www.asu.pl :: Zobacz temat - regulacja zaworów w winnim 3.8 96' (205HP)
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

regulacja zaworów w winnim 3.8 96' (205HP)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Wto Cze 05, 2007 22:23    Temat postu: regulacja zaworów w winnim 3.8 96' (205HP) Odpowiedz z cytatem

zmieniłem reduktor do gazu i w związku z tym udałem się na analizator spalin. młody gość jak zobaczył ile mam HC to zbladł i stwierdził ze jedyna możliwością jest przewalanie paliwa (gaz i benzyna to samo, wartości powyżej 2000 jednostek). nie ukrywam na niskich obrotach <1500rpm troszkę dziwnie motorek chodzi, jakby lekko nierówno.
powyżej jest wszystko ok. analizator pokazuje ze jest <50jednostek HC.

w związku z tym, zastanawiam sie jak to możliwe, jedynym rozwiązaniem jest to ze zawory nie do końca dobrze sa wyregulowane... zatem biorąc pod uwagę ze są to hydraulicznie sterowane.. jak je wyregulować? lub przynajmniej jak stwierdzić co jest nie tak, bez całkowitego rozbierania silnika?

nie chce katować środowiska, jak też chciałbym mieć full sprawny motorek pod maską Smile

proszę was o pomoc w rozwiązaniu tego problemu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Cze 08, 2007 10:47    Temat postu: zawory Odpowiedz z cytatem

Zaworow hydraulicznych nie da sie regulowac....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zka
*
*


Dołączył: Apr 21, 2007
Posty: 21
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Cze 08, 2007 21:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A sondę masz sprawną ????
_________________
Chrysler Grand Voyager 3,3l se lpg 96r, Wawa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Cze 11, 2007 22:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rafal, to jak to "wyregulowac"? jakieś kity naprawcze?


zka, uznam ze pytania nie zadales, bo jest bez sensu..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qmarkus
*
*


Dołączył: Dec 31, 2006
Posty: 167
Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto Cze 12, 2007 0:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam objaw podobny, silnik na wolnych obrotach nierówno pracuje(niezależnie od rodzaju paliwa) mam ten efekt od chwili zakupu a zagazowałem go niedawno, więc gaz raczej jest niewinny. Muszę wymienić kable, mam nadzieję że to one mi robią "kuku" Wink Ale z uwagą będę śledził Twoje zaworowe perypetie bo kto wie? Może mam to samo co ty. Tym bardziej że po 6000km zżarł mi ponad 2 l oleju i dosyć dużo mi pali. A poza tym jadę na analizator i sprawdzę co mi wynajdą Question Rolling Eyes
_________________
Windstar 97r. 3.0 zielony metalik- Luky już się nim zajął Wink
Kwiat Doblo- muł roboczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Cze 12, 2007 7:19    Temat postu: zawory Odpowiedz z cytatem

Nie da sie tu sprawdzic zaworow bez sciagania glowicy.....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pią Cze 15, 2007 10:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Smile a jakos mnie pocieszysz?
to przynajmniej opisz mi prosze jak juz je sprwdzic .. Smile
przewalanie paliwa skads sie musi brac..
skoro HC mam tylko na wolnych obrotach to spalanie oleju wykluczam, szczegolnie ze zalalem gestszego shella.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Cze 15, 2007 15:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co maja popychacze hydrauliczne do zalewania paliwem silnika(wysokie HC),jezeli ktorys z popychaczy bedzie zuzyty to predzej ci zaworu nie otworzy tak jak powinien,ja bym szukal gdzie indziej,sonda lambda,sprawdz czy masz drozny powrot paliwa do baku,byc moze gdzie po drodze przy wtryskach na powrocie jest jakis filtr i jest zapchany,wiec wiecej paliwa daje na wtryski,moze byc przewod z powrotu gdzies zgiety,no i jeszcze zostaje regulator cisnienia wtrysku(lub czujnik)
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Cze 16, 2007 14:12    Temat postu: paliwo Odpowiedz z cytatem

Wiecej ci bedzie palil nawet wtedy jak bedzie brudny przeplywomierz.... Moze ktorys wtrysk "leje". Przy wyzszych obrotach nie widac na wykresie zeby bylo zaduzo paliwa bo i tak wszystkie wtryski leja duzo paliwa a przy niskich poprostu jeden moze dawac go zaduzo.... Confused

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sro Cze 20, 2007 23:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakos chlopaki bez zrozumienia czytacie, albo ja juz krzywo pisze.

hc mam wysokie na Pb i na LPG na wolnych. zatem ani to nie jest przeplywomierz, ani wtryski ani droznosc przwodow.

jesli jest paliwo a zawory sie zle otwieraja, to wiadomo ze sie nie spali i zostanie wywalone w takiej formie..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Czw Cze 21, 2007 16:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cos mi sie wydaje ze gdyby tak bylo jak piszesz to by ci kolektor wkoncu urwalo ,strzelal by itd....a poza tym przy zlym ustawieniu zaworow masz objawy na mocy,wolnych obrotach i nierownej pracy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Cze 21, 2007 19:46    Temat postu: cisnienie Odpowiedz z cytatem

A moze sprawdz cisnienie sprezania (moze zawory sa nadpalone), moze katalizator Question Confused

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sro Cze 27, 2007 23:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kompresje mam zamiar sprawdzic .. nigdy nie wiadomo co mu tam moglo sie przytrafic.

katalizator .. phii Wink a ty sadzisz ze 11 letnie autko ma katalizator? Razz
btw, jak mam sondy za "kat" to cos sie stanie jak wytne puszki w ktorych juz nie ma prawa nic byc?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Cze 28, 2007 0:08    Temat postu: kat Odpowiedz z cytatem

Hmmm. Wydaje mi sie ze sonda tylna jak tylko bedzie podlaczona to nie powinna miec wiekszego wplywu na prace silnika. W najgorszym przypadku moze wyrzucac kod bledu.... Wykres 2 sondy za kat. bedzie rowny wykresowi pracy sondy 1 przy kolektorze (po tym komputer wychwyci ze cos jest nie tak....)
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group