www.asu.pl :: Zobacz temat - Sprzedam Neona '97.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprzedam Neona '97.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Sprzedam nowe/używane
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
mysiauek
*
*


Dołączył: May 02, 2007
Posty: 630
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon Sie 13, 2007 8:22    Temat postu: Sprzedam Neona '97. Odpowiedz z cytatem

Witam,
sytuacja życiowa zmusiła mnie do sprzedania mojego Neona 2.0 SOHC.

Rocznik 1997
Jeżdżę nim od dwóch lat.
Samochód ruszany sporadycznie. Do pracy dojeżdżam autobusem : taniej i nie ma problemów z parkowaniem.
Jutro dokładnie sprawdzę licznik i podam przebieg. Mogę tylko powiedzieć, że ja przejechałem nim jakieś 10.000 mil przez 2 lata Śrenio jeden bak na miesiąc a czasem i rzadziej.

Auto naprawiane ostatnio u Anthraxa.
Ponieważ jestem ignorantem technicznym, powołam się na słowa właśnie Anthraxa : pojeździ jeszcze długo.
Auto naprawiane zawsze na częściach Mopara. Chyba, że był problem to wtedy jakiś zamienniki. Na większość rzeczy mam faktury.

Z ostatnio wymienianych :
- olej w skrzyni biegów wraz z filtrem
- uszczelka kolektora
- wszystkie płyny
- łączniki stabilizatorów
- końcówki drążków kierowniczych
- reflektory przednie wymienione na nowe Mopar zeszłej wiosny
- pasek rozrządu, napinacz wymieniony na jesień zeszłego roku
- radio zamienione na oryginał Chryslera z RDS
- kupiłem zegary z obrotomierzem, ale nie wymieniłem - dodam gratis.
Na pewno ktoś zapyta o klimę. odgrzybiana jakieś 3-4 miesiące temu (gdzieś mam paragon). Napełniana w zeszłym roku i nie wymaga ponownego napełnienia. Ładnie mrozi.
Auto ma parę lat więc stan lakieru do przewidzenia. Jak tylko będę mógł to zamieszczę zdjęcia.
Z tego co Anthrax mówił, do zrobienia być może będzie coś przy wydechu i tyle. Żadnych innych usterek.