny mocny argument - jak coś producent przewidział - to choćby mi prezydent USA polecał - nie naleje nic innego Laughing

A jak chcesz eksperymentować - twoja sprawa Wink
Współczuje remontu całego układu jak okaże sie że nowy płyn porospuszcza uszczelnienia.
Nie mieszaj tematów - oleje silnikowe to zupełnie inna bajka, tak jak płyn chłodniczy i oleje do ASB.
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Gru 24, 2007 12:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie mówię, że nie masz racji tylko chciałem znać opinię a także porównać te płyny pod względem właściwości dlatego poruszyłem temat hamulców no a ty jako stary fachman chciałem abyś podał mi te różnice bo płyn trza wymienić a ja uczę się na nowych płynach no i muszę je poznać bo jak ktoś mnie zapyta o radę to będe mógł wypowiedzieć się obficie.ale temat będę dalej drążył Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Gru 24, 2007 16:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DOT 3,4,5.1 roznia sie miedzy soba jedynie temperatura wrzenia. moim skromnym zdaniem lanie 5.1 do Vana to przerost formy nad trescia! 5.1 jest typowym plynem do wyczynu gdzie zachodzi ryzyko zagotowania plynu...w cywilnych pojazdach naprawde nie ma sensu przeplacac! kup najlepiej "4" za 15zl a reszte $ zainwestuj w paliwo lub jakies 0,5% Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Gru 25, 2007 22:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba tak zrobię bo ta sobie myślałem,że na układy abs należało by wlać coś extra ale skoro wszyscy się kręcą na dot 4 czemu nie. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Gru 25, 2007 23:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest tak jak pisze anthrax(i nie tylko on). dot 5 nie nadaje sie do ukladow w ktorych przewidziany jest dot 3 lub 4. jego zastosowanie w najlepszym przypadku zniszczy uszczelnienia a w najgorszym spowoduje smierc lub trwale kalectwo uzytkownika samochodu,jego pasazerow i ludzi znajdujacych sie w najbliszczej okolicy.ostatnio byla tez dyskusja dotyczaca oleju do silnika oraz plynu do skrzyni. oczywiscie jest demokracja i mozna lac do silnika denaturat ,a do skrzyni nafte, ale czy nie warto skorzytac z instrukcji obslugi samochodu lub tez naklejek/napisow na korkach i bagnetach? jesli producent przewidzial dany plyn to jaki jest sens eksperymentowania i lania innego? jo oczywicie nie jestem skrajnym konserwatysta i zgodze sie,ze istnieje cos takiego jak postep technologiczny. niestety nie zawsze to co nowsze okazuje sie lepsze do starszego auta. czasami nawet nie do nowszego.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group