www.asu.pl :: Zobacz temat - Zmiana łąńcucha na koła w 2.5 TD
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zmiana łąńcucha na koła w 2.5 TD

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
groszek28
*
*


Dołączył: Jul 09, 2007
Posty: 2

PostWysłany: Pon Lip 09, 2007 7:59    Temat postu: Zmiana łąńcucha na koła w 2.5 TD Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich.
Kilka dni temy w aucie ojca (Voyager 2.5 TD) przeskoczył łańcuch rozrządu. Po oględzinach mechanika nic sie nie stało i auto o własnych siłach dojechało do warsztatu. Teraz ojciec chce przerobic rozrząd na koła.
Moja prośba jest taka: czy ktos moze podesłać linka do strony producenta. Kiedyś natknołem sie na tę stonę ale teraz nie mogę jej znaleźć. Confused A może ktoś ma jakieś doświadczenia w takiej wymianie, jak to sięsprawuje. Z góry dzięki.

Ps. Sprawa jest dość pilna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Lip 09, 2007 20:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co czytalem i rozmawialem z ludzmi, to lancuch w 2,5TD to porazka. Nie wyszlo im z tym i dlatego wrocili pozniej spowrotem do paska. Przeskakuje ciagle i wogole cuda sie dzieja. Ale czy to sie da tak po prostu przerobic z lancucha na pasek, to ja nie wiem
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
groszek28
*
*


Dołączył: Jul 09, 2007
Posty: 2

PostWysłany: Wto Lip 10, 2007 14:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No u ojca wlasnie tak było, lancuch sie okazało ze z 2004 roku czyli calkiem niedawno Helmut robił i widocznie pojezdzil i sprzedal truchło.
Ojciec tez tak hyba zrobi, wiec panowie jest do wzięcia Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto Lip 10, 2007 14:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Musisz przeszukać forum, była już o tym gadka, i były tam podawane linki do firm zajmujących się kompleksowym "ulepszaniem" tego łańcuszka. Cool
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Lip 10, 2007 14:33    Temat postu: kola Odpowiedz z cytatem

Z tego co wiem to nie przerobisz na kola tanim kosztem. Trzeba zmieniac caly blok silnika a takze pompe wtryskowa bo przy tym rozrzadzie kreci sie w druga strone.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
mariuszek
*
*


Dołączył: Feb 13, 2007
Posty: 96
Skąd: Płońsk...

PostWysłany: Wto Lip 10, 2007 14:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.carcarmarco.pl/
_________________
CHRYSLER VOYAGER 3.3L 96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bax111
*
*


Dołączył: Apr 18, 2007
Posty: 66

PostWysłany: Wto Lip 10, 2007 18:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zadzwon tu

http://www.usmotor.pl/
_________________
CRD 2003
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dklord
*
*


Dołączył: Sep 19, 2007
Posty: 31
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią Wrz 28, 2007 15:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie tez teraz pojawił sie taki problem mechanik mówił ze to przez to że ciśnienie oleju było za słabe miałem wogóle nie dokręconą pokrywę silnika bo
całe gwinty sie wyjechały Sad silnik zaczoł strasznie dudnić coś jak traktor Neutral kontrolka oleju ciągle się świeci i bardzo kopci. Mechanik mi powiedział że on naciągnie ten łańcuch ale nie daje gwarancji ile te auto pojeździ i najlepiej go sprzedać Sad. Za nowe śruby i naciąganie zaśpiewał sobie 1500 zl ,może ktoś spotkał się z takim problemem i wie jaka to przyczyna bo nie chciał bym sie pozbywać autka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dmucha
*
*


Dołączył: Apr 25, 2006
Posty: 48
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Paź 01, 2007 9:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakie naciąganie???? Łańcucha rozrządu???? Pierwsze słyszę aby naciągać łańcuch-co to za mechanik-chyba od roweru!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Paź 01, 2007 11:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

www.carcarmarco.pl - kupujesz raz zmodyfikowany rozrząd i masz spokój nadługi czas. Tylko musisz skorzystać z usług mechanika a nie gościa odprowizorek nie dającego gwarancji za swoją robotę. Cool
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Sro Paź 03, 2007 8:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy zdradzisz ile pali to auto z 2,5td paliwka - zastanawiam sie nad zmianą z 3,8 benyzna - zagazowany - na 2,5td - oczywiście zmianą całego auta .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Paź 03, 2007 8:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HT napisał:
Czy zdradzisz ile pali to auto z 2,5td paliwka - zastanawiam sie nad zmianą z 3,8 benyzna - zagazowany - na 2,5td - oczywiście zmianą całego auta .

to ryzykant jesteś Wink chcesz zaoszczędzić pare zł na 100km??
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dklord
*
*


Dołączył: Sep 19, 2007
Posty: 31
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Paź 04, 2007 12:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ehh dziś zmieniłem mechanika na innego i dopiero da mi znać czy podejmie sie naprawy, czy to naprawdę takie trudne znaleźć dobrego mechanika Sad
jeśli ten się nie podejmie to zostało mi tylko aso w zabrzu tylko ile oni sobie policzą Confused

ps. może ktoś zna jakiegoś mechanika na terenie sosnowca lub okolic ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Czw Paź 04, 2007 13:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na razie nie jestem zdecydowany. Badam sprawe i chce wiedzieć realnie jakiego zużyia paliwa mozna spodzieać się po 2,5 TD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw Paź 04, 2007 13:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przykro, ale ten silnik VM jest naprawdę wymagający dobrego mechanika i bardzo kosztowny w naprawie. Raz w życiu zmieniałem rozrząd na poprawione rozwiązanie, planowałem głowice itp. - coś strasznego. Nie znam nikogo kto by to zrobił, albo inaczej podejmie się tego wielu ale efekty mogą być mizerne. Co do ASO w Zabrzu to taniej by Cie wyszło kupno nowego samochodu niż naprawa u nich Laughing
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dklord
*
*


Dołączył: Sep 19, 2007
Posty: 31
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Paź 04, 2007 19:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anthrax napisał:
Przykro, ale ten silnik VM jest naprawdę wymagający dobrego mechanika i bardzo kosztowny w naprawie. Raz w życiu zmieniałem rozrząd na poprawione rozwiązanie, planowałem głowice itp. - coś strasznego. Nie znam nikogo kto by to zrobił, albo inaczej podejmie się tego wielu ale efekty mogą być mizerne. Co do ASO w Zabrzu to taniej by Cie wyszło kupno nowego samochodu niż naprawa u nich Laughing



1 wizyta u mechanika rozkręcał autko przy mnie pierwsze co mu sie rzuciło w oczy to powyginane laski popychaczy (wszystkie 8 ) mówił że teraz musi zobaczyć czy głowica jest cała i da mi znać.

Poszperałem trochę po internecie i pisali co prawda o innym aucie ze też miał tak powyginane laski i jest to przyczyna przeskoczenia paska rozrządu lub jego pęknięcia przy hydraulicznych popychaczach tylko nie wiem czy moje autko takie posiada

I teraz mam pytanie czy jak mi przeskoczył ten łańcuch to czy taka sama sytułacja mogła być u mnie w autku?

I ile mniej więcej kosztuje regeneracja głowicy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw Paź 04, 2007 19:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Problem z tym konkretnym silnikiem VM jest taki, że ma fatalny oryginalny rozrząd a głowica składa się z czterech części. Planowanie będzie Cie kosztować około 100 zł, oryginalny rozrząd coś około 200 zł, jakbyś chciał usprawniony wraz z kołami to niestety kosztuje ponad 3000 zł, przy tym silniku ciężko jest określić koszty naprawy Wink , reszty cen części niestety nie znam.
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dmucha
*
*


Dołączył: Apr 25, 2006
Posty: 48
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Paź 05, 2007 9:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cześć

jak interesują Cię koszty naprawy to służę informacją, a więc tak:
-naprawa głowicy 1 szt ze spawaniem max 150 zł
-sprawdzenie i naprawa bez spawania pozostałych 120 zł,
-planowanie wszystkich do 100 zł max
-uszczelka pod głowicę 150 zł-najgrubsza 1,6 mm,
-pozostałe uszczelki ok. 200 zł,
-silikon uszczelniający 7 zł,
-klej do gwintów 20 zł,
-płyn do chłodnicy 70 zł.
Z częsci to będzie chyba wszystko a bynajmniej to są najważniejsze. Zakładając, że laski są proste i gwinty nie pozrywane w głowicy. Oczywiscie do tego dochodzi robocizna. Jak potrafisz to można to robić samemu. I jeden podstawowy warunek to bardzo dobre narzędzia i dokładnie wszystko ogladać, sprawdzać bo błedy drogo kosztują.
Reasumując cała naprawa nie powinna wynieść więcej jak 1000-1200 zł o ile robisz sam.

To wszystko opisałem po doświadczeniach na własnej skórze i własnej robocie oraz po przebojach z mechanikami.
A znaleźć Bardzo dobrego mechanika to prawie jak szóstka w totka.
Jak co to służę informacją i poradą.

Ale laborat.

A co do samochodu na ropę, że jest bardziej awaryjny to nie zgodzę się. Wszystko zależy od stanu auta, dbania o niego, sposobu uzytkowania jak i jego faktycznego przebiegu, co w naszym kochanym kraju jest ........!!! [/u][/b]
_________________
VOYAGER 2,5 TD 1997r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dklord
*
*


Dołączył: Sep 19, 2007
Posty: 31
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią Paź 05, 2007 17:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a może mi ktoś powiedzieć jaki ma gwint śruba mocująca koło pasowe z wałem ?? bo nie chce ujebać gwintu kręcę i nie chce mi puścić proszę o szybką odpowiedz

PS.

OK już wiem śruba ma lewy gwint jak by ktoś kiedyś chciał demontować rozrząd to tu jest cała instrukcja http://www.carcarmarco.pl/montaz.html#1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Wto Paź 09, 2007 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozmawiałem z właścicielem jednego z tych nieszczęsnych egzemplarzy i powiedział że jest też rozrząd podwójny czyli zakładają dwa rozrządy obok siebie i wytrzymuje podobno więcej ale to była tylko jego opowieść bo miał podobny problem i tak mu ktoś przerobił Ja tego nie widziałem ale uważam że jest to możliwe w wykonaniu Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
shershen
*
*


Dołączył: Oct 05, 2007
Posty: 41

PostWysłany: Sro Paź 10, 2007 19:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam taki nieszczesny egzemplarz z silnikiem VM Smile

Poprzedni właściciel byl bardzo zadowolony, ale powiedział mi ze o ten silnik trzeba po prostu dbać!
Kontrolować olej i płyn chłodzący, bo jest mało wrazliwy na przegrzanie.
Mój silnik ma przebiegu juz 280000 km i sprawuje sie doskonale, poprzednik wymienił łańcuch rozrzadu, oleju wcale nie bierze, ale jezdze tak jak poprzenik na oleju Turdus - mineralny Lotosu - do silników ciezko pracujących. Znajomy inzynier z Lotosu powiedział ze to nie olej do samochodów amerykańskich ale jezeli doskonale sie sprawuje to nie zmieniac, widocznie ten silnik VM dopasował sie do niego.
Nie mam tez problemów zadnych ze skrzynią biegów (manualną)...

Jezeli ktos ma ochote pogadac o Voyagerach 2,5 TD to gg4999150
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dklord
*
*


Dołączył: Sep 19, 2007
Posty: 31
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Paź 10, 2007 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Według katalogu olej powinien być 10W/40 Półsyntetyczny u mnie właśnie olej zawalił cała sytuacje i teraz 2,5 tys muszę wsadzić w autko
Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Paź 10, 2007 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może dlatego ten olej sie dobrze sprawuje u Ciebie bo to nie amerykanin Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dmucha
*
*


Dołączył: Apr 25, 2006
Posty: 48
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 7:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dklord napisał:
Według katalogu olej powinien być 10W/40 Półsyntetyczny u mnie właśnie olej zawalił cała sytuacje i teraz 2,5 tys muszę wsadzić w autko
Confused




Jak o;ej zawalił Ci sprawę. Co był za gęsty 15W/40?
_________________
VOYAGER 2,5 TD 1997r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dklord
*
*


Dołączył: Sep 19, 2007
Posty: 31
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 10:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dmucha napisał:
dklord napisał:
Według katalogu olej powinien być 10W/40 Półsyntetyczny u mnie właśnie olej zawalił cała sytuacje i teraz 2,5 tys muszę wsadzić w autko
Confused




Jak o;ej zawalił Ci sprawę. Co był za gęsty 15W/40?


w oleju zaczeły powstawać drobinki i wszystko sie pozatykało Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dmucha
*
*


Dołączył: Apr 25, 2006
Posty: 48
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 12:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dklord napisał:
dmucha napisał:
dklord napisał:
Według katalogu olej powinien być 10W/40 Półsyntetyczny u mnie właśnie olej zawalił cała sytuacje i teraz 2,5 tys muszę wsadzić w autko
Confused




Jak o;ej zawalił Ci sprawę. Co był za gęsty 15W/40?


w oleju zaczeły powstawać drobinki i wszystko sie pozatykało Sad



To z tego co piszesz wynika, że w oleju były jakieś śmieci, lub ktoś przed sprzedażą auta wlał jakieś ustrojstwo aby silnik ładnie pracował. Świństwo to musiało być z zawartością teflonu lub czegoś podobnego. A z jakim przebiegiem kupiłeś to auto?
_________________
VOYAGER 2,5 TD 1997r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dmucha
*
*


Dołączył: Apr 25, 2006
Posty: 48
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 12:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I jeszcze jedno proszę o uzupełnienie i podawanie PROFILU!!!!!!!!!! To może pomóc oraz podpis.
_________________
VOYAGER 2,5 TD 1997r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dklord
*
*


Dołączył: Sep 19, 2007
Posty: 31
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 14:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no więc auto jest z grudnia 1997 pierwsza rejestracja w styczniu 1998 a przebieg 18000

a jaki musi być specjalny silikon do miski olejowej bo słyszałem ze w tych autkach nie ma uszczelki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
shershen
*
*


Dołączył: Oct 05, 2007
Posty: 41

PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 19:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiekszosc nie zaleca zmieny typu oleju, tzn jak miales polsyntetyk to lej polsyntetyk, ale jak miales mineralny to lej mineralny, + chodzi o silniki z duzym przebiegiem...
i racczej nie wskazane sa super dodatki do olejow... to pomaga tylko chwilowo...
_________________
Grand Voyager 2,5 TD 1997
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 19:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dklord napisał:
no więc auto jest z grudnia 1997 pierwsza rejestracja w styczniu 1998 a przebieg 18000

a jaki musi być specjalny silikon do miski olejowej bo słyszałem ze w tych autkach nie ma uszczelki

w sklepach motoryzacyjnych dostaniesz taki sylikon ,
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dmucha
*
*


Dołączył: Apr 25, 2006
Posty: 48
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Paź 12, 2007 9:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dklord napisał:
no więc auto jest z grudnia 1997 pierwsza rejestracja w styczniu 1998 a przebieg 18000

a jaki musi być specjalny silikon do miski olejowej bo słyszałem ze w tych autkach nie ma uszczelki


Przebieg chyba 180 000 ale to pewnie literówka.
A jak wyszły Ci takie historie z silnikiem to wydaje mi się, że przebieg tego auta jest dużo dużo większy. Jak na auto które ma dziesięć lat to trochę za mało. to wychodzi jakieś 18000 rocznie, 1500 miesięcznie, 75 km dziennie przy założeniu 20 dni roboczych.

Wybacz ale jak ktoś kupuje tego typu auto to nie po to aby co niedzielę do kościoła jeździć. Piszę to z autopsji no chyba,że się mylę i to ja robię tak dużo kilometrów. Jak co to mnie poprawcie koledzy zrugajcie albo potwierdźcie.

Sam jestem ciekaw waszej opinii.
_________________
VOYAGER 2,5 TD 1997r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Paź 12, 2007 10:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Robisz dużo kilometrów Smile Ja używam autka wg mnie normalnie - głównie po mieście, parę razy w miesiącu dalsza trasa (80-600 km) i mi wychodzi ok. 15000 rocznie.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Paź 12, 2007 11:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi też wychodzi 12-15 tyś rocznie Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group