www.asu.pl :: Zobacz temat - ...i po zawodach!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

...i po zawodach!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
graboś
*
*


Dołączył:
Posty: 13

PostWysłany: Sob Sty 01, 2005 16:50    Temat postu: ...i po zawodach! Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze Taurus 88' 2.5 R4 Automat.Wszystko było ok,aż tu pewnego pięknego dnia wsiadłem,zapaliłem,popracował chwilę,zgasł...i można sobie kręcić do znudzenia.Nie odpowiada.Znajomy mechanik stwierdził,że chyba nie ma iskry,jednocześnie twierdząć,że cewka jest raczej dobra,podobnie jak czujnik halla (czy jakoś tak) i w ogóle prąd dochodzi do układu zapłonowego,tylko już z niego nie wychodzi.Może ktoś mi umie pomóc?Z góry dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Sty 01, 2005 19:15    Temat postu: zaplon Odpowiedz z cytatem

A aparat i modul sa sprawne ?? Ostatnio mialem przypadek w TEMPO ( podobny silnik ) ze modul byl walniety i tez nie odpali. Jednym slowem trzeba leciec pokolei i sprawdzac. Najlepiej w warsztacie niech wymienia na probe modul i cewke ( napewno maja jakies uzywane ).

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Gracjan Stajkowski
*
*


Dołączył:
Posty: 27
Skąd: Częstochowa/Warszawa

PostWysłany: Sro Sty 19, 2005 10:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiatj w klubie. U mnie też padł moduł i wyglądało podbnie. Jadę sobie swoim TransAmem aż "wziął i zgasnął". Modulik. Łatwo to sprawdzić multimetrem nawet samodzielnie. Przydałby sie jakiś schemacik, żebyś wiedział które piny na wtyczkach mierzyć. Lecisz po kolei od zasialania, sprawdzasz czy sa sygnały na wyjściu modułu, czy napięcie dochodzi na cewkę, czy iskra wychodzi z cewki na aprat, czy iskra wychodzi z aparatu na kable . Tam gdzie brak tam usterka. Potem tylko kaska, kupujesz wymieniasz i śmigasz! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Sty 19, 2005 10:34    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

I to nie mala kaska bo za modulik do Taurusa trzeba dac z 250-300 zł.
Ja wymienialem u siebie 2 razy. Pierwszy jak napisalm ponizej ze juz wszystko OK. Wytrzymal miesiac i znow szczelil. Okazalo sie ze apart byl walniety i palil modul. Naszczescie juz jest OK. Gracjan ma racje. Bez schematow bedzie ci ciezko. Nie wiem czy w Fun Clubie Taurusa nie maja schematow na stronie.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Gracjan Stajkowski
*
*


Dołączył:
Posty: 27
Skąd: Częstochowa/Warszawa

PostWysłany: Czw Sty 20, 2005 11:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

He he, nie mała kaska? 250-300 zł??
Trawestując Bogusia Lindę: "Co ty wiesz o modułach?..." Wink
Za modulik do TransAm-a musiałem dać 620zł! (firmy ACDelco bo oryginał GM kosztuje 900zł) A do tego wcześniej kupiłem aftermarket frimy STANDARD (tfu, tfu)za ok. 300zl i okazało sie że nie działa. W sumie naprawa wyszła mnie ponad. 1000. Evil or Very Mad A widziałem moduły za ponad 2tyś!
Z modułami jest tak, że mogą sie przegrzewać. W silnikach LT1 jakie są w Camaro i TransAm moduł jest przykręcany do radiatora a ten do głowicy. Wprawdzie temperatura pracy jest wyższa ale po wyłaczeniu silnika szybciej opada (silnik odbiera ciepło szybciej niż powietrze) Doświadczenia użytkowników wskazują (patrz. http://shbox.com/1/4th_gen_tech2.html#ICM_cooling), że dobrze jest pod radiator dać podkładki dystansowe co spowoduje obniżenie temperatury jego pracy choć dłużej moduł pozostaje rozgrzany. U mnie własnie nastąpiło przebicie termiczne.
Jeśli tak jest w waszych autach proponuję wykonać ten zabieg.
Koszt:
robota - 15min.
części - 10gr (za podkładki)

a modulik będzie żył dłużej. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Sty 20, 2005 20:36    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

No tak ale jak na Taurusa czy Tempo wertego 1000-2000 zł. to bardzo duzo Very Happy.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
tomek
*
*


Dołączył: Nov 27, 2004
Posty: 201
Skąd: Darlowo

PostWysłany: Czw Sty 20, 2005 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś kiedyś mówił, że części do amerykanów są drogie?
Modół do Opla Zafira kosztuje 3500zł Wink , Znajomy zastanawia się czy zmienić modół czy cały samochód Wink
_________________
pozdrawiam
Tomasz

Pontiac Trans Sport 3.1 - '94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu MSN Messenger
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lut 07, 2005 23:33    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

3500 ?????? Czy oni poszaleli. Ten modul jest chyba ze zlota i wysadzany brylantami.... Very Happy Atak wogole to trzeba zdementowac plotki ze czesci do amerykancow sa drogie ( kiedys byly ). Teraz jest mnostwo zmiennikow, duza konkurencja i ceny poszly w dol. Moim zdaniem ceny sa tansze niz od japonskich i jak teraz slysze od opli Very Happy

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group