www.asu.pl :: Zobacz temat - COŚ ZE STARSZEJ PÓŁKI
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

COŚ ZE STARSZEJ PÓŁKI

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
marcin99
*
*


Dołączył: Aug 02, 2007
Posty: 14
Skąd: GorzĂłw Wlkp

PostWysłany: Czw Sie 02, 2007 23:34    Temat postu: COŚ ZE STARSZEJ PÓŁKI Odpowiedz z cytatem

JESTEM POSIADACZEM VOYAGERA 3.0 Z 88R MAM W NIM 4 BIEGOWĄ AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĘ BIEGÓW STEROWANĄ KOMPUTEREM .MIAŁEM OSTATNIO AWARIĘ NA DRODZĘ , MIANOWICIE PĘKŁ MI PRZEWÓD DOPROWADZAJĄCY OLEJ Z SKRZYNI DO CHŁODNICY .OLEJ WULECIAŁ -AUTO PRZESTAŁO JECHAĆ .ZOSTAŁEM SCHOLOWANY PRZED CHOLOWANIEM DOLAŁEM 1L OLEJU Z SCHELLA -CHOL OK.15 KM, NA DRUGI DZIEŃ WYMIENIŁEM PĘKNIETY PRZEWÓD ,KTÓRY PĘK NA KOLANKU TUŻ PRZY MOCOWANIU CHŁODNICY . PO URUCHOMIENIU AUTO ZACHWYWAŁO SIĘ NORMALNIE -JAZDA PRÓBNA 1-2-3 BIEG ,
NO I TU SIĘ ZACZEŁO -CZYLI ZACZEŁA SIĘ WKRADAĆ DWUJKA I PO CHWILI BYŁ JUŻ TYLKO DRUGI BIEG STARTOWAŁ Z DRUGIEGO I NA ŻADEN INNY NIE CHCE ZMIENIĆ . DOPIERO PO ZATRZYMANIU I PONOWNYM ODPALENIU STARTOWAŁ Z JEDYNKI DO 3 I TA SAMA SYTUACJA CO POPRZEDNIO CZYLI REDUKCJA NA 2.
PROSZĘ O POMOC W DIAGNOSTYCE PROBLEMU I EWENTUALNE RADY CO TRZEBA NAPRAWIĆ LUB WYMIENIĆ
POZDRO MARCIN GORZÓW WLKP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 7:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zakladajac,ze skrzynka podczas holowania nie zostala uszkodzona oraz ze na 100% masz skrzynke sterowana przez komputer nalezalo by jak to w przypadku Chryslera zaprogramowac komputer skrzyni po wymianie oleju.Procedure jak samemu zrobic to masz podane na poczatku tego dzialu,no chyba ze chcesz kasiorke wywalic to mozesz skorzystac z uslug serwisu.
Marcin jak piszesz to wylacz CapsLocka oraz uzupelnij swoj profil o dane skad jestes i jakim wozem pomykasz,zawsze to bedzie latwiej ci pomoc jak bedzie trzeba Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcelsr
*
*


Dołączył: Jul 26, 2007
Posty: 35
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 8:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie tak prędko-radzę autko podstawić na odczyt błędów skrzyni i dopiero wtedy podjąć decyzję co dalej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 9:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i jeszcze ile jest teraz oleju w skrzyni? trzeba było ominąć chłodnice oleju wlac olej i jechac Idea
mam rozumiec ze wiesz jak sie sprawdza poziom oleju w skrzyni Wink

olej kup atf3 midland

no i mamy podobne autka tyle ze ja mam skrzynke 3 biegowa i nie wim czy bym chciał 4 biegową Laughing u mnie nie ma komputera i mysle ze jest mniej do psucia

pozdrawiam
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcin99
*
*


Dołączył: Aug 02, 2007
Posty: 14
Skąd: GorzĂłw Wlkp

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 13:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stan oleju na zimnym i na ciepłym jest ok. A jeżeli chodzi o ominięcie chłodniczki to przyczynę awari stwierdziłem dopiero w domu na drodzę nie miałem możliwości. No i sprawa następna czyli kasowanie błędów nie bardzo wiem koto w gorzowie to robi a do Wrocławia na drugim biegu nie bardzo uśmiecha mi się jechać, i najwarzniejsze czyli skąd te błedy czu może być to sterownik skrzyni umieszczony z przodu? i jeżeli to ten serownik to ile kosztuje i gdzie go można kupić ?.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 14:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

olej sprawdzałeś po przejechaniu kilku km i po przełączeni prdl12 i na koncu na p i zostawiasz uruchomiony silnik i sprawdzasz stan, czy tak robiłeś? a co do komp to odłącz aku na pare minut
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcin99
*
*


Dołączył: Aug 02, 2007
Posty: 14
Skąd: GorzĂłw Wlkp

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zawsze sprzwdzam olej na uruchomionym silniku i sprzwdzałem go kilka krotnie przed i po jeżdzie stan jest ok. a jeżeli chodzi o kompa to jyż odłanczałem klemy i nawet je zwierałem po odłaszeniu tak aby napewno zresetować kompa. Ale bez efektu sytacaja sie powtarza i dalej przechodzi w tryb awaryjny.
Ale mam pytanie czy kts-em da usunąć błędy i ile kosztuje sterownik skrzyni biegów?
pozdro Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale dlaczego myslisz ze cos nie tak z komputerem skoro wychodzi na uszkodzenie mechaniczne....

wyleciał olej tak? to dlaczego ma w tym przypadku paść komp Confused
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcin99
*
*


Dołączył: Aug 02, 2007
Posty: 14
Skąd: GorzĂłw Wlkp

PostWysłany: Sob Sie 04, 2007 3:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie komp tylko sterownik ten z zaworkami a biegi po ponownym odpaleniu wchodzą i jeszcze jedna sprawa czasami się już wcześniej zdażało że przechdził w tryb awaryjny ale wystarczyłoo zgaić odpalić w wracało do normy czyli wszystko chodziło a z tego co wiem najczęściej pada sterownik ten przy skrzyni co w nim są zaworki i cewki dlatego pytałem ile kosztuje i czy kts-em sprawdzę i wykasuję błędy bo najpierw tego bym spróbował żeby nie wpuszczać się w niepotrzebne koszty bo do tego komputera mam dostęp. A pozatym ciągle staram się nie mysleć że to uszkodzenie mechaniczne, ale jeżeli myślisz inaczej to napisz poprostu co takiego mogło się stać a ja to sprawdzę i naprawię jezeli będzie taka potrzeba za wszelkie informacje i pomoc z góry dziekuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group