www.asu.pl :: Zobacz temat - Położenie w GMP pierwszego cylindra
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Położenie w GMP pierwszego cylindra

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pc
*
*


Dołączył: Jul 08, 2006
Posty: 115
Skąd: Ford Taurus '96 Wagon GL 3.0l. U

PostWysłany: Wto Wrz 18, 2007 13:30    Temat postu: Położenie w GMP pierwszego cylindra Odpowiedz z cytatem

W jaki sposób (oczywiście jak najprostrzy) mogę określić kiedy pierwszy cylinder jest w GMP?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pc
*
*


Dołączył: Jul 08, 2006
Posty: 115
Skąd: Ford Taurus '96 Wagon GL 3.0l. U

PostWysłany: Wto Wrz 18, 2007 13:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście chodzi tu o Forda Taurusa z silnikiem 3 literki Vulcan z 96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pc
*
*


Dołączył: Jul 08, 2006
Posty: 115
Skąd: Ford Taurus '96 Wagon GL 3.0l. U

PostWysłany: Sro Wrz 19, 2007 10:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I tak to właśnie z tym forum jest! Zero, jakiej kolwiek reakcji. Nawet, ASU ma głęboko w d..... moją prośbę. Zastanawiam się nad sensem istnienia tego forum skoro tak się dzieje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RafalP
*
*


Dołączył: Aug 14, 2007
Posty: 72

PostWysłany: Sro Wrz 19, 2007 11:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie, jednak taka mała sugestia - Jak będziesz tak reagował na brak odpowiedzi przez jeden dzień to po tym już chyba nikt nie odpowie.
_________________
Pozdrawiam,
Rafa�
-----------------------------------------------------------
Chrysler Voyager 3.3 V6 '96 + sekwencja BRC
Fiat Coupe 2.0 16V plus '96 + sekwencja BRC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Sro Wrz 19, 2007 11:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja go rozumiem bo czlowiek by chcial szybko diagnoze sam czasami chodze niezle wsciekly jak cos nawali i nie wime co
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Sro Wrz 19, 2007 13:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdyby to był poldek to dałbym ci odpowiedź w 5 minut
A tu mam troszke kłopotu.
Ale ja bym tak próbował:
1- zrzucić pokrywe zawoerów
2- wykręcić świece (najlepiej wszystkie)
3- kręcić wałem do momentu aż zamknie ci sie zawór ssący na 1 cyl wtedy zaczyna sie spręzanie
4- przez otwór świecy włożyć patyczek np od szaszłyka
5- kręcić delikatnie wałem i wyczuwać na patyczku moment aż z ruchu w góre ruch tłoka zamieni sie w dół
6- kręcić wałem do przodu i do tyłu i trzymając patyczek w palcach wyczuc martwy punkt

Jest to raczej z gróbsza ale daje jakiś obraz.

Na kole pasowym wału na pewno jest jakaś cecha która w tym momencie powinna sie pokryć z cecha na bloku silnika (tak sądze)
i dopiero pokrycie sie obu cech da ci wynik na 100%.

Gdybyś nie umiał znaleźć cechy na kole pasowym, możesz spróbować jeszcze jednego sposobu, który przyszedł mi do głowy

Włoncz zapłon, wsadz do wszystkich przewodów świece i kręcąc wałem czekaj aż na świecy z 1 cylindra przeskoczy iskra.

POZDRAWIAM
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pc
*
*


Dołączył: Jul 08, 2006
Posty: 115
Skąd: Ford Taurus '96 Wagon GL 3.0l. U

PostWysłany: Czw Wrz 20, 2007 12:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to rozumiem. Dziekuje bardzo za pomoc myslałem o tym ale teraz widzac podpowiedzi z waszej strony moge sie zabrac za pracę.

Jeszcze raz dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Wrz 24, 2007 13:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pc napisał:
Zastanawiam się nad sensem istnienia tego forum skoro tak się dzieje.


Błagam, nie likwiduj nas! Daj jeszcze jedną szansę!

/sorki, nie mogłem się powstrzymać Laughing Laughing Laughing
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group