www.asu.pl :: Zobacz temat - AUTORYZOWANY SERWIS CHRYSLER
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

AUTORYZOWANY SERWIS CHRYSLER

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Czw Gru 13, 2007 17:05    Temat postu: AUTORYZOWANY SERWIS CHRYSLER Odpowiedz z cytatem

witam ,juz pisalem o fakcie ze bylem zapytac w serwisie o wymiane oleju w ASB i powiedzieli ze zalewaja ATF plus4 ,i tu moje ptanie jesli dam im zrobic ta wymiane i zaleja ATF4 ,no i jesli cos zacznie cieknac ,lub cos siadzie to czy na wymiane oleju przysluguje jakas gwarancja ,zaznaczam ze to nprawde porzadny serwis ,wiec jak myslicie jesli cos sie zesra to moge cos wywalczyc.POZDRAWIAM
_________________
MERCURY VILLAGER FULL OPCJA 3.0 95r Sprzedany .Nowy nabytek CHRYSLER T&C 3.8 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Gru 13, 2007 17:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym nie ryzykowal...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Czw Gru 13, 2007 17:42    Temat postu: AUTORYZOWANY SERWIS CHRYSLER Odpowiedz z cytatem

No zobaczymy jak sie przejde doniego z bagnetem i pokaze mu co tam jest napisane , zobacze co powie.
_________________
MERCURY VILLAGER FULL OPCJA 3.0 95r Sprzedany .Nowy nabytek CHRYSLER T&C 3.8 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Gru 13, 2007 18:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

alladyn a nie możesz kupić sobie oleju taki jak ma być i wymienić samemu lub zlecić samą wymiane w pierwszym lepszym warsztacie?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Gru 13, 2007 19:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba nie bo przeciej gdyby mogl to by tak zrobil Very Happy
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Czw Gru 13, 2007 19:51    Temat postu: AUTORYZOWANY SERWIS CHRYSLER Odpowiedz z cytatem

Dobrze mowisz tylko jest problem zalany jst smierdzacy Dextron3 ,i niewiem co zrobic ,oczywiscie jak nibede mial wyjcia to sobie sam zmienie ,ale ktos gdzies pisal ze nawet po wymianie oleju trzeba cos ustawic w kompie ,co do wymiany to tez jest kicha musze kupic olej a te pederasci w sklepach nieslyszeli o Moparku 3 ,albo Midlandzie i czestuja cie pedaly Dextronem ,wiec sami rozumiecie ,oczywiscie bym kupil wszystko u Rafala i sam sobie zrobil ,ale niewiem co zrobic z tym Dextronem c jest zalany .POZDRAWIAM
_________________
MERCURY VILLAGER FULL OPCJA 3.0 95r Sprzedany .Nowy nabytek CHRYSLER T&C 3.8 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Gru 13, 2007 20:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alladyn przecież midland to jest dextron III, ty do swojego chryslera musisz poszukać oleju który spełnia wymogi oleju Chrysler ATF+3 7176
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Vlad
*
*


Dołączył: Nov 02, 2005
Posty: 536
Skąd: Beskidy

PostWysłany: Czw Gru 13, 2007 21:11    Temat postu: Re: AUTORYZOWANY SERWIS CHRYSLER Odpowiedz z cytatem

alladyn napisał:
... w sklepach nieslyszeli o Moparku 3 ,albo Midlandzie i czestuja cie pedaly Dextronem ...

Rozwalileś mnie teraz totalnie Very Happy








jak widzisz wiele olejów potrafi być dexronem III Very Happy
_________________
Pontiac Bonneville SE '92
Chevrolet TransSport '99


Ostatnio zmieniony przez Vlad dnia Czw Gru 13, 2007 21:31, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Czw Gru 13, 2007 21:20    Temat postu: AUTORYZOWANY SERWIS CHRYSLER Odpowiedz z cytatem

Co powiecie jesli bym upuscl z 4litry tego czerwonego olejku ,dolal moparka3 pojezdzil sobie z tydzien i puzniej wymienil juz na sam mopar 3 ,chodzi mi czy nic sie niestanie jesli pomieszam te dwa oleje ,bo szkoda mi ASB bo jest po kapitalce i ladnie chodzi nawet na tym dexstronie ,napiszcie czy moge zmieszac te dwa oleje ze soba ,a jakie sa skutki jazdy na dexstronie .POZDAWIAM
_________________
MERCURY VILLAGER FULL OPCJA 3.0 95r Sprzedany .Nowy nabytek CHRYSLER T&C 3.8 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Vlad
*
*


Dołączył: Nov 02, 2005
Posty: 536
Skąd: Beskidy

PostWysłany: Czw Gru 13, 2007 21:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alladyn! Dexron III może być moparem, shellem,motulem,valvolinem, castrolem ...
_________________
Pontiac Bonneville SE '92
Chevrolet TransSport '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Gru 13, 2007 22:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mopara atf3 już nie ma, więc musisz coś kupić ze specyfikacją atf3 np MIDLAND ATF M3 PLUS Laughing
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Gru 13, 2007 22:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Specyfikacje

DEXRON III (GM) G-34218
MERCON (FORD) M020805
ALLISON C4-31834002
VOITH G607
ZF TE-ML 03D, 04D, 14A, 17C
MAN 339F
DaimlerChrysler 236.9
Chrysler (ATF+3)

Możliwości zastosowania
ATF M3 Plus MICROOIL może być stosowany we wszystkich automatycznych skrzyniach biegów, dla
których zalecany jest DEXRON, DEXRON II lub MERCON. Może być stosowany również wtedy, gdy
zalecane są inne specyfikacje (tabela specyfikacji powyżej).

Alladyn z tego wynika że możesz zalać Midlanda ATF M3 Plus
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Pią Gru 14, 2007 8:38    Temat postu: AUTORYZOWANY SERWIS CHRYSLER Odpowiedz z cytatem

Wiec jak rozumiem to z tylu na butelce w specyfikacjach musi pisac chrysler atf3 ,jesli sie myle to poprawcie ,ale jesli czytam w sklepie na butelce z tylu ze jest to dexszron o specyfikacji Ford i Nissan wszystkie modele to chyba niejest zadobrze nie ,rozumiem ze nawet jesli naoleju slnecznikowym bedzie specyfikacja chryslera to bedzie sie adawal .
_________________
MERCURY VILLAGER FULL OPCJA 3.0 95r Sprzedany .Nowy nabytek CHRYSLER T&C 3.8 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Gru 14, 2007 9:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak znajdziesz na słonecznikowym specyfikację atf to lej....... lej midlanda sprawdzony olej nikt nie ma kłopotu a ty go chyba szukasz Laughing Laughing Laughing
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Rys00
*
*


Dołączył: Nov 27, 2007
Posty: 31

PostWysłany: Sob Gru 15, 2007 1:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mopar ATF +3 type 7176 to to samo co dexron III a ATF +4 mopar to wersja drozsza bo wpelni syntetyk,wiec ja bym niekombinowal i lał pewniaka a nieszukał wynalazkow zastepczych,jesli juz to ASU ma w dobrej cenie,słyszalem ze syntetyk moze rozszczelnić skrzynie dla mnie to dziwne bo i tak nawet w fabryce skladaja ja na silikon, wiec zostaje obawa o wyplukanie szlamow w skrzyniach z wiekszym przebiegiem ale piszesz ze masz po remoncie wiec tylko ATF+4 i dobry filtr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Rys00
*
*


Dołączył: Nov 27, 2007
Posty: 31

PostWysłany: Sob Gru 15, 2007 1:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem


A jeszcze ciekawiej jest z manualami do 2.4 i 2.5 td zalecaja olej silnikowy 10w40 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Gru 15, 2007 1:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mopar ATF 3 to nie to samo co Dexron III - te same oleje mogą spełniać więcej specyfikacji producentów. Dexron - norma GM, Mercon - Ford, a Mopar type.... - Chryslera, jeszcze jest Allison, ZF itd, itp

Jeżeli chodzi o manuale w Chryslerach to trzeba sprawdzić dokładnie model skrzyni w danym aucie - są trzy specyfikacje do różnych modeli skrzyń - 1. silnikowy, 2. przekładniowy 80W90, 3. Mopar Type 7176 - to z pamięci - zawsze bezwzględnie stosować zalecenia producenta !!!
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Rys00
*
*


Dołączył: Nov 27, 2007
Posty: 31

PostWysłany: Sob Gru 15, 2007 1:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie przez te zalecenia producenta sypią nam sie te skrzynie a producent sprzedaje czesci zamienne.
Cyt.Ultradrive była znaczącym postępem technicznym w dziedzinie automatycznych przekładni, była jedną z pierwszych elektronicznie sterowanych skrzyń biegów. Zastosowano w niej wiele pionierskich, współcześnie powszechnie stosowanych rozwiązań. Była to między innymi adaptacyjna zmiana przełożeń - komputer optymalizował zmianę biegów opierając się na stylu jazdy kierowcy. Niestety wyrobiła sobie miano zawodnej, zwłaszcza w minivanach Chryslera, które miały wysoki współczynnik awaryjności. Powodem był błąd w druku w instrukcjach użytkownika, oraz na bagnetach skrzyni biegów pierwszych modeli samochodów z tą przekładnią. Omyłkowo zalecano stosowanie oleju Dexron II w przypadku, gdy wymagany typ oleju (numer 7176, znany też jako ATF+3) był niedostępny. Dexron nie posiadał właściwości niezbędnych do poprawnej pracy tej skrzyni biegów, co często skutkowało jej wadliwą pracą (komputer sterujący skrzynią biegów wprowadzał ją wówczas w tryb awaryjny, nie pozwalając na włączenie biegu wyższego niż drugi), lub nawet całkowitym zniszczeniem, kwalifikującym skrzynię do kapitalnego remontu. W rezultacie wróciły do łask starsze, 3-biegowe, sterowane hydraulicznie skrzynie biegów. Były dostępne w samochodach z silnikiem Mitsubishi 6G72 V6, które w początkowym okresie zazwyczaj wyposażano w Ultradrive.

Na papierze skrzynia A604 była wspaniałą innowacją. Podczas poprawnej pracy potrafiła zmieniać biegi precyzyjnie i gładko, zapewniając miękką, komfortową jazdę, najczęściej luksusowym, amerykańskim samochodem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Rys00
*
*


Dołączył: Nov 27, 2007
Posty: 31

PostWysłany: Sob Gru 15, 2007 1:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najczęstszymi problemami z wczesnymi skrzyniami typu A604 była zła praca biegów oraz nagłe blokady na drugim biegu (tryb awaryjny), nawet podczas szybkiej jazdy, co bywało dramatyczne zwłaszcza przy prędkościach wyższych niż graniczna dla drugiego biegu. Między styczniem 1989 a lipcem 1991 roku Chrysler wprowadził 28 różnych zmian konstrukcyjnych, aby poradzić sobie z problemami modelu A604. Dziewięć z nich dokonano próbując poprawić pracę sprzęgła, cztery zaś dedykowano spowolnionej zmianie biegów, oraz nadmiernym redukcjom podczas jazdy pod górę. W 1991 roku, po wielu naciskach ze strony organizacji konsumenckich, Chrysler przeprowadził bezprecedensową kampanię, polegającą na skontaktowaniu się ze wszystkimi właścicielami samochodów wyposażonych w Ultradrive i dokonaniu niezbędnych napraw.

W 1992 roku Chrysler zmienił nazwę tej skrzyni biegów z A604 na 41TE.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Sob Gru 15, 2007 11:07    Temat postu: AUTORYZOWANY SERWIS CHRYSLER Odpowiedz z cytatem

Witam znalazlem Valvoline Maxlife i z tego co widze to chyba sie nadaje,co powieci o tym oleju?,aha na niemieckim forum Chryslera napisali ze ten olej to najlepszy zamiennik Atf3 ,pisza ze tez maja problemy z dostaniem atf 3 mopara ,a na temat Atf 4 napisane jes jak Byk SMIERC DLA A 604 do 2000r,ale otym bardzo ladnie napisal ANTHRAX ,i trzymajmy sie tego co mowi ,bo ma RACJE.
_________________
MERCURY VILLAGER FULL OPCJA 3.0 95r Sprzedany .Nowy nabytek CHRYSLER T&C 3.8 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group