www.asu.pl :: Zobacz temat - zanikanie Lock up
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zanikanie Lock up

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Sie 31, 2007 19:26    Temat postu: zanikanie Lock up Odpowiedz z cytatem

Witam
Wczoraj wróciłem z dość długiej trasy Krosno-Białystok-Ostrołęka-Krosno i jadąc w pierwszy dzień po przejechaniu przeszło 300km zorientowałem się że przestał włączać się lock up. Zatrzymałem się na stacji na tankowanie i kiedy ruszyłem lock up już się zapinał, na drugi dzień jadąc z Białegostoku do Ostrołęki wszystko normalnie i na trzeci dzień kiedy wracałem na początku wszystko OK i na 60km przed Krosnem zatrzymałem się zatankować i lock up raczej do tego momentu działał, kiedy ruszyłem z tankowania po przejechaniu 30km zorientowałem się że lock up się nie zapina i tak już dojechałem do domu, nie zatrzymywałem się.
Dziś jadąc tylko 10km po rozgrzaniu się silnika lock up się zapiął.
Co może być przyczyną że lock up czasami przestaje się zapinać?

Dodam że stan oleju jest OK i olej w ASB ma przejechane 6500mil.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Sob Wrz 01, 2007 11:03    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

Witam Lutek mialem tez ten problem niezapinalo mi biegu i locka umnie byl to problem z plyta ,ale juz niemam tego problemu bo sprzedalem autko ,teraz czaje sie na Voyka Town&country 97r .POZDRAWIAM aha jak bedziesz potrzebowal jakas czesc do plyty to pisz mam cala kompletna lacznie z selenoidami.POZDRAWIAM
_________________
MERCURY VILLAGER FULL OPCJA 3.0 95r Sprzedany .Nowy nabytek CHRYSLER T&C 3.8 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Wrz 01, 2007 16:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie biegi wszystkie włącza tylko w tej trasie dwa razy przestał zapinac lock up.
mam nadzieje że w najbliższej przyszłości nie będe potrzebował żadnych części do ASB ale jakby co to się odezwie.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Wrz 01, 2007 19:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czasami twoja skrzynia nie ma tak jak w PTS 3.1,ze posiada zawor lockup i niestety po jakims przebiegu siada i nadaje sie do wymiany??
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Wrz 02, 2007 10:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Raczej napewno moja skrzynia posiada zawór lock up, ale jak narazie sa to sporadyczne przypadki kiedy skrzynia zapomina o lock up więc nic nie będe robił
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie Wrz 02, 2007 12:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy zawór lock-up'u nie jest włączany elektrycznie trak jaku u mnie i któryś z przewodów nie kontaktuje czasami, dlatego lock-up nie zapina?
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Wrz 02, 2007 14:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek chodzilo mi o zawor umiejscowiony na zewnatrz skrzyni,nie na plycie.
Benek sluszna uwaga,jesli lock up sterowany jest elektrycznie to bydz moze gdzies cos nie kontaktuje.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Wrz 02, 2007 14:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli by coś nie kontaktowało to lock up by nie wracał po wyłączeniu silnika. Teraz tak przeglądam serwisówke i widze że gdzies jest coś takiego jak "torque converter clutch solienoid valve"- regulates (or decreases) lock up preasure suited to the driving conditions in relation to a signal sent from A/T control unit.
Taki zawór to raczej jest gdzies na płycie, pozatym kontrolka O/D nie mruga zygnalizując niepoprwanośc działania któregos z elementów ASB.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Wrz 02, 2007 19:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Benek napisał:
A czy zawór lock-up'u nie jest włączany elektrycznie trak jaku u mnie i któryś z przewodów nie kontaktuje czasami, dlatego lock-up nie zapina?

Benek a który to jest bo u mnie zniknął lock up tzn przy np 80km\h przy stałej predkości kiedyś obr spadały o jakieś 200 a teraz tego nie mam,(mam skrzynie 3 biegową)
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Wrz 02, 2007 19:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

qazws napisał:
a który to jest


od góry niebieska kostka tuż obok wejścia bagnetu do skrzyni, w razie problemów wyjmujesz płytę i masz go na widelcu Laughing
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Wrz 02, 2007 20:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

płytę? a może kostka nie łączy Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Wrz 02, 2007 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dlatego napisałem kostka - niebieska, a dopiero gdyby nie to - płyta Wink taki skrócik myślowy Laughing
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie Wrz 02, 2007 20:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie kostka łącząca jest akurat żółta.
Oto zdjęcia umieszczenia złączki i schemat działania



Jeśli potrzeba prześlę schemat elektryczny podłączenia.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Wrz 02, 2007 20:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki sprawdze najpierw kostki Laughing
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Wrz 08, 2007 14:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie wracając do mojego problemu z lock upem to po ostatniej trasie doszedłem do wniosku że on chyba jest automatycznie wyłaczany przez komputer po dłuższej (10min) jezdzie z prędkością w granicach właczenia się lock upu.
Dla przykładu według ksiązki lock up ma się u mnie zapinać przy prędkości 66-74km/h a ja jade za jakimś zawilidroga którego nie mogę wyprzedzić z prędkością 60-65km pare minut to wtedy lock up zanika. Wystarczy że sie zatrzymam, wyłacze i włacze silnik i lock up już jest.

Co o tym myślicie? jest taka możliwośc żeby lock up była wyłaczany przez komputer?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Wrz 08, 2007 16:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cholera wie co tam japonce wymyslili,ale rozumowanie logiczne,po co ma szarpac silnikiem co chwile
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Pon Wrz 10, 2007 12:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co powiecie na mój lockup... Czasami mam wrażenie że chce się rozłączyć pomimo tego, że jadę te 120km/h i więcej (wg szybkościomierza, czyli 110km/h wg GPS'a). Objawia się to tym, że mimo stałej prędkości obroty lekko podskakują i opadają, mniej więcej tyle ile przy zapięciu lockup. Podobnie zachowuję się przy prędkości około 65km/h kiedy ma przełączyć z 3 na 4 bieg przy w miarę stałej prędkości. Jak przyspieszę to przełączy bez zająknięcia. Czy może wina jakiegoś magicznego elektrozawóru który należy wymieniać co 100tyś km a o którym kiedyś czytałem i nawet pytałem na forum?
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Paź 09, 2007 20:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

qazws napisał:
płytę? a może kostka nie łączy Wink

dziś zajrzałem i z góry tego czujnika się nie wyciągnie , czyli trzeba wyjąc płytę ? a jak sprawdzic ten czujnik można miernikiem ?
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Paź 12, 2007 8:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ze zdjęć wiem że trzeba go z płytą wyjąć ale czy ktoś wie jak go sprawdzić Confused
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Paź 13, 2007 0:22    Temat postu: opornosc Odpowiedz z cytatem

Sprawdzasz go za pomoca miernika (sprawdzasz resystancje). Ale moim zdaniem to wymien selenoid i zregeneruj konwenter.... Wtedy bedziesz mial problem z glowy.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Paź 14, 2007 9:43    Temat postu: Re: opornosc Odpowiedz z cytatem

asu napisał:
Sprawdzasz go za pomoca miernika (sprawdzasz resystancje). Ale moim zdaniem to wymien selenoid i zregeneruj konwenter.... Wtedy bedziesz mial problem z glowy.

Asu to chyba nie do mnie Wink
a co do mojego problemu już naprawione Cool okazały się styki na wtyczne trochę w oleju pływały Laughing wyczyściłem i teraz wszystko ok , cieszę sie bardzo że to tylko błachostka była Laughing
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Paź 14, 2007 10:17    Temat postu: problem z glowy Odpowiedz z cytatem

No to problem z glowy Very Happy (odpisywalem w nocy i gdzies niedoczytalem Very Happy )
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Paź 14, 2007 10:25    Temat postu: Re: problem z glowy Odpowiedz z cytatem

asu napisał:
No to problem z glowy Very Happy (odpisywalem w nocy i gdzies niedoczytalem Very Happy )

bywa Laughing
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Paź 16, 2007 21:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ASU- w listopadzie będe balował przeszło tydzien w Namysłowie i tak sie zastanawiam żeby podrzucic Tobie samochodzik na:
przeglądnięcie skrzyni(lekie szarpnięcie 1-2 i zanikanie lock up oraz sprawdzenie czemu ten samochód lekko sciąga na lewo.
Jeśli potrzebuje jakieś części do tego to napisz i będe sciągał.
Napisz też ile taki przegląd będzie mnie kosztował wraz z przykładowo wymianą elektrozaworów i co tak jeszcze trzeba żeby usunąć te ustereczki.
czkam na odpowiedz.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Paź 17, 2007 12:25    Temat postu: czesci Odpowiedz z cytatem

Czesci jeszcze nie wiem jakie beda potrzebne... Very Happy Sprawdzenie goometrii to 60zł. Wtedy tez wyjdzie czy jest cos do wymiany czy kwestia regulacji (lub dopompowania kola Very Happy ). Dopiero po sprawdzeniu komputerem bede wiedzial co siadlo i jaki koszt naprawy. Przewaznie wymiana eleltozaworow to koszt 200-300zł + elektrozawory, ale to tez zalezy od auta....
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Sro Paź 17, 2007 17:02    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

Witam jesli beda potrzebne ci elektrozawory to moge odsprzedac cala kpl za jakies 100eur to chyba jest 380zl mysle ze rozsadna cena .Pozdrawiam
_________________
MERCURY VILLAGER FULL OPCJA 3.0 95r Sprzedany .Nowy nabytek CHRYSLER T&C 3.8 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Paź 17, 2007 17:55    Temat postu: Re: odp Odpowiedz z cytatem

alladyn napisał:
Witam jesli beda potrzebne ci elektrozawory to moge odsprzedac cala kpl za jakies 100eur to chyba jest 380zl mysle ze rozsadna cena .Pozdrawiam


Alladyn a ty jesteś uchwytny w Polsce czy tylko w Niemczech?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Sro Paź 17, 2007 18:45    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

Witam jak chcesz to jutro moge podac plyte do polski ,na piatek by byla w polsce i mogli by ci wyslac za pobraniem ,albo ja moge z niemiec puscic .Pozdrawiam
_________________
MERCURY VILLAGER FULL OPCJA 3.0 95r Sprzedany .Nowy nabytek CHRYSLER T&C 3.8 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Paź 18, 2007 10:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alladyn wpierw podjade do ASU i niech dokładnie sprawdzi co potrzeba i jak się okaże że elektrozawory do wymiany to się zgłoszę do Ciebie.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Paź 18, 2007 10:36    Temat postu: Re: czesci Odpowiedz z cytatem

asu napisał:
Czesci jeszcze nie wiem jakie beda potrzebne... Very Happy Sprawdzenie goometrii to 60zł. Wtedy tez wyjdzie czy jest cos do wymiany czy kwestia regulacji (lub dopompowania kola Very Happy ). Dopiero po sprawdzeniu komputerem bede wiedzial co siadlo i jaki koszt naprawy. Przewaznie wymiana eleltozaworow to koszt 200-300zł + elektrozawory, ale to tez zalezy od auta....


ASU geometrie już robiłem w dwóch miejscach ma komputerowym i tradycyjnym sprzęcie i dalej to samo.
Mam nadzieje że Ty bedziesz w stanie określić co mu dolega, ciśnienie w oponach jest jednakowe, opony na osiach jednakowe, zacisk hamulcowy raczej nie jest powodem sciagania bo nic się nie grzeje i samochód swobodnie się toczy.
Napisz mi z jakim wyprzedzeniem muszę się umawiać żeby podstawić samochodzik, chciałbym go zostawić u Ciebie zaraz jak dotrę do Namysłowa ale szczegółową datę będe znał po 1 listopada bo mam tutaj u siebie robótke z którą musze się wpierw uporać
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Sob Paź 27, 2007 22:43    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

witam mozesz sprawdzic jak jest zamocowana uciebie podstawa filtfa oleju czy jest dokrecana do bloku,jak mozesz o spojz u siebie jak to jet z jej wymiana, jakie jest dojsce bo mam na oku jednego z peknieta podstawa,Pozdrawim. Rolling Eyes
_________________
MERCURY VILLAGER FULL OPCJA 3.0 95r Sprzedany .Nowy nabytek CHRYSLER T&C 3.8 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Paź 28, 2007 13:06    Temat postu: Re: odp Odpowiedz z cytatem

alladyn napisał:
witam mozesz sprawdzic jak jest zamocowana uciebie podstawa filtfa oleju czy jest dokrecana do bloku,jak mozesz o spojz u siebie jak to jet z jej wymiana, jakie jest dojsce bo mam na oku jednego z peknieta podstawa,Pozdrawim. Rolling Eyes


Alladyn pytasz mnie?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
alladyn
*
*


Dołączył: Dec 16, 2005
Posty: 309
Skąd: Bundesland

PostWysłany: Nie Paź 28, 2007 13:38    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

sory za frache ,tak chodzi mi jak to jest w villagerku ,jak mozesz to cyknij mi fotke calej podstawy filtra oleju ,pozdrawiam
_________________
MERCURY VILLAGER FULL OPCJA 3.0 95r Sprzedany .Nowy nabytek CHRYSLER T&C 3.8 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kudlaty
*
*


Dołączył: Sep 20, 2007
Posty: 54

PostWysłany: Pon Lut 11, 2008 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zeby nie robic zamieszania to sie dopisze do tego tematu

a wiec mam taki problem ... przy zimnym silniku i skrzyni ... lockup zalacza sie normalnie, ale gdy sie skrzynia rozgreje zaczyna zanikac przewaznie po ponownym odpaleniu cieplego juz silnika nie mam juz lockupa, nie jest to prawidlowosc ... nie mam pojecia o co chodzi ... pewnie jakis zawor szwankuje ... co mozna z tym zrobic ? (chrysler neon 95) nie wiem czy to wazne ale komputer pokazuje blad 37
_________________
<<<[ Kudlaty ]>>>
Chrysler Neon 95 2.0 automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Sty 06, 2009 19:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziś jadżdząc samochodem dwa razy zanikł mi lock up, oczywiście skrzynia była rozgrzana bo wpierw dośc długo jeżdziłem po mieście. W lecie jak zanikał to myślałem że może przez podwyższoną temperature oleju w ASB bo bardzo często zanikanie następowało np jadąc pod dość długą góre, piłowałem silnik na wyzszych obrotach (2500-3000RPM) i kiedy wyjechałem na górę to często lock upu juz nie było. Ale dziś mamy mrozy i zaniknięcie lock upu nastąpiło kiedy kilkadziesiąt km jechałem w kolumnie samochodów ze średnią prędkością 50km/h.
Tak się zastanawiam czy jeżdząc bez lock upu z prędkością 80-100km/h mogę bardziej uszkodzić skrzynię? Dodam że jadąc 100km/h na lock upie silnik ma 2100RPM a bez lock upu 2300RPM.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sty 06, 2009 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lock up dziala poprzez jakis zawor i to on dostaje lub nie sygnal,wiec jezdzac bez raczej nic sie nie powinno dziac
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Sty 06, 2009 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale chodzi mi o to czy jadąc 200km bez lock upu szybciej konvertera szlag nie trafi?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Lut 14, 2009 14:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ostatnio jeżdząc z Rzeszowa do Krosna zaobserwowałem że lock up zanika mi w tym samym miejscu, tzn jade 30km, jest dość stromy podjazd na górkę, następnie zjeżdzam z tej górki i tutaj jeszcze mam lock up, przejezdzam 800m mam ciasne rondo, przejeżdzam przez miasteczko przez które nie mogę jechać szybciej jak 30-40km/h bo droga jest wąska i zawsze ktoś jedzie przedemną, ludzie skręcają lub się włączają do ruchu. Przejazd przez miasto to około 2km gdzie dopiero moge się rozpedzić i już nie ma lock upu.
Dziwne nie?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Nie Lut 15, 2009 7:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nawet bardzo. A jak wracasz to po tym przejechaniu miasteczka już się włącza ?
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Lut 15, 2009 9:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

żeby lock up ponownie się zapinał to muszę się zatrzymać, pozycja P, wyłączyć silnik i ponownie go uruchomić i lock up jest aż do momentu kiedy albo przejeżdzam przez to miasteczko lub kiedy wloke się w wolnej kolumnie samochodów. Nie wiem czy jest to spowodowane ilością nacisnięcia pedału hamulca czy prędkością.
Jak jadę w drugą strone przez to miasteczko to nie zaobserwowałem żeby mi lock up zanikł.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Lut 16, 2009 0:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Duchi Smile
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Arkadi
*
*


Dołączył: Apr 10, 2010
Posty: 45
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sro Wrz 22, 2010 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisz mi dokładnie jak w Mercurym powinien poprawnie działać ten lock up tzn jakie są obroty silnika kiedy to działa a kiedy nie itp. Po prostu może jeżdżę a nie wiem czy wszystko jest ok.
_________________
Dodge Ram     CC 1100
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Wrz 22, 2010 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tutaj masz tabelkę przy jakich prędkościach powinno następować przerzucanie biegów w Villagerze, z tego co pamiętam to przy zapiętym lock upie 100km/h było przy 2000RPM.


_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Arkadi
*
*


Dołączył: Apr 10, 2010
Posty: 45
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sro Wrz 22, 2010 21:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się że przy 100km/h mam ponad 2000 obr może nawet około 2500 obr przy prędkości około 120 do 150 km/h jest nie zmienne 3000 obr. Musze to jeszcze dokładnie sprawdzić.
Ps Kontrolka O/D nie miga więc nie ma błędów automatu.
_________________
Dodge Ram     CC 1100
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
freex
*
*


Dołączył: Sep 14, 2008
Posty: 68

PostWysłany: Czw Gru 30, 2010 19:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moj villager mial przy zapietym lock-up'ie przy 100km/h ok 2400rpm, bez lock'upa ok 2700rpm. przy 140km/h mialem rowno 3000rpm.

pozdr.
_________________

mercury villager 3.0 V6, bmw 540iT 4.0 V8 Manual Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group