www.asu.pl :: Zobacz temat - Kolejna instalacja u Lukiego....
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kolejna instalacja u Lukiego....

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
maciek_dm
*
*


Dołączył: Aug 17, 2007
Posty: 49

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 22:42    Temat postu: Kolejna instalacja u Lukiego.... Odpowiedz z cytatem

witam!

w końcu, po kilku miesiącach jazdy na benzynie, przyszedł i czas na mnie; wybrór co do montażysty nie był wcale prostya, ale, wiedziony opiniami innych użytkowników zdecydowałem się zagazować u Lukiego, mimo iż z Krakowa do Częstochowy jest parę kilometrów. Niektórzy jak im o tym opowiedziałem, to pukali się po głowie.

W każdym razie, Luky, to równy gość, osoba dyspozycyjna i profesjonalnie podchodząca do kwetii montażu.

Jak się teraz sprawuje mój T&C 2001 3,3 po ok. 1000km? W czasie jazdy nie widzę żadnych różnić, chodzi jak trzeba, bez żadnych grymasów.

Jest natomiast kilka "ale"; wspólnie z Łukaszem próbowaliśmy dojść przyczyny i nic - wszystko jak trzeba, a jednak zdarza mu się:
- rano, po przełączeniu na gaz zgasł parę razy - niby już silnik rozgrzany, pika, przechodzi na gaz, korek, muszę zwolnić a on gaśnie. dzsiaj spotkała mnie inna niemiła przygoda: rano, rozgrzany silnik, próbujemy przejśc na gaz, nie pika, kontrolka gazu miga, ale nie zapala się na stałe. Kilka podejść na prostej i nic, wchodzę w zakręt na benzynie (?) i gaśnie - fatalne uczucie, zero kontroli, no prawie...
- durga sprawa, już trochę skorygowana na plus; po przejechaniu ok 20 km w miarę luźno, przychodzi czas na stanie w koru (stało się to parę razy); jazda na zasadzie stop&go co kilka metrów; w pewnym momencie silnik jakby zaczyna pracować nierówno, przy dodaniu gazu nie ciągnie równo, jakby szedł nie na wszystkich garach, potem zaczynało migać check engine. Na następny dzien ok. Na przeglądzie, patrzymy z Lukiem w komputer, a tam żadnych błedów. Mimo to, on poprawił niektóre parametry i teraz zjawisko ma mniejsze nasilenie, ch.e. juz nawet nie miga, ale i tak zdarza sie, że w korku czasem, bo czasem, zaczyna nierówno pracowac, potem mu to mija, jak gdby nigdy nic.

Na razie jeżdżę i obserwuję, zobaczymy jak będzie sie zachowywał w dalszej części.

Ktoś może ma jakieś pomysly, sugestie, lub doświadczenia w tej kwestii?

Pozdrawiam serdecznie

Maciek

PS

Jak by kogoś interesowały parametry spalania, to jest ono na naprawdę dobrym poziomie; na pełnym zbiorniku gazu - 55l robię ok. 220 mil, czyli wynik naprawdę dobry, zwłaszcza, że na benzynie w warunkach krakowskich brał ok. 14 - 15 litrów na 100km. Różnicę w portfelu poczułem od razu Wink


Ostatnio zmieniony przez maciek_dm dnia Pią Lis 16, 2007 10:33, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 23:38    Temat postu: Re: Kolejna instalacja u Lukiego.... Odpowiedz z cytatem

maciek_dm napisał:
witam!

w końcu, po kilku miesiącach ..........


Ja też zagazowałem u LUKIEGO no bo i gdzie miałem jak jestem z Częstochowy Smile
Objawy opisane u ciebie mam podobne (najgorsze to było jak zgasł mi samochód podczas pokonywania zakrętu - niemiłe doświadczenie). Podobne objawy z falowaniem na wolnych obrotach Question . Ale w tym tygodniu chyba wybiorę się do LUKIEGO to zobaczę co on na te OBJAWY Question
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mysiauek
*
*


Dołączył: May 02, 2007
Posty: 630
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 9:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To ja tylko takie małe "ale".
A nie macie problemów jakowychś na dolocie powietrza.

Spotkałem sięz czymś podobnym dwa razy w zyciu w dwóch różnych autach. I w obydwu przypadkach okazywało się, że po puszczeniu pedału gazu, na luzie, przy np dojeżdżaniu do świateł autka gasły. Błędów kpmy nie wyrzucały. A pamiętam, że gazownik coś tam mówił, że na wolnych obrotach bierze za dużo powietrza.

Ale wiecie - ze mnie żaden mechanik Smile
_________________
entuzjasta... bo nie mam już amerykańca ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 12:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

markus-no musisz podjechac i sprawdzimy-nie masz daleko
-nie jestem jasnowidzem:), trzeba zglaszac usterki

u macka na pierwszy rzut oka jest wszystko ok, zaplon ok, mieszanka tez, ciekawe czy nic tam sie nie przytyka.

sprawdz przeplywomierz rozbierz go i zobacz czy nie ma nagaru na nim-tam sa tekie dwa cieniutkie druciki-delikatnie przeczysc je benzyna ekstrakcyjna .
bedziemy w kontakcie telefonicznym ale bedziemy pisac co i jak-co pomoglo co nie-przyda sie to innym.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 13:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luky napisał:
markus-no musisz podjechac i sprawdzimy-nie masz daleko
-nie jestem jasnowidzem:), trzeba zglaszac usterki



No właśnie nie daleko - a jednak tak daleko (brak czasu) PODJADĘ na pewno Embarassed
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

yy sorry tam wyzej sie pierdyknalem Embarassed -te silniki nie maja przeplywomierza
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 21:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mnie kiedyś gasł jak lekko przyhamowałem, lub na łukach. W końcu rozkręciłem cały układ od wlotu z nadkola do przepływomierza i złożyłem. Nic nie znalazłem, ale od tego czasu nie gaśnie.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
maciek_dm
*
*


Dołączył: Aug 17, 2007
Posty: 49

PostWysłany: Pią Lis 16, 2007 10:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luky napisał:
yy sorry tam wyzej sie pierdyknalem Embarassed -te silniki nie maja przeplywomierza


w każdym razie sprawa jakby sie unormowala - od tamtego razu wszystko gra, ale bacznie się przygladam. nie gasnie nawet rano zaraz po przelaczeniu sie na gaz w korku, ani tez winnych okolicznościach.

dzis zauwazylem jeszcze jedno; czasem podczas manweru parkowania, cofania, lub po prostu stania z wlaczonym silnikiem sam przelącza się na benzyne, by zaraz po chwili znowu powrócic na gaz.....

Czy to rzuca jakies nowe światlo na sprawe?

pozdrawiam

maciek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Lis 16, 2007 10:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie-poprostu tak go ustawilem ze jak lekko przygasnie to przerzuca sie na benzyne-dla bezpieczenstwa. aczy tankujesz zawsze na tej samej stacji?
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
maciek_dm
*
*


Dołączył: Aug 17, 2007
Posty: 49

PostWysłany: Pią Lis 16, 2007 12:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luky napisał:
nie-poprostu tak go ustawilem ze jak lekko przygasnie to przerzuca sie na benzyne-dla bezpieczenstwa. aczy tankujesz zawsze na tej samej stacji?


raczej zawsze na innej............

nie chce chwalic za bardzo mojego autka, ale po opisanych wyżej przejściach chrysler "gased by Luky" spisuje się świetnie.

pozdrowienia serdeczne dla Lukiego!

maciek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maciek_dm
*
*


Dołączył: Aug 17, 2007
Posty: 49

PostWysłany: Wto Gru 11, 2007 15:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luky napisał:
nie-poprostu tak go ustawilem ze jak lekko przygasnie to przerzuca sie na benzyne-dla bezpieczenstwa. aczy tankujesz zawsze na tej samej stacji?


luk,
dzisiaj zaobserwowałem taką sytuację; rano, kiedy byłem juz "na gazie" (!), wjeżdzam na obwodnicę, mocno przyspieszam, ale muszę nagle hamować, bo jakis wypadek czy coś się wydarzyło, więc zwalniam prawie do zera, i w tym momencie czujka przełącza się na benzynę, to znowu na gaz, drgania i nierówna praca silnika. Po chwili problemy ustąpiły, nie wyświetlił sie chceck. O co zatem mogło chodzić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Wto Gru 11, 2007 15:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

silnik przygasl i przlaczyl sie na benzyne-jesli awaryjnie przelaczyl sie na benzyne to za chwile powraca znowu na gaz-a czemu przygasl-czy byl jeszcze nie rozgrzany, czy gdzies spadlo cisnienie przy hamowaniu? ciezko powiedziec
jak bedzie sie to powtarzalo to wymienimy wtryskiwacze-moze ktorys przelewa na zimnym
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group