www.asu.pl :: Zobacz temat - PIASTY TYLNE CHRYSLER GRAND-VOYAGER
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PIASTY TYLNE CHRYSLER GRAND-VOYAGER

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Sro Lip 18, 2007 10:21    Temat postu: PIASTY TYLNE CHRYSLER GRAND-VOYAGER Odpowiedz z cytatem

WITAM

prosze poradzcie mi czy z moim zboczonym umyslem pod wzgledem stuków i innych piszczen i dzwiekow w samochodzie kupowac tylna piaste MOPARowska czy DNA ( jakas Kanada ) tez ujdzie a jezeli MOPAR to czy mozna gdzies dostac taniej niz za 815 zeta w serwisie autoryzowanym
jakie Macie Koledzy doświadczenia
SKF niestety nie produkuje tylnych piast

aaaa mam fele 16 cali

dzieki z góry za wszelkie porady
PS nie zmienilem samochodu mam dalej T&C ale wiecej jest Voyków wiec tu wiecej doswiadczen
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Lip 18, 2007 11:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zobacz na www.amerykany.sklep.pl , a z autopsji dodam, że między piastami nie ma różnic (przynajmniej dźwiękowych), no chyba,że chciałbyś jakąś chińską wydumkę (pojawiły się kiedyś na allegro) - zgroza (koledze rozsypała się po ok. 2000 km), no i odradzam regenerowane (też były na allegro) - z cyklu Polak potrafi Shocked
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lip 18, 2007 11:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wlasnie,czym się róźni piasta moparowska od regenerowanej(nie mowie o jakims chlamie z allegro) na bazie dobrych firmowych lozysk(timmken,skf).Przeciez to kwestia nowego lozyska wewnatrz piasty,ewentualnie uszczelniacza.Wierzycie,ze mopar wklada super kosmiczne lozyska??
Pisałem juz na pontiacu,niech ktos mi posle(ew.dowiezie przejezdzajac przez moja wioche) stara piaste,popracuje nad nia i jesli z tego cos wyjdzie to wszystko dokladnie opisze wraz ze zdjeciami,cenami itp. Laughing,w koncu nie kazdego stac na wydatek rzedu blisko tysiaca
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Sro Lip 18, 2007 11:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm

do tej pory myślałem ( bo nie rozbierałem ) ze piasty sa jakos zaciskane fabrycznie - czyli nierozbieralne - z tego co piszecie MOŻNA wymienić same łożyska !!??

jeśli tak czy Wiecie jakie są numery tych łożysk lub wymiary ??

jak bede miał te łożyska to podejmuje sie wymiany i dokumentacji foto z opisem - kupie po prostu wypasione łozyska - i bedzie luksus psychiczny ze portwel sie nienadwyręzy i satysfakcja z samonaprawy !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lip 18, 2007 13:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bierzesz lozysko w dlon,do drugiej suwmierke a potem katalog lozysk,ot cala filozofia,dajcie mi piaste do reki to odwale cala robote,jest b.dobra polska strona z timkena z pomoca techniczna,z dzialem motoryzacja
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Lip 18, 2007 14:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W voyagerach nie jest tak prosto, mam kilka starych, rozbiorę i zrobie zdjęcia. Rozebrać i złożyć, uszczelnić to pikuś, problemem jest to, że wyrabia się wewnętrzna część łożyska - ale tym łożem jest połowa całej piasty Cool
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lip 18, 2007 18:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No chyba ze bieznia lozyska jest integralna czescia piasty to dupa blada,w takim wypadku pozostaje na tokarce ztoczyc bieznie i wsadzic kompletne lozysko
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Lip 18, 2007 18:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O właśnie ująłeś to trafnie i w fachowym języku Laughing
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Sro Lip 18, 2007 18:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chcialem numery lub wymiary zeby byc naszykowanym na wymiane a nie szukac po rozebraniu piasty
ale jezeli jest bieznia na piascie to znaczy ze jest hartowana a jesli tak to stoczenie moze oznaczac koniecznosc wcześniejszego odpuszczenia w piecu a co za tym idzie mozliwosc odkształceń - pozatym potem moze pęc ze tak sie wyraże podczas jazdy
więc wygląda to na ciężką robote nie wartą zachodu ale USA
czyli albo se sprowadze z USA albo z ASU kupie Smile
tylko jedyne co sie zastanawiałem czy MOPAR za 800 i płakać ale nie pluć w brode czy za 400 ale tak jak pisaliśta większej różnicy CHYBA nie ma tylko w cenie ?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Lip 18, 2007 20:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trzeba się zastanowić, bo jak jest część za 400 zł dobrej jakości to chyba nie warto rzeźbić tego z niewiadomym skutkiem (w końcu to nasze bezpieczeństwo).
Specjalnie przeszukałem piwnice i mam tylko stare piasty (zurzyte) a nie mam opakowań ale pamiętam - na tył zakładałem SKF (ale to było jakieś 150 tkm temu) a do przodu dawałem kanadyjskie (coś koło 100 i 50 tkm temu), wszystkie trzy sprawują się idealnie. No a teraz już słyszę, że muszę się rozglądać za drugą z tyłu - no ale ma już prawo pojękiwać 400tkm po naszych drogach to i tak sukces Cool
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 12:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://nstarautomotive.com/4721513-rpl.html

WITAM
wydaje mi sie ze te sa rozbieralne
wiec moga miec łożyska wymienne w srodku

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Town-Country-Grand-Caravan-Front-Wheel-Hub-Bearing_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ36474QQihZ017QQitemZ270147541902QQtcZphoto
a tutaj jest rys piasty w przekroju - wprawdzie front ale widac ze nie ma łozysk tylko piasta jest lozyskiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group