www.asu.pl :: Zobacz temat - podłączenie autoalarmu voyager 3.3 98
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

podłączenie autoalarmu voyager 3.3 98

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sylwo
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 63
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw Gru 06, 2007 20:36    Temat postu: podłączenie autoalarmu voyager 3.3 98 Odpowiedz z cytatem

Mam Voyagera 3.3 98 rok. Założyłem alarm MAT sterowany pilotem fabrycznym. Mam problem z podłączeniem sterowania uzbrojenia i rozbrojenia autoalarmu. Podłączyłem pod siłowniki zamka. Wszystko było by dobrze gdyby nie to, że teraz alarm włącza się i wyłącza z przycisku w drzwiach, klucza w zamku a nie tylko z pilota. W praktyce wygląda to tak by rozbroić alarm wystarczy otworzyć drzwi kluczem lub przyciskiem w drzwiach a gdy chcę zamknąć się na postoju w środku samochodu alarm mi się uzbraja. Może ktoś wie jak to podłączyć albo ma jakieś schematy. mój e mail sylwek200@ op.pl.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
as-max
*
*


Dołączył: Jul 09, 2007
Posty: 4

PostWysłany: Czw Gru 06, 2007 23:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam u siebie założony alarm mat 1400. Coś mi chyba schrzanili przy instalacji bo czasami sam się załącza. Poza tym musieli dodać diody, które separowały sygnały np. ten od klapy bagażnika a z tego co wiem to stacyjkę podłączali do alarmu przez przekaźnik. Mam nadzieję, że dobrze zaprogramowałeś (nauczyłeś) alarm fabrycznym pilotem.
Poniżej daję linka do schematu montażu alarmu i mam nadzieje, że się na coś przyda.
http://www.as-max.eu/mat1400.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
fx
*
*


Dołączył: Jul 24, 2007
Posty: 54
Skąd: LUBUSKIE

PostWysłany: Pią Gru 07, 2007 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, wszystkie tego typu centralki mają możliwość konfuguracji sygnałów blokowania/potwierdzania, w twoim przypadku tych sygnałów nie masz podłączonych albo skonfigurowanych. Jeżeli posiadasz centralke mat to kolega podał link do schematu montażowego a tam nasz 4przewody nagrywające impulsy z instalacji do nauki, więc instrukcja montażowa w dłoń Exclamation Shocked
Jeżeli chcesz podeślij na maila instrukcje tego wypasa to pomogę zaprogramować Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pigelot
*
*


Dołączył: Jul 12, 2006
Posty: 71
Skąd: Londyn - Gorlice

PostWysłany: Pią Gru 07, 2007 22:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hi.
Podpinam sie pod temat z podziekowaniami dla :
@ FX
Dzieki za pomoc w podlaczeni alarmu w Voyager-q!!!
Wszystko dziala super i te szyby to juz bajerek Wink
(robilem format i niemialem nr gg zeby podziekowac )
Jeszce raz wielkie dzieki za pomoc.

Pozdrawiam!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sylwo
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 63
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Sob Gru 08, 2007 18:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak mam mata 1400, ma on cztery kable do nauki uzbrajania i rozbrajania,lecz problem mój polega na tym , że nie wiem gdzie te kable podłączyć. Podłączyłem je pod siłownik zamka,więc sygnał zamykający siłownik uzbraja mi alarm i odwrotnie. Teoretycznie wszystko jest dobrze ,działa poprawnie ale ten sygnał pojawia się również gdy otwieram i zamykam samochód z klucza lub z przycisku w drzwiach więz można go rozbroić bardzo łatwo, wystarczy że złodziej pokona zamek i pozamiatane.
Dodam jeszcze ,że mam schemat instalacyjny autoalarmu DEFA i mam pokazany przewód zamka ten o zmiennej rezystancji lecz różnica w oporności pomiędzy zamykaniem a otwieraniem jest tak mała że mat 1400 jej nie widzi. Może ktoś wie gdzie podłączyć te cztery przewody do nauki rozbrajania i uzbrajania alarmu by alarm działał tylko z pilota.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
fx
*
*


Dołączył: Jul 24, 2007
Posty: 54
Skąd: LUBUSKIE

PostWysłany: Sob Gru 08, 2007 23:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podłączone pewnie masz dobrze, tylko trzeba ustawić(zaprogramować) wykluczenia, z tego co wyczytałem w ogólnym opisie alarmu to działa na zasadzie analizy czasów impulsów (to według mnie otwierająć z pilota pierwsze impulsy pojawią się na zasilaniu siłowników, otwierając z klucza lub z przełącznika pierwsze impulsy pojawię się na sterowaniu który dopiero uruchamia układ wykonawczy-przekażniki i zasilanie podaje na siłowniki )
jeżeli jest to problem na kablu sterowania z wychwyceniem samej różnicy na którym jest 5v i zmienia się w zależności od on/off nawet o 60%, zawsze można zastosować jakiś prosty układzik na potrzebe tego alarmu. podeslij instrukcje montażową fx-gsm@wp.pl to sobie zerkne może nie będzie trzeba nic dokładać tylko odpowiednio wpiąć i zaprogramować tym bardziej że sprawa dotyczy tylko i wyłącznie rozbrojania - w końcu uzbrajać może się z kluczyka i nawet z przełącznika jeżeli oczywiście nie ma kluczyka w stacyjce
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jareczek
*
*


Dołączył: May 29, 2008
Posty: 20

PostWysłany: Pią Maj 30, 2008 21:24    Temat postu: sylwo Odpowiedz z cytatem

A gdzie podłączyłeś się pod kierunkowskazy?, bo mam dylemat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group