www.asu.pl :: Zobacz temat - Neon OBD-II
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Neon OBD-II

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
proper
*
*


Dołączył: Oct 06, 2004
Posty: 110
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Lip 03, 2007 17:18    Temat postu: Neon OBD-II Odpowiedz z cytatem

Dziś zrobilem sobie diagnoze i wyszly mi bledy
-12
-32
-21
-55

co do 32 to sie domyslam bo wywaliłem EGR

co zreszta moze ktos doradzi od jakiegos czasu "wypadają" mi zapłony i szukam rozwiazania problemu.
Moze ktos na polski Smile

12-Problem with the battery connection. Direct battery input to PCM disconnected within the last 50 ignition key-on cycles.
21-Problem with oxygen sensor signal circuit. Sensor voltage to computer not fluctuating.

opis pochodzi z HAYNES'a
moge wstawic wszystkie jak ktos chce przetumaczyc dla potomnosci
_________________
Blow-Off!!! ...daj upust swojej mocy!!!
www.properfekt.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
cZyNo
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 233

PostWysłany: Wto Lip 03, 2007 18:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pierwszy pierdoła...informuje że aku został odłączony mniej niż 50 właczeń temu ... chyba pojawia sie standardowo przy błedach, a drugi informuje że czujnik pewnie jest .... niepodłączony, bo nie ma zmian wartości
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mariuszek
*
*


Dołączył: Feb 13, 2007
Posty: 96
Skąd: Płońsk...

PostWysłany: Wto Lip 03, 2007 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

21- Sonda lambda padła....
_________________
CHRYSLER VOYAGER 3.3L 96
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
proper
*
*


Dołączył: Oct 06, 2004
Posty: 110
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Lip 03, 2007 21:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdzalem kostke sondy jest ok musze jeszcze sprawdzic miernikiem ktos zna jakie napiecia powinna generowac?
_________________
Blow-Off!!! ...daj upust swojej mocy!!!
www.properfekt.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Lip 03, 2007 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miernikiem to nie za bardzo prawdy się dowiesz. Max do ok 0.7V zależy jaka mieszanka Ci wypadnie przy pomiarze. Sygnał jest prostokątny. A ten 21 to nie pojawił się od czasu jak EGR odłączyłeś czasem?
Napisz jeszcze może jaki masz silnik...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
proper
*
*


Dołączył: Oct 06, 2004
Posty: 110
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Lip 03, 2007 22:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...tak wczesniej nie bylo zadnych tylko 55
moze to przez ERG ale dlaczegu gubi zalpon( gubil juz wczesniej gdy nie bylo bledow) czasmi mu depne gaz a on ci wercz hamuje silnikem odpuszcze dodam gazu jest dobrze czasami ma takie odbicia i strzela w kata

silnik 2.0SOHC
_________________
Blow-Off!!! ...daj upust swojej mocy!!!
www.properfekt.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Lip 03, 2007 22:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź krokówkę, TPS, i wogule oczyść cały zespół przepustnicy. MAP raczej nie bo by błędy wyszły. Możesz też mieć "przecieki" na kolektorze dolotowym. Te wszystkie rzeczy również mogą powodować błędy w ustaleniu składu mieszanki, i błąd 21. Z objawów które opisujesz wynika że ma problemy z ustaleniem odpowiedniego dawkowania paliwa do aktualnych potrzeb. Stąd pośrednio mogą być strzały w rurę. Bo w tym przypadku byt późno może reagować na zamknięcie przepustnicy, i nadmiar paliwa apala się w wylocie. Samo opóźnienie zapłonu przy tych strzałach to raczej wydaje mi się mało prawdopodobne...Za ustalenie zapłonu odpowiedzialnych jest kilka elementów w tym silniku. A kable i świece na pewno są dobre?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
proper
*
*


Dołączył: Oct 06, 2004
Posty: 110
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sro Lip 04, 2007 17:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

świece wymienialem jakies 6m-cy temu kable sprowadizlem sobie MSD 8.5mm sa noweczki
Co mnie jeszcze dziwi ze tern problem nie wystepuje np na zimnym silniku a nie w okresie zimowym zato w lecie strasznie sie nasila masz moze nr gg?? tez jestem zbydogszczy moze bym gdzies podjechal pogadali bysmy moje gg 1193971
_________________
Blow-Off!!! ...daj upust swojej mocy!!!
www.properfekt.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lip 04, 2007 23:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z tym strzelaniem w kolektor to wyglada jakby ci sie zaplon przestawil
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group