www.asu.pl :: Zobacz temat - Nowa LPG - baaaardzo gazozerna
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowa LPG - baaaardzo gazozerna

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
klinik
*
*


Dołączył: Jun 15, 2007
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 9:55    Temat postu: Nowa LPG - baaaardzo gazozerna Odpowiedz z cytatem

Witajcie.

Kilka dni temu zalozylem sobie instalacje gazowa (sekwencja) na podzespolach:

Reduktor: Emma
Listwa Valtec
Wielozawor Tomasetto
Uklad slektroniczny: Sirocco

Za instalke dalem 3700 PLN

Wyjechalem juz dwa 63 litrowe baki (wchodzi 50l) Na kazdym zbironiku przejezdzam max 150 km po miescie, czyli wychodzi totalny kosmos.

Druga sprawa to to ze wskaznik poziomu napelnienia zbiornika wariuje nawet na najdrobniejszych dziurach, wzniesieniach itp, a caly nasz kraj jest praktycznie taki. W jednym momencie pokazuje rezerwe w innym pelne napelnienie butli i to sie ciagle zmienia wraz z jazda co kilka sekund inny poziom napelnienia.

- obroty na jalowym i d podczas zatrzymania w normie
- filtr powietrza nowy
- swiece nowe
- przewody nowe

Co to moze byc, na co zwrocic uwage w serwisie w ktorym to montowali.
_________________
Chrysler T&C LXI 3,8 2001r + LPG Sekwencja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 14:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Krótko - wywal instalację. Twisted Evil Twisted Evil
Dwa miesiące temu założyłem sekwencje za 2900 do 300M. Pali w granicach 13lgazu. Butla 54l napełnienia wystarcza na ponad 400 km(zależy jak jeżdżę).
To co założyłeś to dziadostwo albo Ci co zakładali to partacze. Jeszcze nikt
nie pisał o takim spalaniu. Byli tacy po 20-25l gazu ale to źle ustawiona instalacja albo źle dobrana.
Na co zwrócić uwagę?
- oprogramowanie. jak podłączy pod komputer zobacz krzywą pracy. powinna być identyczna z krzywą pracy benzyny.
- czas wtrysku gazu
No i podstawa o której zapomniałem - nie masz gdzieś wycieku gazu. Chociaż przy wycieku zaraz powinny odciąć zawory.
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 4:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

klinik niemów że masz STARA z napędem na trzy osie bo taki to by tyle palił.
To na paliwie chyba taniej Question
Coś ci zchanili Twisted Evil
Dla mnie dopuszczalne zużycie gazu max 1 l więcej niż paliwka inaczej precz z instalacją LPG,tak wogóle jak silnik to trawi Question

Pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
klinik
*
*


Dołączył: Jun 15, 2007
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 14:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jutro wizyta w serwisie i bedzie niezly opierdol bo obecnie na pliwku rzeczywiscie wychodzi taniej.

W sumie z tymi ludzmi mialem juz wczesniej doczynienia i nie bylo zlych doznan. Gazowalem tam poprzednie autko, moj ojciec tez tam gazowal i zero problemow bylo.

Identyczna instalacje zalozyli tam znajomemu i u niego wszystko ok i spalanie bardzo w normie mieszczacej sie w granicach max 1 litr wiecej od benzynki.

No jestem ciekawy jak jutro beda sie tlumaczyc Smile

Pozdrowka
_________________
Chrysler T&C LXI 3,8 2001r + LPG Sekwencja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 18:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

trza szukac zawsze jasniejszych stron zycia! masz najwiecej palacego t&c na swiecie i to powinno cie jakos pocieszac;)
pogadaj z ludzmi od gazu bo to jest nie fuszerka ale powazne wykroczenie moim zdaniem. jesli to nie wina auta,paliwa,eksploatacji to maja powazny problem. ale nie masz (nie powinienes) go miec ty!!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Można by wdrożyć temat "kupować autko z gazem czy też instalować po kupnie"
Za albo przeciw i wyjaśnienie może to pomoże niektórym w przy zakupie amerykana.Bo tak jak czytam posty to wielu ma problemy z po zainstalowaniu nowego gazu.
Obecnie w ciągu czterech lat kupiłem trzy autka z gazem i niemiałem problemu.Kupując Voyagera troszeczkę sobie pogadałem o historii samochodu i dowiedziałem się że po instalacji nowego gazy w niedługim czasie uszkodziły się dwa kompy(oczywiście gazu).Szwagier oddał peugota do instalacji-wyjechał z warsztatu i Shocked gaśnie zakarzdym razem jak po rozpędzeniu wyluzuje.Wiadomo że temat gazu będzie istniał bo nasze miłe autka nie są tanie jeśli chodzi o eksploatacje.
Bym zapomniał napisać aby za bardzo nie zwalać winny na montera gazu(spokojnie pogadać oczywiście na każdą instalacje dają gwarancje)stwierdziłem że dużo usterek jest w samych częściach do gazu na .
Poprostu niektóre zakłady oszczędzają(ich właściciele)a monter obrywa od klienta.


Pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Sie 27, 2007 5:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podstawowa zasada,kupowac bez gazu a potem jechac do Luckego zagazowac bryczke Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pon Sie 27, 2007 10:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

By każdy do niego pojechał to chłopak by się na śmierć zagazował (zapracował)i tyle by było Laughing Laughing
Pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
benefikus
*
*


Dołączył: May 04, 2007
Posty: 32

PostWysłany: Pon Sie 27, 2007 16:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak tak!!! tylko do Luckego !!!
Razz też u niego zrobiłam instalację i jestem bardzo zadowolona Razz
moje autko też !!! POLECAM !!i dziękuję i pozdrawiam Lucky!! Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klinik
*
*


Dołączył: Jun 15, 2007
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob Wrz 29, 2007 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Autko wyregulowane. Obecne spalnie w koncu przypomina normalne i autko stalo sie nareszcie normalne

Oto statystyka:
Trasa: 100-140 km/h 13-14 litrow LPG
Miasto: 17-18 litrow

Podczas jazdy z tempomatem na trasie krakow - bydgoszcz udalo mi sie zejsc ponizej 12 litrow LPG a w bagazniku jakies 350 kg.

Patrzac na wyniki forumowiczow moglo by byc lepiej.... Teraz

Ostatnio zauwazylem u siebie dosc spora dziure w wydechu i kilka dni temu mi to zrobili. Zobaczymy czy spalanie jeszcze sie poprawi.
_________________
Chrysler T&C LXI 3,8 2001r + LPG Sekwencja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Nie Wrz 30, 2007 13:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="klinik"]
Podczas jazdy z tempomatem na trasie krakow - bydgoszcz udalo mi sie zejsc ponizej 12 litrow LPG a w bagazniku jakies 350 kg.

Patrzac na wyniki forumowiczow moglo by byc lepiej.... Teraz
quote]

no co ty 12 l gazu to bardzo dobry wynik jak na ta maszyne
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
klinik
*
*


Dołączył: Jun 15, 2007
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Wrz 30, 2007 14:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Owszem wynik 12 litrow jest bardzo dobry tylko ze w tym kraju jest niewiele miejsc gdzie mozna sobie wiekszosc trasy na tempomacie przejechac Smile

Ogolnie jednak jestem juz zadowolony ze spalania tego autka, szkoda tylko ze mam zbiornik w ktory wchodzi tylko 50 litrow....
_________________
Chrysler T&C LXI 3,8 2001r + LPG Sekwencja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Wrz 30, 2007 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze napisz, gdzie zakładałeś, gdzie regulowałeś i czy wiesz, co zostało zmienione.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
CRAZY-LER
*
*


Dołączył: Sep 29, 2007
Posty: 85
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Nie Wrz 30, 2007 21:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

CZEŚĆ "KLINIK". NIE MASZ CO NARZEKAĆ MYŚLE ŻE PARAMETRY SPALANIA W SWOIM T&C MASZ NAPRAWDĘ NIEZŁE ,PRZECIEŻ TO JEST "MOTOREK" 3,8L. JA W SWOIM AUCIE MAM PODOBNE SPALANKO MOŻE TROCHĘ WYŻSZE W TRASIE ( 14-15 LITRÓW LPG) I TO NIE SPACERKIEM, ALE ZA TO W MIEŚCIE NIE PRZEKRACZA NIGDY 17 LITRÓW. CO DO WIELKOŚCI ZBIORNIKA TO JA MAM O WIELE MNIEJSZY - CYLINDRYCZNY W MIEJSCE KOŁA ZAPASOWEGO- WCHODZI REALNIE 33L GAZU A OSTATNIO ROBIŁEM TRASĘ DO RZYMU I JAKOS MOŻNA WYTRZYMAĆ. NAJGORZEJ W AUSTRII GDZIE JEST NA AUTOSTRADZIE PO TRASIE TYLKO JEDNA STACJA 105 KM ZA WIEDNIEM I MUSIAŁEM SIE TROCHE RATOWAC BEZOŁOWIÓWKĄ. POZA TYM AUTO JEST NAPRAWDĘ SWIETNE, MA WSZYSTKO CO DUSZA I CIAŁO ZAPRAGNIE A NAWET WIĘCEJ I DLATEGO TWIERDZĘ ŻE TYLKO AMERYKANY TO PRAWDZIWE VANY Exclamation Exclamation Exclamation Cool

____________________________________________________
CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 LXI 2002R + LPG "SE-KWĘKA"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
turecki
*
*


Dołączył: Sep 21, 2007
Posty: 53
Skąd: Raków Częstochowa

PostWysłany: Pon Paź 01, 2007 8:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.

Nie chcę robić śmietnika na forum, więc nie zakładam nowego wątku i zadam pytanie tutaj.

Również mam założoną nową instalację sekwencyjną do Voyagera 2.4 z 1997 roku.

Spalanie w "trasie" - 12,5 litra LPG - wskazanie komputera ok. 9 litrów.
Spalanie w "ruchu miejskim" - 15,5 litra LPG - przy wskazaniu komputera 11,5 litra.

Generalnie zauważyłem zasadę, że do średniego wskazania komputera muszę dodać około 40% i wychodzi mi ile spala na LPG.

Jak myślicie - czy takie wyniki 12,5 l trasa i 15,5 l miasto jak na mój samochód można uznać za satysfakcjonujące, czy mój gazownik powinien jeszcze nad autem popracować?

Pozdrawiam.
_________________
Honda FR-V 2.0 '05

Chrysler Voyager LE 2.4 '97 + LPG (pożegnany z żalem i płaczem w 2011 r)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Paź 01, 2007 8:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam podobne wyniki, ale z tego co tu czytam to jest o co walczyć.

Ja z kolei mam trasa - 11 l komp 9.5 l, miasto 18 l komp 14 l

Ogólnie mam wrażenie, że im niższe obroty, tym dysproporcja większa.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marche
*
*


Dołączył: Oct 24, 2007
Posty: 9
Skąd: przemy¶l

PostWysłany: Nie Lis 04, 2007 19:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do staseck: tez mam visiona i jezeki chodzi o dysproporcje pomiedzy wskazaniami kompa a rzeczywistoscia - u mnie tez wystepuja..z tym ze tak jak piszesz..na trasie roznica we wskazaniach i spalaniu rzeczywistym jest minimalna a na miescie iweksza, z tym ze moj komp pokazuje akurat wieksze o ok 5 l spalanie niz w rzeczyistosci..pozdrawioam wszystkich!
_________________
eagle vision 3,5 1995
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pon Lis 05, 2007 8:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja nie mam komp w moim autku i się nie stresuje wskazaniami Very Happy

A co do spalania - mam instalacje od nie dawna - ale to co sprawdziłem to:

miasto - 13l,
trasa - 11,5l

i myślę że jak by to się tak utrzymało to były by do zaakceptowania te wyniki
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Bogpoz
*
*


Dołączył: Nov 05, 2007
Posty: 6

PostWysłany: Pon Lis 05, 2007 19:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich. Tak czytam wasze wypowiedzi i nie wiem czy ja mam sie cieszyc czy moze plakac z ilosci spalania gazu w moim 300M 3.5L 2001. Jakis miesiac temu zalozylem gaz sekwencyjny firmy sirocco. Wpierw auto po ustawieniu gazu identycznym jak na paliwie przejezdzalo 160 Km na 38L i szarpalo, dusilo sie zawsze przy tych samych obrotach czyli od 2000 do 2300 oraz miedzy 2500 do 2700 dziwne :/. Po tym jak zostaly wymienione wtryskiwacze z 2.7 srednicy na 3.0 auto bardziej zywe sie stalo ale problemy z duszeniem nie zniknely a spalanie spadlo miedzy 20 a 21L oczywiscie na ustawienu takim jak paliwo. Prosze o pomoc moze ktos mial podobna sytuacje albo jest wstanie podac ustawienia jakie ma u siebie na komputerze Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Lis 05, 2007 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

obawiam sie,ze twoj gazownik wczesniej zajmowal sie lanosami, polonezami itp. to co piszesz to jakas totalna porazka. moj kolega ma takie samo auto,b.ciezka noge i nie przekracza nigdy 18 po miescie , a w cyklu mieszanym to tak ok 15. moze jego instalacja nie ma takiej dzwiecznej nazwy bo to "dt gaz" i taka sekwencja kosztowala go 3000zl(o wlasnie napisz jeszcze ile placiles) , ja tez mam taka instalke,wiekszy i starszy silnik i nie przekraczam 15,5 w miescie ,a trasa to ok 10.
wez i umiesc tu dane gazownika ,a potem idz do niego,wlacz kompa i pokaz co o nim ludzie sadza to moze sie zreflektuje i odda pieniadze.
instalacja gazowa ma sens wtedy kiedy sie oplaca ale przy okazji musi byc dla uzytkownika niezauwazlna,nieodczuwalna!!!
prychac to moga instalacje mieszalnikowe na srube!!!(ale tez nie powinny!)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Bogpoz
*
*


Dołączył: Nov 05, 2007
Posty: 6

PostWysłany: Pon Lis 05, 2007 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jezeli chodzi o cene to 3300 mnie to cacko oszczedne kosztowalo Smile. Tak w sumie to nie wiem jak sie uporac z tym probleme bo bije po kieszeni zamiast oszczednosci :/. Moze znajdzie sie jakas pomocna dlon i podpowie co jest nie tak zeby uswiadomic gazownikowi jaki z niego gazownik Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Lis 05, 2007 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jestes z polski??Smile
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Bogpoz
*
*


Dołączył: Nov 05, 2007
Posty: 6

PostWysłany: Pon Lis 05, 2007 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A w czym rzecz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Lis 05, 2007 22:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bo bysmy ci mogli pomoc moze ale nie wiemy w ktorej czesci swiata mamy zaktywowac naszych agentow:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Bogpoz
*
*


Dołączył: Nov 05, 2007
Posty: 6

PostWysłany: Pon Lis 05, 2007 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Laughing POLSKA->WIELKOPOLSKA->POZNAŃ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marche
*
*


Dołączył: Oct 24, 2007
Posty: 9
Skąd: przemy¶l

PostWysłany: Wto Lis 06, 2007 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do luky i esdarek!!
witam, prosze was o pomoc..chodzi o spalanie gazu..mam eagle visiona 3,5 1995 niedawno zagazowanego. dane techniczne:
reduktor: diego
wielozawor: tomassetto
zawor tankowania: lovatto
uklad elektroniczny: STAG 300 (produkuje je firma AUTOGAZ polska)
kilka dni temu poisalem o duzym spalaniu ale bylem przed tzw. ostateczna regulacja..dzis jestem po tankowaniu..;-(
a wiec spalanie mialem po miescie z domieszka trasy ok 25-28 l/100km. po regulacjach, wymianie reduktora i komputera i wtryskiwaczy na nowe oraz zmniejszeniu komputerowym dawki gazu o 20% (elementy te same co napisalem wyzej ale gazownik podmienial myslac ze uszkodzone)..bez zmian..teraz pali ok 25 litrow przy baaaardzo lekkiej nodze na miesci.. na trasie jest super.. 11,5 - 14 bez patrzenia sie na styl jazdy.
instalacje zalozylem miesiac temu i zrobilem na niej ok 3000 km.
u gazownika bylem chyba kilkadziesiat razy i dzis jak uslyszal ze bez zmian...poddal sie..wiec prosze o pomoc..
prosze Was o pomoc..jestem z przemysla a mysle juz o wycieczce do czestochowy na jasną góre..Wink luky pisales kiedys o roznych reduktorach..moze to on?? no i dlaczego taka ogromna rozbieżność pomiedzy miastem a trasa...(100%)
pozdrawiam serdecznie..

_________________
eagle vision 3,5 1995
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lis 06, 2007 22:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tu ci pomoze tylko luky. ja sie tylko tak madrze ale na isntalacjach sie nie znam Wink wiem natomiast ze takie auta moga palic 13-18 litrow.no jak ktos szaleje to moze i 20 ale sie trzeba postarac. poczekamy co na to luky. ja sobie tak mysle...najlepiej od razu bylo u niego zamontowac i by bylo po klopocie Very Happy wczesniej czy pozniej i tak wszycy do niego trafia... Cool
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Lis 07, 2007 0:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie no panie-cudotworca to ja nie jestem:)

1-spalanie na trasie masz prawidlowe i bardzo dobre
2-czy silnik chodzi tak samo na gazie jak na benzynie? czy rowno przyspiesza? czy na benzynie dobrze odpala?
3-czy zaswieca ci sie chceck engine? jesli tak to jakie bledy pokazuje?
4-jesli nie ma zadnych bledow i silnik chodzi prawidlowo na gazie i na benzynie to MUSISZ ZLITRAZOWAC GO NA BENZYNIE zebysmy wiedzieli ze to napewno wina lezy po stronie gazu-a nie np po tym ze ty na miescie robisz krotkie trasy, stojac w korkach, dojezdzasz tylko do pracy i zanim auto sie nagrzeje to musisz zgasic.

gaz jest bardziej "czulym" paliwem na niedogodnosci ukladu zaplonowego, dolotowego i wylotowego. rozumiem ze swiece zalozyles nowe, przewody tez, filtr powietrza byl niedawno wymieniany, no i w jakim stanie jest katalizator?

ostatecznie jak juz ten rachunek sumienia sobie zrobisz i z czystym sumieniem napiszesz ze to wszystko bylo sprawdzane i jest w bardzodobrym stanie i dziala na tip top to moze to byc tez wina zle spasowanej elektorniki albo za malo wydajnych wtryskiwaczy lub dysz

wtedy dasz mi tel do tego gazownika i z nim pogadam -moze wspolnie znajdziemy przyczyne duzego spalania

tak ci narazie moge tylko pomoc
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Bogpoz
*
*


Dołączył: Nov 05, 2007
Posty: 6

PostWysłany: Sro Lis 07, 2007 0:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To moze i mnie Luky pomoze chociaz cudotworca nie jest Smile. Bede wdzieczny po zapoznaniu sie z moim probleme i byc moze pomoca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Lis 07, 2007 10:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

... a tam nie jest... skromny po prostu i tyle Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marche
*
*


Dołączył: Oct 24, 2007
Posty: 9
Skąd: przemy¶l

PostWysłany: Czw Lis 08, 2007 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

serwus luky!
Z góry dziekuje za pomoc;-)
a wiec odpowiadam..
ad 1 trasa tez mnie zadowala-jeżeli chodzi o spalanie..
ad 2 silnik przyspiesza super, odpala na „dyk”..super..natomiast z chodzeniem jest dziwnie..ma nierowne obroty na biegu jalowym N i jak stoje na hamulcu na każdym innym biegu. Obr jak jest cieply ok. 700 ale silnikiem rzuca i samochodem telepie strasznie..jak ruszam to nie czuje tego zupełnie i nie odczuwam tego podczas jazdy. Czasem obroty lataja jak stoje od ok. 600-900 no i telepie. Jedynie rano jak się grzeje i Obr ma ok. 1100 to nie czuc tego nierownego chodu. Na gazie baaaarzo trzesie ale na Benz tez tyle ze mniej odczuwalnie – wiec przyczyna nie jest gaz.. Jutro daje auto gościowi żeby zmienil mi wszystkie przewody podciśnieniowe na nowe (radzil mi to forumowicz marscys kiedys) ze niby w tym może być przyczyna takiego nierownego chodu. Cylindry pala..swiece nowe, filtr powietrza tez nowy. Nie zmieniłem natomiast przewodow..sa wizualnie ok. ale 3 inne a 3 inne..moze w nich przyczyna..katalizator bez zarzutu – jak twierdzili na przeglądzie..
ad 3 check engine absolutnie się NIE zapala- odkad go mam nie zapalal się nigdy
ad 4 nie mierzylem go nigdy „litrazowo” na benzynie.. mam go od niedawna ale silnik dziewica – 82000 mil - autentycznie..kupilem auto od 1-go wlascicila który miał go z salonu od 1996 – znam go osobiście i on twierdzi ze na miescie na benzynie (gaz dopiero ja założyłem) palil mu max w zimie 18 l Benz. A trasa 10-14.wszystko oryginalne..nigdy nie bity itp.. ale juz on od jakiegos czasu mial problem z tymi obrotami na biegu jalowym..
No i jeszcze jedno..wtryskiwacze mam takie na listwie 2 listwy po 3 szt i jeżeli dobrze pamiętam to sa 3 omowe (niebieska obudowa)..moj gazownik zmienil mi kiedys na 1-no omowe (kolor zolty) myslac ze to wyeliminuje telepanie na biegu jalowym (nie robil tego z powodu spalania)..jednak ponownie założył te 3 omowe.. tyle wiem czy byla jakas roznica..chyba nie..
napisze Ci jutro czy jest roznica w chodzie po wymianie wężyków podciśnieniowych i może kable jeszcze niebawem zakupie – tu proszę o pomoc w wyborze – jakie?? no i oczywiscie prosze o jakies wskazowki..dzis znow zatankowalem..26/100 km. z tego powiedzmy 60 km na miescie i to tak jak mowisz..korki i palenie i gaszenie i grzanie..jednak 40 km to mini-trasa 15 km dziennie do tesciow po dzieciaka..wiec ma spalanie 26 niezupelnie w 100% po miescie. gdybym mierzyl go wylacznie po miescie mysle ze zlapalbym rowne 30l/100km..
pozdrawiam serdecznie..
_________________
eagle vision 3,5 1995
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Lis 09, 2007 7:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...ze wtrace:)
przewody to podstawa!
kup sobie takie do gazu. czasy kiedy silikonowa izolacja i weglowy pasek w srodku byly szcztem techniki juz minely. ja wprawdzie mam takie wlasnie zwykle przewody f-my moroso i nie narzekam ale nastepne juz beda innej konstrukcji.
polecam takie: http://www.moroso.com/articles/articledisplay3.asp?article=AboutSpiralCore.html
przy czym nie chodzi mi o konkretna firme tylko sposob wykonania. tesciu mial problemy z nierowna praca silnika w 2 litrowym scenicu. mechaniory mu chcialy wymieniec pol auta. kupilismy takie kable i jak reka odjal....
pozdrawiam!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pią Lis 09, 2007 9:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo dobre kable robi polski Sentech. Wykonane są lepiej niż oryginały i nie mają silinkonu, który tak kochają zjadające je zwierzaczki Smile
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Lis 09, 2007 10:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skąd mam wiedzieć, jakie przewody pasują do mojego silnika?
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Lis 09, 2007 11:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stasheck napisał:
Skąd mam wiedzieć, jakie przewody pasują do mojego silnika?


zadzwon do asu.

marche - ztego co piszesz sa nierowne obroty i to jest przyczyna duzego spalania, jesli jest to tez na benzynie to moga byc te przewody (tym bardziej jesli 3 sa inne, wiec cos juz musialo byc z nimi nie tak) albo cewka-ale cewki nie sprawdzi sie inaczej jak tylko podstawiajac druga.

co do rezystancji wtryskow to 3 omowe powinny byc wystarczajace

wiec musisz dazyc do tego zeby auto chodzilo rowno i prawidlowo-a spalanie samo ci wyjdzie
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Lis 09, 2007 11:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wlasnie dla tescia kupilem sentech .bylem pod wrazeniem wykonania w porowaniu do fabrycznych!!!
http://www.sentech.pl/index.php?cms=31
http://www.sentech.pl/index.php?cms=17
http://www.sentech.pl/index.php?wiaz=2707&marka=pontiac
polecam!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky


Ostatnio zmieniony przez esdarek dnia Pią Lis 09, 2007 22:14, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lis 09, 2007 14:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja rowniez moge z czystym sumieniem polecic SENTECHY Smile u siebie zalozylem i sa OK Smile koszt do Visio ok. 220zl
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Lis 09, 2007 14:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skoro wiesz jaki koszt, to może wiesz też jaki to numerek kabla? Do mojego Visiona pewnie taki sam pasuje Wink
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marche
*
*


Dołączył: Oct 24, 2007
Posty: 9
Skąd: przemy¶l

PostWysłany: Pią Lis 09, 2007 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luky dziekuje bardzo..tak zrobie..w kazdym razie jak nadal bede mial problem to pozwole sobie jeszcze zawrocic ci glowe..Wink
dzieki wszystkim za rade co do kabli..pozdrawiam
_________________
eagle vision 3,5 1995
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Lis 10, 2007 14:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiesz co pudelka juz nie mam ;/ a tak z pamieci to symbol kabli to chyba MT10 czy cos w ten deseń Smile w kazdym razie napewno "10". jakbys mial problemy ze znalezieniem lub kupnem to daj znac.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Lis 10, 2007 15:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na stronie sentecha jest katalog i sobie mozna znalezc
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob Lis 10, 2007 17:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakbym potrafił te kable znaleźć z katalogu, to bym nie pytał głupio po forum Evil or Very Mad

Czy ktoś jest mi w stanie pomóc?
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Lis 10, 2007 17:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie unos sie! wystarczylo napisac, ze masz problemy w korzystaniu z internetu:)

tu masz te kable:
http://www.sentech.pl/index.php?wiaz=604&model=vision&marka=chrysler

tu masz sklepy:
http://www.sentech.pl/index.php?cms=30

183 zl netto ale to moze byc nieaktualny cennik

a jakby byl klopot z otworzeniem strony to wklejam:

Wiązka przewodów: 8405
Marka: Chrysler
Typ: Vision V6
Silnik: 3.5 L 24V
Moc (KM): 215
Rocznik: 1994 »
Połączenie: SAE


Zastosowanie wiązki:
marka model silnik moc cyl. rocznik
Chrysler LHS 3.5 L 215 6 1994 » 1997
Chrysler New Yorker 3.5 L 215 6 1994 » 1996
Chrysler Vision V6 3.5 L 24V 215 6 1994 »
Dodge Intrepid 3.5 L 215 6 1993 » 1997
Eagle Vision 3.5 L 215 6 1993 » 1996
Plymouth Prowler 3.5 L 215 6 1997 »
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Lis 10, 2007 22:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja w katalogu sentech nie mogłem znaleść kabli do mojego Villagera i zamówiłem sobie AC Delco

Wysłałem do sentechu emaila czy czasem nie posiadają kabelków do mojego a coś niedobrego się dzieje z wolnymi obrotami na gazie, więc zaczne od wymiany kabli na firmowe, bo te co mam teraz to takie NO NAME z allegro. Oczywiście tez podjade na kontrole instalacji do mojego gazownika.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Lis 11, 2007 20:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Esdarek - dziękuję Ci bardzo, po prostu przeoczyłem ten katalog (widziałem tylko ten po numerkach kabli Smile )
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group