www.asu.pl :: Zobacz temat - Zakup Voyagera
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zakup Voyagera

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Off-topic
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
RafalP
*
*


Dołączył: Aug 14, 2007
Posty: 72

PostWysłany: Wto Sie 14, 2007 20:10    Temat postu: Zakup Voyagera Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich,
jestem tutaj świerzy. Przymierzam się do kupna Voyagera 3,3L V6 z sekwencją rocznik 96 i mam w związku z tym pytanie:
- Czy przebieg 210000 to dla tego silnika i skrzyni dużo, czy też można spoko brać?
- Skrzynie w tych autach są trzy czy cztero biegowe?

Pozdrawiam,
Rafał
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto Sie 14, 2007 23:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Taki przebieg w tym wieku i dla tego silnika - spoko,
lepiej kupić auto bez gazu i samemu założyć,
skrzynia w tym aucie to A604 (4-ro biegowa)
Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RafalP
*
*


Dołączył: Aug 14, 2007
Posty: 72

PostWysłany: Sro Sie 15, 2007 6:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak się mogę upewnić, że wszystkie biegi wchodzą i działają prawidłowo?

Pozdrawiam,
Rafał
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Sro Sie 15, 2007 7:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po prostu się przejedź nawiązujac fizyczny i psychiczny kontakt z autem.

Pojeździj spokojnie oswój się troche z autkiem a potem ostrzej i b. ostro.
Wsłuchuj się w autko, jak pracuje. Czy przy zmianie biegów nie ma "uderzeń" i to podczas przyspieszania jak i zwalniania.
Przyspieszj ostro i wyczuj czy przy znianie biegóe nie ma poślizgów na skrzyni.
Depnij pare razy do pdłogi przy 40 60 80 100 120. Zauważysz czy właściwie redukyje na niższe biegi. No i ta przejażdrzka do nie 10 a ze 30 km.
Wizyta na komputeże tez jest wskazana. Wtedy wyjdzie to czgo w inny sposób nie jesteś w stanie sprawdzić.
Powodzenia
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
RafalP
*
*


Dołączył: Aug 14, 2007
Posty: 72

PostWysłany: Sro Sie 15, 2007 9:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy Voyager 3.8L AWD rocznik '97 ma tą samą skrzynie? Właściciel takiego twierdzi, że ma skrzynie pięciobiegową.
No i gość twierdzi jeszcze, że ten 3.8 pali mu "Spalanie ok 12,5l/100km w mieście, trasa ok 9l" benzyny. Możliwe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Sie 15, 2007 9:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ma dokładnie tę samą skrzynie,
spalanie (AWD !!!) gość trochę za nisko podał (jak każdy sprzedający) Laughing ,
ale jak gość twierdzi że ma 5-biegową skrzynie - to mocno bym się zastanowił czy ma równo pod kopułką Wink

... choć spotkałem już gościa który twierdził, że AWD ma układ jezdny z Merca G, pewnie szukając autka spotkasz jeszcze wielu bajkopisarzy Laughing
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Sie 15, 2007 9:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anthrax napisał:
ma dokładnie tę samą skrzynie,
spalanie (AWD !!!) gość trochę za nisko podał (jak każdy sprzedający) Laughing ,
ale jak gość twierdzi że ma 5-biegową skrzynie - to mocno bym się zastanowił czy ma równo pod kopułką Wink


moze ma dwa wsteczne
Laughing Laughing Laughing
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
RafalP
*
*


Dołączył: Aug 14, 2007
Posty: 72

PostWysłany: Sro Sie 15, 2007 10:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy warto brać Plymouth Voyager? Czy to jest dokładnie to samo co Chrysler? Czy spalanie ma takie samo? Czy wszystkie część mechaniczne to to samo co Chrysler, czy może jednak z czymś mogą być większe problemy niż przy Chryslerze?

Znalazłem coś takiego http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3160171
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Sro Sie 15, 2007 12:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak by się uparł to można powiedzieć że 3 biegowa skrzynia licząc (OD) ma 4 biegi i 4 biegowa + (OD) jest 5 biegowa. Także nie można winić sprzedającego, jeśli przy jeździe zmienia mu bieg 5 razy to człowiek myśli że to skrzynia 5 biegowa.

Ja oczywiście polecam CARAVANA, a przebieg 200 000 to jeszcze na dotarciu fura Wink

Jeśli chodzi o skrzynie to pilnować wymiany oleju i filtra przynajmniej raz w roku i bedzie żyć, a cha i bez żadnego ruszania z piskiem z pod świateł Rolling Eyes


_________________________

Arrow DODGE caravan 3.0V6 Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Sro Sie 15, 2007 13:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

RafalP napisał:
A czy Voyager 3.8L AWD rocznik '97 ma tą samą skrzynie? Właściciel takiego twierdzi, że ma skrzynie pięciobiegową.
No i gość twierdzi jeszcze, że ten 3.8 pali mu "Spalanie ok 12,5l/100km w mieście, trasa ok 9l" benzyny. Możliwe?


Jeśli skusisz się na AWD to spalanie min. 10 na trasie - spokojna jazda - 12-13 mieszany, 14 agresywniej, samo miasto nie wiem dokładnie.
Przy awd zajrzyj pod spód i sprawdź wał czy nia ma luzów - nie stuka jak nim szarpiesz i czy gumy są całe. Jak wygląda wał - poszukaj na forum.
Sprawdź przy każdym czy jadąc 80 spokojnie ma ok. 1600 obrotów, wciskasz gaz nieco mocniej - silnik musi zwiększyć obroty a auto przyspiesza. Jeśli przy wciśnięciu gazu poczujesz jakby kilka puknięć lub drżenia to cosik ze skrzynią złego się dzieje.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
RafalP
*
*


Dołączył: Aug 14, 2007
Posty: 72

PostWysłany: Sro Sie 15, 2007 13:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A przy tej wersji '96 z silnikiem 3.3L jest O/D? Jeśli tak to gdzie jest przełącznik lub coś co to włącza? I te 4 biegi to łącznie z O/D jeśli jest?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Sro Sie 15, 2007 14:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O/D jest w formie nadbiegu, bezpośredni napęd z wałka załącza się automatycznie przy danej prędkości.



_____________________

Arrow DODGE caravan 3.0V6 Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RafalP
*
*


Dołączył: Aug 14, 2007
Posty: 72

PostWysłany: Sro Sie 15, 2007 15:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marian napisał:
O/D jest w formie nadbiegu, bezpośredni napęd z wałka załącza się automatycznie przy danej prędkości.


Czyli nie ma żadnej możliwości ręcznego wł/wył O/D? Ustawiam poprostu na D i O/D załącza się automatycznie przy danej prędkości?

To w tej skrzyni są trzy biegi plus O/D czy cztery plus O/D?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Sie 15, 2007 19:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

RafalP napisał:


To w tej skrzyni są trzy biegi plus O/D czy cztery plus O/D?

na 100% skrzynia 4 biegowa
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Sie 15, 2007 23:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przestańcie mieszać z OD, jeżeli producent nie uznaje tego za bieg to niech tak pozostanie.
W voyagerach,caravanach 96-00 montowano :
-3B skrzynie (tylko 2.4l , 3.0l) - A413,A470,A670
-4B skrzynie (wszystkie AWD, pozostałe silniki i zdarzają się 2.4 , 3.0)-
A604
Cool

Dodge, Plymouth, Chrysler - są konstrukcyjnie takie same, różnią się wykończeniem i nastawami zawieszenia (wieść niesie Dodge to sport, Chrysler luksus a Plymouth sam nie wiem - choć mój to taki tramwaj)
Laughing
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Czw Sie 16, 2007 10:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tu chyba wiekszosc myli O/D z LockUpem;)

skrzynia czterobiegowa to cztero i tyle, jest O/D [Overdrive] to jest zwykly bieg, po prostu my nazywamy to jako 4ty, 3ci nazywa sie direct drive, 1 - Low gear, 2 - second gear

Lockup ktory czesto ludzie myla z 5tym biegiem to tzw sztywna blokada konwertera ktora obniza obroty likwidujac poslizg na lopatkach w konwerterze, nie chce mi sie znowu opisywac dokladnie, bylo pisane na forum juz kilka razy...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------


Ostatnio zmieniony przez darryd dnia Czw Sie 16, 2007 10:40, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
RafalP
*
*


Dołączył: Aug 14, 2007
Posty: 72

PostWysłany: Czw Sie 16, 2007 10:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to jak w końcu jest z tymi biegami, bo mam totalną sieczkę w głowie Shocked .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw Sie 16, 2007 12:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Darryd chylę czoła ja też zagalopowałem się i pomyliłem OD z LockUpem, wielkie sory Embarassed
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Czw Sie 16, 2007 12:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1 - to jedynk. jak zapniesz wajcha na 1 to tak jakbyś w manualu wrzucił pierwszy bieg
2 - to dwójka. jak zapniesz wajcha na 2 to tak jakbyś w manualu wrzucił drógi bieg przy starcie- możesz z niego ruszać
D - to położenie załancza 1 bieg i w czasie jazdy umożliwia automatyczne zmienianie do 3 i dalej włancza OD w naszym rozumieniu 4 bieg
W niekturych przypadkach możemy zablokować włanczanie sie OD (przycisk na dzwigni biegów) i wtedy skrzynia uzywa tylko 1,2 i 3 biegu
LOCK UP nie jest biegiem. to sztywne sprzęzenie mokrego przęgła aby wyelimuinować poślizgi.
I to w zasadze wszystko nie liczac wstecznego
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw Sie 16, 2007 17:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tym punktem niezgadzam się,
wk napisał:

2 - to dwójka. jak zapniesz wajcha na 2 to tak jakbyś w manualu wrzucił drógi bieg przy starcie- możesz z niego ruszać

Jeśli wrzucę "2" to i tak ruszy z " 1 " potem włączy " 2 " i tak pozostanie.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Czw Sie 16, 2007 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

BENEK chyba się mylisz.
ale poczekam aż ktoś autorytarnie potwierdzi twoją lub moją wrsje
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Sie 16, 2007 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wk napisał:
BENEK chyba się mylisz.
ale poczekam aż ktoś autorytarnie potwierdzi twoją lub moją wrsje

benek ma racje
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sie 16, 2007 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ma:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw Sie 16, 2007 21:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ma racje, a z 2-go biegu ruszają jedynie automaty z funkcją zima,śnierzynka lub jak tam jeszcze to nazywają Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Sro Sie 22, 2007 21:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja upieram się przy swoim!
1 - to tylko 1 bieg
2 - to tylko 2 bieg
Zresztą nigdy z nich nie kożystam, bo nie mam takiej potrzeby.
Sprawdziłem to jednak dziś w miom Winim, i potwierdzam co napisałem.
Po zapięciu 1 mam tylko 1 bieg.
Natomiast po zapięciu 2 ruszam z 2 i mam tylko 2
Ponadto na każdym z tych biegów występuje sprzeżenie skrzyni ze silnikiem. Łatwo to zauważyć bo auto chamuje silnikiem a obroty po puszczeniu nogi z gazu spadają niesnacznie. Po czym obniżają sie sukcesywnie jak auto chamuje.
Poza tym możemy kożystać z tych biegów następująco.
Po zapięciu jedynki i rozpędzeniu auta spychamy wajche na 2 dalej rozpędzamy by zepchnać na D.
Ryszając z 2 równiezmożemy zepchnąc wajche na D.
NIGDY JEDNAK NIE POWINNIŚMY ROBIĆ ODWROTNIE BEZ ZATEZYMANIA AUTA.
Może i da sie tak zrobić ale na pewno ma to zabujczy wpływ na skrzynie
Co do skrzyń z tzw. śnieżynką.
Wciskając ten przycisk auto rusza z 2 ale przełancza na kolejne biegi. Funkcji tej używamy na śliskiej jezdni.
Niektóre skrzynie mają tez przycisk "S" SPORT.
Działa on w ten sposób iż kolejne biegi są zblokowane do momentu aż nie puścimy nogi z gazu.
Wtedy jedziemy jak gdyby z manualną skrzynią.
Do puki nie odpuścimy nogi z gazu skrzynia nie włonczy nam kolejnego biegu.

A teraz zapraszam kolegów do testów na swoich bryczkach, i podzieleniem się obserwacjami
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Maav
*
*


Dołączył: Oct 18, 2005
Posty: 399
Skąd: Nal Hutta (Wawa)

PostWysłany: Sro Sie 22, 2007 22:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dopóki skrzynia chodziła, to włączenie 2 owocowało ograniczeniem do tego biegu od góry, ale ruszał raczej z jedynki.. ale nie dam sobie ręki uciąć.
_________________
//'07 Saturn VUE 3.5 V6 Aut FWD, miejski potforek z kosmosu

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Sie 22, 2007 22:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pozwolę sobie nie zgodzić się z twoim zdaniem wk Wink ,
a by uciąć wszelakie spekulacjew tym temacie:
http://automat.pl/vademecum/index.html (zakładka - jak i kiedy stosować blokowanie 2 biegu ),
- mam nadzieję że informacje zawarte w tym serwisie - dodam fachowca
od ASB - wyczerpią wszystkie wątpliwości zainteresowanych Laughing
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 8:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja zostaję przy swoim zdaniu Smile
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 8:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W takim razie z moją skrzynią chyba jest coś nie tak.
Wielokrotnie wczoraj ruszałem z 1 i z 2 i skrzynia moja działa jak opisałem.
Z 1 rusza "żwawiej" (normalnie) a na 2 jest "mułowate", co wg mnie świadczy o ruszeniu z 2 biegu.
Ponadto na 2 nie mam zadnych słyszalnnych/wyczuwalnych obiawów zmiany biegu (z 1 na 2)
Tyle moich obserwacji i nie bede sie juz upierał przy swoim.
Jak napisałem na początku- może moja skrzynia nie działa poprawnie.
Z ciekawości zachecam jednak pozostałych forumowiczów o dokonanie testu na swoich autkach.
Zobaczymy jakie obserwacje będą mieli pozostali koledzy.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 10:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wk napisał:
W takim razie z moją skrzynią chyba jest coś nie tak.
Wielokrotnie wczoraj ruszałem z 1 i z 2 i skrzynia moja działa jak opisałem.
Z 1 rusza "żwawiej" (normalnie) a na 2 jest "mułowate", co wg mnie świadczy o ruszeniu z 2 biegu.
Ponadto na 2 nie mam zadnych słyszalnnych/wyczuwalnych obiawów zmiany biegu (z 1 na 2)
Tyle moich obserwacji i nie bede sie juz upierał przy swoim.
Jak napisałem na początku- może moja skrzynia nie działa poprawnie.
Z ciekawości zachecam jednak pozostałych forumowiczów o dokonanie testu na swoich autkach.
Zobaczymy jakie obserwacje będą mieli pozostali koledzy.


Spotkałem się ze skrzyniami w mesiach, które przy spokojnym ruszaniu włączały dwójkę pomijając jedynkę. Na pewno też idzie w niektórych skrzyniach wymusić ruszenie z dwójki. Nie wypowiem się natomiast nic o windku, nie wiem jak w nim działa skrzynia.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Off-topic Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group