www.asu.pl :: Zobacz temat - windstar wybuchł no niezupełnie cały
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

windstar wybuchł no niezupełnie cały

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
windstar95
*
*


Dołączył: Jul 29, 2007
Posty: 8

PostWysłany: Nie Lip 29, 2007 21:53    Temat postu: windstar wybuchł no niezupełnie cały Odpowiedz z cytatem

Nie wiem dlaczego ,ale jadąc pomiędzy 50 a 60 km na godzinę zaczyna szarpać i skaczą obroby delikatnie na benzynie i na gazie, wcześniej tego nie było,po zagazowaniu wymieniłem akumulator ,świece ,przewody, poniewż szczelał w filtr powietrza ale delikatnie ,aż nagle dodałem gazu i go rozerwał filtr powietrza wubuchł rozerwało go na kawałki , teraz poszukuję jakiegoś zamiennika obudowy filtra powietrza do windstar 95 3.0benzyna gaz stara obudowa jest poklejona ale niestety na stałe zazem z filtrem (inaczej sie nie dało),niedługo będę musiał wymienić filtr i obudowe ,czy ktoś wie gdzie moge dostać stożkową obudowe filtra??? chce tak założyć ,żeby podmuch wystrzału przeleciał na wprost przez stożek i klapkę na przeciwniej stronie założę somootwierającą się.

I drugie pytanie dotyczy gorącego drutu ,nie wiem jak powinien wyglądać ten gorący drut to znaczy nie wiem czy go jeszcze mam czy już go nie ma po tym wystrzale w filtr powietrza ,ale tuż za obudową filtra powietrza jest taka aluminiowa przelotka z wtyczką i kablem ,dalej powietrze jeci poprzez plastikowe kolanko do kolektora i czy w tej właśnie przelotce jest czujnik temperatury taka rureczka równoległa do kierunku przepływu powietrza ,czy z tej właśnie rureczki powinien wystawać ten gorący drut? i drugi przewód idzie do samej obudowy filtra,a tam jest taki mały czerwony dzyndzelek co to jest?

jasli kiedykolwiek i komukolwiek przyjdzie do głowy zakładać instalacje gazową do silnika o większej pojemności niż1,6litra (inna niż sekwencja)to może sie zapisać od razu do klubu oszczędnych idiotów takich jak ja bo mój windstar ma 3.0litra,teraz mam instalacje zwykłą na kolektor przez mikser emulator i coś tam jeszcze i same problemy ,homologacji i rejestracji gazu nie cofnę a tego gazownika co mi to doradził to powinni zagazować cyklonemB.
Boże pobłogosław człowieka który wymyślił SEKWENCJE!!!

Prosze o pomoc jeśli ktoś może mi pomóc?


Ostatnio zmieniony przez windstar95 dnia Nie Lip 29, 2007 23:21, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 6:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem chlopie w czym masz problem ????zwykle instalacje tez dobrzev sie sprawuja i to nawet nie tylko w 3,0 ale i wiekszych silnikach
poczytaj moje posty pretensje mozesz miec tylko do swojego dupowatego gazownika za dobor instalacji z zamalymi parametrami i pewnie zla regulacja
co do czujników to tak:
nie znam sie za bardzo ale chyba sie nie myle i mamy przed kolektorem trzy:
jeden jest w obudowie filtra przed filtrem taki maly dwa kabelki wg mnie mierzy on temperature powietrza wpadajacego do tej obudowy (teoretycznie idzie bez tego jezdzic)
drugi jest tuz za filtrem ale jeszcze na obudowie za co on odpowiada to nie jestem pewny?moze tez temp oczyszconego powietrza i wstepna ilosc??
a trzeci jest juz na wezu gumowym i jest to przeplywomierz powietrza jak to popsules to masz problemmmm!!!!!!zapomnij w tym momencie o jezdzie na benzynie przy uszkodzonym tym czujniku silnik lezy
pociagnij gazownika do kosztow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 6:45    Temat postu: Re: windstar wybuchł no niezupełnie cały Odpowiedz z cytatem

windstar95 napisał:


jasli kiedykolwiek i komukolwiek przyjdzie do głowy zakładać instalacje gazową do silnika o większej pojemności niż1,6litra (inna niż sekwencja)to może sie zapisać od razu do klubu oszczędnych idiotów takich jak ja bo mój windstar ma 3.0litra,teraz mam instalacje zwykłą na kolektor przez mikser emulator i coś tam jeszcze i same problemy ,homologacji i rejestracji gazu nie cofnę a tego gazownika co mi to doradził to powinni zagazować cyklonemB.
Boże pobłogosław człowieka który wymyślił SEKWENCJE!!!


Masz po prostu żle dobrana instalacje do silnika i tyle.
Ja w GP o pojemności 3100 mam zwykła instalacje landi z komputerkiem i nic się nie dzieje a przejechane mam już przeszło 30tyś mil, żadnych strałów.
Po za tym u mnie na obudowie filtra powietrza gazownik zamontowal taką klapkę antywybuchową i pewno jakbys ty ja mial to by obudowa u Ciebie ocalała.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 7:15    Temat postu: gaz Odpowiedz z cytatem

Hmmm. Jesli chodzi i obudowe filtra powietrza to wystepuje ona wylacznie w orginale, wiec lepiej poszukaj gdzies uzywki (bedzie ciezko gdyz wiekszosc zagazowanych windstarow ma popekana obudowe..)

Co go doracego drututo zabardzo nie wiem o co chodzi... Najpierw jest filtrpowietrza , pozniej przeplywomierz, pozniej przepustnica gdzie dochodza 2 kosci ( silnik krokowy i tps) a pozniej kolektor... Nieslyszalem aby silnik krokowy czy TPS byl nazywany goracym drutem... Wnioskuje ze chodzi o przeplywomierz. Sa tam 2 druciki ktore jak sa brudne lub uszkodzone to moga dawac efekt szarpania. Wyczysc je benzynka ekstr. lub spirytusem i sprawdz wtedy....
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 10:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisz do nich i popytaj o obudowe biuro@american-car.com.pl .
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
windstar95
*
*


Dołączył: Jul 29, 2007
Posty: 8

PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 16:02    Temat postu: ok.dzięki za rady ale... Odpowiedz z cytatem

ja wiem na pewno,ze nieszczelna obudowa filtra to jest jeden powód szarpań i skoków tak przy równej jeździe gdy silnik nie jest obciążony przy stałej prędkości,potrzebuje jakiś namiar lub informacje Jaka odudowa będzie pasowała do tego metalowego czegoś co jest przykręcone do obudowy filtra od strony wylotu powietrza z obudowy powietrza, tam są 4 sruby i okrągły kołnierz,taka wskazówka.
natomiast problem wystrzałów mam dalej nie rozwiązany dlatego musze dobrac taką obudowe ,żeby ewentualnie kolejny wystrzał jej nie rozerwał ,po prostu podmuch wystrzału musi przez nią swobodnie przeleciec i wydostac sie bez napotykania na przeszkody (czyli oryginał odpada ) najlepszy by był filtr stożkowy w kształcie walca,i taka też obudowa metalowa, prosze CIę asu ,pomyśl jaka obudowe kupić .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 18:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dam ci dobra rade przestan jezdzic na gazie!!!! a wiesz czemu???
kazdy wystrzal moze spowodowac (jak to nazwales to cos aluminiowe z 4 srubami) uszkodzenie przeplywomierza powietrza-tak nazywa sie to cos
przeplywomierz powietrza
jezeli go uszkodzisz na dobre to koszt wymiany na uzywke niewiadomego pochodzenia wynosi min 250 zeta a nówka pewnie drozsza ze dwa razy...
...skoro juz ci nierowno chodzi to pewnie juz dostal w dupe....
moje auto chodzi na probe bez filtra i tych wczesniejszych dwoch czujnikow ale gdy wypne przeplywomierz to kicha...tak wiec uszkodzona obudowa nie ma nic do rzezczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
windstar95
*
*


Dołączył: Jul 29, 2007
Posty: 8

PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 20:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no właśnie obudowa filtra wraz z przepływomierzem kosztuje 1600zł mam zamiar kupic ale jesli tylko raz kichnie to go znowu rozerwie i kolo sie zamyka, tak wogóle to jestem teraz 2,5tyś.km od domu i cięzko coś dostać w danii, do windstara może w niemczech poszukam jak będe wracał nie jeżdże w danii na gazie bo tutaj benzyna tyle samo co w polsce a gaz 30% droższy jest (taki kraj). tak sie zastanawiam czy nie zabezpieczyć tego przepływomierza ,poprzez zastosowanie trójnika pcv z klapką co sie sama otwiera przy wystrzale,za trójnikiem dać przepływomierz i filtr gdzie moźna dostać taką obudowe stoźkową,żeby pasowała do przepływomierza.
musze to zrobić tak na pzrejazdy z polski i w niemczech jest gaz i to mi sie na pewno opłaci, z gazu nie zrezygnuje. a stan filtra mnie pogania bo na wilgoci nie pali od pierwszego czasami,a sam filtr czarwy już jest jak zaglądam przez jedną z tych klapek co go to miały niby uchronic przed wystrzałami,gazownik przewidział te wystrzały niestety a miały gyć niegroźne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adam77
*
*


Dołączył: Jul 07, 2007
Posty: 216
Skąd: Bielawa.Windstar 3.0l 95r+gaz

PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gdzie moźna dostać taką obudowe stoźkową,żeby pasowała do przepływomierza.

Takie cos to sameu trzeba dorobic z blachy i kawałkiem rury np.fi 70.
Jezeli masz takie problemy z gazem to napisz co to za instalacja jaki parownik kW itd.. No i jak bedziesz w polsce to pomysl sobie o Blosie Smile zapomnisz o strzałach jezeli dobrze sobie wyregulujesz Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group