www.asu.pl :: Zobacz temat - gaśnie przy pierwszym przełaczeniu na gaz z rana-Landi 2gen
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gaśnie przy pierwszym przełaczeniu na gaz z rana-Landi 2gen

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Gru 06, 2007 21:33    Temat postu: gaśnie przy pierwszym przełaczeniu na gaz z rana-Landi 2gen Odpowiedz z cytatem

Witam
Ostatnio jeżdzę GP gdzie mam instalacje Landi 2 generacji z komputerkiem i mam mały problem. Kiedy ruszę zimnym samochodem, przejadę kilka kilometrów na benzynie aż wskazówka od temperatury drgnie i przełacze go na gaz to mi zgaśnie. Ponowne uruchomienie na benzynie i przełaczenie na gaz i już jest OK. czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co się popieprzyło? Dawniej tego nie miałem.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pią Gru 07, 2007 10:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm a kiedy ostatni raz czysciles filtry?? ja mialem kiedys podobnie w megance i po wymianie filtru powietrz i gazowego bylo oki
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dex
*
*


Dołączył: Mar 23, 2006
Posty: 366
Skąd: GorzĂłw Wlkp.

PostWysłany: Pią Gru 07, 2007 11:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może jest za niska temperatura silnika Question
_________________
Chrysler Town & Country 3,8 stown&go 2005.
Dodge Grand Caravan 3,3 Sport 02 - sprzedany
Grand Voyager 2,4i 1999- sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Gru 07, 2007 23:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dex napisał:
Może jest za niska temperatura silnika Question

to raczej odpada bo mi nie gasnie, może zaworek nie kontaktuje Crying or Very sad
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Gru 08, 2007 0:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Filtry maja około 6tys mil, silnik przewaznie w zimie rozgrzewałem na benzynie i dopiero wtedy przełączałem na gaz. Dziś przełączyłem na gaz po dwóch minutach pracy silnika na wolnych obrotach i nie zgasł, pózniej jak wracałem z pracy też po krótkiej chwili przełączyłem na gaz i było OK. Zobacze jak bedzie jutro
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Gru 08, 2007 9:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odkad przyszly mrozy mam tak samo w visionie(sekwencja DTGas)! walcze i walcze i nic...kable nowe, swiece nowe, filtry czyste. Spedzilem wiele godzin z laptopem w aucie na regulacji i ustawianiu parametrow sterownika i nic...
rozmawialem z Luky`m i jedyne co mnie "ratuje" to wgranie nowszego softu ale i to nei jest pewne...
poza samym momentem przelaczania na LPG (ale tylko w ujemnych temperaturach! - bo jak jest na + to problemu nie ma!) samochod chodzi jak marzenie! nie prycha, nie kicha,ma moc, spalanie jak najbardziej OK - jednym slowem ideal!
podejrzewam jeszcze ,ze moze to byc spowodowane znaczna dlugoscia przewodow LPG (na drodze : reduktor-> wtryski->komora spalania) i podczas mrozu gaz nie zdąża dotrzec do komory spalania...ale a to juz nic nie poradze...
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Gru 08, 2007 9:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja w Villagerze też zaraz po zainstalowaniu sekwencji po pierwszej nocy po instalacji miałem to samo(akuratnie była zima). Za szybko się przełaczył na gaz i silnik prychał, przeszedłem na benzyne rozgrzał się bardziej i wtedy ręcznie przełaczyłem na gaz i było OK. Podjechałem do gazowników, powiedziałem co i jak a oni przestawili czas i temperature przełączenia na gaz i teraz jest OK.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Nie Gru 09, 2007 22:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
odkad przyszly mrozy mam tak samo w visionie(sekwencja DTGas)! walcze i walcze i nic...kable nowe, swiece nowe, filtry czyste. Spedzilem wiele godzin z laptopem w aucie na regulacji i ustawianiu parametrow sterownika i nic...
rozmawialem z Luky`m i jedyne co mnie "ratuje" to wgranie nowszego softu ale i to nei jest pewne...
poza samym momentem przelaczania na LPG (ale tylko w ujemnych temperaturach! - bo jak jest na + to problemu nie ma!) samochod chodzi jak marzenie! nie prycha, nie kicha,ma moc, spalanie jak najbardziej OK - jednym slowem ideal!
podejrzewam jeszcze ,ze moze to byc spowodowane znaczna dlugoscia przewodow LPG (na drodze : reduktor-> wtryski->komora spalania) i podczas mrozu gaz nie zdąża dotrzec do komory spalania...ale a to juz nic nie poradze...


chodzilo mi o dokladnie skalibrowanie -zeby byla jak najmniejsza roznica miedzy benzyna a gazem w tej temeraturze przelaczania.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Gru 10, 2007 6:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no u mnie akurat przestawienie na wyzsza temperature przelaczania nic nie daje - sprawdzone.
dziwne jest tez to ze nawet podczas mrozu jak przejade ok.100m zgasze silnik i znow zapale chodzi ok - mimo iz napewno przez ten czas nie zdazyl sie nagrzac!
inna dziwna sprawa jest to ze przy mrozie odpale na benzynie, przejade az silnik sie zagrzeje do normalnej T i wtedy recznie mu na LPG przelacze i tez kaszle ;/
na dobra sprawe juz mi sie nawet nie chce myslec co to moze byc..przyzwyczailem sie i przelaczam mu recznie na kawalku prostej i jest OK Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
almado
*
*


Dołączył: Jul 14, 2005
Posty: 597
Skąd: Oława

PostWysłany: Pon Gru 10, 2007 10:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam to samo i w pontiacu i w visionie... przyzwyczaiłem się i przez pierwsze kilometry nie przekraczam 1,5 tys. obrotów, jak lampki od instalacji pokazują że chce się przełączyć na gaz wciskam mocniej pedał gazu i załapuje.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8, 1993
- sprzedam, 602436559
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Gru 10, 2007 12:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam ten sam problem, wkurza mnie to, bo jadąc muszę wrzucić N, rozkręcić silnik do 3k obrotów, przytrzymać chwilkę i wtedy bangla... Tylko że w wyniku tego, że jeżdżę po mieście 20 km/odpalenie powiedzmy, to mi instalacja wcina 2-3 l benzyny na 100 km :/ To rozkręcanie na obroty na pewno mu nie pomaga - myślałem, że jest na to jakiś sposób...
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Gru 10, 2007 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

E to Panowie u mnie nie jest aż tak żle jak u Was. teraz w GP coś się polepszyło bo już nie gaśnie po pierwszym przełączeniu na gaz, może dlatego że teraz mrozów nie ma. U mnie jak się przełączy i nie zgaśnie to już jedzie, żadnego kaszlenia.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Wto Gru 11, 2007 8:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najlepiej ten problem eliminuja listwy pdgrzewane-ale nie ma ich juz prawie na rynku.

sprobujcie jeszcze przed zgaszeniem silnika przelaczyc na benzyne
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pon Gru 17, 2007 7:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj mnie też to POPADŁO - ZGASŁ - Już kiedyś tak mi się zrobiło że przy pierwszym przełączaniu na gaz ZGASŁ (i temperatura była już wysoka). Jakiś czas był spokój (po wizycie u Luky-ego) no ale dzisiaj Evil or Very Mad i najlepsze jest to że to trafiło mi się na zakręcie - zero wspomagania i hamulców Evil or Very Mad. Fakt że była jeszcze niska temp silnika ale przy takiej się przełączał i nie było wcześniej już problemów.
A może będzie przyczyną to, że wczoraj zatankowałem LPG i coś może być z nim nie tak (choć jak już załapie nie ma problemów w czasie jazdy )
No ale widzę wyżej że takie problemy dopadają nie tylko mnie NO TO CO ?? TAK MA BYĆ Twisted Evil Question
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Gru 17, 2007 9:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja wczoraj zrobilem test..na Pb jechalem az silnik sie rozgrzal do normalnej temperatury i wtedy przelaczylem na LPG i to samo...to znaczy nie zgasl ale przez chwile chodzil nie rowno...
osobiscie sadze ze chyba faktycznie podgrzewane listwy/wtryski w tym przypadku by pomogly...
PS.stworzmy komitet walki z "efektem pierwszego gasniecia po przelaczeniu na LPG" Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pon Gru 17, 2007 10:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkusCal napisał:
Dzisiaj mnie też to POPADŁO - ZGASŁ - Już kiedyś tak mi się zrobiło że przy pierwszym przełączaniu na gaz ZGASŁ (i temperatura była już wysoka). Jakiś czas był spokój (po wizycie u Luky-ego) no ale dzisiaj Evil or Very Mad i najlepsze jest to że to trafiło mi się na zakręcie - zero wspomagania i hamulców Evil or Very Mad. Fakt że była jeszcze niska temp silnika ale przy takiej się przełączał i nie było wcześniej już problemów.
A może będzie przyczyną to, że wczoraj zatankowałem LPG i coś może być z nim nie tak (choć jak już załapie nie ma problemów w czasie jazdy )
No ale widzę wyżej że takie problemy dopadają nie tylko mnie NO TO CO ?? TAK MA BYĆ Twisted Evil Question


jesli sie to powtorzy to zadzwon i pojaw sie ale najlepiej w srode-bo mamy juz zawalone-a pozniej urlop do 7-01-08
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Gru 17, 2007 10:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja muszę powiedzić że mój GP na tą chwile się wyleczył z bolączki i teraz nawet nie czekam aż się dobrze rozgrzeje tylko pochodzi z 3min na PB i przełączam go na LPG i chodzi.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pon Gru 17, 2007 11:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luky napisał:


jesli sie to powtorzy to zadzwon i pojaw sie ale najlepiej w srode-bo mamy juz zawalone-a pozniej urlop do 7-01-08


OK akurat sprawdzę do środy czy to się powtórzy i jak co to zadzwonię (w środę do południa ) .

Po południu jak jechałem z pracy - TEŻ ZDECHŁ Evil or Very Mad
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sylwo
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 63
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pon Gru 17, 2007 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chodzi o sekwencję dt gas to niestety miały one nie do końca dobre listwy wtryskujące owszem szybkie ale podatne na zabrudzenie. Coś w rodzaju parafiny osadza się na listwie i niepozwala się jej otworzyć ,dopiero jak się dobrze rozgrzeje ,albo za drugim przełączeniem. Jeżeli masz listwę gas tech, lub matrix wystarczy ją rozebrać i dobrze umyć a problem napewno ustąpi.
W przypaku instalacji II gen. przyczyn może być więcej, nie miałem doświadczeń z landi renzo ale dosyć często zdarzało się to ,że za pierwszym przełączeniem nie otwiera się silnik krokowy, trudno powiedzieć czy to wina silnika czy elektroniki. Sprawdz to w następujący sposób. Rano uruchom silnik , otwórz maskę i w momęcie przełączenia (jak już gaśnie) wypnij wtyk z silnika krokowego wykręć go i zobacz czy się otworzył ,jeżeli nie to wizyta w warsztacie będzie nie unikniona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Pon Gru 17, 2007 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jeżeli chodzi o sekwencję dt gas to niestety miały one nie do końca dobre listwy wtryskujące owszem szybkie ale podatne na zabrudzenie. Coś w rodzaju parafiny osadza się na listwie i niepozwala się jej otworzyć ,dopiero jak się dobrze rozgrzeje


Tak jak wiekszosc innych listw, bo mamy do du.... gaz w polsce.
_________________
Windstar 3.0L 95r+ LPG D.T.
Scorpio 2.9L 93r+ Blos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Wto Gru 18, 2007 8:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sylwo napisał:
Jeżeli chodzi o sekwencję dt gas to niestety miały one nie do końca dobre listwy wtryskujące owszem szybkie ale podatne na zabrudzenie.


jesli chodzi ci o listwy Pegas-to tak jak piszesz-choc nie ma reguly, ale na tych listwach nigdy nie mialem problemow z przelaczaniem-bo wlasnie te listwy sa podgrzewane.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group