www.asu.pl :: Zobacz temat - windstar 95r. 3.0
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

windstar 95r. 3.0

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Cze 10, 2007 18:02    Temat postu: windstar 95r. 3.0 Odpowiedz z cytatem

mam wina 3.0 95r. jakis czas temu zalozylem gaz (zwylky nie sekwencja)na poczatku uzytkowania do okolo 4000km po przejsciu na gaz zapalala mi sie lampka pompy po wylaczeniu aku (odlaczeniu klem na jakies 30min) wszystko sie kasowalo tzn.gdy wlaczalem stacyjke swieci po odpaleniu gasnie (benzyna) po przejsciu na gaz znow sie zapalala...jednak od jakiegos czasu objawy ustaly i wlaczam zaplon swieci odpalam gasnie przechodzi na gaz nie zapala sie...czy to jest ok?moze komp sie zaprogramowal. czasmi potrafi sie zapalic pomiedzy przechodzeniem miedzy benzyna a gaz ale tylko wtedy gdy nie przejdzie zbyt plynnie.. gaz wlacza mi sie gdy mam spelnione dwa warunki tzn. 30 stopni na plynie chlodzacym i 2000 obr. pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Cze 10, 2007 19:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeszce jedno pytanie slyszalem ( i widzialem na allegro) taki przekaznik ktory wpina sie w instalacje gazowa ma on za zadanie odlaczac pompe paliwa...czy powinno sie go kupic zalozyc przy gazie aby odlanczala pompe paliwa???by dluzej wytrzymala jak to pisza? zawsze myslalem ze pompa wylacza sie sama pod wplywem cisnienia i skoro auto przechodzi na gaz to wylacza wtryskiwacze a zatem ona wykrywa (jej czujnik) cisnienie w ukladzie paliwa i sie wylacza bo "stwierdza ze juz wystarczy pompowania" czy tak???? a wiec krotko ten wylacznik jest potrzebny czy nie????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Cze 10, 2007 19:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pompa nie jest taka madra jak myslisz:) pracuje caly czas z taka sama moca/cisnieniem. na listwie wtryskow jest "zakret" i nadmiar paliwa wraca do baku. to wtryskiwacze reguluja ile chca paliwa z ukladu. wylaczenie pompy na gazie zaskutkuje zapieczeniem wtryskiwaczy ktore podczas pracy na gazie sa chlodzone obiegiem benzyny. kupowanie i montowanie tego typu wynalazkow jest conajmniej niebezpieczne. celem zabezpieczenia pompy przed zuzyciem nalezy jezdzic z min. 1/3 pojemnoscia baku benzyny. przeciez dolewanie co tydzien 5 litrow do pustego baku i do pelnego kosztuje tyle samo:) ...no , a pompa czasem kilkaset zl. wiec lokata w baku i tak sie oplaca:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Cze 10, 2007 19:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok odpowiedz mnie satysfakconuje zatem nie zakladam rzadnego bajeru ale nasuwa mi sie kolejne pytanie: skoro wlaczam zaplon slysze ciche trrrryyyy z tylu auta czyli pompa w baku po chwili cisza to czy nie jest tak ze pompa dopopowala paliwo i cos ją wylączyło np. czujnik ciśnienia? bo gdyby pompa chodzila caly czas a paliwo wracało przelewem to czy nie było by cały czas tryyyyyyyyyyyyyyy?????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Cze 10, 2007 19:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na ulamek sekundy przed uruchomieniem rozrusznika pompa zaczyna pracowac aby paliwo w ukladzie mialo odpowiednie cisnienie. jesli odpuscisz zaplon i powtorzysz to ona znowu dopompuje. potem pompuje dalej ale tego juz tak nie slychac.uwierz:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Cze 10, 2007 20:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to nadal rozumie ale co ja wyłącza jeśli nie odpalam???czujnik ciśnienia?a może czasówka??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Cze 10, 2007 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cos ja wylacza ale szczerze powiedziawszy ...to jej sprawa:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Cze 10, 2007 20:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja jednak nadal mysle ze to jest wył.ciśnieniowy.....i to samo jest po przejsciu na gaz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Cze 10, 2007 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest demokracja,wolnosc slowa i wyznania-mozesz tak myslec. wazne,ze tak nie mysla kontruktorzy silnikow bo baaardzo duzo bysmy wydawali na nowe wtryskiwacze co pol roku:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qmarkus
*
*


Dołączył: Dec 31, 2006
Posty: 167
Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie Cze 10, 2007 21:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a podczas tego "trrrr" nie podnosi ci się czasem tył samochodu do góry? bo może to sprężarka poduszek zawieszenia? u mnie jedynym takim odgłosem jest właśnie poziomowanie winiego, przez pneumatyczne zawieszenie.
_________________
Windstar 97r. 3.0 zielony metalik- Luky już się nim zajął Wink
Kwiat Doblo- muł roboczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pon Cze 11, 2007 6:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy sprezarce odglos jest z przodu przy chlodnicy na dole i duzo glosniejszy..... przeciez pompe paliwa slychac praktycznie w kazdym aucie (bardzo cicho)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
windstar95
*
*


Dołączył: Jul 29, 2007
Posty: 8

PostWysłany: Nie Lip 29, 2007 22:33    Temat postu: cześć,pompiarze Odpowiedz z cytatem

krzychu ,a pewny jesteś,że masz oryginalną pompe bo właśnie podróbki i zamienniki robią właśnie takie trrrryyy,przed zapłoniem ,a pompa chodzi cały czas ponieważ czujnik ciśnienia jest słabszy na wtryskiwaczach i wraca paliwo do zbiornika a pompa daje większe ciśnienie, i tak wkoło w końcu jeśli nie będziesz tankował świerzego paliwa przynajmniej raz w miesiącu to ta twoja pompa zrobi takie trryyy i a pózniej nie ruszy zatrze sie i kaplica ja tak miałem w pierwszym winim poszedł na szrot bo i nie było sensu mu przeglądu robić. przeczytaj mój post w temacie silniki na temat gazu co byś zaoszczędził na sekwencji witam w moim klubie i...
a jesli chodzi o to czy pompa przestaje chodzic przed zapłonem po dopompowaniu cisnienia to tak przestaje bo silnik musi pracowac i wtedy pompa chodzi bo musi paliwem chłodzić wtryski,dlatego jesli pompa nie działa a jedziesz na gazie co gaz ma większą temperature spalania ,to i wtryski sie szybciej zapiekają na kwaśno i jeśli przy okazji masz lewe paliwo to od temperatury może wydzielić sie parafinopodobna włuknina w paliwie i kaplica totalna ,dlatego nigdy nie należy wyłączać pompy nie oszczędzisz na jej żywotności w żaden sposób.

dobra rada jest taka ,że jeśli twoja pompa już teraz robi trrr ty na 100% ma problem z dobiciem ciśnienia i masz szarpnięcia przy zmianie z gazu i na gaz lub przy wyprzedzaniu niebawem będziesz musiał pulsacyjnie dawać gazu ,żeby wogóle utrzymać obroty silnika , a przy automacie skrzynia ci zacznie zmieniac biegi i zostaniesz na czołowym ......zamów lepiej wcześniej nową pompe na zapas,bo lawety na autostradach są bardzo drogie ,ja sie przekonałem bo mi pasek z napinacza czasem lubi spaść...a to druga rada jeśli chodzi o pasek ,gdy Ci spadnie w zakręcie na drodze ,to całe 1,8tony twojego winiego będziesz musiał utrzymać w rękach a wierz mi ,że to jest nie takie łatwe...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
windstar95
*
*


Dołączył: Jul 29, 2007
Posty: 8

PostWysłany: Nie Lip 29, 2007 23:15    Temat postu: dopisze tylko Odpowiedz z cytatem

jeśli chcesz kupić ten wyłącznik pompy to musisz najpierw kupic auto z jedno punktowym wtryskiem lub gaźnikiem wtedy ustawiasz by pompa chodziła przy zapłonie i potem na gaz i pompe wyłączasz ale pamiętaj ,że gdy ci braknie gazu podczas wyprzedzania i będziesz sie chciał nagle przęłączyć na benzyne to też pompa nie zdąży dopompować ciśnienia na czas wyprzedzania i znowu zostajesz na czołowym bardzo ryzykowne...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 6:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pompa jest na 100 % oryginał paliwo w baku zawsze jest i do duzo ponad pol a czesto i fulll
jezdze duzo tez na benzynie zawsze rano gdy zimny i raz na jakies 600 km na gazie robie ze 150 km na benzynie
a i tankuje Vpover 99 oktanow
a i jeszcze jedno pompa robi cichutkie tryyyy
a to co pisalem to jest tryyy glosniejsze i z przodu
jest to pompa od sprezarki zawieszenia sprezarka ta miesci sie pomiedzy nadkolem a blotnikiem nie widac jej od komory silnika (lewa strona)
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 15:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a chcialem jeszcze cos dodac:
napisales:to ta twoja pompa zrobi takie trryyy i a pózniej nie ruszy zatrze sie i kaplica ja tak miałem w pierwszym winim poszedł na szrot bo i nie było sensu mu przeglądu robić
z powodu pompy ktora kosztuje 130 zloty dajesz auto na szrot???rozrzutny jestes....????.....a moze masz takie pompy na zbyciu i probujesz bym ją kupił na siłe????
i drugie:
napisales:zamów lepiej wcześniej nową pompe na zapas,bo lawety na autostradach są bardzo drogie ,ja sie przekonałem bo mi pasek z napinacza czasem lubi spaść...a to druga rada jeśli chodzi o pasek ,gdy Ci spadnie w zakręcie na drodze ,to całe 1,8tony twojego winiego będziesz musiał utrzymać w rękach a wierz mi ,że to jest nie takie łatwe...
to tez dowod bym kupil cos na zapas...ale jesli chodzi o pasek to:
moje uwagi: zmien pasek z napinaczem bo musisz miec cos nie tak a jesli dalej bedzie ci on spadał to musisz miec cos z kolami na podzespołach (alternator,wspomaganie) koła te muszą widocznie nie byc u ciebie współosiowo....a i jestes szaleniec skoro masz cos takiego i jezdzisz,mam nadzieje ze sie nie spotkamy na zakrecie
...a moze twoje auto osiaga przeciazenie 5G albo z 8G ???
-to wszytko by tłumaczyło
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group