www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager 2,4 nie ma wolnych obrotów ???
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager 2,4 nie ma wolnych obrotów ???

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
PafQ
*
*


Dołączył: Feb 10, 2007
Posty: 53
Skąd: Olesnica

PostWysłany: Wto Cze 19, 2007 20:50    Temat postu: Voyager 2,4 nie ma wolnych obrotów ??? Odpowiedz z cytatem

Witajcie
Od kilku dni "zniknęły" mi wolne obroty w Voyager 2,4 benzyna/gaz rok 97. Tzn raz są, a raz ich nie ma. Wymieniłem już silnik krokowy, ale bez specjalnych rezultatów (nie dostałem nowego ale używany który się "poruszał" przy załączaniu stacyjki). Podłączali silnik pod komputer ale nic specjalnego nie wykryli oprócz tego że mogę już wymienić filtr paliwa. Podobno może być jeszcze czujnik od powietrza na kolektorze ssącym.
Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Cze 20, 2007 21:13    Temat postu: lewe powietrze Odpowiedz z cytatem

Czesto jak silnik gdzies zaciaga lewe powietrze tp podnosi obroty. Sprawdz wszystkie podcisnienia. Sprawdz tez co sonda pokazuje (moze pokazywac np. ze silnik pracuje na zbyt ubogiej mieszance co wskazywaloby na lewe powietrze).

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PafQ
*
*


Dołączył: Feb 10, 2007
Posty: 53
Skąd: Olesnica

PostWysłany: Sro Cze 20, 2007 22:36    Temat postu: Re: lewe powietrze Odpowiedz z cytatem

Lewe powietrze sprawdzałem, nigdzie nic nie słychać, tempomat działa prawidłowo. Gdy wciskam sprzegło, to silnik spada z obrotów i gaśnie momentalnie. Niekiedy pomaga jak go w międzyczasie lekko podgazuję (na luzie), to obniża obroty do 500 i powraca do 1000. Zastanawiam się czy to nie MAP Sensor jest za to odpowiedzialny?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Cze 24, 2007 5:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co sie orientuje przy wielowtrysku nie stosuje sie MAP-a tylko przeplywomierz powietrza
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Cze 24, 2007 9:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tam w silniku 2,4 jest MAP. Ale wywalił by błąd na niego. A tu ponoć nie ma błędów....?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
PafQ
*
*


Dołączył: Feb 10, 2007
Posty: 53
Skąd: Olesnica

PostWysłany: Nie Cze 24, 2007 20:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest MAP sensor na kolektorze ssacym. Nie wykazuje błędów typu check na pulpicie, ani na kompie przy sprawdzaniu. Po wypięciu wtyczki jest check na tablicy. Najgorsze jest to że nie dzieje sie tak cały czas, tylko np. jak pojedzie na wyższych obrotach, to potem po wciśnięciu sprzęgła odrazu gaśnie i się zalewa, bo jak odpalam to śmierdzi benzyną.]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group