www.asu.pl :: Zobacz temat - Podgrzewania Taurusa wersja kanadyjska - gniazdko w zderzaku
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Podgrzewania Taurusa wersja kanadyjska - gniazdko w zderzaku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pc
*
*


Dołączył: Jul 08, 2006
Posty: 115
Skąd: Ford Taurus '96 Wagon GL 3.0l. U

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 11:53    Temat postu: Podgrzewania Taurusa wersja kanadyjska - gniazdko w zderzaku Odpowiedz z cytatem

Wiem, że temat był poruszany lecz nigdy nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi. Ktoś pisał, że na autozone jest schemat ale ja go nie moge znaleźć a nikt nie chce podesłać linka. Dajcie coś więcej. Idzie zima i zaczyna sie długi czas do przełączenia na LPG.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 14:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale w twoim poscie nie widze zadnego pytania-daj nam szanse:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 16:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W chevrolecie(wersja kanada) tez mam gniazdko do podgrzewania plynu w silniku,znajduje sie w bloku silnika,sa w nim 3 bolce,wtyczka powinna byc polokragla cos jak polksiezyc z trzema otworami,ale w zyciu takiej nie spotkalem,no i najwazniejsza rzecz to miec trafo 240/110V o odpowiedniej mocy bo cholera wie jaka amerykance grzalke wsadzili.Jesli bym mial taka wtyczke i opis co do ktorego bolca podlaczyc wtedy pewnie bym sie skusil na zrobienie w domu odpowiedniej instalacji do podlaczenia auta na noc.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 17:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tez kiedyś dopytywałem się o moc grzałek i ewentualny sterownik, nie otrzymałem info. Zaryzykowałem ( pierwszej nocy z 5 razy biegałem do garażu, czy się nie jara ) podłączyłem bezpośrednio na 220V i grzeje Laughing .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 18:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wlasnie,moze ktos kumaty odpowie jakie napiecie jest w sieci kanadyjskiej,bo w usa 110V.
Pestek twoja wtyczka jest tez jakas nie typowa??
Mozna w Polsce kupic skandynawskie zestawy podgrzewaczy do aut,roznego rodzaju:
-sama grzalke silnika
-grzalke silnika+elektryczna dmuchawa wnetrza itp.
Ponad 2 lata temu w Autoswiecie podawali przyklady takich zestawow i ceny,najlepszy kosztowal 650zl.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 18:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moja orginalna wtyczka była 3 bolcowa wtyk ameryka na końcu 3 m kabla który leży zbuchtowany pod maską przy aku - , zmieniłem na polski bez uziemienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 19:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moglbys wrzucic zdjecie tej wtyczki??
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 20:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli to sama grzalka bez elektroniki to bedzie grzac na 110 i 230 bez problemu. wtyczka sieciowa usa to dwa plaskie bolce rownolegle umiejscowione , z otworkami w srodku. sadze,ze moc tego bedzie b. mala(moze 50-100W). jesli termostat mechniczny to po prostu bedzie inny czas grzania. w okolicy urzadzenia(wtyczki) powinny byc parametry na naklejce. jak ma sie garaz to wystarczy wylacznik czasowy(kilkanascie zl,1000W obciazenia) podlaczyc i nastawic na pol godziny przed wyjazdem. fajna rzecz...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 20:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak to 2 płaskie wtyki z otworami i 1 cieńszy. Niestety wtyczkę wyrzuciłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 20:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie w chevy podlaczenie grzalki jest w ksztalcie polksiezyca z trzema bolcami,.A tak wyglada podlaczenie grzałki,ma moze ktos taka wtyczke na zbyciu??

,
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 12:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I co? spotkal sie ktos z Was z taka wtyczka? Sad ,czy to jakis patent a'la GM
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 12:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
I co? spotkal sie ktos z Was z taka wtyczka? Sad ,czy to jakis patent a'la GM


ja mam taka wtyczke przy luminie 3,1 wersja kanada 94 rok i taz kabel mam -nigdy tego nie uzylem-wedlug instrukcji grzalke nalezy uzywac przy mrozach wiekszych niz -20 stopni C i na 4 godziny przed uruchomieniem
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pc
*
*


Dołączył: Jul 08, 2006
Posty: 115
Skąd: Ford Taurus '96 Wagon GL 3.0l. U

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 14:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pytanie jest nastepujące jak to uruchomić i sprawdzić. Nie wiem gdzie jest grzałka. Bo nic w silniku nie widać. W zderzaku wystaje tylko wtyczka z klapką osłaniającą przed wodą. Jest do niej łatwy dostęp jak do odkurzacza. Ale nie wiem czy moge podłączyc 220V czy tylko 110V. Czy to ma termostat czy nie. Przewody znikają gdzieś pod maską. Teraz juz chyba dostanę odpowiedz? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw Lis 15, 2007 0:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja używam tego każdej zimy. Jest to ogrzewanie 110V. Podłączone mam to poprzez trafo, do sterownika czasowego, który włącza mi grzanie na 2h przed przyjściem o garażu. Ogrzewanie to podgrzewa blok, jak i w moim przypadku akumulator. Termostatu tam żadnego nie ma, bo nie ma potrzeby. Grzałka nie ma dość mocy aby zagotować tą wodę. Jeśli włączymy to na kilka godzin to woda będzie tylko ciepła. A o to przecież już chodzi. Co do pomiaru to sama cewka w bloku powinna mieć ok kilkudziesięciu omów. We wtyczce 110V zawsze jest bolec uziemiający, i pod żadnym pozorem nie może być połączenia galwanicznego pomiędzy którymś kolwiek z wyprowadzeń grzałki. Należy to sprawdzić przed uruchomieniem.
_________________
Cirrus 2,5 LXI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Czw Lis 15, 2007 1:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i prosta zasada, bolec uziemiający jest zawsze dłuższy od zera i fazowego.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group